Αν δοκιμάσεις τις alpine ωτοασπίδες με Cardo και μουσική θα αλλάξεις γνώμη.Όταν ταξιδεύεις στην εθνική, έχεις βάλει μουσική να ακούς από τα ακουστικά της ενδοπικοινωνίας. Και για να ακούς μουσική, θέλεις πολύ λιγότερο θόρυβο από το να χρειάζεσαι ωτοασπίδες.
Προσωπικά μου αρέσει να ακούω εκπομπές ιστορίας.
Τα οποία ωραία μεν, δεν έχουν διάρκεια μπαταρίας δε, ειδικά αν βάλεις το ANC για περισσότερη ησυχία.Αν δοκιμάσεις τις alpine ωτοασπίδες με Cardo και μουσική θα αλλάξεις γνώμη.
Εκτός αν χρησιμοποιείς ακουστικά Bluetooth για μέσα στο αυτί που λειτουργούν ως ωτοασπίδες εν μέρη...
Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και τα οποία ακουστικά, συνήθως "φεύγουν" απ'τη θέση τους όταν βάζεις το κράνος..... όσο καλά και να τα έχεις βάλει!!!Τα οποία ωραία μεν, δεν έχουν διάρκεια μπαταρίας δε, ειδικά αν βάλεις το ANC για περισσότερη ησυχία.
....... και??? πιστεύεις ότι είναι λιγότερο ασφαλές? Η αλλαγή των προδιαγραφών εκτιμώ ότι έγινε περισσότερο για να ανακατευτεί η σούπα στα χαμηλού κόστους κράνη. Σε αυτό το επίπεδο με τα δεδομένα της Arai και το αρχαίο Quantum που είχα ήταν εξίσου ασφαλές. Στην κατασκευή του κελύφους αλλά και άλλων εσωτερικών στοιχείων δεν έχει αλλάξει το παραμικρό.To Tour X5 είναι πληρεί προδιαγραφές 22.06 ενώ το Χ4 22.05...
Ωραιο ποστ Κωστα,για πες κ για το μεγεθος,πηρες το ιδιο με το ΤΧ4?Απέκτησα το Arai TX 4 και αυτός ήταν ο μοναδικός αντικειμενικός σκοπός έχοντας ήδη μέτρο σύγκρισης και γνωριμία με το καινούργιο ΤΧ 5.
Τι εντόπισα συγκρίνοντας τα δύο κράνη.
1. Το ΤΧ 4 έχει καλύτερα ρυθμιζόμενο αερισμό παντού αφού στο σαγόνι έχει μία κύρια μεγάλη εισαγωγή ρυθμιζόμενη σε θέσεις από έξω ενώ ταυτόχρονα από εσωτερικά απο μέσα δίνει και μια επιπρόσθετη επιλογή πως θες να κατευθυνθεί ο εισαγόμενος αέρας. Ταυτόχρονα διαθέτει 2 πλαϊνές στο σαγόνι πάλι οι οποίες και αυτές είναι πλήρως ρυθμιζόμενες σε ροή και όγκο αέρα με συρόμενους διακόπτες εσωτερικά.
Στο κεφάλι εμπρός διαθέτει 2 εισαγωγές δεξιά / αριστερά με ον/οφ και πίσω 2 εξαγωγές δεξιά / αριστερά με ον/οφ πέραν των κάτω πίσω.
2. Οι μηχανισμοί της Αrai με είχαν απογοητεύσει εδώ και δεκαετίες, τους βελτίωσε αλλά και πάλι δεν μπορούσα να τους εμπιστευτώ. Ειδικά μετά από ένα επεισοδιακό ταξίδι με ένα Quantum 2ης γενιάς. Ήταν και ένας λόγος που στράφηκα σε άλλη εταιρία. Αλλά τελικά επανήρθα σε αυτό και μόνο το κράνος. Το σύστημα με 2 απλές βίδες που διαθέτει το ΤΧ 4 σε κάθε πλευρά το κάνει όχι απλά αξιόπιστο αλλά τάνκς αντοχής. Ο προηγούμενος κάτοχος του κράνους το είχε ήδη πάνω απο ένα χρόνο απροβλημάτιστα.
