Απαράδεκτη εξυπηρέτηση απο κατάστημα με είδη μοτοσυκλέτας

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Αγαπητοί φίλοι και σύντροχοι!!!

Αφού έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την επιστροφή μας από τα μακρινά τα ξένα (βλέπε εκδρομούλα Βελιγράδι – Βουδαπέστη) και αφού έχει καταλαγιάσει τόσο ο ενθουσιασμός, όσο και η πίεση των διαστημάτων πριν και μετά το ταξίδι, είπα να σας παραθέσω την εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση που έτυχα από έμπορο μοτοσυκλετιστικών ειδών.

Γενικά είμαι άνθρωπος πιστός στα καταστήματα. Από την ημέρα που πήρα το καινούριο μηχανάκι πριν δυο χρόνια βρήκα δυο-τρία μαγαζιά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα και από τότε δεν το έψαχνα παραπάνω. Ούτε για τιμές ούτε για τίποτα. Σημασία για μένα έχει ο συνδυασμός καλή τιμή και άψογη εξυπηρέτηση. Άνθρωποι που καταλαβαίνουν τις ανάγκες σου και βρίσκονται πάντα εκεί.

Στο δια ταύτα! Το ταξίδι για το εξωτερικό είχε αποφασιστεί και σχεδιαζόταν από το Φθινόπωρο, ενώ η ημερομηνία αποχώρησης τοποθετήθηκε στο τέλος του Αυγούστου. Στα πλαίσια του σχεδιασμού έπρεπε να πάρουμε στολές τόσο εγώ όσο και το κορίτσι. Με τη δικιά μου ξεμπέρδεψα γρήγορα, ενώ για την Άννα (το κορίτσι!) χρειάστηκε να περιμένουμε για κάποια κομμάτια ώστε να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές. Απρίλιο και Μάιο, λοιπόν, κάναμε τις δοκιμές και αφού καταλήξαμε δόθηκε η παραγγελία τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου (2,5 μήνες πριν φύγουμε).

Εδώ να σημειώσω ότι με το συγκεκριμένο έμπορο συνεργάζομαι στενά και από την αρχή δίνοντάς του μέσα σε 1,5 χρόνο πολύ μεγάλα ποσά για εξοπλισμό ασφαλείας (κράνη, ρούχα) και στέλνοντας και πάρα πολύ κόσμο σε αυτόν.

Γίνεται λοιπόν η παραγγελία, δίνεται η προκαταβολή, μου δίνουν και μια ημερομηνία παραλαβής 3-4 εβδομάδες και όλα καλά. Και εκεί αρχίζει η αναμονή και ο γολγοθάς…..

· Στα τέλη Ιουνίου και στις αρχές Ιουλίου κάνω από ένα τηλέφωνο για καλημέρα και για να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας μου και μου λένε πως όλα κινούνται βάσει προγράμματος.

· Μετά τα μέσα Ιουλίου επισκέπτομαι το κατάστημα και μου λένε ότι να, μα, μου άλλαξε η εταιρεία το σύστημα παραγγελιοληψίας της και υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις, αλλά «μη στεναχωριέσαι σε 10 μέρες παραλαμβάνεις»… Τυφλή εμπιστοσύνη εγώ.

· Μπαίνει ο Αύγουστος. Στις 29 φεύγουμε. Πηγαίνω από το κατάστημα και μου λένε τα ίδια για το σύστημα των παραγγελιών. «Λίγη υπομονή ακόμα» μου συστήνουν.

· Πάω την επόμενη εβδομάδα και μου λεν «μέχρι Παρασκευή έρχονται, τα έστειλαν». «Σίγουρα τους λέω? Μην πάθω καμιά πλάκα. Έχω το ταξίδι. Δεν μπορώ να βάλω τη ζωή της γυναίκας μου πάνω στη μηχανή για περισσότερα από 2.000χλμ με τζιν και επιγονατίδες». Με καθησυχάζουν και μου λεν να μην ανησυχώ.

