Εσύ γιατί καβαλάς?

Lioulios

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Crf 1000
Δεν εχω στιγμη στααματησει απο την 1η μου μερα και για 28 χρονια μεχρι σημερα .

Καποια στιγμη ομως αναγκαστηκα να μην εχω "μεγαλο ή κονονικη μηχανη".

Αυτα τα χρονια ΔΕΝ ηταν ωραια χρονια .

Υγεια σε ολους και παντα ορθιοι .
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Γιατί ξεκίνησα να πάρω κάτι για να πηγαίνω γρήγορα στη δουλειά και να μετακινουμε εύκολα στη Αθήνα και τελικά ανακάλυψα έναν απίστευτο κόσμο που δεν αλλάζω με τίποτα πλέον.

:friendship:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Εγώ γι' αυτό καβαλάω.

Εσύ?
Εγώ καβαλάω γιατί κάτι πήγε στραβά με το dna...
Σε ηλικία 5 χρόνων ανέβηκα σε ποδήλατο και σε ελάχιστα μέτρα (χωρίς προηγούμενη επαφή) είχα ισορροπία...
Έκτοτε με θυμάμαι πάνω σε μια σέλα !
 

mathiou

Μέλος
Όνομα
mathiou
Μοτό
varadero 1000 mk2
Επειδή τα έχω γράψει πιο παλιά και δεν έχω διάθεση να τα βρω και να τα κάνω κοπιπαστε...

Ας αφήσω τρεις χιλιάδες λέξεις και λίγο.

Ο δεξιός παππούς που κρατάει το σακίδιο με μπαστούνι. Και οι τρεις Ready to race, το μάτι γυαλίζει.



And that's what dreams are made of. Σε μια χώρα με όριο 70 μίλια εθνική και 20 σε πολλές κατοικημένες, το ότι η καρδιά επιλέγει μηχανή με δυνατότητα 187 λέει πολλά. Ομοίως στο XR (δεν λέω για το πόσοι κοντοί -ποδια στον αέρα κανονικά- έψαχναν όνειρα σε όλα τα περίπτερα).



Το λέει η ψυχή τους ακόμα, η γιαγιά μάχιμη.




Αυτούς να ρωτήσεις Τζον μπόι, εμείς έχουμε ψωμί ακόμα (στατιστικά πάντα). Πάω στις εκθέσεις και κατεβάζω τον μέσο όρο ηλικίας.

Δεν είναι μόνο το να καβαλάς, είναι το να μην μείνεις να σαπίσεις μυαλό και σώμα. Σε μια εποχή που όλος ο κόσμος είναι σίγουρος ότι η λύση είναι "μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς" και που έχει ποινικοποιηθεί ηθικά το να μορφώνεσαι...



Edit για το όριο ταχύτητας, 70. Σχεδόν με οποιοδήποτε χιλιάρι πας "μέσα" χωρίς να αλλάξεις σε δευτέρα στο κιβώτιο...
Επειδή τα έχω γράψει πιο παλιά και δεν έχω διάθεση να τα βρω και να τα κάνω κοπιπαστε...

Ας αφήσω τρεις χιλιάδες λέξεις και λίγο.

Ο δεξιός παππούς που κρατάει το σακίδιο με μπαστούνι. Και οι τρεις Ready to race, το μάτι γυαλίζει.



And that's what dreams are made of. Σε μια χώρα με όριο 70 μίλια εθνική και 20 σε πολλές κατοικημένες, το ότι η καρδιά επιλέγει μηχανή με δυνατότητα 187 λέει πολλά. Ομοίως στο XR (δεν λέω για το πόσοι κοντοί -ποδια στον αέρα κανονικά- έψαχναν όνειρα σε όλα τα περίπτερα).



Το λέει η ψυχή τους ακόμα, η γιαγιά μάχιμη.




Αυτούς να ρωτήσεις Τζον μπόι, εμείς έχουμε ψωμί ακόμα (στατιστικά πάντα). Πάω στις εκθέσεις και κατεβάζω τον μέσο όρο ηλικίας.

Δεν είναι μόνο το να καβαλάς, είναι το να μην μείνεις να σαπίσεις μυαλό και σώμα. Σε μια εποχή που όλος ο κόσμος είναι σίγουρος ότι η λύση είναι "μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς" και που έχει ποινικοποιηθεί ηθικά το να μορφώνεσαι...



Edit για το όριο ταχύτητας, 70. Σχεδόν με οποιοδήποτε χιλιάρι πας "μέσα" χωρίς να αλλάξεις σε δευτέρα στο κιβώτιο...
ημουν και εγω εκει χθες και πραγματικα οι ηλικιες απο 20-30 απλως δεν υπηρχαν.Και νομιζω το ιδιο συμβαινει και
Επειδή τα έχω γράψει πιο παλιά και δεν έχω διάθεση να τα βρω και να τα κάνω κοπιπαστε...

Ας αφήσω τρεις χιλιάδες λέξεις και λίγο.

Ο δεξιός παππούς που κρατάει το σακίδιο με μπαστούνι. Και οι τρεις Ready to race, το μάτι γυαλίζει.



And that's what dreams are made of. Σε μια χώρα με όριο 70 μίλια εθνική και 20 σε πολλές κατοικημένες, το ότι η καρδιά επιλέγει μηχανή με δυνατότητα 187 λέει πολλά. Ομοίως στο XR (δεν λέω για το πόσοι κοντοί -ποδια στον αέρα κανονικά- έψαχναν όνειρα σε όλα τα περίπτερα).



Το λέει η ψυχή τους ακόμα, η γιαγιά μάχιμη.




Αυτούς να ρωτήσεις Τζον μπόι, εμείς έχουμε ψωμί ακόμα (στατιστικά πάντα). Πάω στις εκθέσεις και κατεβάζω τον μέσο όρο ηλικίας.

Δεν είναι μόνο το να καβαλάς, είναι το να μην μείνεις να σαπίσεις μυαλό και σώμα. Σε μια εποχή που όλος ο κόσμος είναι σίγουρος ότι η λύση είναι "μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς" και που έχει ποινικοποιηθεί ηθικά το να μορφώνεσαι...



Edit για το όριο ταχύτητας, 70. Σχεδόν με οποιοδήποτε χιλιάρι πας "μέσα" χωρίς να αλλάξεις σε δευτέρα στο κιβώτιο...
Ήμουν και εγώ εκεί εχθές και πράγματι οι ηλικίες από 20 με 35 δεν υπήρχαν. Ακριβώς το ίδιο έλεγα και στον ανηψιό μου. Προφανώς οι νεολαίοι παντού δεν ενδιαφέρονται για μηχανές. Φταίνε λογικά οι μαμάδες τους.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ήμουν και εγώ εκεί εχθές και πράγματι οι ηλικίες από 20 με 35 δεν υπήρχαν. Ακριβώς το ίδιο έλεγα και στον ανηψιό μου. Προφανώς οι νεολαίοι παντού δεν ενδιαφέρονται για μηχανές. Φταίνε λογικά οι μαμάδες τους.
Δεν νομίζω να φταίνε οι μητέρες τους!
Ανέκαθεν οι μητέρες ήταν "αντίθετες" στην "χρήση" μηχανών από τα παιδιά τους. Δεν έχει αλλάξει το μητρικό φίλτρο ή η προστασία των μανάδων απέναντι στα παιδιά τους!

Άλλα ενδιαφέροντα έχουν τώρα τα παιδιά.
Τα οικονομικά τους (τι είναι αυτό; ) δεν σηκώνουν αγορά δίτροχου κτλ....
Ειναι λίγο σύνθετο το "θέμα", αλλά δεν πιστεύω ότι φταίνε αποκλειστικά οι μητέρες!
 

mathiou

Μέλος
Όνομα
mathiou
Μοτό
varadero 1000 mk2
Δεν νομίζω να φταίνε οι μητέρες τους!
Ανέκαθεν οι μητέρες ήταν "αντίθετες" στην "χρήση" μηχανών από τα παιδιά τους. Δεν έχει αλλάξει το μητρικό φίλτρο ή η προστασία των μανάδων απέναντι στα παιδιά τους!

