Εξέλιξη ή κάτι άλλο?

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το θεμα ειναι οτι η αλλαγη (τενερε700) πάλι απο Ιαπωνια μεριά ήρθε......Οι ευρω..πέοι μεχρι να βγει το ΤΕΝΕΡΕ κοιταγανε πως θα φορτωσουν αλογα και κυβικα για να φανουν και καλά ανώτεροι απο τους Ιαπωνες .......δυστηχως μηχανακι σαν το τενερε δεν μπορουσε να βγει απο ευρωπαιο κατασκευαστη γιατι εχουν καλομαθει με το ευκολο κερδος.....το τενερε οι γιαπωνεζοι ειχανε τα κακαλα και το βγαλανε στην αγορα παρολο που με βαση την ταση της εποχης ηταν οτι πιο αντιεμπορικο.....αυτη η κατηγορια ειχε πρακτικα πεθανει.....δεν με νοιζουν οι μαρκες και ουτε η προελευση των μηχανων αλλά η αλήθεια να λέγεται.........τωρα αν περιμενει καποιος εξελιξη απο την BMW ή την ΚΤΜ.....ασ περιμενει.....αυτά γινοντουσαν πριν 30 χρόνια...τώρα μόνο το εύκολο κέρδος κοιτάνε.....μόνο οι γιαπωνεζοι έχουν λίγο μηχανολογικό φιλότιμο ακόμα.......δυστυχώς.....μη πούμε για κινα, οκ εκει δεν υπαρχει λογικη μιλάμε για χαβουζα, πρωτογονες κοινωνιες κλπ.....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σου ξέφυγε ένα ποστ.
Ποια καλώδια??
Και η καλωδίωση ένα μασιφ πράγμα είναι που δεν σκαλιζεις, απλά ξεφυσωνεις και φυσωνεις.
Μπήκε σε άλλο νήμα.

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν θέλετε μεταφέρετε και το σύγγραμμα του εντελώς αμερόληπτου και αντικειμενικού τενεράκια από το νήμα του F900GS προς τα εδώ, να λάμψει η αλήθεια σχετικά με την εξέλιξη.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Με τί συγκρίνεται όμως η BMW ?

Συγκρίνουμε δλδ το 1300 πρώτης γενιάς με ενα Yamaha T7 ή Honda CRF 1100 5ης γενιας?

Οταν βγήκε το Africa είχε θέματα. Αναρτήσεις και DCT (dct είναι εξέλιξη ναι)

Η Yamaha μετα απο 800 χρόνια ΤΕΝΕΡΕ αποφάσισε να βάλει bluetooth .

Για ΚΤΜ ?? Σταθερότητα, μόνο προβλήματα.

Σε μια 3ετια η BMW με το 1300GS και 900GS θα είναι παλι τοπ στην κατηγορία.

Το μονο πρόβλημα που βλέπω είναι οτι άργησε να το πάρει χαμπάρι τί παίζει στην αγορά.

Συγκρίνω μονο adv.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.....μη πούμε για κινα, οκ εκει δεν υπαρχει λογικη μιλάμε για χαβουζα, πρωτογονες κοινωνιες κλπ.....
Χαβούζα και πρωτόγονη κοινωνία η Κίνα;;;;;;
Ποτέ πηγές τελευταία φορά Κίνα;
Πρέπει να πάνε πάνω από εικοσιπέντε χρόνια τουλάχιστον, ναι;
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Η εποχή που η BMW ήταν premium μάρκα έχει περάσει πιά. Κάποτε ήταν προσκολλημένη στον μπόξερ και κατασκεύαζε μηχανές απλές και αξιόπιστες
αλλά χωρίς συμβιβασμούς και τραβούσε τον δικό της δρόμο. Αμέτρητες ιστορίες ταξιδιάρηδων αλλά και νίκες στο Ντακάρ (με πρωτόγονη τεχνολογία)
πιστοποιούν την βαθιά τεχνολογική γνώση των Γερμαναράδων. Εκείνη την εποχή , ας μην γελιόμαστε , οι υπόλοιποι Γιαπωνέζοι και Ιταλοί έπασχαν πολύ
στην αξιοπιστία , αμέτρητα μοντέλα της εποχής ήταν απελπιστικά προβληματικά την ώρα που οι BMW ήταν η μόνη επιλογή για ταξίδια περιπέτειας (πχ, η μόνη μοτό
που διέσχισε το darien gap).
Αυτό όμως άλλαξε με την παρουσίαση του R1200GS και πλέον η εταιρία κινείται όπως και οι άλλοι δηλ. πολλά μοντέλα σε πολλές κατηγορίες με στόχο την τεχνολογία
και τις επιδόσεις σε βάρος της απλότητας. Έτσι οι μισούντες (haters) της μάρκας κατηγορούν την BMW επειδή κάνει αυτό που κάνουν και οι άλλοι !!
Και κανείς πχ δεν γελάει ας πούμε με την παταγώδη αποτυχία της Yamaha XTZ 1200 tenere να ανταγωνιστεί την R1200GS ! ; ή με τον μιμητισμό του Tiger 800 πού ήθελε να μοιάσει στο F 800 !
Και μετά ένας εκνευριστικός ήχος ακούστηκε......
ΝΤΡΡΡΡΡΡΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ!!!!!