· Φτάνει 16 Αυγούστου… Πηγαίνω από εκεί και μου λέει Παρασκευή 19, το αργότερο Δευτέρα 22 παραλαμβάνεις. Ήδη έχω αρχίσει και δεν κοιμάμαι τα βράδια. Αλλά λέω επαγγελματίας είναι κάτι ξέρει παραπάνω. Μη γίνεσαι περίεργος.

· Και φτάνει εκείνη η αποφράδα η 22η μέρα του Αυγούστου. Επισκέπτομαι το κατάστημα όπου ο υπάλληλος – υπεύθυνος (ας τον πούμε Α) με τον οποίο μιλούσα της περισσότερες φορές έχει φύγει με άδεια και βρίσκεται στο χώρο ο έτερος συνάδελφός του. Τι έγινε του λέω, πού είναι τα πράγματα? «Ποια πράγματα μου λέει??? Δεν έχω κάτι. Δε γνωρίζω κάτι». Γνωρίζεις γιατί ήσουν εδώ όταν δόθηκε η παραγγελία, αλλά τέλος πάντων. «Γνωρίζει όμως ο Α, του λέω. Πάρε τον να σε ενημερώσει. Μα λείπει σε άδεια και δεν μπορώ να τον ενοχλήσω (!!!!!!!). Και εγώ του λέω που φεύγω ταξίδι? Δεν μπορείς να δεις τις παραγγελίες? Και όχι, και δεν ξέρω και και και ……». Και γενικά μια άρνηση για εξυπηρέτηση και με κακό τρόπο.

Με τα πολλά με τα λίγα με ρωτάει ποιας εταιρείας είναι η στολή που παραγγείλαμε και τότε μου έρχεται το χαστούκι…. «Μα αυτοί είναι κλειστοί όλο τον Αύγουστο». Πώς είναι κλειστοί, αφού εγώ ήρθα 4-5 φορές μέσα στον Αύγουστο πήρα και άλλα 2-3 τηλέφωνα και τα πράγματα ερχόταν. Υπήρχε κανονικά επικοινωνία με την εταιρεία. «Αποκλείεται», μου λέει!

Και εγώ τι κάνω, αναρωτιέμαι. Σε όλη αυτή τη συζήτηση ο κύριος ήταν στο στυλ «δεν ξέρω, δεν είναι δική μου ευθύνη, μην τα λες σε μένα, δεν μπορώ να κάνω κάτι….». Ούτε ένα συγγνώμη, ούτε μια μικρή διάθεση εξυπηρέτησης ή έστω ένα βλέμμα κατανόησης της κατάστασης. Του ζητάω να πάρει τηλέφωνο τον Α και αρνείται για να μην τον ενοχλήσει!!!!!!!

Του ζητάω το αφεντικό. Αφού αρνείται να με εξυπηρετήσει ακόμα και σε αυτό πηγαίνω και τον βρίσκω εγώ. Εκείνος κάνει ένα τηλέφωνο στον Α και μου λέει τα ίδια περί συστήματος παραγγελιών και καθυστερήσεων. Τον ρωτάω για ποιο λόγο μου έλεγε ότι τα πράγματα έρχονται, ενώ το εργοστάσιο είναι κλειστό. Δεν ξέρω μου λέει, αλλά να μπορεί να έκανε λάθος κτλ. και αυτά θα τα παραλάβουμε μέσα Σεπτεμβρίου και αν θέλω να πάρω πίσω την προκαταβολή. Και 2,5 μήνες που παίρνω τηλέφωνα και πηγαινοέρχομαι δεν μπορούσε να το διορθώσει το λάθος??? Ασχολήθηκε καθόλου άραγε?

