Εξέλιξη ή κάτι άλλο?

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Κάποιοι προσπαθούν να βγάλουν την BMW το άγιο δισκοπότηρο των μηχανων και παρεξηγούνται αν ακούσουν ότι δεν είναι αξιόπιστη εταιρεία απατώντας πολλές φορές με ειρωνικό τρόπο η το λιγότερο αρπάζονται, αφού η κριτική η δικιά μου αλλά και των περισσοτέρων (από αυτούς που ασκουν κριτική στην BMW) είναι ότι δεν είναι αξιόπιστη ειδικά όσο οι ιαπωνικές εταιρείες. Δεν είπε κανείς ότι δεν είναι καλές μηχανές απλά η βασική κριτική και βάση στατιστικής είναι ότι δεν είναι αξιόπιστη τι να κάνουμε τώρα. Ορίστε ένα αρθρο 10 Most Reliable Motorcycle Brands. όποιος θέλει το διαβάζει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάποιοι προσπαθούν να βγάλουν την BMW το άγιο δισκοπότηρο των μηχανων και παρεξηγούνται αν ακούσουν ότι δεν είναι αξιόπιστη εταιρεία απατώντας πολλές φορές με ειρωνικό τρόπο η το λιγότερο αρπάζονται, αφού η κριτική η δικιά μου αλλά και των περισσοτέρων (από αυτούς που ασκουν κριτική στην BMW) είναι ότι δεν είναι αξιόπιστη ειδικά όσο οι ιαπωνικές εταιρείες. Δεν είπε κανείς ότι δεν είναι καλές μηχανές απλά η βασική κριτική και βάση στατιστικής είναι ότι δεν είναι αξιόπιστη τι να κάνουμε τώρα. Ορίστε ένα αρθρο 10 Most Reliable Motorcycle Brands. όποιος θέλει το διαβάζει.
Γιώργη.....είναι πολύ σύνθετη η κουβέντα αξιοπιστία.
Για παράδειγμα η ΚΤΜ που βγάζει πολλά άλογα σε κάθε κατηγορία, δεν μπορεί να συγκριθεί η αξιοπιστία με honda από όλες τις πλευρές.....άλλη χρήση κλπ.
Δεν υπάρχει αξιόπιστη μοτοσυκλέτα πια και αυτό οφείλεται στη χρήση πολλών ηλεκτρονικών και μεγάλων ιπποδυναμεων
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Γιώργη.....είναι πολύ σύνθετη η κουβέντα αξιοπιστία.
Για παράδειγμα η ΚΤΜ που βγάζει πολλά άλογα σε κάθε κατηγορία, δεν μπορεί να συγκριθεί η αξιοπιστία με honda από όλες τις πλευρές.....άλλη χρήση κλπ.
Δεν υπάρχει αξιόπιστη μοτοσυκλέτα πια και αυτό οφείλεται στη χρήση πολλών ηλεκτρονικών και μεγάλων ιπποδυναμεων
Καταρχήν δεν λέω ότι οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες δεν βγάζουν βλάβες είναι αδυνατο αυτό και φαίνεται και από το άρθρο που παρέθεσα, αλλά είτε γιατί μια εταιρεία κυνηγάει τα άλογα και πουσαρει τον κινητήρα της είτε για χίλιους δυο λόγους, κάποιες εταιρείες είναι πιο αναξιόπιστες από τις άλλες ακόμα και αν τις οδηγεί ο ίδιος οδηγός με τον ίδιο τρόπο, αυτό μόνο λέω και το λέει και η στατιστική.
Από εκει και πέρα μπορεί να πάρω ενα ΚΤΜ 1290 που μου αρεσει και να πω τι μηχανάρα είναι αυτή σε σχέση με το τενερε μου 1200 που έχω, αλλά δεν θα πω όμως ότι είναι πιο αξιόπιστη εταιρεία και θα παρεξηγούμαι αν κάποιος μου λεει ότι δεν είναι.
