Ζαντα 1190 R......Βουτυρο!!!

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Αυτη η ζαντα του ΚΤΜ ειναι βουτηρενια ρε φιλε τα ιδια και εμενα...αλλα τελικα καταλαβα οτι δεν θελει πιεσεις βουνου δλδ 18-20 θελει 26- 28 και ειναι οκ!!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Αυτη η ζαντα του ΚΤΜ ειναι βουτηρενια ρε φιλε τα ιδια και εμενα...αλλα τελικα καταλαβα οτι δεν θελει πιεσεις βουνου δλδ 18-20 θελει 26- 28 και ειναι οκ!!
Παιδια πιεσεις βουνου βαζει κανεις σε ελαφρια μηχανακια. Μιλαμε για ενα βαρυ μηχανακι με αναρτησεις που δεν ειναι βουτηρο για να πηγαινεις με πολλα στο χωμα! Εγω δεν θα δουλευα με πιεσεις κατω των 28 σε ενα τετοιο μηχανακι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Παιδια πιεσεις βουνου βαζει κανεις σε ελαφρια μηχανακια. Μιλαμε για ενα βαρυ μηχανακι με αναρτησεις που δεν ειναι βουτηρο για να πηγαινεις με πολλα στο χωμα! Εγω δεν θα δουλευα με πιεσεις κατω των 28 σε ενα τετοιο μηχανακι.
Συμφωνώ. Να προσθέσω ότι σαφως σε ένα tubless λάστιχο οι πιέσεις θα πρέπει να είναι πιο ψηλά, απ'ότι σε ένα σαμπρελάτο που και να στραβώσει η ζάντα δε θα χάσει αέρα.

Βέβαια οι μαμά ζάντες του 990/1190 είναι αδιαμφισβήτητα βούτυρο.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παιδια πιεσεις βουνου βαζει κανεις σε ελαφρια μηχανακια. Μιλαμε για ενα βαρυ μηχανακι με αναρτησεις που δεν ειναι βουτηρο για να πηγαινεις με πολλα στο χωμα! Εγω δεν θα δουλευα με πιεσεις κατω των 28 σε ενα τετοιο μηχανακι.
Μόνο ένα πάει στα σκληρά χωρίς αέρα....μην λέμε τα ιδια:D
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Η ζαντα ηρθε αλλα επειδη η φακαρολα ειναι για κλωτσιες και χανει απο τις ακτινες βαζω χοντρη σαμπρελα μπροστα για να ειμαι οκ στο βουνο . Λογικο που τη @@@ με 1.5 bar πιεση το δουλευα στο βουνο συνηθως . Καλα την Κυριακη την ξε@@@ με 0.9 απο τον καφε κσι μετα:D πρεπει να πληρωσεις για να μαθεις λενε:p
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Η ζαντα ηρθε αλλα επειδη η φακαρολα ειναι για κλωτσιες και χανει απο τις ακτινες βαζω χοντρη σαμπρελα μπροστα για να ειμαι οκ στο βουνο . Λογικο που τη @@@ με 1.5 bar πιεση το δουλευα στο βουνο συνηθως . Καλα την Κυριακη την ξε@@@ με 0.9 απο τον καφε κσι μετα:D πρεπει να πληρωσεις για να μαθεις λενε:p

Εχει διπλή φακαρολα. μαλλον χανει απο εκει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Η ζαντα ηρθε αλλα επειδη η φακαρολα ειναι για κλωτσιες και χανει απο τις ακτινες βαζω χοντρη σαμπρελα μπροστα για να ειμαι οκ στο βουνο . Λογικο που τη @@@ με 1.5 bar πιεση το δουλευα στο βουνο συνηθως . Καλα την Κυριακη την ξε@@@ με 0.9 απο τον καφε κσι μετα:D πρεπει να πληρωσεις για να μαθεις λενε:p
Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;

Καλά θα κάνεις Ηλία, αλλά θα ξέρεις φαντάζομαι ότι δε θα μπορείς να ταξιδέψεις με πολλά χ.α.ω και για πολλή ώρα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!

Στο γυρισμό από Φολόη το Σαββάτο βράδυ, πήγαινα Εθνική με 140 για αρκετή ώτα, και είδα στο μπροστινό 39 βαθμούς και στο πίσω 41!

Έπεσα στα 100 και μετά από αρκετή ώρα έπεσε στους 28-29.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μηχανακι με σοβαρες χωματινες βλεψεις και μπροστινο 21" θελει οπωδηποτε σαμπρελα για ναναι κανεις ησυχος στα δυσκολα χωματα και να μπορει να ριξει την πιεση εκει που χρειαζεται.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;

Καλά θα κάνεις Ηλία, αλλά θα ξέρεις φαντάζομαι ότι δε θα μπορείς να ταξιδέψεις με πολλά χ.α.ω και για πολλή ώρα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!

Στο γυρισμό από Φολόη το Σαββάτο βράδυ, πήγαινα Εθνική με 140 για αρκετή ώτα, και είδα στο μπροστινό 39 βαθμούς και στο πίσω 41!

