Για πείτε απόψεις όσοι το είχατε / έχετε το μηχανάκι.. μιλάμε για μοντέλο 2021-2022......για το enduro μιλάμε και για χρήση enduro.....Δηλαδή χώμα 90% ψιλοσυχνή αν τα καταφέρουμε......Δεν έχω σκοπό να το κάνω παπάκι να έρχομαι στη δουλειά πχ, ούτε να το βγάζω Εθνική και να πάω σταθερά με 160 για να πάω Χαλκίδα για καφέ, ούτε να πηγαίνω Βίλια κάθε Κυριακή........Αλλά χώμα εννοούμε να χωθεί εκεί που το ΤΕΝΕΡΕ σταματάει και επειδή είναι και ΚΤΜ θα φάει πιο πολλές γκαζιές....σε βάζει στην πρίζα...........
Δεν περιμένω να είναι TENERE που βάζεις μόνο βενζίνη, θα μπορούσα να προσεχω το λάδι να είναι πάντα εντός ορίων, θα μπορούσα να καθαρίζω/αλλάω φίλτρο αέρα τακτικά, αλλά μέχρι εκεί.....δεν θέλω να κρατήσω το μηχανάκι για μια ζωή αλλά δεν έχω όρεξη να είναι το μηχανάκι καινούργιο με 1000κμ στο κοντέρ και να φωνάζω οδική για χαζομάρες...........τα έχω κάνει παλιά αυτά δεν τα ξαναπερνάω.......
Τέλος μια ακομα ουσιαστική ερώτηση..........λένε ότι το μηχανάκι χαμηλά δεν δουλεύει, θέλει μόνο γκάζια αλλιώς σβήνει.......αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα αν ισχύει......γιατι γενικά στο χώμα δεν τρέχω...θέλω χαμηλά ροπή, να σκαρφαλώνει αφενός και αφετέρου να σηκώνει τη ρόδα εύκολα μπροστά να περνάει τα εμπόδια........αμα ήθελα τέρμα γκάζι θα έπερνα 250 2χρονο........δεν κάνω μτοκροσ
Μπορεί από το ύφος να νομίζετε ότι τρολλάρω αλλά οι ερωτήσεις δεν είναι μούφα........το σκέφτομαι σοβαρότατα για την μετάβαση από το ΤΕΝΕΡΕ στο ΚΤΜ690.........δεν έχω σκοπό να εξελιχθεί το νήμα σε κράξιμο των ΚΤΜ..... είχα και ξέρω.........το θέμα είναι να γίνει η αγορά αλλά να μην το μετανοιώσεις μετά από κανένα 2μηνο.........
- Ηλεκτρικά ??? Πλεξούδες ??? κάθε τρείς και λίγο ψάχνεις να βρεις γιατί δεν παίρνει μπρος ?
- Πλαστικά ??? Αντέχει γενικά στις τούμπες ???? ή μετά από κάθε τούμπα πληρώνεις μια περιουσία ?
- Βράζει στα δύσκολα ?? ολο βεντυλατερ ???
- Συμπλέκτες ?? όπως το 990 να φανταστώ ???
- To μοτερ αντέχει χωρίς επισκευή για καμια 20.000 κμ..???...γιατί διαβάζω ότι είναι λίγο λαχείο και μπορεί στα 5000κμ να σπάσουνε τα κοκοράκια.....
- Κανονικά θα έπρεπε κάθε 5000km να αλλάζεις λάδια και τέλος........και φίλτρο αέρος σε πολύ σκονισμένες καταστάσεις.........ισχύει ???? Αν είναι να είμαι κάθε βδομάδα στον μάστορα, μια γιατί δεν πήρε, μια γιατί δεν έχει λάδι, μια γιατί η τρόμπα βενζίνης βούλωσε, μια γιατί καίει ασφάλειες, και στο τέλος αφού τα κάνω όλα αυτά να αρχίσει το μοτέρ να κάνει σαν μίξερ τότε δεν αξίζει η ταλαιπώρια........
Δεν περιμένω να είναι TENERE που βάζεις μόνο βενζίνη, θα μπορούσα να προσεχω το λάδι να είναι πάντα εντός ορίων, θα μπορούσα να καθαρίζω/αλλάω φίλτρο αέρα τακτικά, αλλά μέχρι εκεί.....δεν θέλω να κρατήσω το μηχανάκι για μια ζωή αλλά δεν έχω όρεξη να είναι το μηχανάκι καινούργιο με 1000κμ στο κοντέρ και να φωνάζω οδική για χαζομάρες...........τα έχω κάνει παλιά αυτά δεν τα ξαναπερνάω.......
Τέλος μια ακομα ουσιαστική ερώτηση..........λένε ότι το μηχανάκι χαμηλά δεν δουλεύει, θέλει μόνο γκάζια αλλιώς σβήνει.......αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα αν ισχύει......γιατι γενικά στο χώμα δεν τρέχω...θέλω χαμηλά ροπή, να σκαρφαλώνει αφενός και αφετέρου να σηκώνει τη ρόδα εύκολα μπροστά να περνάει τα εμπόδια........αμα ήθελα τέρμα γκάζι θα έπερνα 250 2χρονο........δεν κάνω μτοκροσ
Μπορεί από το ύφος να νομίζετε ότι τρολλάρω αλλά οι ερωτήσεις δεν είναι μούφα........το σκέφτομαι σοβαρότατα για την μετάβαση από το ΤΕΝΕΡΕ στο ΚΤΜ690.........δεν έχω σκοπό να εξελιχθεί το νήμα σε κράξιμο των ΚΤΜ..... είχα και ξέρω.........το θέμα είναι να γίνει η αγορά αλλά να μην το μετανοιώσεις μετά από κανένα 2μηνο.........