Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το κοντέρ κλέβει πιο πολύ από πολιτικό εν μέσω κοβιντ και ο μηχανικός, δυστυχώς για όλους μας, θέλει να πουλήσει. Ξεκίνησε από παπατζα για να φτάσει και στο μηχανάκι κάποτε.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Οι ορίτζιναλ "κόφτης στα 195/199" ανάλογα με τον δημοσιογράφο, ας μην συζητάνε για ταχύτητα παρακαλώ.

120 σε εθνική είναι οριακά επικίνδυνο.
Με χωμάτινα λάστιχα οι περισσότεροι πάνε 110-120 πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν νομίζω πως είναι επικίνδυνο. Λόγω της βενζίνης στα 2 ευρώ και πολλοί με ηλεκτρικά η υβριδικά πάνε τόσο για οικονομία. Εννοείται στην δεξιά λωρίδα και με προσοχή στο καθρέπτη για αυτούς που κάνουν βλακωδώς σφήνες από δεξιά.

Οι χωμάτινοι αναβάτες είναι αναγκαστικά εξοικειωμένοι με αυτές τις ταχύτητες ταξιδιού. Οι στριταδες δεν απλά δεν μπορούν και δεν υπάρχει και λόγος. Όλα τα παραπάνω αφορούν την Ελλάδα.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Στα adventure κράνη ποιο μεγάλο ρόλο παίζει η αεροδυναμική του γεισου για το πως γυρίζει ο αυχένας σου σπίτι παρά το βάρος.παρε το ls2 που είναι το πιο ελαφρύ κ έλα πες μου μετά την εθνική πως θα είναι ο αυχένας σου :ha
Χωρίς πλάκα, τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν είδα βελτίωση με το ανατομικό μαξιλάρι που έχω πάρει εδώ και ένα μήνα. Πίστευα ότι ο πόνος στον αυχένα ήταν θέμα μαξιλαριού. Μάλλον έκανα λάθος...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Χωρίς πλάκα, τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν είδα βελτίωση με το ανατομικό μαξιλάρι που έχω πάρει εδώ και ένα μήνα. Πίστευα ότι ο πόνος στον αυχένα ήταν θέμα μαξιλαριού. Μάλλον έκανα λάθος...
Άλλαξε γείσο.... στο μαξιλάρι!!!! :ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με χωμάτινα λάστιχα οι περισσότεροι πάνε 110-120 πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν νομίζω πως είναι επικίνδυνο. Λόγω της βενζίνης στα 2 ευρώ και πολλοί με ηλεκτρικά η υβριδικά πάνε τόσο για οικονομία. Εννοείται στην δεξιά λωρίδα και με προσοχή στο καθρέπτη για αυτούς που κάνουν βλακωδώς σφήνες από δεξιά.

Οι χωμάτινοι αναβάτες είναι αναγκαστικά εξοικειωμένοι με αυτές τις ταχύτητες ταξιδιού.
Για να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, καθρέπτη δεν έχουν οι χωμάτινοι που γυρνάνε από βόλτες, συχνά δεν έχουν ούτε φώτα και αν τους πάρει η νύχτα εντάξει, έχουν οι άλλοι.

Το να περιμένεις ότι οδηγοί αυτοκινήτου θα κοιτάνε καθρέπτη και θα προσέχουν μηχανάκια είναι όσο άσκοπο όσο και το να περιμένεις την ινσταγκραματζού να μην κάνει ντάκφεις στις σέλφις.

Δεν θέλω να μπω σε ακόμα μιά αντιπαράθεση χωρίς αξία, καλά κάνετε ό,τι κάνετε οι τακουνάτοι, καλά κάνουμε ό,τι κάνουμε γενικότερα, ο κάθε ένας μας έχει τις παραστάσεις και τις εμπειρίες του στο δρόμο και καλά να είμαστε και καλά χιλιόμετρα, καλή καλημέρα, καλό πρωινό Πέμπτης, καλό μεσημεράκι καλό απόγευμα (όλα αυτά ξέρετε, φωτό λουλούδια/λιακάδες/περιστέρια).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Για να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, καθρέπτη δεν έχουν οι χωμάτινοι που γυρνάνε από βόλτες, συχνά δεν έχουν ούτε φώτα και αν τους πάρει η νύχτα εντάξει, έχουν οι άλλοι.

Το να περιμένεις ότι οδηγοί αυτοκινήτου θα κοιτάνε καθρέπτη και θα προσέχουν μηχανάκια είναι όσο άσκοπο όσο και το να περιμένεις την ινσταγκραματζού να μην κάνει ντάκφεις στις σέλφις.

Δεν θέλω να μπω σε ακόμα μιά αντιπαράθεση χωρίς αξία, καλά κάνετε ό,τι κάνετε οι τακουνάτοι, καλά κάνουμε ό,τι κάνουμε γενικότερα, ο κάθε ένας μας έχει τις παραστάσεις και τις εμπειρίες του στο δρόμο και καλά να είμαστε και καλά χιλιόμετρα, καλή καλημέρα, καλό πρωινό Πέμπτης, καλό μεσημεράκι καλό απόγευμα (όλα αυτά ξέρετε, φωτό λουλούδια/λιακάδες/περιστέρια).
Οπα περιμένε, ούτε γω θέλω αντιπαράθεση.

Αναφέρομαι πιο πάνω σε όσους γυρνάνε από χωμάτινες βόλτες με μεσαία η μεγάλα ον οφ που οι περισσότεροι έχουν καθρέφτες κυρίως σπαστούς. Μπορεί να κινούνται με 120 max αλλά έχουν το γκάζι να πάνε πιο γρήγορα σε μια δυσκολη στιγμή.

