Γιατι?Ζαλιζονται??????Εγώ δεν εχω χοντρές σαμπρελες
Άκουσα ομως μια θεωρία οτι οι χοντρές σαμπρελες δεν θέλουν υψηλές ταχύτητες
Γιατι?Ζαλιζονται??????
Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;
Καλά θα κάνεις Ηλία, αλλά θα ξέρεις φαντάζομαι ότι δε θα μπορείς να ταξιδέψεις με πολλά χ.α.ω και για πολλή ώρα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!
Στο γυρισμό από Φολόη το Σαββάτο βράδυ, πήγαινα Εθνική με 140 για αρκετή ώτα, και είδα στο μπροστινό 39 βαθμούς και στο πίσω 41!
Έπεσα στα 100 και μετά από αρκετή ώρα έπεσε στους 28-29.
Η άνοδος της θερμοκρασίας σαμπρέλας-ελαστικού ,έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της εσωτερικής πίεσης-psi (Φυσική>βλ.διαστολή αερίων)
H μεγαλύτερη μάζα της ,άρα κ μεγαλύτερη αδράνεια της σαμπρέλας ,ευνοεί την αύξηση θερμοκρασίας.
Η μεγαλύτερη πυκνότητα του υλικού κατασκευής της (βλ.ειδικό βάρος) ευνοεί την διατήρηση της θερμοκρασίας ,κ δυσκολεύει την απαγωγή της.
Ολες οι HD σαμπρέλες ,έχει παρατηρηθεί ότι ,όσο πιό φουσκωμένες ,τόσο περισσότερο αέρα χάνουν.
Είναι κάτι που οφείλεται στην πιό πορώδη δόμηση του ελαστομερούς κατασκευής τους.
Πίεση=διόγκωση ελαστομερούς=διαστολή πόρων=απώλεια πίεσης(αέρα)
Οταν η πίεση πέσει κοντα στο 1 bar ,δεν χάνουν πλέον ,προφανώς γιατί ,ΕΚΕΙ έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν.
Μέχρι τώρα ο ένας γράφει βαθμούς αλλά εννοεί πίεση, εσύ αναφέρεσαι ξανά σε θερμοκρασία, αλλά πίεση εννοείςΤεο ολοι για psi μιλαμε @giannis1070 εσυ πως ειδες την θερμοκρασια στα λαστιχα στην επιστροφη απο Φολοη? Επισης ρε @el-Gatto γιατι να χανει αερα συνεχεια με την σαμπρελα?
ζεσταίνονταιΓιατι?Ζαλιζονται??????
Και οι λεπτες ζεσταινονται και τα tubeless ζεσταινονται,99,9 της θερμοκρασιας οφειλετε στην καθιζηση(υποχωρη) και επαναφορα των πλαινων του ελαστικου δια τον χρονο,γι αυτο και οσο πιο πολλα χλμ/ωρα τοσο πιο πολλες καθιζησεις-επαναφορες ανα μοναδα χρονου = μεγαλυτερες θερμοκρασιεςζεσταίνονται
Αν συνεχισει το πουλι να σκαει το 640 στις ευθειες... θα βγει η μπιελα εξω θα σκασει το μπροστινο λαστιχο και θα γινει κουταλι και η ζαντα. Και οχι τιποτα αλλο το κραξιμο για τα προβληματικα ktm που θα πεσει δεν λεγεται!Ρε φιλε θα σε γελασω εβαλε την χοντρη εντουροσαμπρελα ποσα χιλιοστα ειναι δεν ξερω ! Τωρα αυτο που λες για το ζεσταμα στα 140 εντυπωση μου κανει! Δεν ειχα αντιμετωπισει τετοιο προβλημα με το 990 . Και απο την αλλη βλεπω και το πουλι να φερνει το 640 στην εθνικη σπαστο 160 -170 παντως θα το παρακολουθησω αυτο που λες!
