πυξιδας990
Μέλος
ktm 950 με παζαρι https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/338960518-ktm-950-adventure-s
Αν καταφερω και κανω υπομονη για να ανεβάσω το μπατζετ χωρις να δωσω το σκουτερ σιγουρα και το 950 και το 990 θα ειναι στις επιλογες
Πολυ ξεκαθαρος σε ευχαριστω !!!Φιλε Antonis Vou δυσκολο να αποφυγεις τα τρια μηχανακια με τις συνθηκες που περιγραφεις
Οποτε οι μοναδικες εναλλακτικες που εγω βλεπω με σχετικα μικρο κοστος αγορας (το κοστος χρησης ειναι αλλο κεφαλαιο...) ειναι transalp 600/650, africa, gs650, tenere 660, lc4 640 adv
Και αν αυξησεις το μπατζετ σου gs800 και ktm 950/990
Ολα τα ανωτερω εχουν σοβαρα πλεονεκτηματα αλλα και αλλα τοσα μειονεκτηματα που μπορουν να σε ξενερωσουν Επισης ολα πλην των ΚΤΜ θελουν να ριξεις χρημα στις αναρτησεις Αλλα λιγοτερο και αλλα περισσοτερο
Θα σου πω ομως μονο για το ΤΑ 650 μιας και το εχω πολλα χρονια και νομιζω οτι πλεον το εχω "πιει" σε καθε ειδους δρομο
Ειναι ψηλοβαρο (οπως πολλα ...ακομα και συγχρονα), ειναι εργονομικα κακο για πιο επιθετικη οδηγηση στο χωμα (βελτιωνεται μεχρι ενος σημειου με σχετικα λιγα χρηματα), εχει σχετικα μικρη άποσταση απο το εδαφος, θελει ελατηρια στο μπροστινο (τουλαχιστον), και τελος καιει μαλλον πολυ για τα σημερινα δεδομενα (περι τα 6-6,5lt/100klm)
Ομως θα παει σχεδον παντου οσο μακρια και να ειναι ξεκουραστα (αλλα χωρις συγκινησεις), και με προσοχη και σε καθε ειδους χωματοδρομο οσο κακος και να ειναι, ανταλακτικα στα μεταχειρισμενα ακομα σε αφθονια, και ναι θα ειναι βαρετη η συμβιωση μαζι του εκτος των αλλων γιατι γενικα δεν χαλαει τιποτα πανω του
Και σκεφτομουν καμια φορα μπας και ειμαι μονο εγω ο παραξενοςAfrica. Η παλιά, η ορθόδοξη.
Ποιο αποκομμένο σε αίσθηση μπροστινό δεν ξανασυνάντησα. Δεν ήταν δική μου, δανεική συχνά για ταξιδακια με την καλή μου. Δεν μου έδινε αίσθημα εμπιστοσύνης στον δρόμο.
Αν υπάρχει ένα θετικό ακόμα σε όποιον ψάχνει να πάρει κάνα 6.5μισο BMW Dakar-Sertao κλπ είναι πως επειδή η Loncιn/Voge συνεχίζει την παραγωγη του μοτέρ αυτούσιου (voge 650DSX) θα βρίσκει σε μοτέρ ανταλλακτικά και απο εκεί και σε καλύτερες λογικά τιμές. Εξάλλου η LONCIN παρήγαγε αυτό το μοτέρ για την BMW απο το 2005 (τα SERTAO έχουν απο εκεί μοτέρ)Τα africa τα εφταμισο είναι 25ετίας σχεδόν τα τελευταία που δεν είχαν και τίποτα σπουδαίες αλλαγές από τα παλιότερα. Έχουν πάρει λίγο τα πάνω τους λόγω νέου άφρικα αλλά η τεχνολογία έχει κάνει άλματα. Και εμένα είναι η πρώτη μηχανή που καβάλησα ως συνοδηγός αρχικά αλλά και ως οδηγός πάνω της έμαθα τα βασικά. Παιδικό όνειρο να την πάρω και να την φέρω σε ορίτζιναλ κατάσταση αλλά όχι για να την χρησιμοποιώ και πολύ. Και βασικά θα ήθελα την συγκεκριμένη