onroad
Superhero
Θα βάλω να δω επαναλήψεις , το ρετιρέ και το Κωνσταντίνου κ Ελένης ( Κωνσταντίνος κατακουζηνος - εμπρός για πίσω )
Με το καινούργιο πάντα να κερδίζει το παλιόΣχεδόν πάντα υπάρχει αυτή η αντίσταση του παλιού ενάντια στο καινούργιο.
Έτσι πρέπει να γίνεται, το νέο δίνει τον παλμό επιβίωσης, ο,τι είναι στάσιμο πεθαινει.Με το καινούργιο πάντα να κερδίζει το παλιό
Το αυτοκίνητο όμως δεν επιβλήθηκε του αλόγου γιατί κάποιος έβγαλε ένα νόμο.Έτσι πρέπει να γίνεται, το νέο δίνει τον παλμό επιβίωσης, ο,τι είναι στάσιμο πεθαινει.
Τα υπόλοιπα είναι ρομαντισμοι.
Συγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς.Το αυτοκίνητο όμως δεν επιβλήθηκε του αλόγου γιατί κάποιος έβγαλε ένα νόμο.
Εμένα όμως έτσι μ αρέσει και δε θέλω να..... Εξελιχθώ !
Δίνεις όμως απαντήσεις μόνος σου και δεν τις δέχεσαι...Πληρώσαμε όμως και πληρώσαμε ακριβά. Σπάσαμε κόκαλα, χάσαμε φίλους....
Να απαντήσω στο αν τα χρειαζόμαστεαν η εξέλιξη εξυπηρετεί πραγματικές ανάγκες ναι , όχι άν εξυπηρετεί το μάρκετινγκ δημιουργώντας ανάγκες που δεν ζήτησε κανείς !
χρειαζόμαστε πραγματικά 10 riding modes , 20 traction control , brake modes , antispin , cruise control , για να χαρούμε οδήγηση και ελευθερία ;
τέλειο είναι αυτό που δεν έχει τίποτε άλλο να αφαιρέσεις !
Ένσταση Κώστα.Δεν μπορώ να φανταστώ το ΧR για παράδειγμα χωρίς traction και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.
Όλα αυτά σου παρέχουν ελευθερία να οδηγεις απολαυστικά
Προς τι η ένσταση?Διαβάζω και μερικές φορές νομίζω ότι γυρίσαμε στον Μεσαίωνα, "κάψτε τα βιβλία μην και μορφωθεί ο κόσμος".
2024 και ακόμα συζητάμε αν χρειάζεται το ABS. Ακόμα δεν απαιτούμε από ΟΛΕΣ τις μοτοσικλέτες να είναι προσαρμοζόμενες μέσω ρυθμίσεων για/σε κάθε πιθανό αναβάτη και χρήση αλλά θρησκευτική πεποίθηση στο "ξέρει η .... (μάρκα της αρεσκείας του καθ' ενός)". Ακόμα συζητάμε αν το TCS είναι "χρήσιμο", αν τα προγράμματα κινητήρα είναι "χρήσιμα", αν το CC, το QS κλπ είναι πραγματικές ανάγκες. Ακόμα δεν ζητάει το αγοραστικό κοινό φώτα "κλίσης" σε ΟΛΕΣ τις μοτοσικλέτες.
Απλά επιλέγει να απαξιώνει όσους τα έχουν.
Μεταξύ μας τώρα. Δικαιολογίες να μην αγοράσω κάτι υπάρχουν πολλές και χρησιμοποίησα τις περισσότερες όταν δεν μπορούσα, έχω αφήσει ικανό μέρος του βιβλίου σε εφεδρεία.
Δικαιολογίες για να πιστέψει ο εαυτός μας ότι "έχει ακόμα το καλύτερο", τυχαίο παράδειγμα οι κάτοχοι 11Χ0 VS 1200 VS 1250 VS 1300 που παρακολουθούμε διεθνές κατινάζ.
Δικαιολογίες για αξιοπιστία "να το βρει το εγγόνι", όταν βλέπουμε με τι ρυθμό πεθαίνουν οι φίλοι μας, συζήτηση για 40 χρόνια μετά... Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο σήμερα ψηφίζουν πολιτικούς που εξασφαλίζουν ότι το εγγόνι θα περάσει άσχημα σε σχέση με εμάς και ταυτόχρονα πιστεύουν ότι το οποιοδήποτε "χόντα" που ψώνισαν για την καβλάντα τους σήμερα θα αλλάξει τον κόσμο του εγγονιού. Να σου πω τι θα αλλάξει ή θα τελειώσει τον κόσμο του εγγονιού, όλοι οι "δεν πέφτουνε τα κάστρα", μι πιανς. Ο Πίρερ, ο Σοϊχίρο, σίγουρα όχι.
Τα καινούρια μηχανάκια ΔΕΝ χαλάνε, όχι όπως το φαντάζεται ο κόσμος που τα κράζει τουλάχιστον. Σαφώς και οτιδήποτε περίπλοκο δεν είναι εύκολα επισκευάσιμο (από τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς με ψησταριά δίπλα, πρόσφατο παράδειγμα).
Λίγο φρένο στην μιζέρια... Δικαίωμα να ζείτε σαν παλαιοχριστιανοί στην σπηλιά χωρίς ΕΝΦΙΑ φως νερό τηλέφωνο.
