amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Το GS όλοι το ξέρουμε ότι είχες.μου έχει στοιχίσει παραπάνω από την χοντρή και το gs.
Η κυρά Λένη χοντρή δεν είναι.
ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ (πόσα έχεις πληρώσει στο όνλιφανς άραγε....)
Το GS όλοι το ξέρουμε ότι είχες.μου έχει στοιχίσει παραπάνω από την χοντρή και το gs.
Δεν αρνούμαι την εξέλιξη. Λέω ότι δε θέλω να εξελιχθώ.Δίνεις όμως απαντήσεις μόνος σου και δεν τις δέχεσαι...
Μα ακριβώς για τον λόγο να μην σπάς την κεφάλα σου και να μην θρηνείς φίλους σου υπάρχει η εξέλιξη.
Ναι, σου στερεί αυτό το ωμό και δύστροπο ενός boldor ή δεν θα αρχίσεις τα βρισίδια επειδή το dt175 ξανακόλλησε,
αλλά σου δίνει την δυνατότητα να είσαι πιο ήσυχος.
Εξελιγμένα πράγματα....
Ότι δεν θα βάλω υποθήκη τη ζωή μου για να πληρώσω ένα ΤΜΑΧ 12 000 που θα με πάει στη δουλειάΕπειδή ακούω αρκετά για ελευθερία.....ας μου αναλυσει κάποιος τι εννοεί?
Αυτό δεν είναι θέμα εξέλιξης μηχανής, αλλά ατομικης οικονομικής κατάστασης .Ότι δεν θα βάλω υποθήκη τη ζωή μου για να πληρώσω ένα ΤΜΑΧ 12 000 που θα με πάει στη δουλειά
Δεν θέλω να δηλαδή να δουλεύω.... Για να πληρώνω τη δουλειά!
Μηχανές με τεράστιες ιπποδυνάμεις (αλλά και ηλεκτρικά) δεν είναι διαχειρίσιμες χωρίς ηλεκτρονικά.
Το μοτο τζι πι είναι η απόδειξη
Και παπί παίρνεις αλλά υπάρχει και κοινωνική πίεση Δεν είναι τόπο απλό.Αυτό δεν είναι θέμα εξέλιξης μηχανής, αλλά ατομικης οικονομικής κατάστασης .
Παίρνεις και με 4-5000 καλά σκούτερ για δουλειά
Σιγουρα θα συμβει και αυτο,αλλα ποιο εχει περισσοτερες πιθανοτητς να σε ταλαιπωρησει.Στην μέση του πουθενά με έχει αφήσει και ο Γκάντι 1988 μοντέλο και πραγματικά σε συντήρηση και φροντίδα μου έχει στοιχίσει παραπάνω από την χοντρή και το XR
Κανείς (μα κανείς) δεν σε υποχρέωσε (ή σχεδόν) να πάρεις ηλεκτρικό. Το ίδιο είχε γίνει στις αρχές του '90 με τα τότε καταλυτικά. Πάρτε έλεγαν καταλύτη γιατί δεν θα κυκλοφορείτε στο κέντρο, γιατί θα σας βάλουμε φόρους, γιατί δεν θα βρίσκετε βενζίνη, χωρίς να γίνει τίποτε από αυτά...Το ότι πάνε τους καταναλωτές προς εκεί (εξηλεκτρισμό) είναι για άλλους λόγους, τελείως αντίθετους με την οικολογία. (αν θες το συζητάμε).Σήμερα σε υποχρεώνει σχεδόν να πάρεις ηλεκτρικό
Ωπ... εδώ κάνεις λάθος. Ναι, το κεφάλι είναι δικό σου. Αν όμως το ανοίξεις και μαζί με το δικό σου ανοίξεις κι άλλα δύο και για να σας σώσουν (γιατί δεν θα θέλεις να σε πετάξουν στον λάκκο ως μη επιδιορθώσιμο) κοστίσεις μερικά χιλιάδες € τα οποία μαζεύονται από φόρους, τότε μάντεψε και ποιανού άλλου γίνεται το κεφαλάκι σου... Σωστά, και δικό μου κεφάλι.Δικό μου είναι το κεφάλι στην τελική
Λίγα χρόνια πριν όλα στοίχιζαν διαφορετικά λόγω πληθωρισμού. Τα τότε 12000 σήμερα μήπως κάνουν 20000 και τελικά το τουαρέγκ σήμερα είναι σε αξία 8000 τότε?Όμως πέραν τούτου όλα έχουν γίνει τόσο ακριβά που τα μηχανάκια ουσιαστικά δεν είναι χρηστικά αλλά αποτελούν πανάκρηβο χόμπι πλουσίων
Λίγα χρόνια πριν ένα ZZR 1100 κόστιζε 12 000 (χωρίς να υπολογίσουμε το υπόλοιπο κόστος ζωής έτσι?)
