Διαρροή (?) πίσω ανάρτησης

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Οκ το ξεχναμε αυτο με τις πλαγιες δυναμεις. Ουτως η αλλως το αποτελεσμα ειναι οτι εχω ζημια..
Φιλε commander κηλιδα ειδα χτες οποτε να υποθεσω οτι πλεον στηριζομαι μονο στο ελατηριο;; Η αναρτηση δηλαδη ειναι διακοσμητικη;;
η κηλιδα που πρεπει να δεις οταν πια αδειασει η αναρτηση ειναι μεγαλη περιπου 25 επι 25.....εαν ειδες τοσο μεγαλη τοτε ναι εχει αδειασει, τωρα οσο το αφηνεις να δουλευει ετσι θα προκαλεσεις ζημια στο σωμα {αναρτηση}....γνωμη μου ειναι αυτο που σου ειπα ποιο πανω με το ελατηριο.....θα δεις αλλη μηχανη κατα 70% διαφορετικη απο οτι καβαλουσες μεχρι σημερα.....τωρα αν ειναι αδεια η αναρτηση απο λαδισου εχει απαντηση ο @forester....
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Πολυτιμες πληροφοριες!! Thanx guys!
το σερβις και το ελατηριο ειναι στα 230 ευρο....το εχω κνει 2 φορες μια στο gs και τωρα μια ακομα στην africa twin που πηρα του 88....αλλο πατημα.....
 

zarcous

Μέλος
Όνομα
Aduan
Μοτό
R1200 GSA
Να το κλεισουμε δηλαδη: σερβις στο Γκυζη (στη γειτονια μου συμπτωματικα) και ελατηριο hyper pro. Υπαρχει περιπτωση να παω μηχανακι και να το λυσει ο g-shock η δεχεται αυστηρα το αμορτισερ στο χερι;
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Να το κλεισουμε δηλαδη: σερβις στο Γκυζη (στη γειτονια μου συμπτωματικα) και ελατηριο hyper pro. Υπαρχει περιπτωση να παω μηχανακι και να το λυσει ο g-shock η δεχεται αυστηρα το αμορτισερ στο χερι;
Δεν το ξέρω αυτό αν και έχω δει καποιες φορες οχημα απ εξω για ανάρτηση αλλά ως επι το πλειστον θέλει την ανάρτηση στα χέρια!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν εχει χωρο για μηχανακια εκει. Γι αυτο θελει την αναρτηση στα χερια.
 

zarcous

Μέλος
Όνομα
Aduan
Μοτό
R1200 GSA
Ναι.. Πηγα απο'κει. Ενα 100ρικο το σερβις. Για το ελατηριο μου ειπε οτι εφοσον δεν το φορτωνω συχνα σα γαιδουρι μπορω και να το αποφυγω συνυπολογιζοντας οτι θα δω μεγαλη διαφορα και απο το σερβις της αναρτησης. Επισης μου ειπε οτι λογω σκληροτητας του ελατηριου θα καθεται λιγοτερο το μηχανακι και επισης με το συγκεκριμενο ελατηριο η προφορτιση της αναρτησης θα ρυθμιστει υποχρεωτικα στο τερμα. Αυτα και βλεπουμε!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Οκ φτιαξε το δικο σου και ασε το ελατήριο για μετα !!
Αλλα να το φτιάξεις !!!
Μια χαλασμένη ανάρτηση ειναι σαν να μην έχεις φρένα !!!!
(Κατα κάποιο τροπο )
 

zarcous

Μέλος
Όνομα
Aduan
Μοτό
R1200 GSA
Πιστεψε το εχω καταλαβει. Επισης χοροπηδαει στα στριψιματα αμα βρει λακουβα κ με παει ευθεια κ ειναι ξερο εντελως σε μεγαλες λακουβες..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οκ φτιαξε το δικο σου και ασε το ελατήριο για μετα !!
Αλλα να το φτιάξεις !!!
Μια χαλασμένη ανάρτηση ειναι σαν να μην έχεις φρένα !!!!
(Κατα κάποιο τροπο )

Πλι μ, όχι "κατά κάποιο τρόπο"!!!
Αν δεν έχεις απόσβεση, λόγω ταλάντωσης ο τροχός πατά άσφαλτο μία στις τόσες...:D:D:D:D