Με φτάνει στο σημείο να του πω ότι τους τελευταίους 18 μήνες άφησα στο κατάστημά σου «τόσα» χρήματα (που δε θα έπρεπε να έχει καμία σημασία) και αυτή είναι η αντιμετώπιση που έχω? «Δεν πάει έτσι», μου λέει (πάλι καλά). Και πώς πάει τελικά? Ποιους εξυπηρετείτε? Ούτε αυτός συγκινήθηκε ιδιαίτερα. Ούτε αυτός μου είπε ένα συγγνώμη έτσι για τα μάτια του κόσμου. Απλά δε χάθηκε και ο κόσμος μάλλον που εμείς μείναμε χωρίς τη στολή… Μου έδωσε μερικές μέρες μετά την προκαταβολή μου πίσω και όλα μέλι γάλα… Μέχρι εκεί ένιωσαν την ευθύνη τους.

Αυτή είναι η αντιμετώπιση που λαμβάνουμε από ανθρώπους στους οποίους αφήνουμε το μεροκάματο και τους μισθούς μας. Αυτή, δυστυχώς, είναι και η μικρογραφία της κοινωνίας μας. Μιας κοινωνίας της αρπαχτής και του εύκολου χρήματος. Των βολεμένων και των μονοπωλίων σε συγκεκριμένες αγορές. Χαμένος τελικά δε βγήκα εγώ. Χαμένοι βγαίνουν εκείνοι που και από εμένα θα χάσουν και από φίλους και γνωστούς που πήγαιναν.

Εγώ για καλή μου τύχη κατάφερα να εξυπηρετηθώ από άλλο κατάστημα το οποίο μέσα σε 4 μέρες μου έστειλε δυο φορές τα δέματα (για αλλαγή νούμερου) και για λόγους ταχύτητας χωρίς καν να έχει διασφαλίσει τα χρήματά του. Να είναι καλά οι άνθρωποι που με βοήθησαν να μην πετάξω στα σκουπίδια ενός έτους προγραμματισμό και όμορφα σχέδια.

Και εις άλλα με υγεία!!!

P.s. Η συγκεκριμένη δημοσίευση έχει ανέβει και σε άλλο φόρουμ. Αν οι διαχειριστές θεωρούν οτι δε θα έπρεπε να βρίσκεται και εδώ παρακαλώ να με ενημερώσουν για να την κατεβάσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
γραψε το ταξιδιωτικο να ξεχαστεις φιλε.απαραδεκτη αντιμετωπιση παντως.
για μενα επρεπε να ζητησεις την προκαταβολη απο τον Α ,οταν εβλεπες οτι η δουλεια στενεψε.αλλα και αυτος ο μπαγλαμας φαντασου ποσο σε εγραψε που δεν ειχε ενημερωσει τον αντικαστατη του...
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
γραψε το ταξιδιωτικο να ξεχαστεις φιλε.απαραδεκτη αντιμετωπιση παντως.
για μενα επρεπε να ζητησεις την προκαταβολη απο τον Α ,οταν εβλεπες οτι η δουλεια στενεψε.αλλα και αυτος ο μπαγλαμας φαντασου ποσο σε εγραψε που δεν ειχε ενημερωσει τον αντικαστατη του...
Το θέμα φίλε Μανώλη δεν ήταν να πάρω την προκαταβολή, αλλά να κάνω τη δουλειά μου. Όταν πλέον τελείωνε ο χρόνος τελείωναν μαζί και οι εναλλακτικές που είχα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αγαπητοί φίλοι και σύντροχοι!!!

Αφού έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την επιστροφή μας από τα μακρινά τα ξένα (βλέπε εκδρομούλα Βελιγράδι – Βουδαπέστη) και αφού έχει καταλαγιάσει τόσο ο ενθουσιασμός, όσο και η πίεση των διαστημάτων πριν και μετά το ταξίδι, είπα να σας παραθέσω την εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση που έτυχα από έμπορο μοτοσυκλετιστικών ειδών.

Γενικά είμαι άνθρωπος πιστός στα καταστήματα. Από την ημέρα που πήρα το καινούριο μηχανάκι πριν δυο χρόνια βρήκα δυο-τρία μαγαζιά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα και από τότε δεν το έψαχνα παραπάνω. Ούτε για τιμές ούτε για τίποτα. Σημασία για μένα έχει ο συνδυασμός καλή τιμή και άψογη εξυπηρέτηση. Άνθρωποι που καταλαβαίνουν τις ανάγκες σου και βρίσκονται πάντα εκεί.