Για τους αναβάτες των μηχανών έλεγα πως πρέπει να προσέχουν τους καθρέπτες τους ακόμα και στα 120.


Για τα μικρά εντούρο θα συμφωνήσω πως καλύτερα να κινούνται εκτός εθνικής.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τελικά αξίζει η αγορά του carbon κράνους?
και τα 150€ τουλάχιστον , παραπάνω χρήματα για 200 γραμμάρια?
 

tamanaco

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι - Αγία Παρασκευή - Ηράκλειο
Όνομα
Τάσος
Μοτό
R1200GSA
Τελικά αξίζει η αγορά του carbon κράνους?
και τα 150€ τουλάχιστον , παραπάνω χρήματα για 200 γραμμάρια?
Για κάποιον που πιθανά έχει πρόβλημα με τον αυχένα του αξίζει, εφ’ όσον φυσικά έχει και την οικονομική δυνατότητα.
Αυτά τα 200 γραμμάρια, εμένα τουλάχιστον, κάνουν σημαντική διαφορά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... βάρος, αεροδυναμική κτλ κτλ
κυρίως όμως είναι θέμα τι γράφει η ταυτότητα... και εξηγούμαι
"Πιτσιρικάς" πήγαινα Θεσσαλονίκη (από Αθήνα) με quantum f (ότι πιο θορυβώδες έχει μπει στην κεφάλα μου), χωρίς ωτοασπίδες,
πλέον πάνω από 30' διαδρομής στην εθνική χωρίς ωτοασπίδες, ούτε με το schuberth (από το πιο αθόρυβα -και "ζεστά"- κράνη).
Οπότε : οι "πρεσβύτεροι" προσανατολίζονται σε ότι πιο ποιοτικό αντέχουν τα οικονομικά τους,
οι νεότεροι ακολουθούν το "προσέχουμε για να έχουμε*" κατά το δοκούν.
*το οποίο βέβαια ισχύει και γενικά δια όλους μας
/// Β
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Τελικά αξίζει η αγορά του carbon κράνους?
και τα 150€ τουλάχιστον , παραπάνω χρήματα για 200 γραμμάρια?
Εξοικονομείς 200 gr και μετά προσθέτεις στο κράνος ενδοσυνεννόηση και κάμερα.:D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Κάτι που θα πρόσθετες ούτως η άλλως σε όποιο κράνος και να έπαιρνες, οπότε πάλι 200 γρ κάτω θα είσαι.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πώς σας φαίνεται η αντοχή αυτού του κινέζικου κράνους;

 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πώς σας φαίνεται η αντοχή αυτού του κινέζικου κράνους;

Η αντοχή ενός κελύφους, δεν λέει κάτι (όχι ότι δεν παίζει ρόλο φυσικά)!!!
Αυτό που βλέπουμε είναι ένα τρομερά (μάλλον) ανθεκτικό κέλυφος, ΑΛΛΑ για το εσωτερικό του δεν ξέρουμε ούτε βλέπουμε κατι (εκτός του ότι έφυγαν κάποια κομμάτια)!!!
Το εσωτερικό του είναι αυτό που "αποσβένει" τις δυνάμεις κρούσης στην κεφάλα μας!!!!
Απ'ότι είδα στο βίντεο αυτό, από εμένα είναι ΟΧΙ!!!! :happy:
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Στα adventure κράνη ποιο μεγάλο ρόλο παίζει η αεροδυναμική του γεισου για το πως γυρίζει ο αυχένας σου σπίτι παρά το βάρος.παρε το ls2 που είναι το πιο ελαφρύ κ έλα πες μου μετά την εθνική πως θα είναι ο αυχένας σου :ha
Το LS2 mx436 , εχω , για τις adve μοτοβολτες , για τα λεφτά του ειναι vfm , γυρω στα 160-180 ευρω πρεπει να κανει τωρα ..

Ειναι ελαφρύ κ εθνικη πας με 140km, άνετα εαν φοράς ωτοασπίδες , χωρις ωτοασπίδες ξέχνατο … βουίζει κ γινεται το κεφαλι σου κουδούνι .. βγαινει ευκολα κ το γείσο για να μη σου παρει ο αέρας το κεφαλι , αν εισαι γρήγορος


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να πηγαίνω βόλτα με τη μηχανή και να χρειάζεται να φοράω ωτοασπίδες.
Αν κάνει φασαρία το κράνος μειώνω την ταχύτητα μέχρι εκεί που είναι ήσυχο, για να μπορώ να απολαμβάνω τη βόλτα και το τοπίο.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να πηγαίνω βόλτα με τη μηχανή και να χρειάζεται να φοράω ωτοασπίδες.
Αν κάνει φασαρία το κράνος μειώνω την ταχύτητα μέχρι εκεί που είναι ήσυχο, για να μπορώ να απολαμβάνω τη βόλτα και το τοπίο.
η ωτοασπίδες είναι για την εθνική που θες να την βγάλεις γρηγορά να τελειώνεις
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
η ωτοασπίδες είναι για την εθνική που θες να την βγάλεις γρηγορά να τελειώνεις
Οι ωτοασπίδες είναι για τα πάντα. Με το XR απλά αγανακτούσα με τον θόρυβο και στον επαρχιακό, μόνο σε αστικές μετακινήσεις της τάξης του 20λεπτου ήμουν ας πούμε ΟΚ.

Βέβαια άλλο είναι να είσαι εκτεθειμένος στον αέρα ό,τι μηχανάκι και να οδηγείς και άλλο να είσαι πίσω από την ζελατίνα ακόμα και σε γυμνά μηχανάκια :p
 
Top Bottom