Άρα έχεις φρένα παπιού, σε 300 κιλά μηχανή:cool:
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Ναι.. Πηγα απο'κει. Ενα 100ρικο το σερβις. Για το ελατηριο μου ειπε οτι εφοσον δεν το φορτωνω συχνα σα γαιδουρι μπορω και να το αποφυγω συνυπολογιζοντας οτι θα δω μεγαλη διαφορα και απο το σερβις της αναρτησης. Επισης μου ειπε οτι λογω σκληροτητας του ελατηριου θα καθεται λιγοτερο το μηχανακι και επισης με το συγκεκριμενο ελατηριο η προφορτιση της αναρτησης θα ρυθμιστει υποχρεωτικα στο τερμα. Αυτα και βλεπουμε!
Το εχω κανει οπως εγραψα και παραπανω, και οταν την εβαλα επανω και πηγα δοκιμαστικη βολτα, επαθα πλακα....ηταν σαν καινουρια!!!!!
 

zarcous

Μέλος
Όνομα
Aduan
Μοτό
R1200 GSA
Εγινε μονο σερβις στην αναρτηση κ η αληθεια ειναι οτι το αποτελεσμα δικαιολογει το σερβις και χωρις να εχεις ζημια. Σκεφτομαι να βαλω στο προγραμμα και τα μπροστινα! Κοστος για πισω 100€ + 20€ στο μαστορα λυσε δεσε ο οποιος με το ζορι τα πηρε λογω φιλιας.. Με τα περα δωθε δικα μου ομως. Την πηρα στο χερι, την πηγα και την επομενη παραλαβη και πισω για δεσιμο. Και τωρα αρχιζω το ψαξιμο με τα κλικ του ελατηριου και τη βιδα του rebound. Προτασεις ευπροσδεκτες. Στο παλιο φορουμ ειχε ανεβασει πληρες θεμα (ρυθμιση sag) συμφορουμιτης αλλα δεν το ειχα σωσει δυστυχως... Καλο βραδυ σε ολους!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
http://racetech.com/articles/SuspensionAndSprings.htm


Στα γρηγορα βρεθηκε στα αγγλικα. Αμα το γκουγκλαρεις, θα βρεις και βιντεο.
Χοντρικα σου λεω οτι χρειαζεσαι μεζουρα κι ενα βοηθο.

Send from LG G2
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγινε μονο σερβις στην αναρτηση κ η αληθεια ειναι οτι το αποτελεσμα δικαιολογει το σερβις και χωρις να εχεις ζημια. Σκεφτομαι να βαλω στο προγραμμα και τα μπροστινα! Κοστος για πισω 100€ + 20€ στο μαστορα λυσε δεσε ο οποιος με το ζορι τα πηρε λογω φιλιας.. Με τα περα δωθε δικα μου ομως. Την πηρα στο χερι, την πηγα και την επομενη παραλαβη και πισω για δεσιμο. Και τωρα αρχιζω το ψαξιμο με τα κλικ του ελατηριου και τη βιδα του rebound. Προτασεις ευπροσδεκτες. Στο παλιο φορουμ ειχε ανεβασει πληρες θεμα (ρυθμιση sag) συμφορουμιτης αλλα δεν το ειχα σωσει δυστυχως... Καλο βραδυ σε ολους!
Επειδή οι γ΄ρηγορες λύσεις, δεν είναι και οι καλύτερες, παραθέτω ένα αξιολογότατο ποστάρισμα - άρθρο που είναι απολύτως κατατοπιστικό και έγκυρο.
Πριν το ποστάρω εδώ, το διάβασα και είναι ΟΚ:ok:

Αλλιώς θα υποχρεωνόμουν να γράψω εγώ το σεντόνι:D:D:D:D


http://www.mybike.gr/topic/877-η-ρυθμιση-των-αναρτησεων-βημα-προς-βημα-©-alx/


Και το άρθρο του σύντροχου από το άλλο φόρουμ, σε copy-paste:

"Η Ρυθμιση των αναρτησεων βημα προς βημα.