Στο δια ταύτα! Το ταξίδι για το εξωτερικό είχε αποφασιστεί και σχεδιαζόταν από το Φθινόπωρο, ενώ η ημερομηνία αποχώρησης τοποθετήθηκε στο τέλος του Αυγούστου. Στα πλαίσια του σχεδιασμού έπρεπε να πάρουμε στολές τόσο εγώ όσο και το κορίτσι. Με τη δικιά μου ξεμπέρδεψα γρήγορα, ενώ για την Άννα (το κορίτσι!) χρειάστηκε να περιμένουμε για κάποια κομμάτια ώστε να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές. Απρίλιο και Μάιο, λοιπόν, κάναμε τις δοκιμές και αφού καταλήξαμε δόθηκε η παραγγελία τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου (2,5 μήνες πριν φύγουμε).

Εδώ να σημειώσω ότι με το συγκεκριμένο έμπορο συνεργάζομαι στενά και από την αρχή δίνοντάς του μέσα σε 1,5 χρόνο πολύ μεγάλα ποσά για εξοπλισμό ασφαλείας (κράνη, ρούχα) και στέλνοντας και πάρα πολύ κόσμο σε αυτόν.

Γίνεται λοιπόν η παραγγελία, δίνεται η προκαταβολή, μου δίνουν και μια ημερομηνία παραλαβής 3-4 εβδομάδες και όλα καλά. Και εκεί αρχίζει η αναμονή και ο γολγοθάς…..

· Στα τέλη Ιουνίου και στις αρχές Ιουλίου κάνω από ένα τηλέφωνο για καλημέρα και για να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας μου και μου λένε πως όλα κινούνται βάσει προγράμματος.

· Μετά τα μέσα Ιουλίου επισκέπτομαι το κατάστημα και μου λένε ότι να, μα, μου άλλαξε η εταιρεία το σύστημα παραγγελιοληψίας της και υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις, αλλά «μη στεναχωριέσαι σε 10 μέρες παραλαμβάνεις»… Τυφλή εμπιστοσύνη εγώ.

· Μπαίνει ο Αύγουστος. Στις 29 φεύγουμε. Πηγαίνω από το κατάστημα και μου λένε τα ίδια για το σύστημα των παραγγελιών. «Λίγη υπομονή ακόμα» μου συστήνουν.

· Πάω την επόμενη εβδομάδα και μου λεν «μέχρι Παρασκευή έρχονται, τα έστειλαν». «Σίγουρα τους λέω? Μην πάθω καμιά πλάκα. Έχω το ταξίδι. Δεν μπορώ να βάλω τη ζωή της γυναίκας μου πάνω στη μηχανή για περισσότερα από 2.000χλμ με τζιν και επιγονατίδες». Με καθησυχάζουν και μου λεν να μην ανησυχώ.

· Φτάνει 16 Αυγούστου… Πηγαίνω από εκεί και μου λέει Παρασκευή 19, το αργότερο Δευτέρα 22 παραλαμβάνεις. Ήδη έχω αρχίσει και δεν κοιμάμαι τα βράδια. Αλλά λέω επαγγελματίας είναι κάτι ξέρει παραπάνω. Μη γίνεσαι περίεργος.

