Δεύτερο σετ ζαντών για χωμάτινα.

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το ίδιο και εγώ.......αν και πριν πολλά χρόνια όταν είχα κάνει δεύτερο σετ, χρησιμοποιούσα ένα σετ σε κάθε δίσκους, σταμάτησα να το κάνω γιατί δεν είχε νόημα!
Το ιδιο εκανα κι'εγω στο πισω τροχο και αλλαζα και τακακια. Αλλα απο ενα σημειο και μετα σταματησα κι'εγω να το κανω γιατι διαπιστωσα οτι μετα απο μερικα φρεναρισματα εφτιαχνε το πισω φρενο :ok: Παντως στο Τρανσαλπ το πισω φρενο με διαφορετικο τροχο/δισκο πιανει ελαχιστα στην αρχη, εξ'ου και το σχολιο του Κωστα-Κονκωστ. Στα GS που εχουν αλλα φρενα δεν φαινεται να ειναι τοσο εντονο, και αυτο φτιαχνει ετσι'κι'αλλιως σχετικα συντομα, οποτε ok!

Εγω δεν εχω χωρο να αποθηκευσω στην Αθηνα και χρονο για να αλλαζω δυο τροχους καθε φορα, πολλες φορες η αλλαγη του πισω γινεται σχεδον μεσανυχτα εχοντας μολις φτασει σπιτι απο αεροδρομιο, με πρωινο ξυπνημα για χωματαδα o_O
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@konkost Τη μεθοδο αυτη την κανουν πολλοι και την ειχα σαν επιλογη πριν παρω το σετ.

Ο κυριος λογος υπαρξης των δευτερων ζαντων, περα απο το πηγαινε ελα στο λαστιχα (και κατ'επεκταση το οικονομικο, που δεν ειναι 15-20, αλλα 30-40 και για τη φορα που θα ξαναβαλεις τα ασφαλτινα), ειναι οτι εχεις ενα σετ μονο για χωμα, ενα σετ που θα τρωει ολους τους τσαμπουκαδες της χωματινης οδηγησης, διατηρωντας στην ουσια το ασφαλτινο σετ ανεπαφο και σε καλη κατασταση, μια και στην ασφαλτο υπαρχουν πιο μεγαλες ταχυτητες και χρειαζεσαι τα ζαντολαστιχα σου στην καλυτερη δυνατη κατασταση.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

YANNISBIO

Μέλος
Περιοχή
Χανιά
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1150GS 00'
@konkost Τη μεθοδο αυτη την κανουν πολλοι και την ειχα σαν επιλογη πριν παρω το σετ.

Ο κυριος λογος υπαρξης των δευτερων ζαντων, περα απο το πηγαινε ελα στο λαστιχα (και κατ'επεκταση το οικονομικο, που δεν ειναι 15-20, αλλα 30-40 και για τη φορα που θα ξαναβαλεις τα ασφαλτινα), ειναι οτι εχεις ενα σετ μονο για χωμα, ενα σετ που θα τρωει ολους τους τσαμπουκαδες της χωματινης οδηγησης, διατηρωντας στην ουσια το ασφαλτινο σετ ανεπαφο και σε καλη κατασταση, μια και στην ασφαλτο υπαρχουν πιο μεγαλες ταχυτητες και χρειαζεσαι τα ζαντολαστιχα σου στην καλυτερη δυνατη κατασταση.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτος ειναι ο σημαντικοτερος λογος υπαρξης του δευτερου σετ, στην ασφαλτο με κουρμπαρισμενη ζαντα με τις μισες ακτινες λασκα και φορτωμενος πας γυρευοντας!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν ισχύει Κωστή. Με δίσκους σε κανονική κατάσταση (και τα 2 σετ) δεν υπάρχει πρόβλημα. Δυο- τρια πατήματα αρκούν. Στα πρώτα 100 μέτρα έχω φρένα κανονικά. 4-5 φορές το χρόνο κάνω την τράμπα!
Kαι ομως ισχυει! Αλλοτε περισσοτερο και αλλοτε λιγοτερο Αναλογως της καταστασης της δισκοπλακας, των τακακιων, και του τροπου φρεναρισματος Και αυτο γιατι η καθε δισκοπλακα λογω φθορας δεν ειναι ποτε ιδια με καμια αλλη
Και ενταξει με το πισω φρενο δεν τρεχει και τιποτα Στρωνει πολυ γρηγορα Μπροστα ομως που οι δισκοπλακες ειναι μεγαλυτερες και η δυναμη που βαζουμε στην μανετα δεν ειναι τοσο ισχυρη οσο οταν παταμε το πενταλ ειναι διαφορετικα τα πραγματα
Τωρα εσυ αν με μονο μερικα πατηματα εχεις πληρες φρενο τι να πω; Πιθανον οι δισκοπλακες σου να ειναι σε αριστη κατασταση και τα τακακια "βουτυρο"
Παντως εγω οταν το δοκιμασα με φθαρμενες ομολογω δισκοπλακες (αλλα οχι για πεταμα) δεν ειχα πληρες φρενο για αρκετα χλμ