Δεν θα σχολιάσω το ποστ γιατί το θεωρώ 100% άκυρο και ανιστόρητο.

Θα πω μόνο ότι δεν υπάρχουν χέιτερς της μάρκας αλλά υπάρχουν χέιτερς των πλούσιων ξιπασμένων ιδιοκτητών
οι οποίοι μόλις τους πεις ότι ΔΕ σου αρέσει η μάρκα σου απαντούν
-Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρΓια
Ναι για αυτούς λέω που δε θα πουν ποτέ δώσε μου το μπουφάν μου αλλά το.... Κλιμ μου !
:p


Σας αρέσει η χοντρή?
Τραβάτε πάρτετη
Μην μας τα ζαλίζεται όμως με τέτοια ποστ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ μην αναφέρεστε σε αγώνες πριν μπείτε στον κόπο να δείτε έστω τα στατιστικά
L'ALBO D'ORO DEL RALLY DAKAR - MOTO
AnnoPercorsoPilotaNaz.Moto
1979Parigi-DakarCyril NeveuFRAYamaha XT500
1980Parigi-DakarCyril NeveuFRAYamaha XT500
1981Parigi-DakarHubert AuriolFRABMW R80G/S
1982Parigi-Algeri-DakarCyril NeveuFRAHonda XR550
1983Parigi-Algeri-DakarHubert AuriolFRABMW R80G/S
1984Parigi-Algeri-DakarGaston RahierBELBMW R80G/S
1985Parigi-Algeri-DakarGaston RahierBELBMW R80G/S
1986Parigi-Algeri-DakarCyril NeveuFRAHonda NXR750V
1987Parigi-Algeri-DakarCyril NeveuFRAHonda NXR750V
1988Parigi-Algeri-DakarEdi OrioliITAHonda NXR800V
1989Parigi-Tunisi-DakarGilles LalayFRAHonda NXR800V
1990Parigi-Tripoli-DakarEdi OrioliITACagiva Elefant 900
1991Parigi-Tripoli-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 750T
1992Parigi-Sirte-Città del CapoStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1993Parigi-Tangeri-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1994Parigi-Dakar-ParigiEdi OrioliITACagiva Elefant 900
1995Granada-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1996Granada-DakarEdi OrioliITAYamaha YZE 850T
1997Dakar-Agadez-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE850T
1998Parigi-Granada-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1999Granada-DakarRichard SainctFRABMW F650RR
2000Parigi-Dakar-CairoRichard SainctFRABMW F650RR
2001Parigi-DakarFabrizio MeoniITAKTM LC4 660R
2002Arras-Madrid-DakarFabrizio MeoniITAKTM LC8 950R
2003Marsiglia-Sharm el-SheikhRichard SainctFRAKTM LC4 660R
2004Clermont-Ferrand-DakarNani RomaSPAKTM LC4 660R
2005Barcellona-DakarCyril DespresFRAKTM LC4 660R
2006Lisbona-DakarMarc ComaSPAKTM LC4 660R
2007Lisbona-DakarCyril DespresFRAKTM 690 Rally
2008Non disputata
2009Buenos Aires-Valparaíso-Buenos AiresMarc ComaSPAKTM 690 Rally
2010Buenos Aires-Valparaíso-Buenos AiresCyril DespresFRAKTM 690 Kally
2011Buenos Aires-Arica-Buenos AiresMarc ComaSPAKTM 450 Rally
2012Mar del Plata-LimaCyril DespresFRAKTM 450 Rally
2013Lima-SantiagoCyril DespresFRAKTM 450 Rally
2014Rosario-ValparaísoMarc ComaSPAKTM 450 Rally
2015Buenos Aires-Iquique-Buenos AiresMarc ComaSPAKTM 450 Rally
2016Buenos Aires-Salta-RosarioToby PriceAUSKTM 450 Rally
2017Asunción-Buenos AiresSam SunderlandGBRKTM 450 Rally
2018Lima-CordobaMatthias WalknerAUTKTM 450 Rally
2019Lima-LimaToby PriceAUSKTM 450 Rally
2020Gedda-Riad-QiddiyaRicky BrabecUSAHonda CRF450 Rally
2021Gedda-Ha'il-GeddaKevin BenavidesARGHonda CRF450 Rally
2022Gedda-Riad-GeddaSam SunderlandGBRGasGas RC 450F
2023Yanbu-DammamKevin BenavidesARGKTM 450 Rally
2024Al'Ula-YanbuRicky BrabecUSAHonda CRF450 Rally
Dakar 2024: il podio finale con Branch, Brabec e Van Beveren. Credits: Dakar Rally

passo e chiudo
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Χαβούζα και πρωτόγονη κοινωνία η Κίνα;;;;;;
Ποτέ πηγές τελευταία φορά Κίνα;
Πρέπει να πάνε πάνω από εικοσιπέντε χρόνια τουλάχιστον, ναι;
Μπερδευεις την ιδιοτητα του ανηκω στην κινεζικη ελιτ με το ειμαι κινεζος εργαζομενος με γυναικα και παιδια…. η κοινωνια ειναι ο λαουτζικος , οχι ο ιδιοκτητης της ΚΟΒΕ, ουτε ο ιδιοκτητης της χουαβει ουτε προφανως ο ελληνας που φτιαχνει καραβια εκει και κοιμαται στα 5στερα ξενοδοχεια…. υποψην εχω παει 2φορες κινα λογω δουλειας και ειδα και τις 2 οψεις…..
 

Don_kwstas

Μέλος
Όνομα
Kwstas
Μοτό
BMW F800GS ADV 14
Το θεμα ειναι οτι η αλλαγη (τενερε700) πάλι απο Ιαπωνια μεριά ήρθε......Οι ευρω..πέοι μεχρι να βγει το ΤΕΝΕΡΕ κοιταγανε πως θα φορτωσουν αλογα και κυβικα για να φανουν και καλά ανώτεροι απο τους Ιαπωνες .......δυστηχως μηχανακι σαν το τενερε δεν μπορουσε να βγει απο ευρωπαιο κατασκευαστη γιατι εχουν καλομαθει με το ευκολο κερδος.....το τενερε οι γιαπωνεζοι ειχανε τα κακαλα και το βγαλανε στην αγορα παρολο που με βαση την ταση της εποχης ηταν οτι πιο αντιεμπορικο.....αυτη η κατηγορια ειχε πρακτικα πεθανει.....δεν με νοιζουν οι μαρκες και ουτε η προελευση των μηχανων αλλά η αλήθεια να λέγεται.........τωρα αν περιμενει καποιος εξελιξη απο την BMW ή την ΚΤΜ.....ασ περιμενει.....αυτά γινοντουσαν πριν 30 χρόνια...τώρα μόνο το εύκολο κέρδος κοιτάνε.....μόνο οι γιαπωνεζοι έχουν λίγο μηχανολογικό φιλότιμο ακόμα.......δυστυχώς.....μη πούμε για κινα, οκ εκει δεν υπαρχει λογικη μιλάμε για χαβουζα, πρωτογονες κοινωνιες κλπ.....
Δηλαδη για την γιαμαχα το Τ700 δεν ειναι ευκολο κερδος ; μιλαμε για μοτερ 10ετιάς πλεον που οταν εβγαλε το τενερε το 2019 ειχε 9800€ και τωρα με μια οθονη και ενα bluetooth 11600€ εξελιξη ειναι η οθόνη και οχι κανα σωληνάκι υψηλής στα φρένα ας πουμε ; Αν η γιαμαχα ειχε κακαλα θα εβγαζε τενερε 700 οταν ειχε παρουσιάσει τοn CP2 για να μπει σφήνα στο f800 και το triumph. Ωστοσο αν δεν υπηρχε η bmw η κτμ και η triumph δεν θα υπηρχαν τα on/off , γιατι οι γιαπωνεζοι αρχες 2000 κοιταζαν να φανουν ανώτεροι απο τους ευρω-πεους με τα 4κυλινδρα και παρατησαν τα ον οφ γιατι δεν πουλαγαν τοτε .
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Και μετά ένας εκνευριστικός ήχος ακούστηκε......
ΝΤΡΡΡΡΡΡΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ!!!!!

