snpl
Μέλος
Σου ξέφυγε ένα ποστ.
Σου ξέφυγε ένα ποστ.
Μπήκε σε άλλο νήμα.Ποια καλώδια??
Και η καλωδίωση ένα μασιφ πράγμα είναι που δεν σκαλιζεις, απλά ξεφυσωνεις και φυσωνεις.
Χαβούζα και πρωτόγονη κοινωνία η Κίνα;;;;;;.....μη πούμε για κινα, οκ εκει δεν υπαρχει λογικη μιλάμε για χαβουζα, πρωτογονες κοινωνιες κλπ.....
Και μετά ένας εκνευριστικός ήχος ακούστηκε......Η εποχή που η BMW ήταν premium μάρκα έχει περάσει πιά. Κάποτε ήταν προσκολλημένη στον μπόξερ και κατασκεύαζε μηχανές απλές και αξιόπιστες
αλλά χωρίς συμβιβασμούς και τραβούσε τον δικό της δρόμο. Αμέτρητες ιστορίες ταξιδιάρηδων αλλά και νίκες στο Ντακάρ (με πρωτόγονη τεχνολογία)
πιστοποιούν την βαθιά τεχνολογική γνώση των Γερμαναράδων. Εκείνη την εποχή , ας μην γελιόμαστε , οι υπόλοιποι Γιαπωνέζοι και Ιταλοί έπασχαν πολύ
στην αξιοπιστία , αμέτρητα μοντέλα της εποχής ήταν απελπιστικά προβληματικά την ώρα που οι BMW ήταν η μόνη επιλογή για ταξίδια περιπέτειας (πχ, η μόνη μοτό
που διέσχισε το darien gap).
Αυτό όμως άλλαξε με την παρουσίαση του R1200GS και πλέον η εταιρία κινείται όπως και οι άλλοι δηλ. πολλά μοντέλα σε πολλές κατηγορίες με στόχο την τεχνολογία
και τις επιδόσεις σε βάρος της απλότητας. Έτσι οι μισούντες (haters) της μάρκας κατηγορούν την BMW επειδή κάνει αυτό που κάνουν και οι άλλοι !!
Και κανείς πχ δεν γελάει ας πούμε με την παταγώδη αποτυχία της Yamaha XTZ 1200 tenere να ανταγωνιστεί την R1200GS ! ; ή με τον μιμητισμό του Tiger 800 πού ήθελε να μοιάσει στο F 800 !
Anno | Percorso | Pilota | Naz. | Moto |
1979 | Parigi-Dakar | Cyril Neveu | FRA | Yamaha XT500 |
1980 | Parigi-Dakar | Cyril Neveu | FRA | Yamaha XT500 |
1981 | Parigi-Dakar | Hubert Auriol | FRA | BMW R80G/S |
1982 | Parigi-Algeri-Dakar | Cyril Neveu | FRA | Honda XR550 |
1983 | Parigi-Algeri-Dakar | Hubert Auriol | FRA | BMW R80G/S |
1984 | Parigi-Algeri-Dakar | Gaston Rahier | BEL | BMW R80G/S |
1985 | Parigi-Algeri-Dakar | Gaston Rahier | BEL | BMW R80G/S |
1986 | Parigi-Algeri-Dakar | Cyril Neveu | FRA | Honda NXR750V |
1987 | Parigi-Algeri-Dakar | Cyril Neveu | FRA | Honda NXR750V |
1988 | Parigi-Algeri-Dakar | Edi Orioli | ITA | Honda NXR800V |
1989 | Parigi-Tunisi-Dakar | Gilles Lalay | FRA | Honda NXR800V |
1990 | Parigi-Tripoli-Dakar | Edi Orioli | ITA | Cagiva Elefant 900 |
1991 | Parigi-Tripoli-Dakar | Stéphane Peterhansel | FRA | Yamaha YZE 750T |
1992 | Parigi-Sirte-Città del Capo | Stéphane Peterhansel | FRA | Yamaha YZE 850T |