Αυτό και μόνο αυτό κριτικάρουμε κάποιοι εδώ και αυτό όχι γιατί θέλουμε να πικάρουμε τους ιδιοκτήτες των μηχανών αυτών τουλάχιστον από εμένα δεν υπάρχει αυτή η πρόθεση, απλά κάποιοι δίνουν βάση μεγάλη και στο κομμάτι αξιοπιστία παραπάνω από κάποιους αλλους. Ούτε εγώ είμαι απόλυτα σωστός που δίνω μεγάλη βάση στην αξιοπιστία ούτε η αντίθετη πλευρά είναι απολύτως σωστή. Ο καθένας ας οδηγάει ότι γουστάρει και του αρέσει και με τα κριτήρια που θεωρεί αυτός πιο σημαντικά να επιλέγει την μηχανή του, αλίμονο αν είμασταν όλοι ίδιοι. Απλά αυτήν την ειρωνεία άρπαγμα δεν την καταλαβαίνω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καταρχήν δεν λέω ότι οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες δεν βγάζουν βλάβες είναι αδυνατο αυτό και φαίνεται και από το άρθρο που παρέθεσα, αλλά είτε γιατί μια εταιρεία κυνηγάει τα άλογα και πουσαρει τον κινητήρα της είτε για χίλιους δυο λόγους, κάποιες εταιρείες είναι πιο αναξιόπιστες από τις άλλες ακόμα και αν τις οδηγεί ο ίδιος οδηγός με τον ίδιο τρόπο, αυτό μόνο λέω και το λέει και η στατιστική.
Από εκει και πέρα μπορεί να πάρω ενα ΚΤΜ 1290 που μου αρεσει και να πω τι μηχανάρα είναι αυτή σε σχέση με το τενερε μου 1200 που έχω, αλλά δεν θα πω όμως ότι είναι πιο αξιόπιστη εταιρεία και θα παρεξηγούμαι αν κάποιος μου λεει ότι δεν είναι.
Αυτό και μόνο αυτό κριτικάρουμε κάποιοι εδώ και αυτό όχι γιατί θέλουμε να πικάρουμε τους ιδιοκτήτες των μηχανών αυτών τουλάχιστον από εμένα δεν υπάρχει αυτή η πρόθεση, απλά κάποιοι δίνουν βάση μεγάλη και στο κομμάτι αξιοπιστία παραπάνω από κάποιους αλλους. Ούτε εγώ είμαι απόλυτα σωστός που δίνω μεγάλη βάση στην αξιοπιστία ούτε η αντίθετη πλευρά είναι απολύτως σωστή. Ο καθένας ας οδηγάει ότι γουστάρει και του αρέσει και με τα κριτήρια που θεωρεί αυτός πιο σημαντικά να επιλέγει την μηχανή του, αλίμονο αν είμασταν όλοι ίδιοι. Απλά αυτήν την ειρωνεία άρπαγμα δεν την καταλαβαίνω.
Συμφωνω
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Η εποχή που η BMW ήταν premium μάρκα έχει περάσει πιά. Κάποτε ήταν προσκολλημένη στον μπόξερ και κατασκεύαζε μηχανές απλές και αξιόπιστες
αλλά χωρίς συμβιβασμούς και τραβούσε τον δικό της δρόμο. Αμέτρητες ιστορίες ταξιδιάρηδων αλλά και νίκες στο Ντακάρ (με πρωτόγονη τεχνολογία)
πιστοποιούν την βαθιά τεχνολογική γνώση των Γερμαναράδων. Εκείνη την εποχή , ας μην γελιόμαστε , οι υπόλοιποι Γιαπωνέζοι και Ιταλοί έπασχαν πολύ
στην αξιοπιστία , αμέτρητα μοντέλα της εποχής ήταν απελπιστικά προβληματικά την ώρα που οι BMW ήταν η μόνη επιλογή για ταξίδια περιπέτειας (πχ, η μόνη μοτό
που διέσχισε το darien gap).
Αυτό όμως άλλαξε με την παρουσίαση του R1200GS και πλέον η εταιρία κινείται όπως και οι άλλοι δηλ. πολλά μοντέλα σε πολλές κατηγορίες με στόχο την τεχνολογία
και τις επιδόσεις σε βάρος της απλότητας. Έτσι οι μισούντες (haters) της μάρκας κατηγορούν την BMW επειδή κάνει αυτό που κάνουν και οι άλλοι !!
