Ζαντα 1190 R......Βουτυρο!!!

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ξαναέβαλα τη φωτό με το κινεζομπλιμπλίκι γιατί δε φαινόταν.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
:UH:

@forester

Εδώ είσαι όμορφε..;)

(Δεν είμαι τόσο κουλάδι όσο νομίζεις ρε φιλαράκι...ασφαλώς και ξέρω να ξεχωρίζω πίεση με θερμοκρασία...:laugh::laugh:)







:yew:

Μου αρέσεις!
Μπορεις να βαλεις σε παρακαλω μια φωτο τους αισθητηρες που τοποθετησες?Για να δουμε,μετραει οντως θερμοκρασια? Η την υπολογιζει σε συναστηση με την πιεση?
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Οπως σας το ειπα τελικα ο αισθητηρας μεσα απο τη ζαντα βγηκε γιατι μπηκε σαμπρελα!! Οποτε παμε για κινεζια σαν του Γιαννη για να εχουμε μια ιδεα τι γινεται με τον αερα εμπρος:) για δωσε info @giannis1070 :rolleyes:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Οπως σας το ειπα τελικα ο αισθητηρας μεσα απο τη ζαντα βγηκε γιατι μπηκε σαμπρελα!! Οποτε παμε για κινεζια σαν του Γιαννη για να εχουμε μια ιδεα τι γινεται με τον αερα εμπρος
Πάντως αν δεν θέλεις κινεζιά υπάρχει πιο ακριβό / αξιὀπιστο σύστημα από την αμερικάνικη Cyclops:

https://www.cyclopsadventuresports.com/Motorcycle-Tire-Pressure-Monitoring-System_p_171.html







Περισσότερες λεπτομέρειες από εγκατάσταση σε 1090R εδώ:
http://www.advpulse.com/adv-products/cyclops-aftermarket-tpms/
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μπορεις να βαλεις σε παρακαλω μια φωτο τους αισθητηρες που τοποθετησες?Για να δουμε,μετραει οντως θερμοκρασια? Η την υπολογιζει σε συναστηση με την πιεση?
Δεν ξέρω του Γιάννη τους αισθητήρες, αλλά οι εργοστασιακοί των GS μετράνε και θερμοκρασία και πίεση. Δείχνουν όμως μόνο την πίεση στο καντραν. Η πίεση που δείχνουν είναι μετά από αναγωγή σε θερμοκρασία 20°C.
Πολλές φορές βλέπω πίεση πάνω από τα 2,5 bar σε ταξίδι, αλλά μετά από λίγο ξαναπάει στα 2,5.
Ή τώρα το χειμώνα με 10°C εξωτερική θερμοκρασία μπορεί να δείξει 2,3 και μετά από 4-5 χλμ δείχνει την κανονική.
Υπάρχει και σχετική οδηγία στο μάνιουαλ, όταν μετράς με ζεστά λάστιχα την πίεση και δείξει το μανόμετρο στο λαστιχάδικο πάνω από 2,5 δεν υπάρχει θέμα. Πάντα κοιτάς το όργανο ;)
Ας πει ο Γιάννης αν μετράνε οι αισθητήρες του ΚΑΙ πίεση, ή απλώς την βγάζουν σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μπορεις να βαλεις σε παρακαλω μια φωτο τους αισθητηρες που τοποθετησες?Για να δουμε,μετραει οντως θερμοκρασια? Η την υπολογιζει σε συναστηση με την πιεση?
Οπως σας το ειπα τελικα ο αισθητηρας μεσα απο τη ζαντα βγηκε γιατι μπηκε σαμπρελα!! Οποτε παμε για κινεζια σαν του Γιαννη για να εχουμε μια ιδεα τι γινεται με τον αερα εμπρος:) για δωσε info @giannis1070 :rolleyes:
Δεν ξέρω του Γιάννη τους αισθητήρες, αλλά οι εργοστασιακοί των GS μετράνε και θερμοκρασία και πίεση. Δείχνουν όμως μόνο την πίεση στο καντραν. Η πίεση που δείχνουν είναι μετά από αναγωγή σε θερμοκρασία 20°C.
Πολλές φορές βλέπω πίεση πάνω από τα 2,5 bar σε ταξίδι, αλλά μετά από λίγο ξαναπάει στα 2,5.
Ή τώρα το χειμώνα με 10°C εξωτερική θερμοκρασία μπορεί να δείξει 2,3 και μετά από 4-5 χλμ δείχνει την κανονική.
Υπάρχει και σχετική οδηγία στο μάνιουαλ, όταν μετράς με ζεστά λάστιχα την πίεση και δείξει το μανόμετρο στο λαστιχάδικο πάνω από 2,5 δεν υπάρχει θέμα. Πάντα κοιτάς το όργανο ;)
Ας πει ο Γιάννης αν μετράνε οι αισθητήρες του ΚΑΙ πίεση, ή απλώς την βγάζουν σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία.

