Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Δεν ξερω αν ειναι Ελαφρύ & ποιοτικό Adv

αλλα ο MotoHub εχει βγαλει τρελη προσφορα τα κρανακια της Thor σε λιγοτερο απο μιση τιμη

Για μια χωματινη ανενεωση νομιζω ειναι καλη φαση




 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R



Το 5 κάθεται λιιιιιιιγο καλύτερα

Αλλά αυτό έχει τιμή και γκλιτερ.

Δεν το πήρα αν και δελεάστηκα. Τα μονόχρωμα 299
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να στείλω εμβασμα;
Μόλις έφυγα από την έκθεση γιατί έχουμε άλλη υποχρέωση αλλά αν το έχει στο μαγαζί (νομίζω ήταν helmet city αυτό) πες.

Θα πάρω το δικό μου πίσω σε επόμενη επίσκεψη.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Μόλις έφυγα από την έκθεση γιατί έχουμε άλλη υποχρέωση αλλά αν το έχει στο μαγαζί (νομίζω ήταν helmet city αυτό) πες.

Θα πάρω το δικό μου πίσω σε επόμενη επίσκεψη.
Με πόσα κράνη στο αεροδρόμιο;
Το Tour X5 είναι όντως λιγο πιο μακρόστενο από το Tour X4 ή όχι; Εχω το Icon Variant Pro Carbon που αν και επειδή είναι λίγο πιο μακρόστενο με βολεύει καπως καλύτερα, δεν εχει τον εξαερισμο του Arai...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένα θα πάρω πίσω. Αφήνω το rpha70 εδώ και σου φέρνω το arai αν θες


Ίσως λίγο καλύτερο το 5 ναι. Είχε πιο άνετα μαξιλάρια. Στο τόσο λίγο που τα φόρεσα δεν καταλαβαίνω μεγάλη διαφορά.