· Και φτάνει εκείνη η αποφράδα η 22η μέρα του Αυγούστου. Επισκέπτομαι το κατάστημα όπου ο υπάλληλος – υπεύθυνος (ας τον πούμε Α) με τον οποίο μιλούσα της περισσότερες φορές έχει φύγει με άδεια και βρίσκεται στο χώρο ο έτερος συνάδελφός του. Τι έγινε του λέω, πού είναι τα πράγματα? «Ποια πράγματα μου λέει??? Δεν έχω κάτι. Δε γνωρίζω κάτι». Γνωρίζεις γιατί ήσουν εδώ όταν δόθηκε η παραγγελία, αλλά τέλος πάντων. «Γνωρίζει όμως ο Α, του λέω. Πάρε τον να σε ενημερώσει. Μα λείπει σε άδεια και δεν μπορώ να τον ενοχλήσω (!!!!!!!). Και εγώ του λέω που φεύγω ταξίδι? Δεν μπορείς να δεις τις παραγγελίες? Και όχι, και δεν ξέρω και και και ……». Και γενικά μια άρνηση για εξυπηρέτηση και με κακό τρόπο.

Με τα πολλά με τα λίγα με ρωτάει ποιας εταιρείας είναι η στολή που παραγγείλαμε και τότε μου έρχεται το χαστούκι…. «Μα αυτοί είναι κλειστοί όλο τον Αύγουστο». Πώς είναι κλειστοί, αφού εγώ ήρθα 4-5 φορές μέσα στον Αύγουστο πήρα και άλλα 2-3 τηλέφωνα και τα πράγματα ερχόταν. Υπήρχε κανονικά επικοινωνία με την εταιρεία. «Αποκλείεται», μου λέει!

Και εγώ τι κάνω, αναρωτιέμαι. Σε όλη αυτή τη συζήτηση ο κύριος ήταν στο στυλ «δεν ξέρω, δεν είναι δική μου ευθύνη, μην τα λες σε μένα, δεν μπορώ να κάνω κάτι….». Ούτε ένα συγγνώμη, ούτε μια μικρή διάθεση εξυπηρέτησης ή έστω ένα βλέμμα κατανόησης της κατάστασης. Του ζητάω να πάρει τηλέφωνο τον Α και αρνείται για να μην τον ενοχλήσει!!!!!!!

Του ζητάω το αφεντικό. Αφού αρνείται να με εξυπηρετήσει ακόμα και σε αυτό πηγαίνω και τον βρίσκω εγώ. Εκείνος κάνει ένα τηλέφωνο στον Α και μου λέει τα ίδια περί συστήματος παραγγελιών και καθυστερήσεων. Τον ρωτάω για ποιο λόγο μου έλεγε ότι τα πράγματα έρχονται, ενώ το εργοστάσιο είναι κλειστό. Δεν ξέρω μου λέει, αλλά να μπορεί να έκανε λάθος κτλ. και αυτά θα τα παραλάβουμε μέσα Σεπτεμβρίου και αν θέλω να πάρω πίσω την προκαταβολή. Και 2,5 μήνες που παίρνω τηλέφωνα και πηγαινοέρχομαι δεν μπορούσε να το διορθώσει το λάθος??? Ασχολήθηκε καθόλου άραγε?

Με φτάνει στο σημείο να του πω ότι τους τελευταίους 18 μήνες άφησα στο κατάστημά σου «τόσα» χρήματα (που δε θα έπρεπε να έχει καμία σημασία) και αυτή είναι η αντιμετώπιση που έχω? «Δεν πάει έτσι», μου λέει (πάλι καλά). Και πώς πάει τελικά? Ποιους εξυπηρετείτε? Ούτε αυτός συγκινήθηκε ιδιαίτερα. Ούτε αυτός μου είπε ένα συγγνώμη έτσι για τα μάτια του κόσμου. Απλά δε χάθηκε και ο κόσμος μάλλον που εμείς μείναμε χωρίς τη στολή… Μου έδωσε μερικές μέρες μετρά την προκαταβολή μου πίσω και όλα μέλι γάλα… Μέχρι εκεί ένιωσαν την ευθύνη τους.

Αυτή είναι η αντιμετώπιση που λαμβάνουμε από ανθρώπους στους οποίους αφήνουμε το μεροκάματο και τους μισθούς μας. Αυτή, δυστυχώς, είναι και η μικρογραφία της κοινωνίας μας. Μιας κοινωνίας της αρπαχτής και του εύκολου χρήματος. Των βολεμένων και των μονοπωλίων σε συγκεκριμένες αγορές. Χαμένος τελικά δε βγήκα εγώ. Χαμένοι βγαίνουν εκείνοι που και από εμένα θα χάσουν και από φίλους και γνωστούς που πήγαιναν.

