Εξέλιξη ή κάτι άλλο?

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σχεδόν πάντα υπάρχει αυτή η αντίσταση του παλιού ενάντια στο καινούργιο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σχεδόν πάντα υπάρχει αυτή η αντίσταση του παλιού ενάντια στο καινούργιο.
Με το καινούργιο πάντα να κερδίζει το παλιό
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Με το καινούργιο πάντα να κερδίζει το παλιό
Έτσι πρέπει να γίνεται, το νέο δίνει τον παλμό επιβίωσης, ο,τι είναι στάσιμο πεθαινει.
Τα υπόλοιπα είναι ρομαντισμοι.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Έτσι πρέπει να γίνεται, το νέο δίνει τον παλμό επιβίωσης, ο,τι είναι στάσιμο πεθαινει.
Τα υπόλοιπα είναι ρομαντισμοι.
Το αυτοκίνητο όμως δεν επιβλήθηκε του αλόγου γιατί κάποιος έβγαλε ένα νόμο.
:cool:
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
αν η εξέλιξη εξυπηρετεί πραγματικές ανάγκες ναι , όχι άν εξυπηρετεί το μάρκετινγκ δημιουργώντας ανάγκες που δεν ζήτησε κανείς !
χρειαζόμαστε πραγματικά 10 riding modes , 20 traction control , brake modes , antispin , cruise control , για να χαρούμε οδήγηση και ελευθερία ;

τέλειο είναι αυτό που δεν έχει τίποτε άλλο να αφαιρέσεις !
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καμιά αντίρρηση απλά στα πλαίσια των πραγματικών αναγκών οι εταιρίες εισάγουν και καινούργιες τεχνολογίες για να ξεχωρίσουν απ΄τον ανταγωνισμό αφ'ενος, να καλύψουν και απαιτήσεις πελατών αφετέρου. Υπάρχουν αναβάτες που γουστάρουν γκατζετιές, ηλεκτρονικά κτλ, τα θεωρούν μέρος της οδηγικής εμπειρίας και απόλαυσης και για να πούμε και του στραβού το δίκιο με τη ίδια λογική και το abs είναι άχρηστο και το tcs στις μεγάλες ιπποδυνάμεις, όμως έχουν σώσει ζωές (παθών).

Καλή η μινιμαλιστική προσέγγιση στα πράγματα αλλά ευτυχώς υπάρχει ποικιλία στις προτιμήσεις των ανθρώπων και μπορούμε και βλέπουμε κάθε λογής προϊόντα. Ελεύθεροι είμαστε να επιλέξουμε, δε μας υποχρεώνει κανείς.
Σχετικά με το marketing που λες, είναι δυστυχώς τακτική η οποία αποδίδει παντού, υπήρχε περίπτωση να λείπει από τις μοτοσυκλέτες?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Το αυτοκίνητο όμως δεν επιβλήθηκε του αλόγου γιατί κάποιος έβγαλε ένα νόμο.
:cool:
Συγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Εμένα όμως έτσι μ αρέσει και δε θέλω να..... Εξελιχθώ !
Πληρώσαμε όμως και πληρώσαμε ακριβά. Σπάσαμε κόκαλα, χάσαμε φίλους....
Δίνεις όμως απαντήσεις μόνος σου και δεν τις δέχεσαι...
Μα ακριβώς για τον λόγο να μην σπάς την κεφάλα σου και να μην θρηνείς φίλους σου υπάρχει η εξέλιξη.
Ναι, σου στερεί αυτό το ωμό και δύστροπο ενός boldor ή δεν θα αρχίσεις τα βρισίδια επειδή το dt175 ξανακόλλησε,
αλλά σου δίνει την δυνατότητα να είσαι πιο ήσυχος.
Εξελιγμένα πράγματα....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
αν η εξέλιξη εξυπηρετεί πραγματικές ανάγκες ναι , όχι άν εξυπηρετεί το μάρκετινγκ δημιουργώντας ανάγκες που δεν ζήτησε κανείς !
χρειαζόμαστε πραγματικά 10 riding modes , 20 traction control , brake modes , antispin , cruise control , για να χαρούμε οδήγηση και ελευθερία ;