Δεν βρήκα το airoh commander 2 που ήθελα να δοκιμάσω επίσης
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Με πόσα κράνη στο αεροδρόμιο;
Το Tour X5 είναι όντως λιγο πιο μακρόστενο από το Tour X4 ή όχι; Εχω το Icon Variant Pro Carbon που αν και επειδή είναι λίγο πιο μακρόστενο με βολεύει καπως καλύτερα, δεν εχει τον εξαερισμο του Arai...
Το Χ5 είναι ποιο στρογγυλό και για αυτό είναι λίγο ποιο άνετο μπροστά σε σχέση με το Χ4.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Συνηθως το στρογγυλο δεν ειναι πιο ανετο στο πλάι αλλά πιέζει μπροστα; εννοω το long oval που ειναι μακρόστενο, ειναι πιο στενό στο πλάι.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Συνηθως το στρογγυλο δεν ειναι πιο ανετο στο πλάι αλλά πιέζει μπροστα; εννοω το long oval που ειναι μακρόστενο, ειναι πιο στενό στο πλάι.
Απλά όπως τα έχω νιώσει στο κεφάλι μου και τα δύο είναι όμοια σε όλο το κεφάλι εκτός απο την περιοχή απο τα μάγουλα προς το σαγόνι που δεν στενεύει όπως το Χ4 εκεί είναι η μεγάλη διαφορά του Χ5 στην άνεση και στο βάλε βγάλε.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Να δώσω μια ποιό long term εκτίμηση μετά απο το χρονικό διάστημα που το έχω (το Χ4).
Σε στρώμα 650 του 18 με ζελατίνα touring με spoiler που το ύψος της φτάνει περίπου στην νοητή ευθεία των χειλιών μου. Έως 160 χλμ. απροβλημάτιστα με γείσο, παραπάνω δεν πήγα γιατί έπρεπε να πατήσω το κουμπί της αστροδίνης και δεν θα με φτάναν τα καύσιμα μέχρι το πλανήτη νιμπίρου. Με όχημα εμπρός, όσο μεγαλύτερος ο όγκος του π.χ. Φορτηγό, βαν, απλό όχημα τόσο χειρότερες είναι οι αεροδυναμικές τύρβεις που σε ενοχλούν. Απλά κοιτάς σε τέτοιες περιπτώσεις να ξεφύγεις ή να κρατήσεις απόσταση κλπ. Το γείσο είναι ρυθμιζόμενο κατά μερικά χιλιοστά σε ύψος ή γωνία, αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο πώς θα δουλέψει και μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα πολύ ανάλογα πάντα το ύψος του οδηγού, setup μηχανής κλπ., οπότε θέλει δοκιμές. Το βάρος του δεν υπάρχει (για εμένα που ο αυχένας μου αντέχει αρκετά βάρη) ΔΕΝ θολώνει.... μα ότι και να γίνει έχωντας πάνω το pinlock 120 που δίνει μαζί. Αερισμός άφθονος, που για κάποιος/ες θα χρειαστεί ίσως να κλείσετε διακόπτες.
Αν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.......?
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
εγω πάντως ο,τι κράνος κι αν αγοράσω, πάντα επιστρέφω στο X4...απο X3 ξεκίνησα...και εχω δοκιμάσει όχι πολλά αλλά διάφορα άλλα...
Εγώ επέστρεψα στα Arai μετά απο μερικά χρόνια οδύσειας με διάφορα κράνη, φτηνά και ακριβά. Έφυγα απο την Arai γιατί ερωτεύτητκα κάποια στιγμή την εσωτερική φιμέ εξτρα συρόμενη ζελατίνα αλλά είχα να αντιμετωπίσω μια σειρά απο άλλες αδυναμίες. Ξαναγύρισα λοιπόν στο συγκεκριμένο κράνος Arai για τους απλούς λόγους της ποιότητας, αντοχής, απλότητας σε μηχανισμό, εξαιρετικό αερισμό και με το απαραίτητο γείσο για τον ήλιο, για τις δύσκολες μέρες.... Αν θα έπερνα άλλο Arai ? Δεν ξέρω αφού η μόνη λύση για το θέμα του ήλιου είναι κάποια φωτοχρωματική ζελατίνα της Pinlock.
Στο δια ταύτα απο όταν το πρωτοείδα, το ερωτεύτηκα μου έκανε το κλίκ, έκατσε το τυχερό και το πήρα και όπως βλέπω όσο γερνώ τείνω σε αλώτριες συναισθηματικές ροπές... αρχίζω και καλοβλέπω το ΚΤΜ 1290 R, αφήνω τα συναισθήματα να με ελέγχουν αντί της λογικής.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
εγω παιδιά είχα πάρει μια φορά ένα Airoh εντουράδικο με 120€ για την πόλη. Δεν είχε ζελατίνα, ήταν εντελώς απλό, που παιρνούσε τις προδιαγραφές αλλά οκ δεν είχε και τίποτα άλλο. Το είχα λιώσει στη χρήση. Ακόμα το έχω. Με το airoh έκανα τα πάντα εκτός απο ταξίδια. Το είχα για την πλάκα μου.
Παρ' ότι με γείσο και χωρις ζελατίνα, δεν είχε καθόλου buffeting μέχρι τα 160χλμ/h. Επαναλαμβάνω, χωρίς ζελατίνα καθόλου. Με τα γυαλιά του ηλίου το φορούσα.

Μετά πήρα το Χ4 που ήταν πανάκριβο και πολυ ποιοτικό, πανέμορφο και πολύ προσεγμένο, σου έδινε μια αίσθηση premium ολουθε. Είχε και επιστημονικά ελεγμένη αεροδυναμική ζελατίνα με την κατάλληλη καμπύλη ώστε να "σχίζει" την ροή του άερα.

Ωσπου τελικά το φορούσες στην Εθνική και άνοιγες το γκάζι και πήγαινες πάνω απο 120χλμ/h.

Ρώτησα απο εδω, ρώτησα απο εκεί γιατί αισθανόμουν οτι κάτι κάνω λάθος. Μου είπαν οτι χρειάζεται λεει, να έχω το κεφάλι μου μόνιμα σε μια σταθερή στάση με ελαφρώς χαμηλωμένο το κούτελο και μόνιμα να κοιτάω ευθεία. Να αποφεύγω λεει να κοιτάω δεξια και αριστερά την ώρα που οδηγώ μετά τα 120χλμ/h.

Σκεφτόμουν σοβαρά να το παρατήσω τελείως και να χρησιμοποιώ και για τα ταξίδια το Airoh. Έβγαλα το γείσο και παλεύτε λίγο.

Συμπέρασμα. Δεν φταίει το γείσο για το bufetting απο μόνο του αλλά το βάρος και ο όγκος σε συνδυασμό με το γείσο
 
Top Bottom