Η ταχύτητα αλλαγής μορφής του κράνους ή ακόμα και αλλαγής ζελατίνας σε μένα δεν είναι σημαντικός παράγοντας για να επιθυμώ μηχανισμούς ταχείας. Άλλωστε δεν το κάνω καθημερινά. Χρειάστηκε να βγάλω ζελατίνα μια φορά για να βάλω το pinlock και τέλος. Έχει επαρκέστατο χώρο για να καθαρίσεις τα πάντα χωρίς να βγει η ζελατίνα ή κάτι άλλο, ακόμα και με χέρι 5XL που διαθέτω χωρά. Για γενικό καθαρισμό μια φορά τον χρόνο δεν θα το σκεφτώ για 4 βίδες και η διαδικασία είναι πανεύκολη σε αποσυναρμολόγηση αλλά και επανατοποθέτηση.
Τι μου άρεσε στο TX 5 είχε λίγο περισσότερο χώρο εμπρός με πιο εύκολο βάλε βγάλε. Επίσης το neckroll είναι προσθαφαιρούμενο για ευκολότερο πλύσιμο, μια πληροφορία που δεν την έχουν αναφέρει γενικά κανείς. Δεν θεωρώ ότι έχει από εκεί και πέρα κανένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ΤΧ 4, από εκεί και πέρα εκτιμώ ότι οι αλλαγές που υπήρξαν και δημιούργησαν το ΤΧ 5 ήταν η ανάγκη του μάρκετινγκ για μια νέα παρουσίαση με ελάχιστες ουσιαστικές βελτιώσεις. Νομίζω ότι το υπάρχον στόκ σε ΤΧ4 με την τιμή που κυκλοφορεί εδώ και στην Ευρώπη και σε προσφορές το κάνει εξαιρετική αγορά για αυτούς που θέλουν ένα τέτοιου είδους κράνος, χωρίς να χάνουν πολλά πράγματα έναντι του ΤΧ 5.
κάτσε ήσυχα εσυ...Ωραιο ποστ Κωστα,για πες κ για το μεγεθος,πηρες το ιδιο με το ΤΧ4?
ο φιλος λεει οτι οι φορμες στο 5αρι ειναι καπως ανετες κ ισως χρειαστει ενα μεγεθος κατω
Το ΤΧ 4 το πήρα απο φίλο μεταχειρισμένο όταν αυτός απέκτησε το καινούργιο ΤΧ 5. Το μέγεθος του είναι Μ. Το ΤΧ 5 που αποκτήθηκε ήταν και αυτό σε μέγεθος Μ. Όμως και οι δύο μας έχουμε διαφορετικό σχήμα κεφαλιού και εγώ έχω ακριβώς 58.Ωραιο ποστ Κωστα,για πες κ για το μεγεθος,πηρες το ιδιο με το ΤΧ4?
ο φιλος λεει οτι οι φορμες στο 5αρι ειναι καπως ανετες κ ισως χρειαστει ενα μεγεθος κατω
Συνήθως είναι stock σε σπάνια νούμερα όπως XS η 2XL.Αυτη την περιοδο παιζουν touratech aventuro 2 carbon στα 200-240€ μεσω ebay απο γερμανια. Καινουρια, πολυ ελαφρια, ευκαρια για οποιον ψαχνει adv στυλ κρανος.
Όχι μόνο σπάνια έχει είδα και σμολλ και μιντιουμΣυνήθως είναι stock σε σπάνια νούμερα όπως XS η 2XL.
Συνήθως είναι stock σε σπάνια νούμερα όπως XS η 2XL.
Το 5 είναι εξίσου βαρύ. Μου έκανε πολύ ωραία στο κεφάλι, το δοκίμασα στο Birmingham. Η τιμή είναι λίγο κριντζ αλλά ισχύει για όλα τα arai αυτό.έχω το X4. Ποιοτικό αλλά βαρύ κράνος. Δεν θα το ξαναέπερνα.
Φαντάζομαι και το Χ5 δεν θα έχει μεγάλες διαφορές στο βάρος