τέλειο είναι αυτό που δεν έχει τίποτε άλλο να αφαιρέσεις !
Να απαντήσω στο αν τα χρειαζόμαστε
Για την ασφάλεια και την ευκολία στην οδήγηση που προσφέρουν, φυσικά και τα χρειαζόμαστε
Δεν μπορώ να φανταστώ το ΧR για παράδειγμα χωρίς traction και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.
Όλα αυτά σου παρέχουν ελευθερία να οδηγεις απολαυστικά
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Η εξελιξη ειναι το ζητουμενο παντου,ο βαθμος της εξελιξης ομως ειναι αυτος που καθοριζει τι ειναι υπερβολη και χρησιμο και τι οχι.

Το marketing εχει σκοπο να κερδισει απο αυτα που σου προσφερει ενω δεν τα χρειαζεσαι.Για να το πω διαφορετικα...εγω σαν εμπορος τροφιμων κερδιζω οταν ο καταναλωτης ψωνιζει πραγματα που θα πεταξει και οχι αν αγοραζει μονο αυτα που εχει πραγματικα αναγκη.Αν εκανε το δευτερο θα ειχαν κλεισει τα μισα super market και πιθανοτατα εγω θα ειχα παει σπιτι μου.

Εξελιξη χρησιμη ειναι το abs,εξελιξη ασχημη ειναι τα 160 η 200 αλογα που ολοι ξερουμε οτι απειροελαχιστοι θα χρησιμοποιησουν πανω απο 100.Η σωστη αναρτηση και τα δισκοφρενα ειναι εξελιξη,οι 15 χαρτογραφισεις τη στιγμη που οι περισσοτεροι εχουν κουμπωσει μια και πορευονται ειναι σχεδον περιττες.

Ολα τα νεα καλουδια χρειαζονται 15 εγκεφαλους για να λειτουργησουν και δεν θεωρω εξελιξη ο αλλος να ξεκιναει για ταξιδι και να σκεφτετε ποιος απο τους 15 δεν θα λειτουργει

Η εξελιξη στα μηχανακια ειχε πρωταρχικο στοχο την μειωση των ατυχηματων.Δυστυχως ανεβηκε ο μεσος ορος των ταχυτητων με αποτελεσμα να σκοτωνονται ακομη περισσοτεροι.

Αλλος στοχος ηταν η ανεση του αναβατη.Εδω εχει γινει αρκετη δουλεια χωρις ιδιαιτερες υπερβολες,αλλα περναει σε δευτερη μοιρα γιατι ο πολεμος γινεται στην ιπποδυναμη και τα κυβικα γιατι πουλαει οτι μας κανει να πιστευουμε οτι εμεις την εχουμε μεγαλυτερη.

Δεν λεω οχι στην εξελιξη,αλλα δεν θεωρω εξελιξη ολο αυτο το πανηγυρι που γινεται και στο ονομα της πρεπει να μπριζωνεις την μηχανη για να αλλαξεις μια λαμπα,η να περνας μια στις 15 για να σου κανουν μια ανακλισουλα.

Συντροχοι ξεκινησαμε να καβαλαμε γιατι νοιωθαμε ελευθεροι κατι που δεν ισχυει πλεον.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Διαβάζω και μερικές φορές νομίζω ότι γυρίσαμε στον Μεσαίωνα, "κάψτε τα βιβλία μην και μορφωθεί ο κόσμος".

2024 και ακόμα συζητάμε αν χρειάζεται το ABS. Ακόμα δεν απαιτούμε από ΟΛΕΣ τις μοτοσικλέτες να είναι προσαρμοζόμενες μέσω ρυθμίσεων για/σε κάθε πιθανό αναβάτη και χρήση αλλά θρησκευτική πεποίθηση στο "ξέρει η .... (μάρκα της αρεσκείας του καθ' ενός)". Ακόμα συζητάμε αν το TCS είναι "χρήσιμο", αν τα προγράμματα κινητήρα είναι "χρήσιμα", αν το CC, το QS κλπ είναι πραγματικές ανάγκες. Ακόμα δεν ζητάει το αγοραστικό κοινό φώτα "κλίσης" σε ΟΛΕΣ τις μοτοσικλέτες.