Mάλλον σε πίεση (psi ) αναφέρεσαι Γιάννη και μπέρδεψες Λιάκο και γάτο
Τεο ολοι για psi μιλαμε @giannis1070 εσυ πως ειδες την θερμοκρασια στα λαστιχα στην επιστροφη απο Φολοη? Επισης ρε @el-Gatto γιατι να χανει αερα συνεχεια με την σαμπρελα?
Εδώ λέει ο Γιάννης ότι "είδε" βαθμούς.
Σαφώς αναφέρεται σε psi.... , κρίνοντας και από τα νούμερα.
Αυτά καλά τα λες , κι έτσι είναι.
αναφέρθηκα μόνο στο "είδα βαθμούς" (κελσίου...=θερμοκρασία), πώς είδε θερμοκρασία...?
Μέχρι τώρα ο ένας γράφει βαθμούς αλλά εννοεί πίεση, εσύ αναφέρεσαι ξανά σε θερμοκρασία, αλλά πίεση εννοείς
Κάπου είχε γράψει ο Γιάννης πως είχε βάλει κάτι αισθητήρες που μετράνε ασύρματα και θερμοκρασία...
Αν ισχύει να ελέγξετε την B12 σας...
χαχαχαχχαχαχχαχα εσυ μη μιλάς μουστάκια ! Είδες ότι δε μπορείς να πας το τριμπου@@@ στο βουνό και πήγες και πήρες άλλο τριμπου@@@ μικρότερο !Παντως τα βαριά μηχανάκια οταν κάνουν χώμα με δυναμικό τροπο θέλουν να εχουν αρκετό αέρα μεσα !!!!!και οχι σαν αυτο που βάζουν τα μικρα οπως ειπε και καποιος συντροχος παραπανω
Και εμπασει περίπτωση πάρτε ενα 640 να μην σκέφτεστε και πολλα ( αν και κάποιοι είχαν και το δώσανε, τα γίδια !!!!)
Σκληρός....χαχαχαχχαχαχχαχα εσυ μη μιλάς μουστάκια ! Είδες ότι δε μπορείς να πας το τριμπου@@@ στο βουνό και πήγες και πήρες άλλο τριμπου@@@ μικρότερο !
Hλία ,σαφώς κι έχει δίκιο ο Δημήτρης ,κ σαφώς όλα ζεσταίνονται.Παίδες όπως λέει και ο Δημήτρης πιο πάνω και έχει δίκιο και οι τιουμπλες ζεσταίνονται ! όχι τραγικά αλλά είναι κάτι που συμβάινει ! το έιχα δει στο 1190 πολλές φορές στα ζόρια να ανεβαίνει 0,2-0,3 μπαρ η πίεση ! anyway θα βάλουμε και ένα μαραφέτι σαν αυτό που έχει βάλει ο Γιάννης και έτσι θα βλέπω τι γίνεται στην μπροστά ζάντα ! Η άλλη λύση είναι να μάθω καλή σούζα και να μην ακουμπάει καθόλου κάτω
Ρε φίλε τον αισθητήρα που έχει μέσα η ζάντα νομίζω πως τον έβγαλαν για να μπει η σαμπρέλα αλλά δεν παίρνω και όρκο γιατί δεν το ρώτησα και δεν έχω πάρει και το μηχανάκι ακόμα ! Παρασκεύη θα ανέβω να το πάρω μάλλον και θα το ρωτήσω !ΥΓ: Το μηχανάκι σου έχει ένδειξη πίεσης ελαστικών ,οπότε ,γιατί να προσθέσεις και το Κινεζάκι.
Αφού μπήκε σαμπρέλα ,βγήκε η βαλβίδα ,αρα δεν υπάρχει αισθητήρας.
Σταρχδσ & Κλάϊν Μάϊν...είχες κ πέρυσι αισθητήρα πίεσης ;
Τα Αφρικα τα 1000 πχ ,που δεν έχουν ,δεν παθαίνουν τίποτα.
@forester
Εδώ είσαι όμορφε..
(Δεν είμαι τόσο κουλάδι όσο νομίζεις ρε φιλαράκι...ασφαλώς και ξέρω να ξεχωρίζω πίεση με θερμοκρασία...)
Μου αρέσεις!