εκείνη που ψήνω τον ξάδερφο όποτε τον βλέπω να μου την πουλήσει. Αγορά πρώτο χέρι από το 1995 αγνώστων (για εμένα) χλμ με κάποιες λαβωματιές του χρόνου αλλά σκυλί μαύρο. Αντίστοιχα το Dakarάκι για τα χρόνια του είχε κανα δυο πραγματάκια που αξίζουν ίσως τα λεφτά που κάνει τώρα. Θέλει βελτίωση στην ανάρτηση, ένα καλό τσεκ στις πλεξούδες του και σίγουρα δεν είναι κανένας πύραυλος. Είναι μονοκυλινδράκι που έχει νορμάλ κραδασμούς Από ανταλλακτικά έβρισκες μέχρι πριν δύο χρόνια τουλάχιστον (που το είχα) πραγματάκια. Και πάλι δεν συγκρίνεται με ένα νεότερο και πιο σύγχρονο. Είναι ένα μέτριο μηχανάκι 20ετίας. Που και που παίζει και κανένα σερτάο αλλά νομίζω πέρα από αισθητικές διαφορές δεν πρέπει να είχε διαφορές σε ανάρτηση ή ψεκασμούς. Εγώ άργησα να το βαρεθώ πάντως και δεν είχα ασχοληθεί και με το κομμάτι "αναρτήσεις" που αν μπεις στην πατέντα από κανένα ΚΤΜ μπορείς να κάνεις παπάδες. Με διάθεση και περίπου 3-3.5κ πιστεύω θα βγει ένα καλό σύνολο. Και το 660 τενερέ θα το έβλεπα σε αυτά τα λεφτά εφόσον δεν θα χρειάζεται να κινείσαι καθημερινά με αυτό απλά έχουν ακριβύνει τελευταία φορά που κοίταξα και δεν έχουν ABS εκτός από σπάνιες περιπτώσεις τελευταίων μοντέλων που για εμένα είναι σημαντικό. Εμπειρία δεν έχω από το συγκεκριμένο.
Το ίδιο και ο Βρασίδας, όταν ξυρίζεται, βάζει μίνι και γόβες γίνεται γκομενάρα.Γενικά με άλλα ελατήρια πιο χοντρά λάδια ίσως κάποιους αποστάτες για να ψηλώσει κτλ βελτιώνεται αρκετά
....F 800 GS... βαριά... δυσκίνητη... απογοήτευση μεγάλη...
Δύσκολη στη κίνηση, χάλια σε χώμα, εκδρομικούς ρυθμούς. Με Antreani εμπρός. Πεταμένα λεφτά... απλά βελτιώθηκε η ανάρτηση. Η γεωμετρία παραμένει το ίδιο προσανατολισμένη σε άσφαλτο.
Φρένα, καλά σε άσφαλτο, πολύ καλύτερα από του tenere, φρίκη σε χώμα.
Στην οποία εθνική οδό έχει κραδασμούς σε ρυθμούς ταξιδιού, και αστάθεια κοντά στα 130 και πάνω. Α ρε tenerίνι... ακόμα και εκεί πολύ καλύτερο...
Καλύτερο κιβώτιο από το tenere, με διαφορά, απλά όταν βάζεις πρώτη λες και κάτι σπάει. Θόρυβος πολυ... όχι πως το Τενερε πάει πίσω...
Αυτή η μηχανή με ξενέρωσε. Ούτε χρόνο την κράτησα. Να σημειωθεί, ήταν σε άριστη κατάσταση, και μεγάλη γκομενοπαγίδα! Να τα λένε κι αυτά!
!!!!!!!
Καλά κάνεις και θες 21 εμπρός.
Από την εμπειρία μου...
....640Αdv. ΕΡΩΤΑΣ. Για μένα, όχι για τη τσέπη μου. 17 χρόνια την κράτησα.
Στο χώμα, απλά θεϊκή, κουραστική σε άσφαλτο.
Η τρελή αυτονομία είναι ελευθερία στα βουνά.
Έτσι κι αλλιώς το καύσιμο έμπαινε χαμηλά και η διαφορά γεμάτο, άδειο, ήταν μικρή.
Κραδασμοί. Μου λείπουν! Σε κρατάνε ξύπνιο σε κάθε περίπτωση.
Σοβαρή έλλειψη ανταλλακτικών πλέον...
....F 800 GS... βαριά... δυσκίνητη... απογοήτευση μεγάλη...
