1190Rleros
Μέλος
Αυτη η ζαντα του ΚΤΜ ειναι βουτηρενια ρε φιλε τα ιδια και εμενα...αλλα τελικα καταλαβα οτι δεν θελει πιεσεις βουνου δλδ 18-20 θελει 26- 28 και ειναι οκ!!
Παιδια πιεσεις βουνου βαζει κανεις σε ελαφρια μηχανακια. Μιλαμε για ενα βαρυ μηχανακι με αναρτησεις που δεν ειναι βουτηρο για να πηγαινεις με πολλα στο χωμα! Εγω δεν θα δουλευα με πιεσεις κατω των 28 σε ενα τετοιο μηχανακι.Αυτη η ζαντα του ΚΤΜ ειναι βουτηρενια ρε φιλε τα ιδια και εμενα...αλλα τελικα καταλαβα οτι δεν θελει πιεσεις βουνου δλδ 18-20 θελει 26- 28 και ειναι οκ!!
Συμφωνώ. Να προσθέσω ότι σαφως σε ένα tubless λάστιχο οι πιέσεις θα πρέπει να είναι πιο ψηλά, απ'ότι σε ένα σαμπρελάτο που και να στραβώσει η ζάντα δε θα χάσει αέρα.Παιδια πιεσεις βουνου βαζει κανεις σε ελαφρια μηχανακια. Μιλαμε για ενα βαρυ μηχανακι με αναρτησεις που δεν ειναι βουτηρο για να πηγαινεις με πολλα στο χωμα! Εγω δεν θα δουλευα με πιεσεις κατω των 28 σε ενα τετοιο μηχανακι.
Μόνο ένα πάει στα σκληρά χωρίς αέρα....μην λέμε τα ιδιαΠαιδια πιεσεις βουνου βαζει κανεις σε ελαφρια μηχανακια. Μιλαμε για ενα βαρυ μηχανακι με αναρτησεις που δεν ειναι βουτηρο για να πηγαινεις με πολλα στο χωμα! Εγω δεν θα δουλευα με πιεσεις κατω των 28 σε ενα τετοιο μηχανακι.
Η ζαντα ηρθε αλλα επειδη η φακαρολα ειναι για κλωτσιες και χανει απο τις ακτινες βαζω χοντρη σαμπρελα μπροστα για να ειμαι οκ στο βουνο . Λογικο που τη @@@ με 1.5 bar πιεση το δουλευα στο βουνο συνηθως . Καλα την Κυριακη την ξε@@@ με 0.9 απο τον καφε κσι μετα πρεπει να πληρωσεις για να μαθεις λενε
Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;Η ζαντα ηρθε αλλα επειδη η φακαρολα ειναι για κλωτσιες και χανει απο τις ακτινες βαζω χοντρη σαμπρελα μπροστα για να ειμαι οκ στο βουνο . Λογικο που τη @@@ με 1.5 bar πιεση το δουλευα στο βουνο συνηθως . Καλα την Κυριακη την ξε@@@ με 0.9 απο τον καφε κσι μετα πρεπει να πληρωσεις για να μαθεις λενε
Ρε φιλε θα σε γελασω εβαλε την χοντρη εντουροσαμπρελα ποσα χιλιοστα ειναι δεν ξερω ! Τωρα αυτο που λες για το ζεσταμα στα 140 εντυπωση μου κανει! Δεν ειχα αντιμετωπισει τετοιο προβλημα με το 990 . Και απο την αλλη βλεπω και το πουλι να φερνει το 640 στην εθνικη σπαστο 160 -170 παντως θα το παρακολουθησω αυτο που λες!Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;
Καλά θα κάνεις Ηλία, αλλά θα ξέρεις φαντάζομαι ότι δε θα μπορείς να ταξιδέψεις με πολλά χ.α.ω και για πολλή ώρα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!
Στο γυρισμό από Φολόη το Σαββάτο βράδυ, πήγαινα Εθνική με 140 για αρκετή ώτα, και είδα στο μπροστινό 39 βαθμούς και στο πίσω 41!
Έπεσα στα 100 και μετά από αρκετή ώρα έπεσε στους 28-29.
Η αληθεια ειναι οτι δεν το ξερω αν ανεβαζε θερμοκρασια . Και στο 1190 παλι δεν ξερω πως θα το παρακολουθω τωρα . Θα μου φτιαξεις πατεντα μαλλον ο κυριος κωστας να τα μεταφερει καπου αλλου αν μπορει γτ οντως @@@@ το θεμα ειμαι απο κινητο και δεν μπορω@ilai
Eτσι όπως τα λέει ο Γιάννης είναι με την ανάπτυξη θερμοκρασίας.
+ ότι θα χάνει μόνιμα αέρα κ θα θέλει συχνό έλεγχο
+ ότι θα νιώθεις το τιμόνι πιό βαρύ κ το μηχανάκι πιό αργό στο στροφιλίκι
Στο 990 που ξέρεις ότι δεν ανέβαζε θερμοκρασία ;
Είχες ένδειξη ;
Στο 1190 πάλι ,πως θα το παρακολουθήσεις ;
Εχει ένδειξη θερμοκρασίας ελαστικού;
EDIT-ΥΓ: Τι δουλειά έχουν όλα αυτά τα λαστιχο-υπαρξιακά στην χωματοεορτάδα ;
Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;
Καλά θα κάνεις Ηλία, αλλά θα ξέρεις φαντάζομαι ότι δε θα μπορείς να ταξιδέψεις με πολλά χ.α.ω και για πολλή ώρα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!
Στο γυρισμό από Φολόη το Σαββάτο βράδυ, πήγαινα Εθνική με 140 για αρκετή ώτα, και είδα στο μπροστινό 39 βαθμούς και στο πίσω 41!
Έπεσα στα 100 και μετά από αρκετή ώρα έπεσε στους 28-29.
Τεο ολοι για psi μιλαμε @giannis1070 εσυ πως ειδες την θερμοκρασια στα λαστιχα στην επιστροφη απο Φολοη? Επισης ρε @el-Gatto γιατι να χανει αερα συνεχεια με την σαμπρελα?Mάλλον σε πίεση (psi ) αναφέρεσαι Γιάννη και μπέρδεψες Λιάκο και γάτο
ΣωστόςΕπίσης αυξάνουν το μη αναρτώμενο βάρος κάτι που επηρρεάζει την λειτουργία των αναρτήσεων και το στρίψιμο.
...
+ ότι θα νιώθεις το τιμόνι πιό βαρύ κ το μηχανάκι πιό αργό στο στροφιλίκι