Εχετε ρυθμισμενες σωστα τις αναρτησεις σας?Το ξερετε οτι ρυθμιζουν? :)) Εδω θα βρειτε καποια στοιχεια που θα σας βοηθησουν να ρυθμισετε οσο το δυνατον καλυτερα τις αναρτησεις σας για την μεγαλυτερη ασφαλεια σας στον δρομο.

"





STATIC SAG & RIDER SAG

Ξεκινατε με το μανουαλ της μοτοσυκλετας και βρισκετε το μηκος της διαδρομης του αμορτισερ σας.(αν δεν εχετε μανουαλ ψαχτε στο ιντερνετ και θα το βρειτε σιγουρα το μηκος της διαδρομης του)

Ας υποθεσουμε πως εχετε ον οφ μηχανακι γιατι ολα τα εγχειριδια που βρηκα με ρυθμισεις αναρτησεων κατα καιρους,μιλανε ολα για SS μοτοσυκλετες που η διαδρομες των αναρτησεων τους ειναι maximum τα 120χιλ.

Για παραδειγμα θα πουμε πως το αμορτισερ σας εχει ολικο μηκος διαδρομης 190χιλ.Με ενα κομπιουτερακι το διαιρεις δια του 3 και παιρνεις ενα αποτελεσμα 63,3χιλ

Στην συνεχεια....αν εχεις κεντρικο σταντ,στηνεις την μοτοσυκλετα με αυτο και παιρνεις ενα σταθερο σημειο στην ουρα της μοτοσυκλετας (κατα προτιμηση να περναει απο την νοητη καθετο που περναει απο τον αξονα του πισω τροχου) και μετρας την αποσταση μεταξυ αυτου του σημειου και του αξονα του τροχου.

Βλεπε εικονα>


Αν δεν εχεις κεντρικο,χρειαζεσαι εναν φιλο σου να σου ανασηκωσει την μοτο στο πλαινο σταντ ωστε να εκταθει στο μεγιστο η αναρτηση (να μην παταει κατω η ροδα τελος παντων)

Ας πουμε πως βλεπεις στην μεζουρα σου 465χιλ.Σημειωνεις την μετρηση αυτη.

Μετα κατεβαζεις την μοτο απο το κεντρικο σταντ (ή την αφηνει κατω ο φιλος σου να μην κουραζεται το παλικαρι


Την κρατας (χωρις να εχεις ανεβει πανω) εντελως ορθια και ο φιλος σου ή και μονος σου αν την εχεις κοντα σε καναν τοιχο και μπορεις να ακουμπας εκει το τιμονι της ωστε να ειναι εντελως ορθια) πιεζεις μερικες φορες την ουρα της μοτοσυκλετας ωστε να μην εχεις τιποτα κολληματα της αναρτησης και την αφηνεις ελευθερη μετα να επιστρεψει στο υψος που αυτη θελει.

Μετρας εκ νεου απο το σταθερο σημειο που ειχες παρει και την πρωτη μετρηση μεχρι τον αξονα τοτυ τροχου και βλεπεις ενα νουμερο 435.Το σημειωνεις κι αυτο σ εναν χαρτι.

Μετα....ανεβαινεις πανω στην μοτοσυκλετα την οποια κραταει ενας φιλος σου σε ενετλως ορθια θεση,ή ακουμπας σε εναν τοιχο για να μην πεσεις,ανεβαζεις τα ποδια στα μαρσπιε και πιεζεις πανω κατω την αναρτηση μερικες φορες.Στην συνεχεια καθεσαι στην κανονικη σταση οδηγησης σου και ο φιλος σου μετραει εκ νεου την αποσταστη απο τα δυο σημεια που μετρησαμε και πριν.

Βλεπεις ενα νουμερο 390χιλ.

(Καλο θα ηταν οταν ρυθμιζεις τις αναρτησεις,να τις ρυθμιζεις με βαση του οπως σε ενδιαφερει να ειναι η μοτοσυκλετα τις περισσοτερες φορες ή οπως οταν κανεις ταξιδι/βολτες)

Τι εννοω με αυτο?