Σήμερα με 12000 τι παίρνεις?
Απρίλια τουαρέγκ 700?
Η εξέλιξη λοιπόν δεν ακολούθησε τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή αλλά του κατασκευαστή... και του κράτους δυνάστη.
Τα Κινέζικα είναι ένα καλό παράδειγμα απ το οποίο όμως δεν μαθαίνουμε τίποτα.
Στην Ελλάδα δεν έγινε Στο κέντρο του Μιλάνο μια χαρά δεν μπαίνεις χωρίς προδιαγραφές Ευβρο κι συνεχίζουν κάθε χρόνο ως τέλουςΜισό λεπτό Νίκο να το συζητήσουμε...
Κανείς (μα κανείς) δεν σε υποχρέωσε (ή σχεδόν) να πάρεις ηλεκτρικό. Το ίδιο είχε γίνει στις αρχές του '90 με τα τότε καταλυτικά. Πάρτε έλεγαν καταλύτη γιατί δεν θα κυκλοφορείτε στο κέντρο, γιατί θα σας βάλουμε φόρους, γιατί δεν θα βρίσκετε βενζίνη, χωρίς να γίνει τίποτε από αυτά...Το ότι πάνε τους καταναλωτές προς εκεί (εξηλεκτρισμό) είναι για άλλους λόγους, τελείως αντίθετους με την οικολογία. (αν θες το συζητάμε).
Έχω την νομική ευθύνη των πράξεων μου (ενίοτε και την ποινική) και δεν χρειάζομαι κανένα δημόσιο λειτουργό να με υποχρεώνει για το οτιδήποτε. Στο κάτω κάτω η ασφαλιστική μου εικόνα αποδεικνύει ότι δεν έχω κανένα ατύχημαΩπ... εδώ κάνεις λάθος. Ναι, το κεφάλι είναι δικό σου. Αν όμως το ανοίξεις και μαζί με το δικό σου ανοίξεις κι άλλα δύο και για να σας σώσουν (γιατί δεν θα θέλεις να σε πετάξουν στον λάκκο ως μη επιδιορθώσιμο) κοστίσεις μερικά χιλιάδες € τα οποία μαζεύονται από φόρους, τότε μάντεψε και ποιανού άλλου γίνεται το κεφαλάκι σου... Σωστά, και δικό μου κεφάλι.
Ενώ αν σε βοηθήσει η τεχνολογία να προφυλαχθείς και να προφυλάξεις, το όφελος είναι πολλαπλό.
Αστο.... Ο μισθός τότε ήταν μεγαλύτερος και το συνολικό κόστος ζωής πολύ χαμηλότερο.Λίγα χρόνια πριν όλα στοίχιζαν διαφορετικά λόγω πληθωρισμού. Τα τότε 12000 σήμερα μήπως κάνουν 20000 και τελικά το τουαρέγκ σήμερα είναι σε αξία 8000 τότε?
υποχρεωσεις χωριζονται σε 1. οικογενειακες,αν το επιθυμεις,2.κοινωνικες(πολιτικα-ομαδες-κλαμπ κτλπ) αν το επιθυμεις,3.της καψουρας αν το επιθυμεις...Η ζωή μετριέται με χρόνο. Απ την ώρα που γεννιέσαι ξεκινάει το χρονόμετρο να μετράει ανάποδα.
Ελευθερία λοιπόν είναι να μπορείς να διαχειριστείς το χρόνο σου (δηλαδή τη ζωή σου) όπως καλύτερα νομίζεις εσύ.
Όσες λιγότερες υποχρεώσεις λοιπόν έχεις, όσα λιγότερα πρέπει δημιουργείς τόσο πιο ελεύθερος είσαι
Μπάμπης
Η μόνη φορά που έχει πάει το ΤΑ με οδική. Ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Έγινε κάρβουνο το Φις της πλεξούδας.Αυτό
Αποτελεί την αγαπημένη φαντασίωση τελικά τον εν δυνάμει πελατών, κρατάω το χρέπι transalp του 1900 ποτέ γιατί δεν μένει...
Το παράδειγμα ήταν τυχαίο.Η μόνη φορά που έχει πάει το ΤΑ με οδική. Ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Έγινε κάρβουνο το Φις της πλεξούδας.
Υψηλό carbon footprint.Οι πραγματικοι αντιρρησιες συνειδησης κυκλοφορουν με ποδηλατο. Single speed.