Εγώ για καλή μου τύχη κατάφερα να εξυπηρετηθώ από άλλο κατάστημα το οποίο μέσα σε 4 μέρες μου έστειλε δυο φορές τα δέματα (για αλλαγή νούμερου) και για λόγους ταχύτητας χωρίς καν να έχει διασφαλίσει τα χρήματά του. Να είναι καλά οι άνθρωποι που με βοήθησαν να μην πετάξω στα σκουπίδια ενός έτους προγραμματισμό και όμορφα σχέδια.

Και εις άλλα με υγεία!!!

P.s. Η συγκεκριμένη δημοσίευση έχει ανέβει και σε άλλο φόρουμ. Αν οι διαχειριστές θεωρούν οτι δε θα έπρεπε να βρίσκεται και εδώ παρακαλώ να με ενημερώσουν για να την κατεβάσω.
Κωστή......αφού δεν αναφέρεις δημοσια το κατάστημα, δεν αντιμετωπίζουμε νομικό θέμα και καλά έκανες και ανέβασες την πικρια σου!

Δυστυχώς υπάρχουν τέτοια φαινομενα στην αγορά.
Αν θέλει κάποιος να μάθει τον επαγγελματία....παρακαλoύμε μόνο σε π.μ
 
Last edited by a moderator:

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Κωστή......αφού δεν αναφέρεις δημοσια το κατάστημα, δεν αντιμετωπίζουμε νομικό θέμα και καλά έκανες και ανέβασες την πικρια σου!

Δυστυχώς υπάρχουν τέτοια φαινομενα στην αγορά.
Αν θέλει κάποιος να μάθει τον επαγγελματία....παρακαλώ μόνο σε π.μ
Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τον ανέφερα. Απλά ήθελα να το βγάλω απο μέσα μου.
Για κάθε ενδιαφερόμενο εδώ είμαι!
 
Last edited by a moderator:

R2D2

Μέλος
Περιοχή
Δράμα
Όνομα
Manolios
Μοτό
R 1200 GS '08
Σύντροχε μπραβο κατ αρχας που εστω και τελευταια στιγμή, καταφερες να βρεις αυτο που ήθελες και δεν αφησες την απελπισια της στιγμής να σου χαλάσει την ορεξη και το ταξιδι. Οσον αφορά το θέμα σου τώρα, το "λάθος" σου (που κανονικα δε θα επρεπε να νοείται ως λάθος) είναι αυτο:

Γενικά είμαι άνθρωπος πιστός στα καταστήματα. Από την ημέρα που πήρα το καινούριο μηχανάκι πριν δυο χρόνια βρήκα δυο-τρία μαγαζιά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα και από τότε δεν το έψαχνα παραπάνω. Ούτε για τιμές ούτε για τίποτα.
δυστυχώς η εγχωρια αγορά είναι οπως την περιγράφεις σε αλλο σημείο του κειμένου σου, και σπανίζουν εμποροι που θα εκτιμήσουν και θα ανταμειψουν την τυφλή σου εμπιστοσύνη.. ισα ισα καμια φορά κερδισμένος βγαίνει αυτος που πάει "υποψιασμένος" και αυτός που "παζαρεύει" πολύ απλά επειδη δε θέλουν να τον χάσουν.. ενω τον πιστο πελάτη τον θεωρουν... δεδομένο!!