Άλλα ενδιαφέροντα έχουν τώρα τα παιδιά.
Τα οικονομικά τους (τι είναι αυτό; ) δεν σηκώνουν αγορά δίτροχου κτλ....
Ειναι λίγο σύνθετο το "θέμα", αλλά δεν πιστεύω ότι φταίνε αποκλειστικά οι μητέρες!
Εχεις δικιο σε αυτο, το θεμα ειναι ποιο συνθετο.Αλωστε και εδω στην Αγγλια που τα παιδια απογαλακτιζονται ποιο νωρις απο την Ελλαδα και εναι και ποιο ανεξαρτητα οικονομικα η καψουρα που ειχαμε εμεις για μηχανη δεν υπαρχει.Σε διαφορες μοτοσυναντησεις που παω και στα 55 μου ειμαι απο τους μικροτερους.:p
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
ημουν και εγω εκει χθες και πραγματικα οι ηλικιες απο 20-30 απλως δεν υπηρχαν.Και νομιζω το ιδιο συμβαινει και

Ήμουν και εγώ εκεί εχθές και πράγματι οι ηλικίες από 20 με 35 δεν υπήρχαν. Ακριβώς το ίδιο έλεγα και στον ανηψιό μου. Προφανώς οι νεολαίοι παντού δεν ενδιαφέρονται για μηχανές. Φταίνε λογικά οι μαμάδες τους.
Οι 20χρονοι γουστάρουν μηχανές ,αλλά για να τις αποκτήσουν πρέπει να δουλεύουν μέχρι τα 50 τους και τότε αποκτούν μια.
Οι 20 χρόνοι κοιτάνε μηχανές στο car με φίλτρα 1500€-3000€ και όχι στις εκθέσεις που το φτηνότερο παπί κάνει 4.000€

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ καβαλάω γιατί κάτι πήγε στραβά με το dna...
Σε ηλικία 5 χρόνων ανέβηκα σε ποδήλατο και σε ελάχιστα μέτρα (χωρίς προηγούμενη επαφή) είχα ισορροπία...
Έκτοτε με θυμάμαι πάνω σε μια σέλα !
Γιατί η πραγματικότητα είναι πως όταν ήσουν 5 φαινόσουν σα να είσαι 10. Περίεργο θα ήταν να μην είχες ισορροπία...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι 20χρονοι γουστάρουν μηχανές ,αλλά για να τις αποκτήσουν πρέπει να δουλεύουν μέχρι τα 50 τους και τότε αποκτούν μια.
Οι 20 χρόνοι κοιτάνε μηχανές στο car με φίλτρα 1500€-3000€ και όχι στις εκθέσεις που το φτηνότερο παπί κάνει 4.000€

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Καλά κόψε κάτι, είπαμε είναι δύσκολα αλλά όχι και έτσι. Καινούριο GSA μπορεί να μην πάρεις ποτέ, αλλά μηχανή γενικά παίρνεις.

Και αν αυτή είναι η δικαιολογία στην Ελλάδα, έξω δεν υπάρχει. Αν δεν πάνε καν να χαζέψουν τα νέα μοντέλα, δεν τους ενδιαφέρει το προϊόν.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Οι 20χρονοι γουστάρουν μηχανές ,αλλά για να τις αποκτήσουν πρέπει να δουλεύουν μέχρι τα 50 τους και τότε αποκτούν μια.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Επίτρεψέ μου να πω πως είσαι κομματάκι υπερβολικός. Και πολλοί 50αρηδες δε μπορούν να αγοράσουν μηχανάκι με πανω απο 7- 8 χιλιάρικα ας πουμε,ποσο δε μάλλον κάτι καινούργιο
Μάλλον το κόστος συντήρησης είναι το πρόβλημα, και αυτο δε το λεω εγω αλλα τα νέα παιδιά, και μιλάω με αρκετά.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Καλά κόψε κάτι, είπαμε είναι δύσκολα αλλά όχι και έτσι. Καινούριο GSA μπορεί να μην πάρεις ποτέ, αλλά μηχανή γενικά παίρνεις.

Και αν αυτή είναι η δικαιολογία στην Ελλάδα, έξω δεν υπάρχει. Αν δεν πάνε καν να χαζέψουν τα νέα μοντέλα, δεν τους ενδιαφέρει το προϊόν.
Για την Ελλάδα δεν κόβω τίποτα.
Για το νησί και τον ανεπτυγμένο κόσμο γενικα....κλαιν. Τα specs απτό ίντερνετ. Τα μοντέλα που θα βγουν σε κααααποιους μηνες ,αν τα θέλουν τα προπαραγγελνουν ,σιγά μην το ξεψαχνιζουν το θεμα ,μπορούν να το στηρίξουν οικονομικά το "λάθος" τους.
Διαφωνώ κάθετα με το ότι οι νέοι δεν καβαλάνε ,εγώ και το υπόλοιπο ίντερνετ που έχει γεμίσει βίντεο ,βλογκς,μπλογκς,πλοκς κτλ. Κυριακές γεμάτα τα προάστια με 25-35. Τα βουνά επίσης.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Επίτρεψέ μου να πω πως είσαι κομματάκι υπερβολικός. Και πολλοί 50αρηδες δε μπορούν να αγοράσουν μηχανάκι με πανω απο 7- 8 χιλιάρικα ας πουμε,ποσο δε μάλλον κάτι καινούργιο
Μάλλον το κόστος συντήρησης είναι το πρόβλημα, και αυτο δε το λεω εγω αλλα τα νέα παιδιά, και μιλάω με αρκετά.
Δηλαδή έχουν 8κ για 10ετιας-15ετιας μηχανακια ,αλλά τους λείπουν τα 600 το χρόνο για τη συντήρηση?


Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δηλαδή έχουν 8κ για 10ετιας-15ετιας μηχανακια ,αλλά τους λείπουν τα 600 το χρόνο για τη συντήρηση?


Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Αυτο που λεω είναι πως είναι δυσανάλογη η συντήρηση μικρού αυτοκινήτου με μοτό μεγάλου κυβισμού
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το μεγάλο κενό δημιουργήθηκε στα χρόνια της οικονομικής κρίσης.
Τότε πουλήθηκαν πολλά δίλιτρα αυτοκίνητα και σταδιακά πουλήθηκαν και σταμάτησαν να αγοράζονται μεγάλες μοτοσυκλέτες.
Οι προσλαμβάνουσες ήταν διαφορετικές. Η κάβλα αντικαταστάθηκε από την έννοια του απαραίτητου -όπως ήταν και φυσικό άλλωστε- και του εφικτού.
Σιγά-σιγά άλλαξαν τα πράγματα.
Παρατηρώ όμως πως η Κινέζικη λαίλαπα φέρνει τα νέα παιδιά ξανά κοντά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Κάτι που συνηγορεί πως βασική αιτία στην αλλαγή της "οπτικής" ήταν το οικονομικό.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Αυτο που λεω είναι πως είναι δυσανάλογη η συντήρηση μικρού αυτοκινήτου με μοτό μεγάλου κυβισμού
Βεβαίως και έχεις δικιο. Και αν είναι να διαλέξεις ανάμεσα από τις ανάγκες και το χόμπι ,η ζυγαριά γέρνει προς το αμάξι.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα είναι ότι λίγοι άνθρωποι περνάνε στο δίτροχο στα 50-60-70. Συνήθως περνάνε στην γνωστή νεκροφόρα με μηχανάκι της έκθεσης χωρίς ενδιάμεσα να οδηγήσουν χωρίς την καρότσα.
 
Top Bottom