Εγω ρυθμιζω to SAG για τις βολτες μου.Δηλαδη,χωρις βαλιτσα κεντρικη (ενω καθημερινα την εχω πανω στο μηχανακι) και με φορεμενα τα δερματινα μου (μπουφαν παντελονι μποτες) και το κρανος μου,ωστε να εχω το ιδιο βαρος με οταν θα παω βολτα κι οχι πλασματικο)

Συνεχιζοντας λοιπον με τις μετρησεις,πρεπει τωρα να κανετε παλι υπολογισμους.

Αφαιρειτε λοιπον απο το 465 το 390 και παιρνετε ενα αποτελεσμα 75χιλ

Αυτο ειναι το Rider SAG το οποιο ομως ειναι πολυ.

Το πως καταλαβαινεις οτι ειναι πολυ ειναι απλο αφου επρεπε να εχεις τουλαχιστον 63,3χιλ που ειχαμε βρει πριν οταν διαιρεσαμε δια του 3 την ολικη διαδρομη (και πραγματικη) του αμορτισερ σας.

Αρα σφιγκουμε το ελατηριο (την προφορτιση) και ξανακανουμε απο την αρχη τις μετρησεις για το rider sag.Δηλαδη την μετρηση με εμας πανω στην μοτοσυκλετα,μεχρι να σφιξουμε αρκετα το ελατηριο ωστε να μας δωσει τα χιλιοστα που θελουμε και λιγο ακομα παραπανω θα ελεγα εγω.Δηλαδη να εχουμε μετρηση 60χιλ.

Αν ομως τερματισουμε την προφορτιση του ελατηριου και δεν εχουμε φτασει την επιθυμητη μετρηση,παει να πει πως το ελατηριο δεν καλυπτει το δικο μας βαρος,ή γενικως ειναι πεσμενο και χρειαζομαστε ενα σκληροτερο.

Αυτο μπορουμε να το δουμε ευκολα βρισκοντας το static sag (χωρις εμας πανω) το οποιο θα μας δειξει εαν οντως το ελατηριο τα εχει "παιξει"

Αν δηλαδη αφαιρεσουμε απο το 465 το 435 θα βρουμε 30χιλ αποτελεσμα.
Ως στατικο SAG ομως θελουμε το 21,1 τουλαχιστον το οποιο ειναι το πηλικο της διαιρεσης του 63,3 δια του 3 και παλι.

Αν λοιπον εχουμε σφιξει τελειως το ελατηριο και δεν εχουμε φτασει στα 21,1 χιλιοστα τοτε παει να πει πως το ελατηριο ειναι πεσμενο και χρηζει αλλαγης.

Αν τα πιανει τα 21,1 χιλιοστα ακομα κι αν δεν εχουμε σφιξει τερμα την προφορτιση,παει να πει πως το ελατηριο ειναι μια χαρα αλλα εμεις ειμαστε αρκετα βαριοι για το συγκεκριμενο ελατηριο.(σε ολες τις μοτο πλην των BMW το βαρος ενος μεσου ανθρωπου υπολογιζεται στα 75 κιλα.H BMW υπολογιζει 85 κιλα.

Αν λοιπον εσεις με ολο τον εξοπλισμο σας ειστε 100 κιλα...τι να κανει το ελατηριακι?


Ας υποθεσουμε ομως οτι ολα πανε καλα και οι μετρησεις που θελαμε μας εχουν βγει.

Τοτε εχουμε ρυθμισει την προφορτιση του ελατηριου του αμορτισερ μας σωστα.

Το ιδιο κανουμε και για το μπροστινο μας.(οσοι εχουν δυνατοτητα προφορτισης) απλα εκει αντι για σταθερο σημειο,δενουμε ενα δεματικο (αυτο που δενουμε καλωδια) στην μια μπουκαλα (οχι πολυ σφιχτα ωστε να κινειται οταν το σπρωξει η τσιμουχα του καλαμιου,και κανουμε μια βολτα προσπαθωντας να πιεσουμε αρκετα το μπροστινο μας (σε φρεναρισμα δυνατο ας πουμε)

Γυρναμε σπιτι και σηκωνουμε το μπροστινο της μοτο στον αερα (να μην παταει η ροδα κατω) και μετραμε την αποσταση απο την τσιμουχα του καλαμιου εως το δεματικο.

