μεγαλο θεμα αυτο και ατελειωτη συζητηση.....
οι γνωμες ειναι μοιρασμενες,αλλοι υποστηριζουν (και δεν λεω μονο για μηχανικους αλλα και αντιπροσωπειες) οτι η επιστρωση νικασιλ ειναι 1 δεκατο,οποτε
μπορει ανετα να γυαλιστει μεχρι και 3 φορες
αλλοι υποστηριζουν οτι αμα την γυαλισεις θα χασει την σκληροτητα-ιδιοτητες του και θα επελθει γρηγορη φθορα.
ισως καθε εταιρεια βαζει διαφορετικα υλικα με διαφορετικες ιδιοτητες,δεν ξερω....
η ktm και bmw που εχω ρωτησει κεντρικους αντιπροσωπους λενε πως δεν ακουμπαμε το νικασιλ σε καμμια περιπτωση.
honda-yamaha λενε οτι σε αλλαγη ελατηρια-πιστονια κανουμε γυαλισμα κυλινδρων.
εγω εχω κανει γυαλισμα κυλινδρων σε πολλα μηχανακια,κυριως διχρονα και δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα,απ την αλλη.....
οι κυλινδροι του ktm του παντελη φαινονται σε καλη κατασταση,μετρησα την ελλειπτικοτητα τους και δεν βρηκα διαφορες
οι ρεκτιφιατζηδες δε τον τελευταιο καιρο μου εχουν κανει αρκετες ζημιες και εχω χασει την εμπιστοσυνη μου προς αυτους
το μηχανακι και χωρις γυαλισμα θα δουλεψει σιγουρα σωστα και χωρις να καιει λαδια,εξαλλου την οποια μικρη ελλειπτικοτητα των κυλινδρων,τα ελατηρια την
αποροφανε μεχρι ενα σημειο (εχουν την ιδιοτητα να παιρνουν την μορφη του κυλινδρου)
αμα το στρωσει σωστα πιστευω δεν θα εχει προβλημα
τωρα αμα χασει 0,1-0,2 συμπιεση,που δεν νομιζω,χεστηκε η φοραδα στ αλωνι που λενε,ο παντελης δεν προκειται να το βαλει σε αγωνες ντρακστερ.