Παλικάρια αυτό είναι το κοκοψίνι...https://www.ebay.com/itm/Waterproof-Motorcycle-Bikes-Tire-Pressure-LCD-Monitor-System-Kit-TPMS-USB-Power/362113837094?epid=2269168028&hash=item544faaa826:g:cQAAAOSwHCJZyeCb&vxp=mtr

Δεν ξέρω πως μετράει την πίεση και τη θερμοκρασία και αν κάνει αναγωγή ή έχει αυτόνομο αισθητήρα πίεσης - θερμοκρασίας.

Αυτό που ξέρω, είναι ότι η πίεση που δείχνει συμφωνεί ακριβώς με ψηφιακό μανόμετρο έξτρα που το έχω για να βγάζω πίεση πριν τα χώματα, οπότε δείχνει σωστά. Επίσης το έχω τσεκάρει με τον λαστιχά (που πήγαινα μέχρι πρότινως) και η απόκλιση (με το όργανο του λαστιχά) ήταν 1 psi.

Ο κύριος λόγος που το πήρα, είναι η ανασφάλεια που έχω στις μεγάλες ταχύτητες στα σαμπρελάτα λάστιχα, μια και όταν πέσει η πίεση κάτω από μία μέτρηση τότε αναβοσβήνει και αλλάζει χρώματα σαν τρελο.

Δηλώνω ικανοποιημένος (μέχρι στιγμής).

@KORAX σου κάνει η φωτογραφία από το site στο ebay, ή θέλεις να πάω να βγάλω ένα σένσορα και να τον ανοίξω να δεις την πλακέτα του?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ο αισθητήρας του Γιάννη θέλει κλειδακι για να μην κλέβετε εύκολα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κώστα και ο αισθητήρας του @Srider έχει το ίδιο σύστημα.
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Δυστηχως και γω απο οταν πειρα το μηχανακι εχανε απο τους αισθητηρες πιεσης(ktm adve 1190r) οποτε αναγκαστηκα εβαλα σαμπρελες.Μεγαλο φαουλ τις κτμ δυστηχως.Επειδη συνηθως φοραω χωματινα βαζω τις χοντρες εντουραδικες σαμπρελες για σιγουρια και εννοειται κραταω τα ορια ταχυτητας στην εθνικη μεσα στα λογικα πλαισια των χωματινων ελαστικων.Οπως επισης θα συμφωνησω πως οι ζαντες των 1190 ειναι φετααααααα!!!:D
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δυστηχως και γω απο οταν πειρα το μηχανακι εχανε απο τους αισθητηρες πιεσης(ktm adve 1190r) οποτε αναγκαστηκα εβαλα σαμπρελες.Μεγαλο φαουλ τις κτμ δυστηχως.Επειδη συνηθως φοραω χωματινα βαζω τις χοντρες εντουραδικες σαμπρελες για σιγουρια και εννοειται κραταω τα ορια ταχυτητας στην εθνικη μεσα στα λογικα πλαισια των χωματινων ελαστικων.Οπως επισης θα συμφωνησω πως οι ζαντες των 1190 ειναι φετααααααα!!!:D

Οι αισθητηρες εχουν στην βαση τους, στο σημειο που εφαπτει στην ζαντα μια λαστιχοροδελα. Grommet αγγλιστι. Εαν σου χανει απο εκει πιθανον να εχει τσακισει. Λυσε το και ξαναμονταρε το προσεκτικά. Εναλακτικα μπορεις να την αντικαταστησεις με οποια ταιριαζει.

Στην πρωτη αλλαγη ελαστικων που ειχα κανει, επεξεργαζομουν την ζαντα και πειραξα λιγο το TPMS. με αποτελεσμα να τσακισει η ροδελα και να χανει.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οι αισθητηρες εχουν στην βαση τους, στο σημειο που εφαπτει στην ζαντα μια λαστιχοροδελα. Grommet αγγλιστι. Εαν σου χανει απο εκει πιθανον να εχει τσακισει. Λυσε το και ξαναμονταρε το προσεκτικά. Εναλακτικα μπορεις να την αντικαταστησεις με οποια ταιριαζει.

Στην πρωτη αλλαγη ελαστικων που ειχα κανει, επεξεργαζομουν την ζαντα και πειραξα λιγο το TPMS. με αποτελεσμα να τσακισει η ροδελα και να χανει.