1993 | Parigi-Tangeri-Dakar | Stéphane Peterhansel | FRA | Yamaha YZE 850T |
1994 | Parigi-Dakar-Parigi | Edi Orioli | ITA | Cagiva Elefant 900 |
1995 | Granada-Dakar | Stéphane Peterhansel | FRA | Yamaha YZE 850T |
1996 | Granada-Dakar | Edi Orioli | ITA | Yamaha YZE 850T |
1997 | Dakar-Agadez-Dakar | Stéphane Peterhansel | FRA | Yamaha YZE850T |
1998 | Parigi-Granada-Dakar | Stéphane Peterhansel | FRA | Yamaha YZE 850T |
1999 | Granada-Dakar | Richard Sainct | FRA | BMW F650RR |
2000 | Parigi-Dakar-Cairo | Richard Sainct | FRA | BMW F650RR |
2001 | Parigi-Dakar | Fabrizio Meoni | ITA | KTM LC4 660R |
2002 | Arras-Madrid-Dakar | Fabrizio Meoni | ITA | KTM LC8 950R |
2003 | Marsiglia-Sharm el-Sheikh | Richard Sainct | FRA | KTM LC4 660R |
2004 | Clermont-Ferrand-Dakar | Nani Roma | SPA | KTM LC4 660R |
2005 | Barcellona-Dakar | Cyril Despres | FRA | KTM LC4 660R |
2006 | Lisbona-Dakar | Marc Coma | SPA | KTM LC4 660R |
2007 | Lisbona-Dakar | Cyril Despres | FRA | KTM 690 Rally |
2008 | Non disputata | |||
2009 | Buenos Aires-Valparaíso-Buenos Aires | Marc Coma | SPA | KTM 690 Rally |
2010 | Buenos Aires-Valparaíso-Buenos Aires | Cyril Despres | FRA | KTM 690 Kally |
2011 | Buenos Aires-Arica-Buenos Aires | Marc Coma | SPA | KTM 450 Rally |
2012 | Mar del Plata-Lima | Cyril Despres | FRA | KTM 450 Rally |
2013 | Lima-Santiago | Cyril Despres | FRA | KTM 450 Rally |
2014 | Rosario-Valparaíso | Marc Coma | SPA | KTM 450 Rally |
2015 | Buenos Aires-Iquique-Buenos Aires | Marc Coma | SPA | KTM 450 Rally |
2016 | Buenos Aires-Salta-Rosario | Toby Price | AUS | KTM 450 Rally |
2017 | Asunción-Buenos Aires | Sam Sunderland | GBR | KTM 450 Rally |
2018 | Lima-Cordoba | Matthias Walkner | AUT | KTM 450 Rally |
2019 | Lima-Lima | Toby Price | AUS | KTM 450 Rally |
2020 | Gedda-Riad-Qiddiya | Ricky Brabec | USA | Honda CRF450 Rally |
2021 | Gedda-Ha'il-Gedda | Kevin Benavides | ARG | Honda CRF450 Rally |
2022 | Gedda-Riad-Gedda | Sam Sunderland | GBR | GasGas RC 450F |
2023 | Yanbu-Dammam | Kevin Benavides | ARG | KTM 450 Rally |
2024 | Al'Ula-Yanbu | Ricky Brabec | USA | Honda CRF450 Rally |
Μπερδευεις την ιδιοτητα του ανηκω στην κινεζικη ελιτ με το ειμαι κινεζος εργαζομενος με γυναικα και παιδια…. η κοινωνια ειναι ο λαουτζικος , οχι ο ιδιοκτητης της ΚΟΒΕ, ουτε ο ιδιοκτητης της χουαβει ουτε προφανως ο ελληνας που φτιαχνει καραβια εκει και κοιμαται στα 5στερα ξενοδοχεια…. υποψην εχω παει 2φορες κινα λογω δουλειας και ειδα και τις 2 οψεις…..Χαβούζα και πρωτόγονη κοινωνία η Κίνα;;;;;;