Δεν θα σχολιάσω το ποστ γιατί το θεωρώ 100% άκυρο και ανιστόρητο.

Θα πω μόνο ότι δεν υπάρχουν χέιτερς της μάρκας αλλά υπάρχουν χέιτερς των πλούσιων ξιπασμένων ιδιοκτητών
οι οποίοι μόλις τους πεις ότι ΔΕ σου αρέσει η μάρκα σου απαντούν
-Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρΓια
Ναι για αυτούς λέω που δε θα πουν ποτέ δώσε μου το μπουφάν μου αλλά το.... Κλιμ μου !
:p


Σας αρέσει η χοντρή?
Τραβάτε πάρτετη
Μην μας τα ζαλίζεται όμως με τέτοια ποστ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ μην αναφέρεστε σε αγώνες πριν μπείτε στον κόπο να δείτε έστω τα στατιστικά
L'ALBO D'ORO DEL RALLY DAKAR - MOTO
AnnoPercorsoPilotaNaz.Moto
1979Parigi-DakarCyril NeveuFRAYamaha XT500
1980Parigi-DakarCyril NeveuFRAYamaha XT500
1981Parigi-DakarHubert AuriolFRABMW R80G/S
1982Parigi-Algeri-DakarCyril NeveuFRAHonda XR550
1983Parigi-Algeri-DakarHubert AuriolFRABMW R80G/S
1984Parigi-Algeri-DakarGaston RahierBELBMW R80G/S
1985Parigi-Algeri-DakarGaston RahierBELBMW R80G/S
1986Parigi-Algeri-DakarCyril NeveuFRAHonda NXR750V
1987Parigi-Algeri-DakarCyril NeveuFRAHonda NXR750V
1988Parigi-Algeri-DakarEdi OrioliITAHonda NXR800V
1989Parigi-Tunisi-DakarGilles LalayFRAHonda NXR800V
1990Parigi-Tripoli-DakarEdi OrioliITACagiva Elefant 900
1991Parigi-Tripoli-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 750T
1992Parigi-Sirte-Città del CapoStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1993Parigi-Tangeri-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1994Parigi-Dakar-ParigiEdi OrioliITACagiva Elefant 900
1995Granada-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1996Granada-DakarEdi OrioliITAYamaha YZE 850T
1997Dakar-Agadez-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE850T
1998Parigi-Granada-DakarStéphane PeterhanselFRAYamaha YZE 850T
1999Granada-DakarRichard SainctFRABMW F650RR
2000Parigi-Dakar-CairoRichard SainctFRABMW F650RR
2001Parigi-DakarFabrizio MeoniITAKTM LC4 660R
2002Arras-Madrid-DakarFabrizio MeoniITAKTM LC8 950R
2003Marsiglia-Sharm el-SheikhRichard SainctFRAKTM LC4 660R
2004Clermont-Ferrand-DakarNani RomaSPAKTM LC4 660R
2005Barcellona-DakarCyril DespresFRAKTM LC4 660R
2006Lisbona-DakarMarc ComaSPAKTM LC4 660R
2007Lisbona-DakarCyril DespresFRAKTM 690 Rally
2008Non disputata
2009Buenos Aires-Valparaíso-Buenos AiresMarc ComaSPAKTM 690 Rally
2010Buenos Aires-Valparaíso-Buenos AiresCyril DespresFRAKTM 690 Kally
2011Buenos Aires-Arica-Buenos AiresMarc ComaSPAKTM 450 Rally
2012Mar del Plata-LimaCyril DespresFRAKTM 450 Rally
2013Lima-SantiagoCyril DespresFRAKTM 450 Rally
2014Rosario-ValparaísoMarc ComaSPAKTM 450 Rally
2015Buenos Aires-Iquique-Buenos AiresMarc ComaSPAKTM 450 Rally
2016Buenos Aires-Salta-RosarioToby PriceAUSKTM 450 Rally
2017Asunción-Buenos AiresSam SunderlandGBRKTM 450 Rally
2018Lima-CordobaMatthias WalknerAUTKTM 450 Rally
2019Lima-LimaToby PriceAUSKTM 450 Rally
2020Gedda-Riad-QiddiyaRicky BrabecUSAHonda CRF450 Rally
2021Gedda-Ha'il-GeddaKevin BenavidesARGHonda CRF450 Rally
2022Gedda-Riad-GeddaSam SunderlandGBRGasGas RC 450F
2023Yanbu-DammamKevin BenavidesARGKTM 450 Rally
2024Al'Ula-YanbuRicky BrabecUSAHonda CRF450 Rally
Dakar 2024: il podio finale con Branch, Brabec e Van Beveren. Credits: Dakar Rally

