Πέρα από το τι πρέπει να γίνει διαδικαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση, αν είναι σωστό ή αν όχι κλπ κλπ.
Επειδή θίχτηκε το τι θεωρείται σωστό και το οχι, και έγινε και σύγκριση με την χώρα που αγαπούν οι λίγοι που απολαμβανουν αυτα που παραγουν οι πολλοι κλπ κλπ κλπ μη ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι νόμοι στην Μπανανία που ζούμε Αλλά και σε όλο το σάπιο σύστημα που εχει επικρατησεί επι της γης, είναι καθαρα εισπρακτικόυ χαρακτήρα και σκοπο εχουν να γονατησουν της εργατικη ταξη.
Είναι για να συνεχίσουν να πλουτίζουν οι μεγαλες ασφαλιστικες εταιριες.
Όλοι έχουμε το δικαίωμα να έχουμε στην διάθεσή μας όσα οχήματα θέλουμε. Με 20.000 που κάποιοι παιρνουν μια μοτοσυκλέτα η ένα αυτοκίνητο, κάποιος άλλος μπορεί να πάρει 20 μοτοσυκλέτες. Γιατί αγαπάει την μοτοσυκλέτα που είναι χόμπυ του και θέλει να απολαύσει όλες τις εκδοχές.
Να κυκλοφορεί με σκούτερ, να κάνει εντουρο, τραβελ εντουρο, να μπαίνει πιστα, να ταξιδεύει κλπ κλπ κλπ.
Έχει δύο χέρια και δύο ποδιά.
Οοοοοοολα μαζι δεν μπορεί να τα οδηγήσει.
Αν λοιπόν αυτοί που έχουν την εξουσία και τα τσιράκια τους που μας κυβερνάνε ήθελαν να μην υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα για τους αρνητικους λογους που είπε ο Στέφανος παραπάνω, ας βάλουν να ασφαλίζεται ο αναβάτης/οδηγός και όχι το όχημα.
Ξανάλεω όλα μαζί δε μπορώ να τα κυκλοφορισω. Άρα δε μπορώ να προκαλέσω ατύχημα με ολα μαζί. Αν είμαι ασφαλισμένος εγώ ο αναβάτης, ότι ατύχημα τυχόν προκαλέσω θα είναι καλυμένο.
Καλο ειναι να το εχουμε στο μυαλο μας και να μη μας φενεται λογικο το να πληρωνουμε 4-5 ασφαλιες καθε οικογενια επειδη εχει 2-3 μηχανακια και 2 αυτοκηνητα για να καλυψει τις αναγκες μετακηνησης της αλλα και το δηκαιομα να διασκεδαζει.