Ποτέ πηγές τελευταία φορά Κίνα;
Πρέπει να πάνε πάνω από εικοσιπέντε χρόνια τουλάχιστον, ναι;
Δηλαδη για την γιαμαχα το Τ700 δεν ειναι ευκολο κερδος ; μιλαμε για μοτερ 10ετιάς πλεον που οταν εβγαλε το τενερε το 2019 ειχε 9800€ και τωρα με μια οθονη και ενα bluetooth 11600€ εξελιξη ειναι η οθόνη και οχι κανα σωληνάκι υψηλής στα φρένα ας πουμε ; Αν η γιαμαχα ειχε κακαλα θα εβγαζε τενερε 700 οταν ειχε παρουσιάσει τοn CP2 για να μπει σφήνα στο f800 και το triumph. Ωστοσο αν δεν υπηρχε η bmw η κτμ και η triumph δεν θα υπηρχαν τα on/off , γιατι οι γιαπωνεζοι αρχες 2000 κοιταζαν να φανουν ανώτεροι απο τους ευρω-πεους με τα 4κυλινδρα και παρατησαν τα ον οφ γιατι δεν πουλαγαν τοτε .Το θεμα ειναι οτι η αλλαγη (τενερε700) πάλι απο Ιαπωνια μεριά ήρθε......Οι ευρω..πέοι μεχρι να βγει το ΤΕΝΕΡΕ κοιταγανε πως θα φορτωσουν αλογα και κυβικα για να φανουν και καλά ανώτεροι απο τους Ιαπωνες .......δυστηχως μηχανακι σαν το τενερε δεν μπορουσε να βγει απο ευρωπαιο κατασκευαστη γιατι εχουν καλομαθει με το ευκολο κερδος.....το τενερε οι γιαπωνεζοι ειχανε τα κακαλα και το βγαλανε στην αγορα παρολο που με βαση την ταση της εποχης ηταν οτι πιο αντιεμπορικο.....αυτη η κατηγορια ειχε πρακτικα πεθανει.....δεν με νοιζουν οι μαρκες και ουτε η προελευση των μηχανων αλλά η αλήθεια να λέγεται.........τωρα αν περιμενει καποιος εξελιξη απο την BMW ή την ΚΤΜ.....ασ περιμενει.....αυτά γινοντουσαν πριν 30 χρόνια...τώρα μόνο το εύκολο κέρδος κοιτάνε.....μόνο οι γιαπωνεζοι έχουν λίγο μηχανολογικό φιλότιμο ακόμα.......δυστυχώς.....μη πούμε για κινα, οκ εκει δεν υπαρχει λογικη μιλάμε για χαβουζα, πρωτογονες κοινωνιες κλπ.....
οκ σεβαστές οι γνώμες ,,, αλλά δεν βλέπω επιχειρήματα σε αυτά που είπα.Και μετά ένας εκνευριστικός ήχος ακούστηκε......
ΝΤΡΡΡΡΡΡΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ!!!!!
Δεν θα σχολιάσω το ποστ γιατί το θεωρώ 100% άκυρο και ανιστόρητο.
Θα πω μόνο ότι δεν υπάρχουν χέιτερς της μάρκας αλλά υπάρχουν χέιτερς των πλούσιων ξιπασμένων ιδιοκτητών
οι οποίοι μόλις τους πεις ότι ΔΕ σου αρέσει η μάρκα σου απαντούν
-Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρΓια
Ναι για αυτούς λέω που δε θα πουν ποτέ δώσε μου το μπουφάν μου αλλά το.... Κλιμ μου !
Σας αρέσει η χοντρή?