(φυσικά υπάρχουν και λαμπρές εξαιρέσεις που σε "κερδιζουν" μονο με τον τρόπο και την εξυπηρέτηση τους. εκεί είναι που τα... σκάμε και το χαιρόμαστε)
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Σύντροχε μπραβο κατ αρχας που εστω και τελευταια στιγμή, καταφερες να βρεις αυτο που ήθελες και δεν αφησες την απελπισια της στιγμής να σου χαλάσει την ορεξη και το ταξιδι. Οσον αφορά το θέμα σου τώρα, το "λάθος" σου (που κανονικα δε θα επρεπε να νοείται ως λάθος) είναι αυτο:



δυστυχώς η εγχωρια αγορά είναι οπως την περιγράφεις σε αλλο σημείο του κειμένου σου, και σπανίζουν εμποροι που θα εκτιμήσουν και θα ανταμειψουν την τυφλή σου εμπιστοσύνη.. ισα ισα καμια φορά κερδισμένος βγαίνει αυτος που πάει "υποψιασμένος" και αυτός που "παζαρεύει" πολύ απλά επειδη δε θέλουν να τον χάσουν.. ενω τον πιστο πελάτη τον θεωρουν... δεδομένο!!

(φυσικά υπάρχουν και λαμπρές εξαιρέσεις που σε "κερδιζουν" μονο με τον τρόπο και την εξυπηρέτηση τους. εκεί είναι που τα... σκάμε και το χαιρόμαστε)
Έχεις πραγματικά δίκιο σε αυτά που λες.
Πλέον θα είμαι περισσότερο υποψιασμένος και έτοιμος να αντιμετωπίσω αντίστοιχες συμπεριφορές.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τον ανέφερα. Απλά ήθελα να το βγάλω απο μέσα μου.
Για κάθε ενδιαφερόμενο εδώ είμαι!
Ο λογος που δεν μπορουμε να τους αναφερουμε σε μια δημοσια συζητηση ειναι πως αυτοι δεν εχουν προσβαση σε αυτη ουτε τη σχετικη ενημερωση για την αναφορα των οποιων γεγονοτων που θα τους αναγκασει σε διαλογο.Ο οποιος θα γινει κοσμια, με επιχειρηματα αποδειξεις και ονοματεπωνυμο κάι απο τις 2 πλευρες.Μια λυση ειναι να τους ενημερωσουμε εμεις απο τη διαχειριση και να αναγκαστουν να παρουν θεση,αλλα δε νομιζω κανεις απο την επταμελη ομαδα να θελει να μπει σε ρολο αγγελιοφορου ή οτι αλλο χρειαστει.

Στο δια ταυτα,
η δοκιμασμενη απο χρονια εποικοδομητικη κινηση ειναι η δια ζωσης ενημερωση σε ολους εμας τους συντοπιτες η οποια θα σου ανεβασει αισθητα και το επιπεδο απολαυσης του υπνου.

Κυριως απο τις μπυρες αλλα και απο την ικανοποιηση :)

adv phone
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Δυστυχώς πλέον η αντίληψη που επικρατεί στους επιχειρηματικούς κύκλους (οχι όλους) είναι πως : Έναν Μ..πελάτη χάνουμε, ένας Μ...πελάτης θα έρθει...
Μέχρι να κλείσει το μαγαζί.............
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Ο λογος που δεν μπορουμε να τους αναφερουμε σε μια δημοσια συζητηση ειναι πως αυτοι δεν εχουν προσβαση σε αυτη ουτε τη σχετικη ενημερωση για την αναφορα των οποιων γεγονοτων που θα τους αναγκασει σε διαλογο.Ο οποιος θα γινει κοσμια, με επιχειρηματα αποδειξεις και ονοματεπωνυμο κάι απο τις 2 πλευρες.Μια λυση ειναι να τους ενημερωσουμε εμεις απο τη διαχειριση και να αναγκαστουν να παρουν θεση,αλλα δε νομιζω κανεις απο την επταμελη ομαδα να θελει να μπει σε ρολο αγγελιοφορου ή οτι αλλο χρειαστει.

Στο δια ταυτα,
η δοκιμασμενη απο χρονια εποικοδομητικη κινηση ειναι η δια ζωσης ενημερωση σε ολους εμας τους συντοπιτες η οποια θα σου ανεβασει αισθητα και το επιπεδο απολαυσης του υπνου.