Απλά επιλέγει να απαξιώνει όσους τα έχουν.

Μεταξύ μας τώρα. Δικαιολογίες να μην αγοράσω κάτι υπάρχουν πολλές και χρησιμοποίησα τις περισσότερες όταν δεν μπορούσα, έχω αφήσει ικανό μέρος του βιβλίου σε εφεδρεία.

Δικαιολογίες για να πιστέψει ο εαυτός μας ότι "έχει ακόμα το καλύτερο", τυχαίο παράδειγμα οι κάτοχοι 11Χ0 VS 1200 VS 1250 VS 1300 που παρακολουθούμε διεθνές κατινάζ.

Δικαιολογίες για αξιοπιστία "να το βρει το εγγόνι", όταν βλέπουμε με τι ρυθμό πεθαίνουν οι φίλοι μας, συζήτηση για 40 χρόνια μετά... Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο σήμερα ψηφίζουν πολιτικούς που εξασφαλίζουν ότι το εγγόνι θα περάσει άσχημα σε σχέση με εμάς και ταυτόχρονα πιστεύουν ότι το οποιοδήποτε "χόντα" που ψώνισαν για την καβλάντα τους σήμερα θα αλλάξει τον κόσμο του εγγονιού. Να σου πω τι θα αλλάξει ή θα τελειώσει τον κόσμο του εγγονιού, όλοι οι "δεν πέφτουνε τα κάστρα", μι πιανς. Ο Πίρερ, ο Σοϊχίρο, σίγουρα όχι.

Τα καινούρια μηχανάκια ΔΕΝ χαλάνε, όχι όπως το φαντάζεται ο κόσμος που τα κράζει τουλάχιστον. Σαφώς και οτιδήποτε περίπλοκο δεν είναι εύκολα επισκευάσιμο (από τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς με ψησταριά δίπλα, πρόσφατο παράδειγμα).

Λίγο φρένο στην μιζέρια... Δικαίωμα να ζείτε σαν παλαιοχριστιανοί στην σπηλιά χωρίς ΕΝΦΙΑ φως νερό τηλέφωνο.

Δεν μας περιορίζει ΜΟΝΟ το διαγνωστικό, περιορίζει πολύ πιο αποτελεσματικά η βενζίνη στα 2 ευρώ που αποδεχτήκαμε, λάστιχα 50% πάνω, μηχανάκια 50% πάνω, το ακριβότερο ψωμι και γάλα της ΕΕ, τα είδη προσωπικής υγιεινής σε διπλές τιμές, το ρεύμα σε... ούτε θυμάμαι πια πόσο πάνω κλπ.



Δεν μπορώ να φανταστώ το ΧR για παράδειγμα χωρίς traction και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.
Όλα αυτά σου παρέχουν ελευθερία να οδηγεις απολαυστικά
Ένσταση Κώστα.
Το XR χωρίς TCS δεν πατάει κάτω ποτέ σχεδόν, σπινάρει παντού, ακόμα και σε σημεία που δεν το περιμένεις. Η δύναμη έχει ξεφύγει από τις δυνατότητες οδοστρώματος (Ελληνικού τουλάχιστον) και ελαστικών. Το έχω ξαναγράψει, απορώ γιατί παλεύουν ακόμα με σούπερκαρς και σούπερμπάικς σε έναν δυτικό κόσμο με αστυνόμευση παντού. Είμαστε τυχεροί που ζούμε εδώ που ζούμε και ανοίγουμε το γκάζι ως τα 130 να χαρούμε λίγο επιτάχυνση, αλλά δεν φτιάχνουν μηχανάκια για εμάς. Μάλλον το κοινό αγοράζει "όνειρο" και όχι πραγματική δυνατότητα, ελάχιστοι έχουν την γνώση.
Θα έφερνε και πανεύκολα καπάκι χωρίς το "αντισούζα".
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις... έχουν πλεονεκτήματα και ευκολία στο κουμπί VS κατσαβίδι και καρυδάκι, στο XR η υλοποίηση ήταν κακή, διορθώθηκε στην επόμενη γενιά από το δικό μας, ευελπιστώ ότι το τελευταίο είναι ακόμα καλύτερο. Σε κάθε περίπτωση, το 1290R αποδεικνύει περίτρανα ότι μιά καλή συμβατική αρκεί και είναι και πιο εύκολα παραμετροποιήσιμη. Το γιατί την πληρώνεις παραπάνω από τις ηλεκτρονικές με ξεπερνάει, αλλά μάρκετινγκ (και το κοινό κάνει το κουνέλι ξανά).