Το ιδιο εκανα κι'εγω στο πισω τροχο και αλλαζα και τακακια. Αλλα απο ενα σημειο και μετα σταματησα κι'εγω να το κανω γιατι διαπιστωσα οτι μετα απο μερικα φρεναρισματα εφτιαχνε το πισω φρενο :ok: Παντως στο Τρανσαλπ το πισω φρενο με διαφορετικα τακακια πιανει ελαχιστα στην αρχη, εξ'ου και το σχολιο του Κωστα-Κονκωστ. Στα GS που εχουν αλλα φρενα δεν φαινεται να ειναι τοσο εντονο, και αυτο φτιαχνει ετσι'κι'αλλιως σχετικα συντομα, οποτε ok!

Εγω δεν εχω χωρο να αποθηκευσω στην Αθηνα και χρονο για να αλλαζω δυο τροχους καθε φορα, πολλες φορες η αλλαγη του πισω γινεται σχεδον μεσανυχτα εχοντας μολις φτασει σπιτι απο αεροδρομιο, με πρωινο ξυπνημα για χωματαδα o_O
Το σχολιο μου αφορουσε κυριως το μπροστα τροχο και φρενο και οχι σε διαφορετικα τακακια αλλα σε διαφορετικες δισκοπλακες
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το σχολιο μου αφορουσε κυριως το μπροστα τροχο και φρενο και οχι σε διαφορετικα τακακια αλλα σε διαφορετικες δισκοπλακες
Με διαφορετικο τροχο/δισκο (αντι για τακακια) ηθελα να γραψω, το διορθωσα. Εχεις δοκιμασει αλλο μπροστινο τροχο? Απ'οτι ξερω εχεις δευτερο τροχο πισω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Kαι ομως ισχυει! Αλλοτε περισσοτερο και αλλοτε λιγοτερο Αναλογως της καταστασης της δισκοπλακας, των τακακιων, και του τροπου φρεναρισματος Και αυτο γιατι η καθε δισκοπλακα λογω φθορας δεν ειναι ποτε ιδια με καμια αλλη
Και ενταξει με το πισω φρενο δεν τρεχει και τιποτα Στρωνει πολυ γρηγορα Μπροστα ομως που οι δισκοπλακες ειναι μεγαλυτερες και η δυναμη που βαζουμε στην μανετα δεν ειναι τοσο ισχυρη οσο οταν παταμε το πενταλ ειναι διαφορετικα τα πραγματα
Τωρα εσυ αν με μονο μερικα πατηματα εχεις πληρες φρενο τι να πω; Πιθανον οι δισκοπλακες σου να ειναι σε αριστη κατασταση και τα τακακια "βουτυρο"
Παντως εγω οταν το δοκιμασα με φθαρμενες ομολογω δισκοπλακες (αλλα οχι για πεταμα) δεν ειχα πληρες φρενο για αρκετα χλμ