Τραβάτε πάρτετη
Μην μας τα ζαλίζεται όμως με τέτοια ποστ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ μην αναφέρεστε σε αγώνες πριν μπείτε στον κόπο να δείτε έστω τα στατιστικά
L'ALBO D'ORO DEL RALLY DAKAR - MOTO
Anno Percorso Pilota Naz. Moto 1979 Parigi-Dakar Cyril Neveu FRA Yamaha XT500 1980 Parigi-Dakar Cyril Neveu FRA Yamaha XT500 1981 Parigi-Dakar Hubert Auriol FRA BMW R80G/S 1982 Parigi-Algeri-Dakar Cyril Neveu FRA Honda XR550 1983 Parigi-Algeri-Dakar Hubert Auriol FRA BMW R80G/S 1984 Parigi-Algeri-Dakar Gaston Rahier BEL BMW R80G/S 1985 Parigi-Algeri-Dakar Gaston Rahier BEL BMW R80G/S 1986 Parigi-Algeri-Dakar Cyril Neveu FRA Honda NXR750V 1987 Parigi-Algeri-Dakar Cyril Neveu FRA Honda NXR750V 1988 Parigi-Algeri-Dakar Edi Orioli ITA Honda NXR800V 1989 Parigi-Tunisi-Dakar Gilles Lalay FRA Honda NXR800V 1990 Parigi-Tripoli-Dakar Edi Orioli ITA Cagiva Elefant 900 1991 Parigi-Tripoli-Dakar Stéphane Peterhansel FRA Yamaha YZE 750T 1992 Parigi-Sirte-Città del Capo Stéphane Peterhansel FRA Yamaha YZE 850T 1993 Parigi-Tangeri-Dakar Stéphane Peterhansel FRA Yamaha YZE 850T 1994 Parigi-Dakar-Parigi Edi Orioli ITA Cagiva Elefant 900 1995 Granada-Dakar Stéphane Peterhansel FRA Yamaha YZE 850T 1996 Granada-Dakar Edi Orioli ITA Yamaha YZE 850T 1997 Dakar-Agadez-Dakar Stéphane Peterhansel FRA Yamaha YZE850T 1998 Parigi-Granada-Dakar Stéphane Peterhansel FRA Yamaha YZE 850T 1999 Granada-Dakar Richard Sainct FRA BMW F650RR 2000 Parigi-Dakar-Cairo Richard Sainct FRA BMW F650RR 2001 Parigi-Dakar Fabrizio Meoni ITA KTM LC4 660R 2002 Arras-Madrid-Dakar Fabrizio Meoni ITA KTM LC8 950R 2003 Marsiglia-Sharm el-Sheikh Richard Sainct FRA KTM LC4 660R 2004 Clermont-Ferrand-Dakar Nani Roma SPA KTM LC4 660R 2005 Barcellona-Dakar Cyril Despres FRA KTM LC4 660R 2006 Lisbona-Dakar Marc Coma SPA KTM LC4 660R 2007 Lisbona-Dakar Cyril Despres FRA KTM 690 Rally 2008 Non disputata 2009 Buenos Aires-Valparaíso-Buenos Aires Marc Coma SPA KTM 690 Rally 2010 Buenos Aires-Valparaíso-Buenos Aires Cyril Despres FRA KTM 690 Kally 2011 Buenos Aires-Arica-Buenos Aires Marc Coma SPA KTM 450 Rally 2012 Mar del Plata-Lima Cyril Despres FRA KTM 450 Rally 2013 Lima-Santiago Cyril Despres FRA KTM 450 Rally 2014 Rosario-Valparaíso Marc Coma SPA KTM 450 Rally 2015 Buenos Aires-Iquique-Buenos Aires Marc Coma SPA KTM 450 Rally 2016 Buenos Aires-Salta-Rosario Toby Price AUS KTM 450 Rally 2017 Asunción-Buenos Aires Sam Sunderland GBR KTM 450 Rally 2018 Lima-Cordoba Matthias Walkner AUT KTM 450 Rally 2019 Lima-Lima Toby Price AUS KTM 450 Rally 2020 Gedda-Riad-Qiddiya Ricky Brabec USA Honda CRF450 Rally 2021 Gedda-Ha'il-Gedda Kevin Benavides ARG Honda CRF450 Rally 2022 Gedda-Riad-Gedda Sam Sunderland GBR GasGas RC 450F 2023 Yanbu-Dammam Kevin Benavides ARG KTM 450 Rally 2024 Al'Ula-Yanbu Ricky Brabec USA Honda CRF450 Rally
passo e chiudo
Κοίτα, αν μπεις στον κόπο να δεις τη λίστα που σου έβαλα θα καταλάβεις ότι όταν κέρδισε έτρεχε με 800 δικύλινδρο και οι άλλοι με ΧΤ 500 και ΧR 550οκ σεβαστές οι γνώμες ,,, αλλά δεν βλέπω επιχειρήματα σε αυτά που είπα.
ανιστόρητος που ακριβός είμαι ;; και δεν εννοούσα ότι η BMW σάρωσε στο Ντακάρ απλός ότι κατάφερε με
χαμηλή τεχνολογία να κερδίσει .
να διευκρινίσω ότι δεν είμαι ... πλούσιος οργανωμένος οπαδός της BMW !
ναι την αγοράζουν και λεφτάδες κομπλεξικοί αλλά δεν φταίει για αυτό η BMW ! ούτε εμείς που μας αρέσει για χρήση ...