Δεν έχει ηλεκτρονικά για την "απόλαυση", τα έχει για να μην τσακιστείς κατά βάση.

Δοκιμαστικό κλιπονάτου τέρατος, το XR είναι γατάκι... Έχει πολύ χειρότερα εκεί έξω (και ας πονάει σωματικά η χρήση για λίγους μήνες ακόμα). Τα οποία επίσης δεν οδηγούνται χωρίς ηλεκτρονικά, fatality.

Πρακτικά καταλήγω στο ότι με περίπου 100 είμαι παραπάνω από ΟΚ για τα πάντα όλα, αλλά πλέον θέλω και το QS και το CC και το TCS και το ABS, στα 100 άλογα ίσως όχι modes αλλά αν υπάρχουν δεν με νοιάζει. Με τα φώτα τα χαλάμε στην μεσαία κατηγορία, είναι όλα εξίσου ελλιπή.

Αλλά να, καβαλάμε για την ευχαρίστηση. Ο άνθρωπος που θα ανοίξει το γκάζι του XR και δεν θα βαρέσει κόφτη η καρδιά... είναι ήδη πεθαμένος (το φίτνες τράκερ τα μαρτυράει όλα, τα περισσότερα άλογα δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τον σατανά από την Βαυαρία, 120bpm VS 160+).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Διαβάζω και μερικές φορές νομίζω ότι γυρίσαμε στον Μεσαίωνα, "κάψτε τα βιβλία μην και μορφωθεί ο κόσμος".

2024 και ακόμα συζητάμε αν χρειάζεται το ABS. Ακόμα δεν απαιτούμε από ΟΛΕΣ τις μοτοσικλέτες να είναι προσαρμοζόμενες μέσω ρυθμίσεων για/σε κάθε πιθανό αναβάτη και χρήση αλλά θρησκευτική πεποίθηση στο "ξέρει η .... (μάρκα της αρεσκείας του καθ' ενός)". Ακόμα συζητάμε αν το TCS είναι "χρήσιμο", αν τα προγράμματα κινητήρα είναι "χρήσιμα", αν το CC, το QS κλπ είναι πραγματικές ανάγκες. Ακόμα δεν ζητάει το αγοραστικό κοινό φώτα "κλίσης" σε ΟΛΕΣ τις μοτοσικλέτες.

Απλά επιλέγει να απαξιώνει όσους τα έχουν.

Μεταξύ μας τώρα. Δικαιολογίες να μην αγοράσω κάτι υπάρχουν πολλές και χρησιμοποίησα τις περισσότερες όταν δεν μπορούσα, έχω αφήσει ικανό μέρος του βιβλίου σε εφεδρεία.

Δικαιολογίες για να πιστέψει ο εαυτός μας ότι "έχει ακόμα το καλύτερο", τυχαίο παράδειγμα οι κάτοχοι 11Χ0 VS 1200 VS 1250 VS 1300 που παρακολουθούμε διεθνές κατινάζ.

Δικαιολογίες για αξιοπιστία "να το βρει το εγγόνι", όταν βλέπουμε με τι ρυθμό πεθαίνουν οι φίλοι μας, συζήτηση για 40 χρόνια μετά... Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο σήμερα ψηφίζουν πολιτικούς που εξασφαλίζουν ότι το εγγόνι θα περάσει άσχημα σε σχέση με εμάς και ταυτόχρονα πιστεύουν ότι το οποιοδήποτε "χόντα" που ψώνισαν για την καβλάντα τους σήμερα θα αλλάξει τον κόσμο του εγγονιού. Να σου πω τι θα αλλάξει ή θα τελειώσει τον κόσμο του εγγονιού, όλοι οι "δεν πέφτουνε τα κάστρα", μι πιανς. Ο Πίρερ, ο Σοϊχίρο, σίγουρα όχι.