Το σχολιο μου αφορουσε κυριως το μπροστα τροχο και φρενο και οχι σε διαφορετικα τακακια αλλα σε διαφορετικες δισκοπλακες
για μπροστά μιλάω πάντα Κώστα.
είχα 2ο σετ τακάκια , σετ με κάθε τροχό/δισκόπλακες. Όπως ο άλλος Κώστας ο @gsmaniac . Σταμάτησα να το έχω γιατί δεν υπήρχε λόγος.
Θεωρητικά έχεις δίκιο (γι αυτό το ξεκίνησα έτσι) αλλά στην πράξη ήταν άχρηστο το 2ο σετ τακάκια καβάτζα για τις χωμάτινες, οπότε χρησιμοποιήθηκε κανονικά.
Και πάλι σημείο "κλειδί" είναι το τι θεωρεί καθένας "δισκόπλακα για πέταμα" και "τέλεια κατάσταση" . Εγώ αναφέρομαι σε δίσκους με 107000 χλμ, με τη λογική φθορά, που δε θέλουν πέταμα. Και το δεύτερο σετ έχει πάνω δίσκους με λιγότερα χλμ σε πολύ καλή κατάσταση επίσης.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχεις δοκιμασει αλλο μπροστινο τροχο? Απ'οτι ξερω εχεις δευτερο τροχο πισω.
Nαι μια φορα οταν ειχα αγορασει και ενα μπροστα τροχο τον οποιο τον ξαναπουλησα
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πάρτε ένα transalp (tenere,Africa):jp ... δεν υπάρχουν διλήμματα!
Αντί για τροχούς παίρνεις ολόκληρη μοτοσυκλέτα.
Φιλικά πάντα!
Για εμάς δηλαδή που έχουμε ένα transalp ή ένα Africa τι να κάνουμε; Να πάρουμε ακόμη ένα;;
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Για εμάς δηλαδή που έχουμε ένα transalp ή ένα Africa τι να κάνουμε; Να πάρουμε ακόμη ένα;;
Εσείς μπορείτε να συνεχίσετε την απόλαυση,κατά το δοκούν !!!(...αποφύγετε δεύτερες μοτοσυκλέτες από ευρωπαίους κατασκευαστές):D
φιλικά πάντα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ξυπνάω το νήμα για αρώτηξη και συμβουλή απ'τσι έμπειροι.

Έχω όπως είπαμε δεύτερο σετ ζαντών, έχω βάλει ήδη τα χωμάτινά μου τακακέσια απάνου και αγόρασα και δισκόπλακες μπρος πίσω, μάρκας Tsubosssssss (240€ τελική για όσους ενδιαφέρονται).



Και ερωτώ:

Να κρατήσω το γνήσιο σετ δισκοπλακων που έχω ήδη στο ασφάλτινο (είμαι ικανοποιημένος από το φρενάρισμα) και να βάλω τα Τσούμπια στο χωμάτινο σετ (απ'ότι διαβάζω είναι αμφιβόλου πχιότητας)

Η'

Να βάλω τα Τσούμπια στο ασφάλτινο σετ και να κρατήσω τις δισκόπλακες 10ετίας για τις χωμάτινες εξορμίσεις μου.

Προσωπικά κλείνω στην πρώτη περίπτωση αλλά θα με ενδιέφερε μια δεύτερη γνώμη.

Thanks.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ξυπνάω το νήμα για αρώτηξη και συμβουλή απ'τσι έμπειροι.

Έχω όπως είπαμε δεύτερο σετ ζαντών, έχω βάλει ήδη τα χωμάτινά μου τακακέσια απάνου και αγόρασα και δισκόπλακες μπρος πίσω, μάρκας Tsubosssssss (240€ τελική για όσους ενδιαφέρονται).



Και ερωτώ:

Να κρατήσω το γνήσιο σετ δισκοπλακων που έχω ήδη στο ασφάλτινο (είμαι ικανοποιημένος από το φρενάρισμα) και να βάλω τα Τσούμπια στο χωμάτινο σετ (απ'ότι διαβάζω είναι αμφιβόλου πχιότητας)

Η'

Να βάλω τα Τσούμπια στο ασφάλτινο σετ και να κρατήσω τις δισκόπλακες 10ετίας για τις χωμάτινες εξορμίσεις μου.

Προσωπικά κλείνω στην πρώτη περίπτωση αλλά θα με ενδιέφερε μια δεύτερη γνώμη.

Thanks.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ θα έβαζα τις αμφιβόλου ποιότητας aftermarket στις δεύτερες ζάντες (για το χώμα)...;)
 
Top Bottom