Αφου εχουμε μαθει και την ολικη διαδρομη της αναρτηση μας απο το μανουαλ,κανουμε τις πραξεις μας οπως και πριν.

Rider sag το ενα τριτο της διαδρομης και static SAG το ενα τριτο του ενα τριτου που βρηκαμε στην προηγουμενη διαιρεση της συνολικης διαδρομης που μας δινει το μανουαλ.

Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ

Η αποσβεση επαναφορας δεν εχει κατι στανταρ οπως ειναι το SAG.Η αποσβεση (οπως και η αποσβεση συμπιεσης) ειναι κατι το τελειως προσωπικο.Αυτο το εχω καταλαβει προσωπικα,οταν και ρυθμισα την αποσβεση οπως μου ελεγε καποιο μανουαλ αναρτησεων που ειχα βρει παλιοτερα.

Ομως η αισθηση που ειχα στον δρομο,δεν ηταν αυτη που ειχα συνηθισει και μου κακοφαινοταν.Ειχα αναπηδησεις του τροχου σε μικροανωμαλιες του οδοστρωματος οι οποιες σε μεγαλυτερες ταχυτητες και μεσα στην στροφη ισως ηταν καταστροφικες.

Κι ετσι αρχισα να πειραζω την αποσβεση ανα στροφη της βιδας και να κανω συνεχως μια γνωστη διαδρομη (παντα την ιδια) μεχρι να βρω το σημειο που με εκανε να νιωθω ασφαλεια,χωρις αναπηδησεις ή γλυστριματα.

Ετσι πετυχα μια ρυθμιση σωστη (ετσι πιστευω τουλαχιστον)

Μετα εκανα καποιους υπολογισμους για να δω αν συμπιπτει σε ποσοστο η προφορτιση με την αποσβεση και δειτε τι βρηκα.

Το αμορτισερ μου εχει πενηντα "κλικ" και η βιδα της αποσβεσης 10 πληρεις στροφες.

Η προφορτιση ρυθμιστηκε (τοτε) στα 35 "κλικ" (απο το εντελως μαλακο) και εφερε το SAG στην σωστη ρυθμιση.
Η αποσβεση επαναφορας μου δουλεψε σωστα στις 7 πληρης στροφες της βιδας.

Εκανα λοιπον μια διαιρεση το 50 με το 35 και πηρα αποτελεσμα 1,43.

Διαιρεσα και το 10 με το 7 και πηρα και παλι ενα αποτελεσμα 1,43.

Να ηταν τυχαιο?...ισως.Ισως ομως και οχι.

Τελος παντων....το οτι συνεπεσαν τα αποτελεσματα των διαιρεσεων ισως να μην λεει κατι,αλλα αυτο που εμενα μου εμεινε απ ολη αυτη την ιστορια,ηταν μια καλορυθμισμενη αναρτηση


Επισης πολυ σημαντικο ειναι να ρυθμισουμε το Balance των αναρτησεων.

Αυτο το πετυχαινουμε με την αποσβεση επαναφορας και συμπιεσεως οταν ηδη εχουμε ρυθμισει σωστα το SAG.

Aν η αναρτηση σας δεν εχει δυνατοτητα ρυθμισης αποσβεσεων,ή εχει μονο την αποσβεση επαναφορας,παιζεις μονο με αυτη.

Συνηθως τα ον-οφ δεν εχουν αυτες τις ρυθμισεις,αλλα εχουν μονο αποσβεση επαναφορας κι αυτο επι το πλειστον μονο στο πισω αμορτισερ.Στην εμπρος αναρτηση ισως δεν εχουν καμμια ρυθμιση (ουτε καν προφορτιση ελατηριου!

Αν λοιπον υπαρχει εστω η αποσβεση επαναφορας του αμορτισερ σας και παιρνωντας σαν δεδομενη την αποσβεση της μπροστινης αναρτησης,(αφου δεν υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης της),ακολουθουμε την εξης διαδικασια.

Κραταμε την μοτοσυκλετα σε ορθια εντελως σταση χωρις να ειμαστε επανω.