Τα καινούρια μηχανάκια ΔΕΝ χαλάνε, όχι όπως το φαντάζεται ο κόσμος που τα κράζει τουλάχιστον. Σαφώς και οτιδήποτε περίπλοκο δεν είναι εύκολα επισκευάσιμο (από τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς με ψησταριά δίπλα, πρόσφατο παράδειγμα).

Λίγο φρένο στην μιζέρια... Δικαίωμα να ζείτε σαν παλαιοχριστιανοί στην σπηλιά χωρίς ΕΝΦΙΑ φως νερό τηλέφωνο.

Δεν μας περιορίζει ΜΟΝΟ το διαγνωστικό, περιορίζει πολύ πιο αποτελεσματικά η βενζίνη στα 2 ευρώ που αποδεχτήκαμε, λάστιχα 50% πάνω, μηχανάκια 50% πάνω, το ακριβότερο ψωμι και γάλα της ΕΕ, τα είδη προσωπικής υγιεινής σε διπλές τιμές, το ρεύμα σε... ούτε θυμάμαι πια πόσο πάνω κλπ.




Ένσταση Κώστα.
Το XR χωρίς TCS δεν πατάει κάτω ποτέ σχεδόν, σπινάρει παντού, ακόμα και σε σημεία που δεν το περιμένεις. Η δύναμη έχει ξεφύγει από τις δυνατότητες οδοστρώματος (Ελληνικού τουλάχιστον) και ελαστικών. Το έχω ξαναγράψει, απορώ γιατί παλεύουν ακόμα με σούπερκαρς και σούπερμπάικς σε έναν δυτικό κόσμο με αστυνόμευση παντού. Είμαστε τυχεροί που ζούμε εδώ που ζούμε και ανοίγουμε το γκάζι ως τα 130 να χαρούμε λίγο επιτάχυνση, αλλά δεν φτιάχνουν μηχανάκια για εμάς. Μάλλον το κοινό αγοράζει "όνειρο" και όχι πραγματική δυνατότητα, ελάχιστοι έχουν την γνώση.
Θα έφερνε και πανεύκολα καπάκι χωρίς το "αντισούζα".
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις... έχουν πλεονεκτήματα και ευκολία στο κουμπί VS κατσαβίδι και καρυδάκι, στο XR η υλοποίηση ήταν κακή, διορθώθηκε στην επόμενη γενιά από το δικό μας, ευελπιστώ ότι το τελευταίο είναι ακόμα καλύτερο. Σε κάθε περίπτωση, το 1290R αποδεικνύει περίτρανα ότι μιά καλή συμβατική αρκεί και είναι και πιο εύκολα παραμετροποιήσιμη. Το γιατί την πληρώνεις παραπάνω από τις ηλεκτρονικές με ξεπερνάει, αλλά μάρκετινγκ (και το κοινό κάνει το κουνέλι ξανά).

Δοκιμαστικό κλιπονάτου τέρατος, το XR είναι γατάκι... Έχει πολύ χειρότερα εκεί έξω (και ας πονάει σωματικά η χρήση για λίγους μήνες ακόμα). Τα οποία επίσης δεν οδηγούνται χωρίς ηλεκτρονικά, fatality.

Πρακτικά καταλήγω στο ότι με περίπου 100 είμαι παραπάνω από ΟΚ για τα πάντα όλα, αλλά πλέον θέλω και το QS και το CC και το TCS και το ABS, στα 100 άλογα ίσως όχι modes αλλά αν υπάρχουν δεν με νοιάζει. Με τα φώτα τα χαλάμε στην μεσαία κατηγορία, είναι όλα εξίσου ελλιπή.