Και κανείς πχ δεν γελάει ας πούμε με την παταγώδη αποτυχία της Yamaha XTZ 1200 tenere να ανταγωνιστεί την R1200GS ! ; ή με τον μιμητισμό του Tiger 800 πού ήθελε να μοιάσει στο F 800 !
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η εποχή που η BMW ήταν premium μάρκα έχει περάσει πιά. Κάποτε ήταν προσκολλημένη στον μπόξερ και κατασκεύαζε μηχανές απλές και αξιόπιστες
αλλά χωρίς συμβιβασμούς και τραβούσε τον δικό της δρόμο. Αμέτρητες ιστορίες ταξιδιάρηδων αλλά και νίκες στο Ντακάρ (με πρωτόγονη τεχνολογία)
πιστοποιούν την βαθιά τεχνολογική γνώση των Γερμαναράδων. Εκείνη την εποχή , ας μην γελιόμαστε , οι υπόλοιποι Γιαπωνέζοι και Ιταλοί έπασχαν πολύ
στην αξιοπιστία , αμέτρητα μοντέλα της εποχής ήταν απελπιστικά προβληματικά την ώρα που οι BMW ήταν η μόνη επιλογή για ταξίδια περιπέτειας (πχ, η μόνη μοτό
που διέσχισε το darien gap).
Αυτό όμως άλλαξε με την παρουσίαση του R1200GS και πλέον η εταιρία κινείται όπως και οι άλλοι δηλ. πολλά μοντέλα σε πολλές κατηγορίες με στόχο την τεχνολογία
και τις επιδόσεις σε βάρος της απλότητας. Έτσι οι μισούντες (haters) της μάρκας κατηγορούν την BMW επειδή κάνει αυτό που κάνουν και οι άλλοι !!
Και κανείς πχ δεν γελάει ας πούμε με την παταγώδη αποτυχία της Yamaha XTZ 1200 tenere να ανταγωνιστεί την R1200GS ! ; ή με τον μιμητισμό του Tiger 800 πού ήθελε
να μοιάσει στο F 800 !
Εξέλιξη παίδες....αυτό συμβαίνει.
Εγώ με μοντέλο 2017 δεν αισθάνομαι ότι έχω την αξιοπιστία του προηγούμενου 2007, πολλά τα ηλεκτρονικά τα οποία είναι ευαίσθητα και ικανά να σε ακινητοποιήσουν για αστείο λόγο.
Πρέπει να ζήσουμε με αυτά όμως, αλλιώς κρατάμε τα παλιά, τα οποία θα χάνουν και αυτά την αξιοπιστία τους λόγω παλαιοτητας
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ο,τι δεν συμβαδίζει με την εξέλιξη ειναι καταδικασμένο να πεθάνει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
οι ...κροκόδειλοι και τα .. Transalp έχουν άλλη γνώμη !!
Η εξέλιξη ξεκινάει μετά το Μαρτίνο :p
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Η εποχή που η BMW ήταν premium μάρκα έχει περάσει πιά. Κάποτε ήταν προσκολλημένη στον μπόξερ και κατασκεύαζε μηχανές απλές και αξιόπιστες
αλλά χωρίς συμβιβασμούς και τραβούσε τον δικό της δρόμο. Αμέτρητες ιστορίες ταξιδιάρηδων αλλά και νίκες στο Ντακάρ (με πρωτόγονη τεχνολογία)
πιστοποιούν την βαθιά τεχνολογική γνώση των Γερμαναράδων. Εκείνη την εποχή , ας μην γελιόμαστε , οι υπόλοιποι Γιαπωνέζοι και Ιταλοί έπασχαν πολύ
στην αξιοπιστία , αμέτρητα μοντέλα της εποχής ήταν απελπιστικά προβληματικά την ώρα που οι BMW ήταν η μόνη επιλογή για ταξίδια περιπέτειας (πχ, η μόνη μοτό
που διέσχισε το darien gap).
Αυτό όμως άλλαξε με την παρουσίαση του R1200GS και πλέον η εταιρία κινείται όπως και οι άλλοι δηλ. πολλά μοντέλα σε πολλές κατηγορίες με στόχο την τεχνολογία
και τις επιδόσεις σε βάρος της απλότητας. Έτσι οι μισούντες (haters) της μάρκας κατηγορούν την BMW επειδή κάνει αυτό που κάνουν και οι άλλοι !!
