Καταρχήν δεν λέω ότι οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες δεν βγάζουν βλάβες είναι αδυνατο αυτό και φαίνεται και από το άρθρο που παρέθεσα, αλλά είτε γιατί μια εταιρεία κυνηγάει τα άλογα και πουσαρει τον κινητήρα της είτε για χίλιους δυο λόγους, κάποιες εταιρείες είναι πιο αναξιόπιστες από τις άλλες ακόμα και αν τις οδηγεί ο ίδιος οδηγός με τον ίδιο τρόπο, αυτό μόνο λέω και το λέει και η στατιστική.
Από εκει και πέρα μπορεί να πάρω ενα ΚΤΜ 1290 που μου αρεσει και να πω τι μηχανάρα είναι αυτή σε σχέση με το τενερε μου 1200 που έχω, αλλά δεν θα πω όμως ότι είναι πιο αξιόπιστη εταιρεία και θα παρεξηγούμαι αν κάποιος μου λεει ότι δεν είναι.
Αυτό και μόνο αυτό κριτικάρουμε κάποιοι εδώ και αυτό όχι γιατί θέλουμε να πικάρουμε τους ιδιοκτήτες των μηχανών αυτών τουλάχιστον από εμένα δεν υπάρχει αυτή η πρόθεση, απλά κάποιοι δίνουν βάση μεγάλη και στο κομμάτι αξιοπιστία παραπάνω από κάποιους αλλους. Ούτε εγώ είμαι απόλυτα σωστός που δίνω μεγάλη βάση στην αξιοπιστία ούτε η αντίθετη πλευρά είναι απολύτως σωστή. Ο καθένας ας οδηγάει ότι γουστάρει και του αρέσει και με τα κριτήρια που θεωρεί αυτός πιο σημαντικά να επιλέγει την μηχανή του, αλίμονο αν είμασταν όλοι ίδιοι. Απλά αυτήν την ειρωνεία άρπαγμα δεν την καταλαβαίνω.