Αλλά να, καβαλάμε για την ευχαρίστηση. Ο άνθρωπος που θα ανοίξει το γκάζι του XR και δεν θα βαρέσει κόφτη η καρδιά... είναι ήδη πεθαμένος (το φίτνες τράκερ τα μαρτυράει όλα, τα περισσότερα άλογα δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τον σατανά από την Βαυαρία, 120bpm VS 160+).
Προς τι η ένσταση?
Περιγράφεις την ανάγκη σου και τις ικανότητες σου σαν οδηγός και είναι δεκτό
Εγώ το rain το βάζω μόνο σε κατακλυσμό, μου αρέσει η αίσθηση των 165 μουλαριών
Η ανάρτηση σε γλυτώνει από πολλά προβληματα ρύθμισης, ιδιως sag.
Εγώ που κάνω δικαβαλα φορτωμένος με έχει σώσει
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προς τι η ένσταση?
Περιγράφεις την ανάγκη σου και τις ικανότητες σου σαν οδηγός και είναι δεκτό
Εγώ το rain το βάζω μόνο σε κατακλυσμό, μου αρέσει η αίσθηση των 165 μουλαριών
Η ανάρτηση σε γλυτώνει από πολλά προβληματα ρύθμισης, ιδιως sag.
Εγώ που κάνω δικαβαλα φορτωμένος με έχει σώσει
Την συμπλήρωσα μετά, έχεις δίκιο.

ΔΕΝ οδηγείται χωρίς ηλεκτρονικά.

Τα ηλεκτρονικά είναι "ικανή και αναγκαία" συνθήκη για να κυκλοφορεί. Όχι μόνο αυτό, όλα τα παρόμοιας δύναμης.

Οι αναρτήσεις είναι κακές γιατί έχουν ρύθμιση "καδρόνι/road" και "τούβλο/dynamic", στο επόμενο υπήρχε μεγαλύτερη διαφορά. Εννοείται ότι το κουμπάκι VS εργαλεία, ΑΝ η υλοποίηση είναι σωστή και ΑΝ ταιριάζει το ελατήριο στον αναβάτη είναι μεγάλη ευκολία.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Επειδή ακούω αρκετά για ελευθερία.....ας μου αναλυσει κάποιος τι εννοεί?
Να γυρνας την μιζα και να φευγεις.Η να μην σε αφηνει στην μεση του πουθενα και να χρειαζεται να την φορτωσεις,να την πας σε συγκεκριμενο συνεργειο το οποιο θα σου παρει το κεφαλι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν έχουμε καταλάβει ότι οι ανάγκες και ο τρόπος έκφρασης και ευχαρίστησης του καθενός είναι διαφορετικός.

Κάτι που για εμένα είναι περιττό για τον άλλον μπορεί να είναι αναγκαίο.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Δεν έχουμε καταλάβει ότι οι ανάγκες και ο τρόπος έκφρασης και ευχαρίστησης του καθενός είναι διαφορετικός.

Κάτι που για εμένα είναι περιττό για τον άλλον μπορεί να είναι αναγκαίο.
Ο καθενας εκφραζει την δικη του αποψη και τι αρεσει σε αυτον.Δεν λεει κανεις οτι οποιος εχει αλλες προτεραιοτητες ειναι λαθος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να γυρνας την μιζα και να φευγεις.Η να μην σε αφηνει στην μεση του πουθενα και να χρειαζεται να την φορτωσεις,να την πας σε συγκεκριμενο συνεργειο το οποιο θα σου παρει το κεφαλι.
Στην μέση του πουθενά με έχει αφήσει και ο Γκάντι 1988 μοντέλο και πραγματικά σε συντήρηση και φροντίδα μου έχει στοιχίσει παραπάνω από την χοντρή και το XR
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Συγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς.
ότι ο άνθρωπος εγκατέλειψε τα άλογα και πήρε αυτοκίνητα γιατί έτσι ήταν καλλίτερα και όχι γιατί κάποιος απαγόρευσε τ άλογα.
Σήμερα σε υποχρεώνει σχεδόν να πάρεις ηλεκτρικό όχι γιατί εξυπηρετεί εσένα αλλά προφανώς γιατί εξυπηρετεί αυτόν που τα βγάζει!
Την οικολογική πολιτική δυσκολεύομαι να τη δώ πέρα από τη φορομπηχτική πολιτική και την υποχρέωση στην κατανάλωση!
Πχ δεν βλέπω μέτρα για την προστασία των δασών, δεν βλέπω αναδασώσεις δεν βλέπω νέα πάρκα στην πόλη.
Ουρανοξύστες στήνουν!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom