Ζαντα 1190 R......Βουτυρο!!!

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν νομιζω
Η κυρια αιτια ειναι το κραμα αλουμινιου κατασκευης τους που απ' οτι φαινεται ειναι γτπ Γιατι πως αλλιως εξηγειται οτι μηχανακια με το ιδιο (πανω-κατω) βαρος και χρηση με ζαντες πχ did (για αυτες ξερω, για αυτες λεω) δεν εχουν θεμαΟχι με στραβωματα αλλα ουτε καν ακτινολογηση δεν θελουν;
Στην αρχή μου φάνηκε λογικό αυτό που λέει ο Μάθος.
Αλλά μετά γράφεις εσύ το από πάνου, και θυμάμαι τις 2 Αφρικα.....
Κιχ δεν έκαναν οι DID!!! Έχεις δίκιο!
Και η Αφρικα ήταν 230 κιλά, με 60 ίππους, αλλά στην κατηφόρα τι ρόλο παίζουν τα λίγα άλογα? Κάλλιστα έχω κουτρουβαλήσει σε πέτρες με όσα.... Η ανάρτηση μπορεί να υπέφερε, αν και WP, αλλά ΚΤΜ 990/1190 δεν ήταν! Ούτε σαν του F800 ακόμα!
Κι όμως οι ζάντες, ούτε ακτινολόγηση δε χρειάστηκαν!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στην αρχή μου φάνηκε λογικό αυτό που λέει ο Μάθος.
Αλλά μετά γράφεις εσύ το από πάνου, και θυμάμαι τις 2 Αφρικα.....
Κιχ δεν έκαναν οι DID!!! Έχεις δίκιο!
Και η Αφρικα ήταν 230 κιλά, με 60 ίππους, αλλά στην κατηφόρα τι ρόλο παίζουν τα λίγα άλογα? Κάλλιστα έχω κουτρουβαλήσει σε πέτρες με όσα.... Η ανάρτηση μπορεί να υπέφερε, αν και WP, αλλά ΚΤΜ 990/1190 δεν ήταν! Ούτε σαν του F800 ακόμα!
Κι όμως οι ζάντες, ούτε ακτινολόγηση δε χρειάστηκαν!
Μόνο στην κατηφόρα μπορεί να χτυπηθεί η ζάντα?
Εγώ νομίζω ότι σίγουρα έπρεπε να είχαν ποιότητα ανάλογη της ιπποδυναμης των 160 αλόγων!!
Η ζάντα μπορεί να πάθει ζημιά και στην άσφαλτο φυσικά!
Έχουν κάνει έκπτωση στην ποιότητα....!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ, είναι ότι εκτός από τις πιέσεις, σημαντικό ρόλο στην καταπόνηση του στεφανιού-ακτίνων παίζει ρόλο και η ρύθμιση του πιρουνιού - ανάρτησης. Σε σκληρά τεραίν (που ως επί το πλείστον είναι οι βόλτες μας) ρυθμίζω προφόρτιση-συμπίεση-επαναφορά σε πιο μαλακές/ήπιες ρυθμίσεις έτσι ώστε να απορροφούν οι αναρτήσεις μεγάλο μέρος των ανωμαλιών.

Σε όλη την Κυριακάτικη βόλτα ήμουν με 23psi μπρος πίσω (1,6bar?). Στο κομμάτι με την πέτρα η μηχανή συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, μέχρι που δοκίμασα να οδηγήσω καθιστός σε ορισμένα σημεία.

Βέβαια, όταν ανέβασα κάπως ρυθμό, τότε είδα ότι αρχίζουν πιο έντονα τα κοπανήματα στην πέτρα, οπότε οι παραπάνω πιέσεις δεν είναι να κυνηγήσεις το μηχανάκι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειναι θεμα καθαρα ποιοτητας ζαντων, δεν εχει να κανει με το βαρος. Το περασμενο καλοκαιρι στο ταξιδι στα Σταν η μπροστινη ζαντα του Αφρικα εφαγε απιστευτα χτυπηματα σε λακουβες-πηγαδια σε ασφαλτο και χωμα και δεν επαθε απολυτως τιποτα. Την ελεγχα καθε δυο-τρεις μερες περιμενοντας να τη βρω ψιλο-τετραγωνη αλλα τιποτα. Και μιλαμε για σχετικα βαρυ μηχανακι και μαλιστα καρα-φορτωμενο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
επίσης μην ξεχνάμε ότι τα 1190 μοντέλα από 2013 εώς 2015 και μερικά από το 2016 φοράνε SAXESS ζάντες,
ενώ από το 2016 και μετά τις αναβάθμισαν με AKRONT