Και κανείς πχ δεν γελάει ας πούμε με την παταγώδη αποτυχία της Yamaha XTZ 1200 tenere να ανταγωνιστεί την R1200GS ! ; ή με τον μιμητισμό του Tiger 800 πού ήθελε
να μοιάσει στο F 800 !
Γιατί δεν είναι premium πια δλδ; premium κ αξιοπιστία δεν είναι ταυτόσημα. Για μένα premium είναι τεχνολογία φινίρισμα κίνηση περιφερειακά κ όλα αυτά που έχει πάνω. Εκτός από αυτό το 1200 1250 κλπ θεωρείται βασιλιάς στο δρόμο από onoff.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Γιατί δεν είναι premium πια δλδ; premium κ αξιοπιστία δεν είναι ταυτόσημα. Για μένα premium είναι τεχνολογία φινίρισμα κίνηση περιφερειακά κ όλα αυτά που έχει πάνω. Εκτός από αυτό το 1200 1250 κλπ θεωρείται βασιλιάς στο δρόμο από onoff.
Νομίζω ότι premium σημαίνει κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο. Και τα μπόξερ και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα δεν ξεχωρίζουν πια
απο τους ανταγωνιστές . Στο δρόμο όλοι πάνω κάτω είναι μια χαρά. Το KTM 1290 R είναι υποδεέστερο ;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πήξαμε σε βασιλιάδες, μονόδρομους, πριμιουμ και πριγκίπισσες.

Θρήνος και σπαραγμός, ώιμέ!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πόσες φορές έχεις μείνει από πρόβλημα με ηλεκτρονικά?
Αυτό

Αποτελεί την αγαπημένη φαντασίωση τελικά τον εν δυνάμει πελατών, κρατάω το χρέπι transalp του 1900 ποτέ γιατί δεν μένει...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πόσες φορές έχεις μείνει από πρόβλημα με ηλεκτρονικά?
Πριν περίπου δύο μηνες, άναψε το VDS...είναι το αυτόματο σβηστηρι αν πέσει η μηχανή κάτω.
Πήγα για διάγνωση κλπ, δεν έδειχνε κάτι ο υπολογιστής και έφυγα..
Άρχισε να το βγάζει καθημερινά λοιπόν και εκτός αυτού δεν δουλευε και η ESΑ, γιατί έμαθα ότι ένα από τα δεκάδες εγκεφαλακια να μην δουλεύει δεν θα δουλεύει και κάτι άλλο
Τεσπά .....τελικά ήταν ένα κομμάτι της καλωδίωσης, αλλάχτηκε και όλα καλά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άρα δεν ήταν ηλεκτρονικά λοιπόν. Ήταν η καλωδίωση.
Ναι....η οποία μπλοκαρε σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, που όταν δεν υπήρχαν δεν θα υπήρχε πρόβλημα ανάρτησης κλπ
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ναι....η οποία μπλοκαρε σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, που όταν δεν υπήρχαν δεν θα υπήρχε πρόβλημα ανάρτησης κλπ
Ισχύει. Αλλά άλλο τα καλώδια άλλο τα ηλεκτρονικά. Όπως πχ αν σου κοπεί η αλυσίδα δεν λες ότι διαλύθηκε το μοτέρ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ισχύει. Αλλά άλλο τα καλώδια άλλο τα ηλεκτρονικά. Όπως πχ αν σου κοπεί η αλυσίδα δεν λες ότι διαλύθηκε το μοτέρ.
Ποια καλώδια??
Και η καλωδίωση ένα μασιφ πράγμα είναι που δεν σκαλιζεις, απλά ξεφυσωνεις και φυσωνεις.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οι καλωδίωσεις είναι πιο περίπλοκη κατασκευή από ότι τα ηλεκτρονικά γιατί η διαδικασία κατασκευής ενέχει πάντα χειρονακτική εργασία. Επίσης οι απολήξεις στις φύσες ακόμα και όταν χρησιμοποιείται αυτόματη μηχανή στην κατασκευή δεν είναι εύκολο να ελεγχθούν.
 
Top Bottom