Μπορεις να βαλεις σε παρακαλω μια φωτο τους αισθητηρες που τοποθετησες?Για να δουμε,μετραει οντως θερμοκρασια? Η την υπολογιζει σε συναστηση με την πιεση?
@forester
Εδώ είσαι όμορφε..
(Δεν είμαι τόσο κουλάδι όσο νομίζεις ρε φιλαράκι...ασφαλώς και ξέρω να ξεχωρίζω πίεση με θερμοκρασία...)
Μου αρέσεις!
Πάντως αν δεν θέλεις κινεζιά υπάρχει πιο ακριβό / αξιὀπιστο σύστημα από την αμερικάνικη Cyclops:Οπως σας το ειπα τελικα ο αισθητηρας μεσα απο τη ζαντα βγηκε γιατι μπηκε σαμπρελα!! Οποτε παμε για κινεζια σαν του Γιαννη για να εχουμε μια ιδεα τι γινεται με τον αερα εμπρος
Δεν ξέρω του Γιάννη τους αισθητήρες, αλλά οι εργοστασιακοί των GS μετράνε και θερμοκρασία και πίεση. Δείχνουν όμως μόνο την πίεση στο καντραν. Η πίεση που δείχνουν είναι μετά από αναγωγή σε θερμοκρασία 20°C.Μπορεις να βαλεις σε παρακαλω μια φωτο τους αισθητηρες που τοποθετησες?Για να δουμε,μετραει οντως θερμοκρασια? Η την υπολογιζει σε συναστηση με την πιεση?
Μπορεις να βαλεις σε παρακαλω μια φωτο τους αισθητηρες που τοποθετησες?Για να δουμε,μετραει οντως θερμοκρασια? Η την υπολογιζει σε συναστηση με την πιεση?
Οπως σας το ειπα τελικα ο αισθητηρας μεσα απο τη ζαντα βγηκε γιατι μπηκε σαμπρελα!! Οποτε παμε για κινεζια σαν του Γιαννη για να εχουμε μια ιδεα τι γινεται με τον αερα εμπρος για δωσε info @giannis1070
Δεν ξέρω του Γιάννη τους αισθητήρες, αλλά οι εργοστασιακοί των GS μετράνε και θερμοκρασία και πίεση. Δείχνουν όμως μόνο την πίεση στο καντραν. Η πίεση που δείχνουν είναι μετά από αναγωγή σε θερμοκρασία 20°C.
Πολλές φορές βλέπω πίεση πάνω από τα 2,5 bar σε ταξίδι, αλλά μετά από λίγο ξαναπάει στα 2,5.
Ή τώρα το χειμώνα με 10°C εξωτερική θερμοκρασία μπορεί να δείξει 2,3 και μετά από 4-5 χλμ δείχνει την κανονική.
Υπάρχει και σχετική οδηγία στο μάνιουαλ, όταν μετράς με ζεστά λάστιχα την πίεση και δείξει το μανόμετρο στο λαστιχάδικο πάνω από 2,5 δεν υπάρχει θέμα. Πάντα κοιτάς το όργανο
Ας πει ο Γιάννης αν μετράνε οι αισθητήρες του ΚΑΙ πίεση, ή απλώς την βγάζουν σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία.
Ο μαμά αισθητήρας της ΚΤΜ θέλει ~50γρ στη ζυγοστάθμιση μόνο για πάρτη του. Αυτό ξέρουμε τι λέει;
Δυστηχως και γω απο οταν πειρα το μηχανακι εχανε απο τους αισθητηρες πιεσης(ktm adve 1190r) οποτε αναγκαστηκα εβαλα σαμπρελες.Μεγαλο φαουλ τις κτμ δυστηχως.Επειδη συνηθως φοραω χωματινα βαζω τις χοντρες εντουραδικες σαμπρελες για σιγουρια και εννοειται κραταω τα ορια ταχυτητας στην εθνικη μεσα στα λογικα πλαισια των χωματινων ελαστικων.Οπως επισης θα συμφωνησω πως οι ζαντες των 1190 ειναι φετααααααα!!!
Οι αισθητηρες εχουν στην βαση τους, στο σημειο που εφαπτει στην ζαντα μια λαστιχοροδελα. Grommet αγγλιστι. Εαν σου χανει απο εκει πιθανον να εχει τσακισει. Λυσε το και ξαναμονταρε το προσεκτικά. Εναλακτικα μπορεις να την αντικαταστησεις με οποια ταιριαζει.
Στην πρωτη αλλαγη ελαστικων που ειχα κανει, επεξεργαζομουν την ζαντα και πειραξα λιγο το TPMS. με αποτελεσμα να τσακισει η ροδελα και να χανει.
Ποιος είσαι ρε φιλαράκι????
Ο Hulk είσαι? την ακούμπησες και τσάκισε!!!!
Άλεξ είναι μόνο αυτό που βλέπεις, το βάρος του είναι ανεπαίσθητο και δεν χρειάζεται έξτρα ζυγοστάθμιση.Ο μαμά αισθητήρας της ΚΤΜ θέλει ~50γρ στη ζυγοστάθμιση μόνο για πάρτη του. Αυτό ξέρουμε τι λέει;
Αντέχουν, γιατί το σπείρωμα είναι μεταλλικό. Είναι σαν ένα κλασσικό καπάκι βαλβίδας.Και πόσο αντοχής είναι τα συστήματα με τον αισθητήρα απέξω;Δηλαδή με το βάλε βγάλε όταν πχ φτάνεις από την άσφαλτο στο χώμα και θέλεις να χαμηλώσεις πίεση και το αντίθετο,θα αντέξουν;
@giannis1070 αυτό φαντάζομαι θέλει φόρτιση απο usb;Δεν έχει καλώδιο να μπει μόνιμα πάνω στην μηχανή;
Ευχαριστώ.
Δεν νομιζωΚαι στο 800αρι μια απο τα ιδια...βουτυρο η ζαντα η εμπρος...και εν τελει δε νομιζω να ειναι προνομιο ουτε της ΚΤΜ ουτε της BMW...απλως η ακτινωτη ζαντα 21" (που σημαινει στενη)συν το βαρος μιας μοτο 200+ κιλων συν κινηση στο χωμα και ειδικα με χαμηλωμενες πιεσεις και δυναμη 80+ ιππων να το κυνηγας,δεν αργει καθολου ο συνδιασμος να καταληξει σε κοπανημενες ζαντουλες...