Παταμε με το ενα ποδι δυνατα στο μαρσπιε του οδηγου ωστε να αναγκασουμε τις αναρτησεις της μοτοσυκλετας να βυθιστουν αρκετα.

Αυτο που πρεπει να προσεξουμε,εμεις ή καποιος φιλος,ειναι το αν με το πατημα του μαρσπιε,βυθιστηκαν οι αναρτησεις ταυτοχρονα και στο ιδιο υψος.(αυτο ειναι και το ζητουμενο.Δηλαδη να υπαρχει μια ισοροπια κατα την βυθιση και μια ισοροπια κατα την αναδυση
των αναρτησεων)

Αν εχουμε την δυνατοτητα ρυθμισης της συμπιεσης,ρυθμιζουμε αναλογα και ξαναδοκιμαζουμε ουτως ωστε κατα την βυθιση της μοτοσυκλετας οταν παταμε δυνατα το μαρσπιε,το ρυγχος και η ουρα της μοτοσυκλετας να βυθιζονται ταυτοχρονα κι οχι πρωτα η ουρα ας πουμε και μετα το ρυγχος,ή το αντιθετο.

Με τον ιδιο τροπο ρυθμιζουμε και την ισοροπια της επαναφορας της συμπιεσης,προσεχοντας αν μετα το δυνατο πατημα στο μαρσπιε η το ρυγχος και η ουρα της μοτοσυκλετας επανερχονται ταυτοχρονα στην αρχικη τους θεση χωρις τραμπαλισμους.

Αν οχι...ρυθμιζουμε την αποσβεση της πισω παντα αναρτησης μεχρι να το πετυχουμε.

Εδω ισως καποιος πει..."μα ετσι μπορει να χαλασουμε την σωστη ρυθμιση της αποσβεσης που ειχαμε κανει πριν απο λιγο".

Σ αυτη την περιπτωση εγω θα προτεινα να μην πειραξετε την αποσβεση και χαλασετε την αισθηση που σας εδινε πριν,ακομα κι αν υπαρχει μια μικροδιαφορα στην επαναφορα των αναρτησεων.

Αν και οταν εχουν ρυθμιστει ολα σωστα (τα SAG εμπρος και πισω) ειναι πολυ πιθανον οι ρυθμισεις που εχετε κανει στην αποσβεση επαναφορας και συμπιεσης να μην χρειαστουν αλλαγες.

Επισης πρεπει να ξερετε πως,αν για οποιονδηποτε λογο δεν σας ικανοποιει η μπροστινη σας αναρτηση και αφου ισως δεν επιδεχεται καμμια ρυθμιση,μπορειτε να αλλαξετε ελατηρια και λαδια ή μονο λαδια και να την φερετε στα μετρα σας.

Τα μανουαλ συνηθως λενε τι λαδι χρησιμοποιηται στα καλαμια της μπροστινης αναρτησης.Ενα ποιο χοντρο λαδι ή η μιξη του υπαρχων με ενα ποσοστο ποιο παχυρευστου λαδιου θα αλλαξει την συμπεριφορα του μπροστινου σας συστηματος αναρτησης σκληραινοντας το.
Μια χρονοβορα διαδικασια βεβαια αλλα αξιζει τον κοπο αν η αναρτηση σας δεν σας ικανοποιει.

Ελπιζω να ηταν κατανοητα αυτα που ειπα."


Ωραίος ο φίλος :cool::cool::cool::cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να προσθέσω εδώ το γενικό κανόνα για την απόσβεση.
Σφιχτό αμορτισέρ, άρα γρήγορες αποσβέσεις = άσφαλτος-υψηλές ταχύτητες.
Πιο μαλακό αμορτισέρ, αργές αποσβέσεις= χώμα, μεγάλες ανωμαλίες- περιορισμένες ταχύτητες.

Επίσης θα αντιληφθήκατε (μπορείτε και να το διαπιστώσετε παρατηρώντας....) ότι από τη συνολική διαδρομή της ανάρτησης, όπως τη δίνει ο κατασκευαστής, μόνο το 1/3 είναι πλήρως αξιοποιήσιμο !!!
Όταν "τερματίζει" η ανάρτηση, δεν αισθανόμαστε και τόσο όμορφα;);););)
 
Top Bottom