έχω την εντύπωση πως όλοι όσοι αναφέρατε προβλήματα (@ilai , @MrAdventure) έχετε τις Saxess.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
...το κραμα αλουμινιου κατασκευης τους που απ' οτι φαινεται ειναι γτπ
Έχουν κάνει έκπτωση στην ποιότητα....!
Φυσικα και ισχυει και αυτο...οπως και στα υπολοιπα,οχι μονο στις ζαντες.Η ποιοτητα των μοτοσυκλετων κάποτε δεν εχει καμμια σχεση με την σημερινη...βλεπεις ποιοτητα βαφης πχ σε Αφρικα 25ετιας ή σε Τενερε και κλαις οταν κοιταζεις την ποιοτητα των σημερινων μοτο...
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Η Λάσπη κ η Άμμος θέλουν σκληρή ανάρτηση σφίξιμο δλδ.Όλοι στις λάσπες κάνουν το αντίθετο επειδη γλιστράει..χαλαρώνουν αναρτήσεις κ ξεφουσκώνουν τα λάστιχα.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η Λάσπη κ η Άμμος θέλουν σκληρή ανάρτηση σφίξιμο δλδ.Όλοι στις λάσπες κάνουν το αντίθετο επειδη γλιστράει..χαλαρώνουν αναρτήσεις κ ξεφουσκώνουν τα λάστιχα.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι γιατι το χτισμένο με λασπη μηχανάκι γίνεται αισθητά πιο βαρυ.

Επιπλεον η λασπη θελει φορα για να καθαριζουν τα λαστιχα, οποτε ρυθμιζουμε 1-2 κλικ πιο αργη την αποσβεση συμπίεσης. Κυρίως για επιθετική οδήγηση με ελαφρύ εντουρο μοτοσακό και οχι με τα μεγαλα που απλα προσπαθείς να μη πέσεις.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Οι ζαντες του αφρικα 750 δεν χαμπαριάζουν. Πολλα km χωμάτινα με οχι κοκο οδηγηση και δεν επαθαν ποτέ κάτι. Και η παράδοση συνεχίζεται στο 1000.

Απαραδεκτο για μένα να δινεις τοσα λεφτα και να στραβώνουν τα στεφάνια.
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
.....Απαραδεκτο για μένα να δινεις τοσα λεφτα και να στραβώνουν τα στεφάνια.

Ε, όποιος τα 'χει σκάσει γιά μοτοσυκλέττα, θα 'χει και γιά τα παραλειπόμενα......:rolleyes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οι χαμηλές πιέσεις στα βαριά εργαλεία προξενούν προβληματα !!!!!!!
με χαμηλές έπαιζα και στις Αφρικάνες φίλος ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μόνο στην κατηφόρα μπορεί να χτυπηθεί η ζάντα?
Εγώ νομίζω ότι σίγουρα έπρεπε να είχαν ποιότητα ανάλογη της ιπποδυναμης των 160 αλόγων!!
Η ζάντα μπορεί να πάθει ζημιά και στην άσφαλτο φυσικά!
Έχουν κάνει έκπτωση στην ποιότητα....!
Μα αυτό λέμε Κώστα.
Έχσει γίνει μ@λακία σε τόσο ακριβά μηχανάκια και δε φταίει το βάρος.... Γι αυτό φέραμε παράδειγμα τα μεγάλα και βαριά Χόνδα ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ειναι θεμα καθαρα ποιοτητας ζαντων, δεν εχει να κανει με το βαρος. Το περασμενο καλοκαιρι στο ταξιδι στα Σταν η μπροστινη ζαντα του Αφρικα εφαγε απιστευτα χτυπηματα σε λακουβες-πηγαδια σε ασφαλτο και χωμα και δεν επαθε απολυτως τιποτα. Την ελεγχα καθε δυο-τρεις μερες περιμενοντας να τη βρω ψιλο-τετραγωνη αλλα τιποτα. Και μιλαμε για σχετικα βαρυ μηχανακι και μαλιστα καρα-φορτωμενο.
τι σχετικά βαρύ Γιώργη?
το ίδιο βάρος με όλα τα μεγάλα εχει, μαστόδοντο είναι:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τα βαρια εργαλεια θελουν και βαρια @@@@ εσυ μην ανακατευεσαι :laugh::laugh::laugh:
για αυτο εισαι συγκαμενος συνεχεια !!!
 
Top Bottom