passo e chiudo
οκ σεβαστές οι γνώμες ,,, αλλά δεν βλέπω επιχειρήματα σε αυτά που είπα.
ανιστόρητος που ακριβός είμαι ;; και δεν εννοούσα ότι η BMW σάρωσε στο Ντακάρ απλός ότι κατάφερε με
χαμηλή τεχνολογία να κερδίσει .
να διευκρινίσω ότι δεν είμαι ... πλούσιος οργανωμένος οπαδός της BMW !
ναι την αγοράζουν και λεφτάδες κομπλεξικοί αλλά δεν φταίει για αυτό η BMW ! ούτε εμείς που μας αρέσει για χρήση ...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
οκ σεβαστές οι γνώμες ,,, αλλά δεν βλέπω επιχειρήματα σε αυτά που είπα.
ανιστόρητος που ακριβός είμαι ;; και δεν εννοούσα ότι η BMW σάρωσε στο Ντακάρ απλός ότι κατάφερε με
χαμηλή τεχνολογία να κερδίσει .
να διευκρινίσω ότι δεν είμαι ... πλούσιος οργανωμένος οπαδός της BMW !
ναι την αγοράζουν και λεφτάδες κομπλεξικοί αλλά δεν φταίει για αυτό η BMW ! ούτε εμείς που μας αρέσει για χρήση ...
Κοίτα, αν μπεις στον κόπο να δεις τη λίστα που σου έβαλα θα καταλάβεις ότι όταν κέρδισε έτρεχε με 800 δικύλινδρο και οι άλλοι με ΧΤ 500 και ΧR 550
όταν η χόντα έφερε τον Βε 2 απλά πήγαν σπίτι τους και δεν ξαναγύρισαν παρά μετά από πολλά χρόνια.
Αυτά όλα φυσικά πριν την τελευταία 20ετία γιατί αν μιλήσουμε από το 2000 και μετά το Ντακάρ είναι πορτοκαλί και μόνο.

Αυτά για τους αγώνες με τους οποίους συμβαίνει να έχω τρέλα.

Από εκεί και μετά πάρε ότι θες, κάνε ότι θες αλλά άσε με κι εμένα να έχω την δική μου τρέλα και μη γράφεις τέτοια ποστ.
Όχι τίποτε άλλο αλλά θα σου γράψω ότι όταν έκανα 36ωρο με ΧΤ600 τη δεύτερη μέρα το πρωί οι μπεμβέδες είχαν βγάλει τα μπετόνια και συμπλήρωναν λάδια ενώ εγώ έβαλα ένα ποτηράκι του κρασιού για να μην τους προσβάλω αφού ντράπηκα
:friend:
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Από εκεί και μετά πάρε ότι θες, κάνε ότι θες αλλά άσε με κι εμένα να έχω την δική μου τρέλα και μη γράφεις τέτοια ποστ.

:friend:
αν ήξερα ότι θα το πάρεις τόσο ... βαριά μακάρι να μου χτύπαγε ο σκληρός !! άντε σε αφήνω να κάνεις ότι θές ! :oh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κοίτα, αν μπεις στον κόπο να δεις τη λίστα που σου έβαλα θα καταλάβεις ότι όταν κέρδισε έτρεχε με 800 δικύλινδρο και οι άλλοι με ΧΤ 500 και ΧR 550
όταν η χόντα έφερε τον Βε 2 απλά πήγαν σπίτι τους και δεν ξαναγύρισαν παρά μετά από πολλά χρόνια.
Αυτά όλα φυσικά πριν την τελευταία 20ετία γιατί αν μιλήσουμε από το 2000 και μετά το Ντακάρ είναι πορτοκαλί και μόνο.

Αυτά για τους αγώνες με τους οποίους συμβαίνει να έχω τρέλα.

Από εκεί και μετά πάρε ότι θες, κάνε ότι θες αλλά άσε με κι εμένα να έχω την δική μου τρέλα και μη γράφεις τέτοια ποστ.
Όχι τίποτε άλλο αλλά θα σου γράψω ότι όταν έκανα 36ωρο με ΧΤ600 τη δεύτερη μέρα το πρωί οι μπεμβέδες είχαν βγάλει τα μπετόνια και συμπλήρωναν λάδια ενώ εγώ έβαλα ένα ποτηράκι του κρασιού για να μην τους προσβάλω αφού ντράπηκα
:friend:
Βρε Νικόλα.....αν αρχίσουμε να γράφουμε τι έκανα εγώ με την χοντρη, εσύ με το XT, ο ψηλός με το 800, δεν θα καταλήξουμε κάπου σχετικά με τον τίτλο του θέματος.
Τώρα τι κάνουμε που γέμισαν εγκεφάλους τα μηχανάκια?
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Βρε Νικόλα.....αν αρχίσουμε να γράφουμε τι έκανα εγώ με την χοντρη, εσύ με το XT, ο ψηλός με το 800, δεν θα καταλήξουμε κάπου σχετικά με τον τίτλο του θέματος.
Τώρα τι κάνουμε που γέμισαν εγκεφάλους τα μηχανάκια?
Εγώ για λάδγια είπα !
:like:

Τίποτε δε κάνουμε
Η εποχή μας πέρασε και ο μάστορας με βρίζει που δεν πουλάω το ΧΤ να πάρω σκούτερ. (αδιευκρίνιστα χλμ το ΧΤ πια έτσι?)
Εμένα όμως έτσι μ αρέσει και δε θέλω να..... Εξελιχθώ !
Όταν είχα τα 1100 ήθελες μυαλό, χέρια και εμπειρία για να τα πας. 150 αλόγατα παντού Ίσωμα στροφή βροχή....
Είχε μια μαγεία το όλο πράμα. Αν μη τι άλλο ήμασταν λίγοι όσοι μπορούσαμε.
Σήμερα η αδερφή μου παίζει να με περνάει κι όλας TC raid by πως το λένε κόρνερινγκ ΑBS

Πληρώσαμε όμως και πληρώσαμε ακριβά. Σπάσαμε κόκαλα, χάσαμε φίλους....
Πέσαμε σε κατάθλιψη και ακόμα κλαίμε για τα χρόνια που δεν γυρίζουν πίσω.
Σε λα βι όμως σερσε λα φαμ κλπ
και κάθε Παρασκευή βράδυ πάω σ ένα στενό και κάνω σούζα μόνος μου
Εκτός αν βρέχει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ για λάδγια είπα !
:like:

Τίποτε δε κάνουμε
Η εποχή μας πέρασε και ο μάστορας με βρίζει που δεν πουλάω το ΧΤ να πάρω σκούτερ. (αδιευκρίνιστα χλμ το ΧΤ πια έτσι?)
Εμένα όμως έτσι μ αρέσει και δε θέλω να..... Εξελιχθώ !
Όταν είχα τα 1100 ήθελες μυαλό, χέρια και εμπειρία για να τα πας. 150 αλόγατα παντού Ίσωμα στροφή βροχή....
Είχε μια μαγεία το όλο πράμα. Αν μη τι άλλο ήμασταν λίγοι όσοι μπορούσαμε.
Σήμερα η αδερφή μου παίζει να με περνάει κι όλας TC raid by πως το λένε κόρνερινγκ ΑBS

Πληρώσαμε όμως και πληρώσαμε ακριβά. Σπάσαμε κόκαλα, χάσαμε φίλους....
Πέσαμε σε κατάθλιψη και ακόμα κλαίμε για τα χρόνια που δεν γυρίζουν πίσω.
Σε λα βι όμως σερσε λα φαμ κλπ
και κάθε Παρασκευή βράδω πάω σ ένα στενό και κάνω σούζα μόνο μου
Εκτός αν βρέχει
Όχι ρε συ.....θυμόμαστε τις ωραίες και άσχημες στιγμές από παλιά και τιμάμε την γ@μημενη δεκαετία που γεννηθηκαμε τώρα.
Για να μην μας νικήσει η κατάθλιψη και να βρούμε τα καλά της εξελιξης
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Καποτε ειχαμε ενα τηλεφωνο στο σπιτι και αντεχε 20χρονια.Σημερα αλλαζουμε τηλεφωνο καθε δυο χρονια επειδη χαλαει.

Οτι γινεται πολυπλοκο και αυξανονται οι δυνατοτητες του εχει κοντινη ημερομηνια ληξης.

Σκεφτομαι να δωσω το ΜπεΜπε και να παρω μια enfield γιατι νοιωθω οτι ολη αυτη η τεχνολογια μου στερει την απολαυση.
 
Top Bottom