Δύσκολη στη κίνηση, χάλια σε χώμα, εκδρομικούς ρυθμούς. Με Antreani εμπρός. Πεταμένα λεφτά... απλά βελτιώθηκε η ανάρτηση. Η γεωμετρία παραμένει το ίδιο προσανατολισμένη σε άσφαλτο.
Φρένα, καλά σε άσφαλτο, πολύ καλύτερα από του tenere, φρίκη σε χώμα.
Στην οποία εθνική οδό έχει κραδασμούς σε ρυθμούς ταξιδιού, και αστάθεια κοντά στα 130 και πάνω. Α ρε tenerίνι... ακόμα και εκεί πολύ καλύτερο...
Καλύτερο κιβώτιο από το tenere, με διαφορά, απλά όταν βάζεις πρώτη λες και κάτι σπάει. Θόρυβος πολυ... όχι πως το Τενερε πάει πίσω...
Αυτή η μηχανή με ξενέρωσε. Ούτε χρόνο την κράτησα. Να σημειωθεί, ήταν σε άριστη κατάσταση, και μεγάλη γκομενοπαγίδα! Να τα λένε κι αυτά!
Africa. Η παλιά, η ορθόδοξη.
Ποιο αποκομμένο σε αίσθηση μπροστινό δεν ξανασυνάντησα. Δεν ήταν δική μου, δανεική συχνά για ταξιδακια με την καλή μου. Δεν μου έδινε αίσθημα εμπιστοσύνης στον δρόμο.
Όμως, αρχόντισσα! Πολιτισμός! Χοντάρα απλά.
660 tenere. Το είχε κολλητός, έτσι το έζησα.
Πάνω από καλό σε όλα.
G 650 xchallenge, 650 Dakar, τα προτείνω.
950/990 σταθερή, μεγάλη αξία.
Τα παραπάνω δεν τα είχα ποτέ, αλλά πάντα τα εκτιμούσα.
Το σκούτερ, δεν θα το έδινα.
Και tenere 700 να πάρεις, ΕΡΩΤΑΣ, την ευκολία του δεν θα την έχεις.
ο λόγος που έχω αποκτήσει μια αλλεργία στα παλιά μηχανάκια 15-20 χρόνια και πίσω πλήν εξαιρέσεων που συνεχίζεται η παραγωγή τους για κάποιες χώρες (βλέπε DR650 και παρόμοια) ή κάποια άλλη εταιρεία συνεχίζει την παραγωγή μιας μοτοσυκλέτας έχοντας αγοράσει δικαιώματα (βλέπε SWM και Husqvarna). Ότι βρίσκεις σε στοκ πλέον και στο έλεος της αγοράς μεταχειρισμένου.Παντως εμαθα οτι και για το 990 επαψαν τα ανταλλακτικα απο την ΚΤΜ επισημα, οποτε αν χαλασει κατι εισαι στο ελεος των μεταχειρισμενων......δηλ ειναι και αυτο σε φαση αφρικα750....
Κρίμα ,καινούργιο μηχανάκιΠαντως εμαθα οτι και για το 990 επαψαν τα ανταλλακτικα απο την ΚΤΜ επισημα, οποτε αν χαλασει κατι εισαι στο ελεος των μεταχειρισμενων......δηλ ειναι και αυτο σε φαση αφρικα750....
οχι καινουργιο.......αειθαλες, αιώνιο, παντοτινό.......Κρίμα ,καινούργιο μηχανάκι
η triumph νομιζω δεν εχει τετοια θεματαο λόγος που έχω αποκτήσει μια αλλεργία στα παλιά μηχανάκια 15-20 χρόνια και πίσω πλήν εξαιρέσεων που συνεχίζεται η παραγωγή τους για κάποιες χώρες (βλέπε DR650 και παρόμοια) ή κάποια άλλη εταιρεία συνεχίζει την παραγωγή μιας μοτοσυκλέτας έχοντας αγοράσει δικαιώματα (βλέπε SWM και Husqvarna). Ότι βρίσκεις σε στοκ πλέον και στο έλεος της αγοράς μεταχειρισμένου.
για τη Triumph δε ξέρω, η BMW όμως νομίζω στιρίζει αρκετά τα μοντέλα της.η triumph νομιζω δεν εχει τετοια θεματα