Επισκευή KTM 990 ADV

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Να προτεινω να βαλετε SAMCO κολλαρα ?
Ειναι σιλικονουχα και μακραν ανωτερα απο τα μαμα και με λιγοτερο κοστος. Αν θυμαμε καλα με 100 ευρω δικει ΟΛΟ το σετ.
Ειχα βαλει εχω στο 950 οταν εγραψε 75000χλμ και μεχρι σημερα οθτε κιχ.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Τους κυλίνδρους με τί τους γυαλισες;
δεν τους γυαλισα αν και ηθελα γιατι εχω γυαλισει πολλους κυλινδρους νικασιλ
ο οικονομου της ktm ομως μου απογορευσε δια ροπαλου να τους γυαλισω η να τους κανω το παραμικρο
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Με καινουρια ελατηρια;
Τον λογο στον ειπε ή ειναι απο τα γνωστα μυστικα των γκουρου;
μεγαλο θεμα αυτο και ατελειωτη συζητηση.....
οι γνωμες ειναι μοιρασμενες,αλλοι υποστηριζουν (και δεν λεω μονο για μηχανικους αλλα και αντιπροσωπειες) οτι η επιστρωση νικασιλ ειναι 1 δεκατο,οποτε
μπορει ανετα να γυαλιστει μεχρι και 3 φορες
αλλοι υποστηριζουν οτι αμα την γυαλισεις θα χασει την σκληροτητα-ιδιοτητες του και θα επελθει γρηγορη φθορα.
ισως καθε εταιρεια βαζει διαφορετικα υλικα με διαφορετικες ιδιοτητες,δεν ξερω....
η ktm και bmw που εχω ρωτησει κεντρικους αντιπροσωπους λενε πως δεν ακουμπαμε το νικασιλ σε καμμια περιπτωση.
honda-yamaha λενε οτι σε αλλαγη ελατηρια-πιστονια κανουμε γυαλισμα κυλινδρων.
εγω εχω κανει γυαλισμα κυλινδρων σε πολλα μηχανακια,κυριως διχρονα και δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα,απ την αλλη.....
οι κυλινδροι του ktm του παντελη φαινονται σε καλη κατασταση,μετρησα την ελλειπτικοτητα τους και δεν βρηκα διαφορες
οι ρεκτιφιατζηδες δε τον τελευταιο καιρο μου εχουν κανει αρκετες ζημιες και εχω χασει την εμπιστοσυνη μου προς αυτους
το μηχανακι και χωρις γυαλισμα θα δουλεψει σιγουρα σωστα και χωρις να καιει λαδια,εξαλλου την οποια μικρη ελλειπτικοτητα των κυλινδρων,τα ελατηρια την
αποροφανε μεχρι ενα σημειο (εχουν την ιδιοτητα να παιρνουν την μορφη του κυλινδρου)
αμα το στρωσει σωστα πιστευω δεν θα εχει προβλημα
τωρα αμα χασει 0,1-0,2 συμπιεση,που δεν νομιζω,χεστηκε η φοραδα στ αλωνι που λενε,ο παντελης δεν προκειται να το βαλει σε αγωνες ντρακστερ.



 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Πόσο τυχερός είσαι ρε Παντελή?
Πολύ θα ήθελα να ασχοληθεί κάποιος μάστορας με το δικό μου, με τόση λεπτομέρεια..
Και με τόση διαφάνεια και σιγουριά για την δουλειά του, που ποστάρει όλη την διαδικασία με φωτογραφίες σε ένα φόρουμ μοτοσυκλετιστών!!!
Συγχαρητήρια παιδιά! Πολύ καλή δουλειά.
Ανυπομονούμε να δούμε το τέρας σαν καινούριο...και να το ακούσουμε!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
μεγαλο θεμα αυτο και ατελειωτη συζητηση.....
οι γνωμες ειναι μοιρασμενες,αλλοι υποστηριζουν (και δεν λεω μονο για μηχανικους αλλα και αντιπροσωπειες) οτι η επιστρωση νικασιλ ειναι 1 δεκατο,οποτε
μπορει ανετα να γυαλιστει μεχρι και 3 φορες
αλλοι υποστηριζουν οτι αμα την γυαλισεις θα χασει την σκληροτητα-ιδιοτητες του και θα επελθει γρηγορη φθορα.
ισως καθε εταιρεια βαζει διαφορετικα υλικα με διαφορετικες ιδιοτητες,δεν ξερω....
η ktm και bmw που εχω ρωτησει κεντρικους αντιπροσωπους λενε πως δεν ακουμπαμε το νικασιλ σε καμμια περιπτωση.
honda-yamaha λενε οτι σε αλλαγη ελατηρια-πιστονια κανουμε γυαλισμα κυλινδρων.
εγω εχω κανει γυαλισμα κυλινδρων σε πολλα μηχανακια,κυριως διχρονα και δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα,απ την αλλη.....
οι κυλινδροι του ktm του παντελη φαινονται σε καλη κατασταση,μετρησα την ελλειπτικοτητα τους και δεν βρηκα διαφορες
οι ρεκτιφιατζηδες δε τον τελευταιο καιρο μου εχουν κανει αρκετες ζημιες και εχω χασει την εμπιστοσυνη μου προς αυτους
το μηχανακι και χωρις γυαλισμα θα δουλεψει σιγουρα σωστα και χωρις να καιει λαδια,εξαλλου την οποια μικρη ελλειπτικοτητα των κυλινδρων,τα ελατηρια την
αποροφανε μεχρι ενα σημειο (εχουν την ιδιοτητα να παιρνουν την μορφη του κυλινδρου)
αμα το στρωσει σωστα πιστευω δεν θα εχει προβλημα
τωρα αμα χασει 0,1-0,2 συμπιεση,που δεν νομιζω,χεστηκε η φοραδα στ αλωνι που λενε,ο παντελης δεν προκειται να το βαλει σε αγωνες ντρακστερ.



την εικονα την εχω μπροστα μου...:D
Πληθος ΚΤΜ εξω απο το γκαραζ, να ικετευουν να κανεις το θαυμα σου, αν τολμησεις και δωσεις διευθυνση και αριθμο:friend:
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
την εικονα την εχω μπροστα μου...:D
Πληθος ΚΤΜ εξω απο το γκαραζ, να ικετευουν να κανεις το θαυμα σου, αν τολμησεις και δωσεις διευθυνση και αριθμο:friend:
Η κρίση φέρνει ευκαιρίες δε λένε !!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πόσο τυχερός είσαι ρε Παντελή?
Πολύ θα ήθελα να ασχοληθεί κάποιος μάστορας με το δικό μου, με τόση λεπτομέρεια..
Και με τόση διαφάνεια και σιγουριά για την δουλειά του, που ποστάρει όλη την διαδικασία με φωτογραφίες σε ένα φόρουμ μοτοσυκλετιστών!!!
Συγχαρητήρια παιδιά! Πολύ καλή δουλειά.
Ανυπομονούμε να δούμε το τέρας σαν καινούριο...και να το ακούσουμε!!!
Ακριβώς αυτό! Τα συγχαρητήρια μου, αυτή τη φορά για το λεπτομερές μοίρασμα της πληροφορίας!

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
την εικονα την εχω μπροστα μου...:D
Πληθος ΚΤΜ εξω απο το γκαραζ, να ικετευουν να κανεις το θαυμα σου, αν τολμησεις και δωσεις διευθυνση και αριθμο:friend:
Ι-ετσι, ι-ετσι :ok: Χριστοφ και Γατε, μου ηρθε business plan στο μυαλο, κεραστε κανα δυο μπυρες να σας το παρουσιασω :D
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ι-ετσι, ι-ετσι :ok: Χριστοφ και Γατε, μου ηρθε business plan στο μυαλο, κεραστε κανα δυο μπυρες να σας το παρουσιασω :D
τιιιιι?να φτιαχνουμε τα καινουργια αφρικα που θα σκορπανε σε λιγο καιρο?:laugh::laugh:
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Δεν ισχύει ότι δεν ακουμπάνε τους nicasil κυλινδρους και για μένα δεν είναι μεγάλη κουβέντα.
Ο nicasil κύλινδρος πρέπει να έχει τα "οχτάρια" του για να κρατάει λάδι.
Βρες εναν με ειδικό εργαλείο ή αγοραστε.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Δεν ισχύει ότι δεν ακουμπάνε τους nicasil κυλινδρους και για μένα δεν είναι μεγάλη κουβέντα.
Ο nicasil κύλινδρος πρέπει να έχει τα "οχτάρια" του για να κρατάει λάδι.
Βρες εναν με ειδικό εργαλείο ή αγοραστε.
οι συγκεκριμενοι κυλινδροι τα εχουν τα οχταρια τους ακομα, γι αυτο λεω να ακουσω τον οικονομου της ktm
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Δεν ισχύει ότι δεν ακουμπάνε τους nicasil κυλινδρους και για μένα δεν είναι μεγάλη κουβέντα.
Ο nicasil κύλινδρος πρέπει να έχει τα "οχτάρια" του για να κρατάει λάδι.
Βρες εναν με ειδικό εργαλείο ή αγοραστε.
οι συγκεκριμενοι κυλινδροι τα εχουν τα οχταρια τους ακομα, γι αυτο λεω να ακουσω τον οικονομου της ktm
Το σωστοτερο ειναι να ενημερωθει και να αποφασισει ο Παντελης που θα πληρωνει και τα λαδια!!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Το σωστοτερο ειναι να ενημερωθει και να αποφασισει ο Παντελης που θα πληρωνει και τα λαδια!!
το σωστοτερο ειναι να αποφασισω εγω που θα εχω την ευθυνη για οτι παθει το μηχανακι
ο παντελης εφοσον δεν ξερει τι να αποφασισει?να το παιξει κορωνα-γραμματα?
τεσπα ακομα εχω χρονο και θα δω τι θα κανω...
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
το σωστοτερο ειναι να αποφασισω εγω που θα εχω την ευθυνη για οτι παθει το μηχανακι
ο παντελης εφοσον δεν ξερει τι να αποφασισει?να το παιξει κορωνα-γραμματα?
τεσπα ακομα εχω χρονο και θα δω τι θα κανω...
Βρε συ για το διαλειμμα το εγραψα..Σε τετοιες φασεις νομιζω πως πας by the book .

adv phone
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Βρε συ για το διαλειμμα το εγραψα..Σε τετοιες φασεις νομιζω πως πας by the book .

adv phone
αν γραφανε τα παλιομανουαλ της ktm κατι για την περισταση,δεν θα το συζητουσα καν,αλλα.....
μονο στα λεγομενα του οικονομου μπορω να στηριχτω
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
το σωστοτερο ειναι να αποφασισω εγω που θα εχω την ευθυνη για οτι παθει το μηχανακι
ο παντελης εφοσον δεν ξερει τι να αποφασισει?να το παιξει κορωνα-γραμματα?
τεσπα ακομα εχω χρονο και θα δω τι θα κανω...
Η άποψη μου είναι ότι δεν χρειάζεται να αποφασίσει κανένας.
Έχει αποφασίσει η κατασκευάστρια με τα νουμεράκια που έχει γράψει κάτω ή δίπλα στον τίτλο Wear limit
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μην ξεχνάμε όλοι ,οτι μιλάμε γιά ενα μοτέρ με μόλις 60Κ ,χωρίς εμφανείς φθορές σε κυλινδρα-πιστόνια ,και με τις μετρήσεις να δείχνουν ΠΟΛΥ εντός ορίων παντού ,ακόμα κ στα ελατήρια.

Στην κατάσταση που είδα τα εσωτερικά του ,ΑΝ ήταν δικό μου ,και δεν βαριόμουν αποκλειστικά κ μόνο την μανούρα ενός σύντομου ξανακατεβάσματος ,ίσως να το'δενα κ με τα ίδια ελατήρια.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Η άποψη μου είναι ότι δεν χρειάζεται να αποφασίσει κανένας.
Έχει αποφασίσει η κατασκευάστρια με τα νουμεράκια που έχει γράψει κάτω ή δίπλα στον τίτλο Wear limit
αν ηταν ετσι απλα τα πραγματα καλα θα ταν.....
δεν μιλαμε για ανοχες κυλινδρου η ελλειπτικοτητα,ειπαμε αυτα τα μετρησα και ειναι στα κατωτερα ορια (σαν καινουργια)
μιλαμε για τις γραμμωσεις που πρεπει να εχει ο κυλινδρος
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η άποψη μου είναι ότι δεν χρειάζεται να αποφασίσει κανένας.
Έχει αποφασίσει η κατασκευάστρια με τα νουμεράκια που έχει γράψει κάτω ή δίπλα στον τίτλο Wear limit
Ακριβώς αυτό αναφέρω απο πάνω. :ok:

Ολες οι μετρήσεις που έγιναν ,ήταν πολύ κοντά στο ΑΝΩ άκρο των προδιαγραφών.
 
Top Bottom