Κυριως απο τις μπυρες αλλα και απο την ικανοποιηση :)

adv phone
Θα το δοκιμάσω το αγχολυτικό που μου προτείνεις!!!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Πολυ καλα κανεις και το αναφερεις...κι οποιος ενδιαφερομενος στα μερη σου,καλο ειναι να μαθει(με ΠΜ)γιατι οι κακοι επαγγελματιες ας κλεισουν και ας μεινουν αυτοι που αξιζουν...υπαρχουν και τετοιοι ναι.
Και μη σκας...παρα την ταλαιπωρια σας,αυτο που ειπες μενει τελικα...οτι δε χανουμε εμεις αλλά αυτοι...:)
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Πολυ καλα κανεις και το αναφερεις...κι οποιος ενδιαφερομενος στα μερη σου,καλο ειναι να μαθει(με ΠΜ)γιατι οι κακοι επαγγελματιες ας κλεισουν και ας μεινουν αυτοι που αξιζουν...υπαρχουν και τετοιοι ναι.
Και μη σκας...παρα την ταλαιπωρια σας,αυτο που ειπες μενει τελικα...οτι δε χανουμε εμεις αλλά αυτοι...:)
Συμφωνώ μαζί σου συνονόματε. Απλά όταν συμβαίνει είναι τέτοιο το άγχος που είναι ικανό να σου χαλάσει όλη τη διάθεση.
Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Αυτοι οι "επαγγελματιες" πρεπει να αναφερονται δημοσια!
Δυστυχώς η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση θα ερχόταν και στους συν-ιδιοκτήτες του χώρου που μας φιλοξενεί...
 

tzigis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα /Συβοτα Θεσπρωτίας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F650gs twin
P200
Avon 300
Καλημέρα !! Ένα pm θα ήθελα με τον "επιχειρηματία "γιατί πρέπει να ενημερωνόμαστε μεταξύ μας έστω και με αυτόν τον τρόπο του "κρυφού σχολιού"
Ούτε ένα ευρώ στο κατάστημα αυτό ξανά !!
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τον ανέφερα. Απλά ήθελα να το βγάλω απο μέσα μου.
Για κάθε ενδιαφερόμενο εδώ είμαι!
Κώστα,στείλε μου σε παρακαλώ με πμ το όνομα του. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ !!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Δυστυχώς η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση θα ερχόταν και στους συν-ιδιοκτήτες του χώρου που μας φιλοξενεί...
Δεν νομιζω να ισχυει αυτο Γιαννη απο τη στιγμη που μια αποψη οποιουδηποτε Μελους ειναι αυστηρα προσωπικη,ειτε επωνυμη ειτε ανωνυμη(πχ γραφεται καποιος λεει κατι και ουτε ξερεις ποιος ειναι και απο που και γιατι...).Μπορει καλλιστα να βγει ο Διαχειριστης,στα πλαισια της ελευθερης αποψης αλλά και ευθυνων καθενος μας,να ξεκαθαρισει αν θελει κιολας οτι δεν ειναι η αποψη του Φορουμ(ιδιοκτητων) αυτη αλλά του ταδε ...Και επιπροσθετα ισως θα επρεπε να ενημερωνονται οι Διαχειριστες με ΠΜ για τον Χ επιχειρηματια,οι οποιοι με τη σειρα τους να τον ενημερωνουν,αν θελει,να δινει και την δικη του αποψη πανω στο θεμα εδω στο Φορουμ...αν δεν επιθυμει,δικαιωμα του.

Καποια στιγμη,αν θελουμε να κοιταμε με αισιοδοξια στο βαθος του τουνελ,ας μεινουν πισω ολοι αυτοι που μας εβαλαν στο τουνελ...κι ας βγουν μπροστα οσοι αξιζουν!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Απαράδεκτος όπως πολλοί βέβαια και εγώ θάθελα να μάθω ποιος είναι με πμ .
 
Top Bottom