Ποιος είσαι ρε φιλαράκι????:eek::eek::eek::eek::eek:


Ο Hulk είσαι? την ακούμπησες και τσάκισε!!!!:wacky::eek:

:laugh::roflmao:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ποιος είσαι ρε φιλαράκι????:eek::eek::eek::eek::eek:


Ο Hulk είσαι? την ακούμπησες και τσάκισε!!!!:wacky::eek:

:laugh::roflmao:


Ο Chuck Norris....:cautious:


Περαν της πλακας Θοδωρη, Ειχα ασχοληθει μαζι με τον Χρηστο (Στο pigeon-μάγαζο) και ηταν απο τα πρωτα 1190 που μπηκαν για αλλαγη. Ημουν και υποψιασμενος με τις φακαρολες...
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Eγω παντως ειχα θεμα μονο με το μπροστινο χωματινο Ε10 mitas αλλα σιγα σιγα εστρωσε απο μονον του και δεν χανει καθολου!!!Με τα tkc 70 δεν εχω κανενα θεμα παρολο που η μπροστα ζαντα ειναι ταλαιπωρημενη.ΥΓ και δεν καταλαβαινω πως δεν κουναει καθολου μα καθολου στη τελικη!!!;);)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ο μαμά αισθητήρας της ΚΤΜ θέλει ~50γρ στη ζυγοστάθμιση μόνο για πάρτη του. Αυτό ξέρουμε τι λέει;
Άλεξ είναι μόνο αυτό που βλέπεις, το βάρος του είναι ανεπαίσθητο και δεν χρειάζεται έξτρα ζυγοστάθμιση.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Και στο 800αρι μια απο τα ιδια...βουτυρο η ζαντα η εμπρος...:rolleyes:και εν τελει δε νομιζω να ειναι προνομιο ουτε της ΚΤΜ ουτε της BMW...απλως η ακτινωτη ζαντα 21" (που σημαινει στενη)συν το βαρος μιας μοτο 200+ κιλων συν κινηση στο χωμα και ειδικα με χαμηλωμενες πιεσεις και δυναμη 80+ ιππων να το κυνηγας,δεν αργει καθολου ο συνδιασμος να καταληξει σε κοπανημενες ζαντουλες...:D:wacky:
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Σύστημα tpms με αισθητήρες μέσα από την ζάντα που βρίσκουμε;
Και πόσο αντοχής είναι τα συστήματα με τον αισθητήρα απέξω;Δηλαδή με το βάλε βγάλε όταν πχ φτάνεις από την άσφαλτο στο χώμα και θέλεις να χαμηλώσεις πίεση και το αντίθετο,θα αντέξουν;

@giannis1070 αυτό φαντάζομαι θέλει φόρτιση απο usb;Δεν έχει καλώδιο να μπει μόνιμα πάνω στην μηχανή;

Ευχαριστώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Και πόσο αντοχής είναι τα συστήματα με τον αισθητήρα απέξω;Δηλαδή με το βάλε βγάλε όταν πχ φτάνεις από την άσφαλτο στο χώμα και θέλεις να χαμηλώσεις πίεση και το αντίθετο,θα αντέξουν;
@giannis1070 αυτό φαντάζομαι θέλει φόρτιση απο usb;Δεν έχει καλώδιο να μπει μόνιμα πάνω στην μηχανή;
Ευχαριστώ.
Αντέχουν, γιατί το σπείρωμα είναι μεταλλικό. Είναι σαν ένα κλασσικό καπάκι βαλβίδας.
Φόρτιση από usb, αλλά η μπαταρία του διαρκεί πάαααρα πολύ.

Το πόσο δεν ξέρω να σου πω, γιατί το έχω σχεδόν ένα μήνα πάνω στο μεκανάκι, και με οδήγηση σχεδόν μέρα παρά μέρα, δεν έχει πέσει ακόμη πιο κάτω από το full. :eek:

Μόνιμα πάνω στη μηχανή, μόνο με πατέντα αν το μοντάρεις.
Εάν μείνω ικανοποιημένος, θα κοτσάρω ένα καλώδιο usb, θα το αδιαβροχοποιήσω με Sugru και θα πάρω ρεύμα από τις ACC.

Παρακαλώ.
:)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και στο 800αρι μια απο τα ιδια...βουτυρο η ζαντα η εμπρος...:rolleyes:και εν τελει δε νομιζω να ειναι προνομιο ουτε της ΚΤΜ ουτε της BMW...απλως η ακτινωτη ζαντα 21" (που σημαινει στενη)συν το βαρος μιας μοτο 200+ κιλων συν κινηση στο χωμα και ειδικα με χαμηλωμενες πιεσεις και δυναμη 80+ ιππων να το κυνηγας,δεν αργει καθολου ο συνδιασμος να καταληξει σε κοπανημενες ζαντουλες...:D:wacky:
Δεν νομιζω
Η κυρια αιτια ειναι το κραμα αλουμινιου κατασκευης τους που απ' οτι φαινεται ειναι γτπ Γιατι πως αλλιως εξηγειται οτι μηχανακια με το ιδιο (πανω-κατω) βαρος και χρηση με ζαντες πχ did (για αυτες ξερω, για αυτες λεω) δεν εχουν θεμαΟχι με στραβωματα αλλα ουτε καν ακτινολογηση δεν θελουν;
 
Top Bottom