λοιπον,οι φωτο απο το φαγωμενο καρε και το κολλημενο γραναζι τις πηρα απο το νετ για να σας δειξω
το προβλημα.
εγω δεν εβγαλα σε αυτην την φαση φωτο.
παντως και στο δικο μου, το καρε ετσι ειναι και χειροτερα
αυτο ωφειλεται σε 2 παραγοντες.
1)το γραναζι ασφαλιζει με μια ροδελα και 2 βιδακια οπως στα παπια και οχι οπως στις περισσοτερες
μοτοσυκλετες με κεντρικο παξιμαδι που πιανει στον αξονα.
θα σκεφτηκε η χοντα.....
το τρανσαλπ ειναι ταφος απο ροπη και γκαζια,οπωτε βαλτου ενα μπροστα γραναζι απο c50 παπι και
ειμαστε ο.κ
2)ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν ασχετος και τεντωνε τερμα την αλυσιδα
αυτα τα 2 σε συνδυασμο μου δωσαν τον αξονα στο χερι.
οταν πηγα να το αγορασω το εψαξα λεπτομερως μαζι με τον γατο και το βρηκαμε αψογο.
κανεις ανθρωπος στον κοσμο δεν μπορει να δει τετοια ζημια (αυτα ειναι λαχειο)
δηλ. τι να ελεγα στον πωλητη;
κατσε να σου λυσω το μπροστα γραναζι για να δω αν το καρε ειναι καλο;
γιατι αλλιως δεν μπορεις να το ελενξεις-δεις.
οταν το εκανα δοκιμαστικη βολτα πριν το αγορασω,στην λ.βουλιαγμενης με την βαβουρα που
επικρατει εκει και φορωντας το κρανος,πως μπορουσα να ακουσω οτι ακουγεται η αλυσιδα;
και οταν την ακουσα,μετα απο 2 βδομαδες που το ειχα αγορασει,πιο γατονι θα καταλαβαινε οτι
ειναι φαγωμενο το καρε και οχι οτι ειναι χαλασμενη η αλυσιδα;
αγορασα λοιπον ενα σετακι αλυσιδα-γραναζια καινουργια και παροτι ειχα αμφιβολιες γιατι οπτικα
η αλυσιδα και τα γραναζια που φορουσε φαινονταν καινουργια,πηγα να τ αλλαξω.
οταν ξεπριτσινωσα την αλυσιδα και την πηρα στα χερια μου ειδα οτι ηταν αψογη....
εκει αρχισα να ανυσηχω.....βλεπω και το μαμα μπροστα γραναζι αψογο και πλεον φοβαμαι να το βγαλω γιατι αρχισα να καταλαβαινω τι παιζει
αφου το εβγαλα και πηρα την κρυαδα,εβαλα ενα καινουργιο γραναζι,εβαλα και την ασφαλεια,το
κεντραρισα προσεκτικα,του πηρα τους τζογους και εκανα 2 πονταρισιες στο γραναζι με τον αξονα.
το εβαλα μπροστα,κουμπωσα δευτερα και το ειδα να γυρναει ολοισια και αψογα.
οπωτε λεω,αγιε κλουνει με προστατεψες και την γλυτωσα φτηνα
μετα εβαλα καινουργια αλυσιδα και πισω γραναζι,αναψα ενα τσιγαρο και ειπα....
τι γατονι μαστορατζα εισαι ρε κλουνει;
αφου εκανα το τσιγαρο λεω,δεν το κανω και μια βολτα να καμαρωσω το μοτορι;
τι το θελα;
εντονος θορυβος ακουγοταν απο το μπροστα γραναζι
λυσιμο παλι το καπακι γραναζιου και ξανα ελενχος αν γυρναει ισια.
ισια γυρναγε το μαμημενο
περνω μικρομετρο με βελονα και μετραω.....2 δεκατα εκκεντρο
και μ αυτα και μ αυτα κατεληξε ο κινητηρας του τρανσαλπ μου στο χειρουργικο μου τραπεζι.
υ.γ σαφως μπορω να κυνηγησω τον καταστηματαρχη νομικα αλλα απο την εμπειρια μου αυτα ειναι
(πιασε το αυγο και κουρευτω)
θα μπορουσα και με μια μικρη διορθωση στο κεντραρισμα του γραναζιου να το φτιαξω καπως ωστε
να το βαλω αγγελια και να το πουλησω αλλα ουτε και αυτο μπορω να το κανω.
θα ακολουθησει φωτορεπορταζ με την επισκευη του τρανσαλπ
παραμεινατε συντονισμενοι