Έπεσα στα 100 και μετά από αρκετή ώρα έπεσε στους 28-29.
Ρε φιλε θα σε γελασω εβαλε την χοντρη εντουροσαμπρελα ποσα χιλιοστα ειναι δεν ξερω ! Τωρα αυτο που λες για το ζεσταμα στα 140 εντυπωση μου κανει! Δεν ειχα αντιμετωπισει τετοιο προβλημα με το 990 . Και απο την αλλη βλεπω και το πουλι να φερνει το 640 στην εθνικη σπαστο 160 -170 :p :laugh: παντως θα το παρακολουθησω αυτο που λες!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@ilai
Eτσι όπως τα λέει ο Γιάννης είναι με την ανάπτυξη θερμοκρασίας.
+ ότι θα χάνει μόνιμα αέρα κ θα θέλει συχνό έλεγχο
+ ότι θα νιώθεις το τιμόνι πιό βαρύ κ το μηχανάκι πιό αργό στο στροφιλίκι

Στο 990 που ξέρεις ότι δεν ανέβαζε θερμοκρασία ;
Είχες ένδειξη ;
Στο 1190 πάλι ,πως θα το παρακολουθήσεις ;
Εχει ένδειξη θερμοκρασίας ελαστικού;

EDIT-ΥΓ: Τι δουλειά έχουν όλα αυτά τα λαστιχο-υπαρξιακά στην χωματοεορτάδα ; :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
@ilai
Eτσι όπως τα λέει ο Γιάννης είναι με την ανάπτυξη θερμοκρασίας.
+ ότι θα χάνει μόνιμα αέρα κ θα θέλει συχνό έλεγχο
+ ότι θα νιώθεις το τιμόνι πιό βαρύ κ το μηχανάκι πιό αργό στο στροφιλίκι

Στο 990 που ξέρεις ότι δεν ανέβαζε θερμοκρασία ;
Είχες ένδειξη ;
Στο 1190 πάλι ,πως θα το παρακολουθήσεις ;
Εχει ένδειξη θερμοκρασίας ελαστικού;

EDIT-ΥΓ: Τι δουλειά έχουν όλα αυτά τα λαστιχο-υπαρξιακά στην χωματοεορτάδα ;
Η αληθεια ειναι οτι δεν το ξερω αν ανεβαζε θερμοκρασια . Και στο 1190 παλι δεν ξερω πως θα το παρακολουθω τωρα . Θα μου φτιαξεις πατεντα μαλλον:p ο κυριος κωστας να τα μεταφερει καπου αλλου αν μπορει γτ οντως @@@@ το θεμα ειμαι απο κινητο και δεν μπορω :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;

Καλά θα κάνεις Ηλία, αλλά θα ξέρεις φαντάζομαι ότι δε θα μπορείς να ταξιδέψεις με πολλά χ.α.ω και για πολλή ώρα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!

Στο γυρισμό από Φολόη το Σαββάτο βράδυ, πήγαινα Εθνική με 140 για αρκετή ώτα, και είδα στο μπροστινό 39 βαθμούς και στο πίσω 41!

Έπεσα στα 100 και μετά από αρκετή ώρα έπεσε στους 28-29.

Mάλλον σε πίεση (psi ) αναφέρεσαι Γιάννη και μπέρδεψες Λιάκο και γάτο ;)
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Mάλλον σε πίεση (psi ) αναφέρεσαι Γιάννη και μπέρδεψες Λιάκο και γάτο ;)
Τεο ολοι για psi μιλαμε :p @giannis1070 εσυ πως ειδες την θερμοκρασια στα λαστιχα στην επιστροφη απο Φολοη? Επισης ρε @el-Gatto γιατι να χανει αερα συνεχεια με την σαμπρελα?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η άνοδος της θερμοκρασίας σαμπρέλας-ελαστικού ,έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της εσωτερικής πίεσης-psi (Φυσική>βλ.διαστολή αερίων)
H μεγαλύτερη μάζα της ,άρα κ μεγαλύτερη αδράνεια της σαμπρέλας ,ευνοεί την αύξηση θερμοκρασίας.
Η μεγαλύτερη πυκνότητα του υλικού κατασκευής της (βλ.ειδικό βάρος) ευνοεί την διατήρηση της θερμοκρασίας ,κ δυσκολεύει την απαγωγή της.

Ολες οι HD σαμπρέλες ,έχει παρατηρηθεί ότι ,όσο πιό φουσκωμένες ,τόσο περισσότερο αέρα χάνουν.
Είναι κάτι που οφείλεται στην πιό πορώδη δόμηση του ελαστομερούς κατασκευής τους.
Πίεση=διόγκωση ελαστομερούς=διαστολή πόρων=απώλεια πίεσης(αέρα)

Οταν η πίεση πέσει κοντα στο 1 bar ,δεν χάνουν πλέον ,προφανώς γιατί ,ΕΚΕΙ έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγώ δεν εχω χοντρές σαμπρελες
Άκουσα ομως μια θεωρία οτι οι χοντρές σαμπρελες δεν θέλουν υψηλές ταχύτητες
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παντως τα βαριά μηχανάκια οταν κάνουν χώμα με δυναμικό τροπο θέλουν να εχουν αρκετό αέρα μεσα !!!!!και οχι σαν αυτο που βάζουν τα μικρα οπως ειπε και καποιος συντροχος παραπανω
Και εμπασει περίπτωση πάρτε ενα 640 να μην σκέφτεστε και πολλα ( αν και κάποιοι είχαν και το δώσανε, τα γίδια !!!!)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επίσης αυξάνουν το μη αναρτώμενο βάρος κάτι που επηρρεάζει την λειτουργία των αναρτήσεων και το στρίψιμο.
Σωστός :ok:
Το είπα παραπάν με άλλα λόγια
...
+ ότι θα νιώθεις το τιμόνι πιό βαρύ κ το μηχανάκι πιό αργό στο στροφιλίκι
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Εγώ θεωρώ σε μικρά-μεγάλα μότο σε χρήση travel enduro που έχει περισσότερο φλαταδούρες δεν βάζεις ποτέ χαμηλές πιέσεις..γιατί δεν χρειάζεται κιόλας νομίζω.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: est
Top Bottom