αν ήξερα ότι θα το πάρεις τόσο ... βαριά μακάρι να μου χτύπαγε ο σκληρός !! άντε σε αφήνω να κάνεις ότι θές !Από εκεί και μετά πάρε ότι θες, κάνε ότι θες αλλά άσε με κι εμένα να έχω την δική μου τρέλα και μη γράφεις τέτοια ποστ.
Βρε Νικόλα.....αν αρχίσουμε να γράφουμε τι έκανα εγώ με την χοντρη, εσύ με το XT, ο ψηλός με το 800, δεν θα καταλήξουμε κάπου σχετικά με τον τίτλο του θέματος.Κοίτα, αν μπεις στον κόπο να δεις τη λίστα που σου έβαλα θα καταλάβεις ότι όταν κέρδισε έτρεχε με 800 δικύλινδρο και οι άλλοι με ΧΤ 500 και ΧR 550
όταν η χόντα έφερε τον Βε 2 απλά πήγαν σπίτι τους και δεν ξαναγύρισαν παρά μετά από πολλά χρόνια.
Αυτά όλα φυσικά πριν την τελευταία 20ετία γιατί αν μιλήσουμε από το 2000 και μετά το Ντακάρ είναι πορτοκαλί και μόνο.
Αυτά για τους αγώνες με τους οποίους συμβαίνει να έχω τρέλα.
Από εκεί και μετά πάρε ότι θες, κάνε ότι θες αλλά άσε με κι εμένα να έχω την δική μου τρέλα και μη γράφεις τέτοια ποστ.
Όχι τίποτε άλλο αλλά θα σου γράψω ότι όταν έκανα 36ωρο με ΧΤ600 τη δεύτερη μέρα το πρωί οι μπεμβέδες είχαν βγάλει τα μπετόνια και συμπλήρωναν λάδια ενώ εγώ έβαλα ένα ποτηράκι του κρασιού για να μην τους προσβάλω αφού ντράπηκα
Εγώ για λάδγια είπα !Βρε Νικόλα.....αν αρχίσουμε να γράφουμε τι έκανα εγώ με την χοντρη, εσύ με το XT, ο ψηλός με το 800, δεν θα καταλήξουμε κάπου σχετικά με τον τίτλο του θέματος.
Τώρα τι κάνουμε που γέμισαν εγκεφάλους τα μηχανάκια?
Όχι ρε συ.....θυμόμαστε τις ωραίες και άσχημες στιγμές από παλιά και τιμάμε την γ@μημενη δεκαετία που γεννηθηκαμε τώρα.Εγώ για λάδγια είπα !
Τίποτε δε κάνουμε
Η εποχή μας πέρασε και ο μάστορας με βρίζει που δεν πουλάω το ΧΤ να πάρω σκούτερ. (αδιευκρίνιστα χλμ το ΧΤ πια έτσι?)
Εμένα όμως έτσι μ αρέσει και δε θέλω να..... Εξελιχθώ !
Όταν είχα τα 1100 ήθελες μυαλό, χέρια και εμπειρία για να τα πας. 150 αλόγατα παντού Ίσωμα στροφή βροχή....
Είχε μια μαγεία το όλο πράμα. Αν μη τι άλλο ήμασταν λίγοι όσοι μπορούσαμε.
Σήμερα η αδερφή μου παίζει να με περνάει κι όλας TC raid by πως το λένε κόρνερινγκ ΑBS
Πληρώσαμε όμως και πληρώσαμε ακριβά. Σπάσαμε κόκαλα, χάσαμε φίλους....
Πέσαμε σε κατάθλιψη και ακόμα κλαίμε για τα χρόνια που δεν γυρίζουν πίσω.
Σε λα βι όμως σερσε λα φαμ κλπ
και κάθε Παρασκευή βράδω πάω σ ένα στενό και κάνω σούζα μόνο μου
Εκτός αν βρέχει
Με το οποίο έχεις cruise controlδυστυχώς και η enfield προς τα εκεί πάει ... το νέο himalayan ας πούμε έχει ride by wire .
Θα παρω παλιο.δυστυχώς και η enfield προς τα εκεί πάει ... το νέο himalayan ας πούμε έχει ride by wire .