yns
Today is life, tomorrow never comes
Όπως ειπώθηκε παραπάνω το 690 ΔΕΝ κάνει για καθημερινή μετακίνηση κυρίως λόγω την ΠΟΛΥ κλειστής γωνίας στροφής του τιμονιού. Στο ταξίδι δεν βολεύει λόγω σκληρής σέλας και τάπας βενζίνης πίσω. Το 640 είναι λίγο παλιό, το 800 τα κάνει όλα καλά και οικονομικά αλλά στη θέση σου μάλλον κι εγώ προς Tenere θα κοίταγα αν είσαι κομπλέ με το ύψος που χρειάζεται (αν και υπάρχουν κιτ που το χαμηλώνουν λίγο).
Είναι η ιδανική μέση λύση για άσφαλτο-χώμα και φορτώνεται όσο θες και με πλαϊνές βαλίτσες (κάτι που κάνουν και τα 6x0 αλλά δεν είναι φτιαγμένα για αυτό).
Στο χώμα πάει καλύτερα από το 800 και στην άσφαλτο καλύτερα από τα KTM.
Η δύναμή του και η "άρπες" του θα σου φανούν ίσως λίγα σε λίγο καιρό και θα θες κάτι παραπάνω αλλά πιστεύω πως στα 5000 είναι η χρυσή τομή. Δυστυχώς πωλούνται λίγα κομμάτια...
Είναι η ιδανική μέση λύση για άσφαλτο-χώμα και φορτώνεται όσο θες και με πλαϊνές βαλίτσες (κάτι που κάνουν και τα 6x0 αλλά δεν είναι φτιαγμένα για αυτό).
Στο χώμα πάει καλύτερα από το 800 και στην άσφαλτο καλύτερα από τα KTM.
Η δύναμή του και η "άρπες" του θα σου φανούν ίσως λίγα σε λίγο καιρό και θα θες κάτι παραπάνω αλλά πιστεύω πως στα 5000 είναι η χρυσή τομή. Δυστυχώς πωλούνται λίγα κομμάτια...