Δεν μας περιορίζει ΜΟΝΟ το διαγνωστικό, περιορίζει πολύ πιο αποτελεσματικά η βενζίνη στα 2 ευρώ που αποδεχτήκαμε, λάστιχα 50% πάνω, μηχανάκια 50% πάνω, το ακριβότερο ψωμι και γάλα της ΕΕ, τα είδη προσωπικής υγιεινής σε διπλές τιμές, το ρεύμα σε... ούτε θυμάμαι πια πόσο πάνω κλπ.
Ένσταση Κώστα.
Το XR χωρίς TCS δεν πατάει κάτω ποτέ σχεδόν, σπινάρει παντού, ακόμα και σε σημεία που δεν το περιμένεις. Η δύναμη έχει ξεφύγει από τις δυνατότητες οδοστρώματος (Ελληνικού τουλάχιστον) και ελαστικών. Το έχω ξαναγράψει, απορώ γιατί παλεύουν ακόμα με σούπερκαρς και σούπερμπάικς σε έναν δυτικό κόσμο με αστυνόμευση παντού. Είμαστε τυχεροί που ζούμε εδώ που ζούμε και ανοίγουμε το γκάζι ως τα 130 να χαρούμε λίγο επιτάχυνση, αλλά δεν φτιάχνουν μηχανάκια για εμάς. Μάλλον το κοινό αγοράζει "όνειρο" και όχι πραγματική δυνατότητα, ελάχιστοι έχουν την γνώση.
Θα έφερνε και πανεύκολα καπάκι χωρίς το "αντισούζα".
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις... έχουν πλεονεκτήματα και ευκολία στο κουμπί VS κατσαβίδι και καρυδάκι, στο XR η υλοποίηση ήταν κακή, διορθώθηκε στην επόμενη γενιά από το δικό μας, ευελπιστώ ότι το τελευταίο είναι ακόμα καλύτερο. Σε κάθε περίπτωση, το 1290R αποδεικνύει περίτρανα ότι μιά καλή συμβατική αρκεί και είναι και πιο εύκολα παραμετροποιήσιμη. Το γιατί την πληρώνεις παραπάνω από τις ηλεκτρονικές με ξεπερνάει, αλλά μάρκετινγκ (και το κοινό κάνει το κουνέλι ξανά).
Δοκιμαστικό κλιπονάτου τέρατος, το XR είναι γατάκι... Έχει πολύ χειρότερα εκεί έξω (και ας πονάει σωματικά η χρήση για λίγους μήνες ακόμα). Τα οποία επίσης δεν οδηγούνται χωρίς ηλεκτρονικά, fatality.
Πρακτικά καταλήγω στο ότι με περίπου 100 είμαι παραπάνω από ΟΚ για τα πάντα όλα, αλλά πλέον θέλω και το QS και το CC και το TCS και το ABS, στα 100 άλογα ίσως όχι modes αλλά αν υπάρχουν δεν με νοιάζει. Με τα φώτα τα χαλάμε στην μεσαία κατηγορία, είναι όλα εξίσου ελλιπή.
Αλλά να, καβαλάμε για την ευχαρίστηση. Ο άνθρωπος που θα ανοίξει το γκάζι του XR και δεν θα βαρέσει κόφτη η καρδιά... είναι ήδη πεθαμένος (το φίτνες τράκερ τα μαρτυράει όλα, τα περισσότερα άλογα δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τον σατανά από την Βαυαρία, 120bpm VS 160+).
Την συμπλήρωσα μετά, έχεις δίκιο.Προς τι η ένσταση?
Περιγράφεις την ανάγκη σου και τις ικανότητες σου σαν οδηγός και είναι δεκτό
Εγώ το rain το βάζω μόνο σε κατακλυσμό, μου αρέσει η αίσθηση των 165 μουλαριών
Η ανάρτηση σε γλυτώνει από πολλά προβληματα ρύθμισης, ιδιως sag.
Εγώ που κάνω δικαβαλα φορτωμένος με έχει σώσει
Να γυρνας την μιζα και να φευγεις.Η να μην σε αφηνει στην μεση του πουθενα και να χρειαζεται να την φορτωσεις,να την πας σε συγκεκριμενο συνεργειο το οποιο θα σου παρει το κεφαλι.Επειδή ακούω αρκετά για ελευθερία.....ας μου αναλυσει κάποιος τι εννοεί?
Ο καθενας εκφραζει την δικη του αποψη και τι αρεσει σε αυτον.Δεν λεει κανεις οτι οποιος εχει αλλες προτεραιοτητες ειναι λαθος.Δεν έχουμε καταλάβει ότι οι ανάγκες και ο τρόπος έκφρασης και ευχαρίστησης του καθενός είναι διαφορετικός.
Κάτι που για εμένα είναι περιττό για τον άλλον μπορεί να είναι αναγκαίο.
Στην μέση του πουθενά με έχει αφήσει και ο Γκάντι 1988 μοντέλο και πραγματικά σε συντήρηση και φροντίδα μου έχει στοιχίσει παραπάνω από την χοντρή και το XRΝα γυρνας την μιζα και να φευγεις.Η να μην σε αφηνει στην μεση του πουθενα και να χρειαζεται να την φορτωσεις,να την πας σε συγκεκριμενο συνεργειο το οποιο θα σου παρει το κεφαλι.
ότι ο άνθρωπος εγκατέλειψε τα άλογα και πήρε αυτοκίνητα γιατί έτσι ήταν καλλίτερα και όχι γιατί κάποιος απαγόρευσε τ άλογα.Συγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς.