Ζαντα 1190 R......Βουτυρο!!!

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@ilai
Για να στα πω στη γλώσσα της πιάτσας ,μπας κ μπερδεύτηκες με τα "επιστημονικά"...
3μπουρδλο στο έκανε ο Πετσάκιας το μασίνι σου ,επίτηδες ,για να'ναι σΑργό κ να σε πήξει στο δούλεμα κ στα μπιΝελίκια. :ha
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εγώ δεν εχω χοντρές σαμπρελες
Άκουσα ομως μια θεωρία οτι οι χοντρές σαμπρελες δεν θέλουν υψηλές ταχύτητες
Γιατι?Ζαλιζονται??????
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χοντρή σαμπρέλα εννοείς την κλασσική 4 χιλιοστών;

Καλά θα κάνεις Ηλία, αλλά θα ξέρεις φαντάζομαι ότι δε θα μπορείς να ταξιδέψεις με πολλά χ.α.ω και για πολλή ώρα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!

Στο γυρισμό από Φολόη το Σαββάτο βράδυ, πήγαινα Εθνική με 140 για αρκετή ώτα, και είδα στο μπροστινό 39 βαθμούς και στο πίσω 41!

Έπεσα στα 100 και μετά από αρκετή ώρα έπεσε στους 28-29.

Εδώ λέει ο Γιάννης ότι "είδε" βαθμούς.
Σαφώς αναφέρεται σε psi.... , κρίνοντας και από τα νούμερα.


Η άνοδος της θερμοκρασίας σαμπρέλας-ελαστικού ,έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της εσωτερικής πίεσης-psi (Φυσική>βλ.διαστολή αερίων)
H μεγαλύτερη μάζα της ,άρα κ μεγαλύτερη αδράνεια της σαμπρέλας ,ευνοεί την αύξηση θερμοκρασίας.
Η μεγαλύτερη πυκνότητα του υλικού κατασκευής της (βλ.ειδικό βάρος) ευνοεί την διατήρηση της θερμοκρασίας ,κ δυσκολεύει την απαγωγή της.

Ολες οι HD σαμπρέλες ,έχει παρατηρηθεί ότι ,όσο πιό φουσκωμένες ,τόσο περισσότερο αέρα χάνουν.
Είναι κάτι που οφείλεται στην πιό πορώδη δόμηση του ελαστομερούς κατασκευής τους.
Πίεση=διόγκωση ελαστομερούς=διαστολή πόρων=απώλεια πίεσης(αέρα)

Οταν η πίεση πέσει κοντα στο 1 bar ,δεν χάνουν πλέον ,προφανώς γιατί ,ΕΚΕΙ έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν.

Αυτά καλά τα λες , κι έτσι είναι.
αναφέρθηκα μόνο στο "είδα βαθμούς" (κελσίου...=θερμοκρασία), πώς είδε θερμοκρασία...?:rolleyes:


Τεο ολοι για psi μιλαμε :p @giannis1070 εσυ πως ειδες την θερμοκρασια στα λαστιχα στην επιστροφη απο Φολοη? Επισης ρε @el-Gatto γιατι να χανει αερα συνεχεια με την σαμπρελα?
Μέχρι τώρα ο ένας γράφει βαθμούς αλλά εννοεί πίεση, εσύ αναφέρεσαι ξανά σε θερμοκρασία, αλλά πίεση εννοείς:wacky::wacky::wacky::wacky::wacky:


:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:


΄Θα με σκάσετε...
:thnkg::mkms:


Θα γράψετε ότι εννοείτε επιτέλους???


:wtf,::waiting:


:pointu:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
ζεσταίνονται:):):)
Και οι λεπτες ζεσταινονται και τα tubeless ζεσταινονται,99,9 της θερμοκρασιας οφειλετε στην καθιζηση(υποχωρη) και επαναφορα των πλαινων του ελαστικου δια τον χρονο,γι αυτο και οσο πιο πολλα χλμ/ωρα τοσο πιο πολλες καθιζησεις-επαναφορες ανα μοναδα χρονου = μεγαλυτερες θερμοκρασιες
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ρε φιλε θα σε γελασω εβαλε την χοντρη εντουροσαμπρελα ποσα χιλιοστα ειναι δεν ξερω ! Τωρα αυτο που λες για το ζεσταμα στα 140 εντυπωση μου κανει! Δεν ειχα αντιμετωπισει τετοιο προβλημα με το 990 . Και απο την αλλη βλεπω και το πουλι να φερνει το 640 στην εθνικη σπαστο 160 -170 :p :laugh: παντως θα το παρακολουθησω αυτο που λες!
Αν συνεχισει το πουλι να σκαει το 640 στις ευθειες... θα βγει η μπιελα εξω θα σκασει το μπροστινο λαστιχο και θα γινει κουταλι και η ζαντα. Και οχι τιποτα αλλο το κραξιμο για τα προβληματικα ktm που θα πεσει δεν λεγεται!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Κάπου είχε γράψει ο Γιάννης πως είχε βάλει κάτι αισθητήρες που μετράνε ασύρματα και θερμοκρασία...
Αν ισχύει να ελέγξετε την B12 σας...
:D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Mάλλον σε πίεση (psi ) αναφέρεσαι Γιάννη και μπέρδεψες Λιάκο και γάτο ;)
Τεο ολοι για psi μιλαμε :p @giannis1070 εσυ πως ειδες την θερμοκρασια στα λαστιχα στην επιστροφη απο Φολοη? Επισης ρε @el-Gatto γιατι να χανει αερα συνεχεια με την σαμπρελα?
Εδώ λέει ο Γιάννης ότι "είδε" βαθμούς.
Σαφώς αναφέρεται σε psi.... , κρίνοντας και από τα νούμερα.

Αυτά καλά τα λες , κι έτσι είναι.
αναφέρθηκα μόνο στο "είδα βαθμούς" (κελσίου...=θερμοκρασία), πώς είδε θερμοκρασία...?:rolleyes:

Μέχρι τώρα ο ένας γράφει βαθμούς αλλά εννοεί πίεση, εσύ αναφέρεσαι ξανά σε θερμοκρασία, αλλά πίεση εννοείς:wacky::wacky::wacky::wacky::wacky:
:UH:

@forester

Εδώ είσαι όμορφε..;)

(Δεν είμαι τόσο κουλάδι όσο νομίζεις ρε φιλαράκι...ασφαλώς και ξέρω να ξεχωρίζω πίεση με θερμοκρασία...:laugh::laugh:)




Κάπου είχε γράψει ο Γιάννης πως είχε βάλει κάτι αισθητήρες που μετράνε ασύρματα και θερμοκρασία...
Αν ισχύει να ελέγξετε την B12 σας...
:D

:yew:

Μου αρέσεις!
 
Τελευταία επεξεργασία:

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Γύρναγα μια φορά από χωματάδα με φίλο με ίδιο μηχανάκι (990-950) τον δρόμο Ναύπακτο - Ιτέα χαλαρά μιας και είμασταν με τακούνια...Ο φίλος είχε την χοντρή σαμπρέλα. Σταματάμε για τσιγάρο και πιάνω την ζάντα του και το λάστιχό του και πραγματικά έκαιγαν σε αντιθεση με τα δικά μου που ήταν λίγο ζεστά
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Παντως τα βαριά μηχανάκια οταν κάνουν χώμα με δυναμικό τροπο θέλουν να εχουν αρκετό αέρα μεσα !!!!!και οχι σαν αυτο που βάζουν τα μικρα οπως ειπε και καποιος συντροχος παραπανω
Και εμπασει περίπτωση πάρτε ενα 640 να μην σκέφτεστε και πολλα ( αν και κάποιοι είχαν και το δώσανε, τα γίδια !!!!)
χαχαχαχχαχαχχαχα εσυ μη μιλάς μουστάκια ! Είδες ότι δε μπορείς να πας το τριμπου@@@ στο βουνό και πήγες και πήρες άλλο τριμπου@@@ μικρότερο ! :p
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Παίδες όπως λέει και ο Δημήτρης πιο πάνω και έχει δίκιο και οι τιουμπλες ζεσταίνονται ! όχι τραγικά αλλά είναι κάτι που συμβάινει ! το έιχα δει στο 1190 πολλές φορές στα ζόρια να ανεβαίνει 0,2-0,3 μπαρ η πίεση ! anyway θα βάλουμε και ένα μαραφέτι σαν αυτό που έχει βάλει ο Γιάννης και έτσι θα βλέπω τι γίνεται στην μπροστά ζάντα ! Η άλλη λύση είναι να μάθω καλή σούζα και να μην ακουμπάει καθόλου κάτω :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
χαχαχαχχαχαχχαχα εσυ μη μιλάς μουστάκια ! Είδες ότι δε μπορείς να πας το τριμπου@@@ στο βουνό και πήγες και πήρες άλλο τριμπου@@@ μικρότερο ! :p
Σκληρός....:D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παίδες όπως λέει και ο Δημήτρης πιο πάνω και έχει δίκιο και οι τιουμπλες ζεσταίνονται ! όχι τραγικά αλλά είναι κάτι που συμβάινει ! το έιχα δει στο 1190 πολλές φορές στα ζόρια να ανεβαίνει 0,2-0,3 μπαρ η πίεση ! anyway θα βάλουμε και ένα μαραφέτι σαν αυτό που έχει βάλει ο Γιάννης και έτσι θα βλέπω τι γίνεται στην μπροστά ζάντα ! Η άλλη λύση είναι να μάθω καλή σούζα και να μην ακουμπάει καθόλου κάτω :p
Hλία ,σαφώς κι έχει δίκιο ο Δημήτρης ,κ σαφώς όλα ζεσταίνονται.
Αλλωστε ,η προβλεπόμενη θερμοκρασία λειτουργίας ενός ελαστικού ,είναι κ το ζητούμενο ωστε να δουλέψει ΣΩΣΤΑ!

Η ΥΠΕΡθέρμανση όμως ,είναι πρόβλημα.
Εξ'αιτίας της ,έχουμε ελλιπή πρόσφυση κ υπερβολική φθορά ,αποκολλήσεις πέλματος ,έως κ απότομη καταστροφή του ελαστικού.
Και μιλάμε κυρίως για την παρατεταμένη-έντονη χρήση σε άσφαλτο.(βλ.ταξίδι)

Τώρα ,για τις χοντρές σαμπρέλες ,δεν υπάρχει λόγος άγχους.
Μέ τις ταχύτητες που -συνήθως- πάει κανείς με τακουνάτα ελαστικά ,όλα είναι εντός ορίων.
Ο λόγος που γίνεται η κουβέντα ,είναι για να καταλάβουν -όσοι δεν γνωρίζουν- οτι δεν είναι δόκιμο να μπαίνουν χοντρές σαμπρέλες κ τακουνάτα λάστιχα σε 1000+cc μοτό ,κ στην άσφαλτο να πηγαίνουμε με 200άρες.
Χρειάζεται ασφάλτινο set-up ελαστικών για τέτοια χρήση.
Αυτονόητο ,ίσως θα πεί κάποιος.
Να όμως που φαίνεται να υπάρχει άγνοια.


ΥΓ: Το μηχανάκι σου έχει ένδειξη πίεσης ελαστικών ,οπότε ,γιατί να προσθέσεις και το Κινεζάκι.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
ΥΓ: Το μηχανάκι σου έχει ένδειξη πίεσης ελαστικών ,οπότε ,γιατί να προσθέσεις και το Κινεζάκι.
Ρε φίλε τον αισθητήρα που έχει μέσα η ζάντα νομίζω πως τον έβγαλαν για να μπει η σαμπρέλα αλλά δεν παίρνω και όρκο γιατί δεν το ρώτησα και δεν έχω πάρει και το μηχανάκι ακόμα ! Παρασκεύη θα ανέβω να το πάρω μάλλον και θα το ρωτήσω !
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αφού μπήκε σαμπρέλα ,βγήκε η βαλβίδα ,αρα δεν υπάρχει αισθητήρας.
Σταρχδσ & Κλάϊν Μάϊν...είχες κ πέρυσι αισθητήρα πίεσης ;
Τα Αφρικα τα 1000 πχ ,που δεν έχουν ,δεν παθαίνουν τίποτα.:laugh:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Αφού μπήκε σαμπρέλα ,βγήκε η βαλβίδα ,αρα δεν υπάρχει αισθητήρας.
Σταρχδσ & Κλάϊν Μάϊν...είχες κ πέρυσι αισθητήρα πίεσης ;
Τα Αφρικα τα 1000 πχ ,που δεν έχουν ,δεν παθαίνουν τίποτα.:laugh:

Αφου δεν πανε βημα αφου....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
:UH:

@forester

Εδώ είσαι όμορφε..;)

(Δεν είμαι τόσο κουλάδι όσο νομίζεις ρε φιλαράκι...ασφαλώς και ξέρω να ξεχωρίζω πίεση με θερμοκρασία...:laugh::laugh:)



:yew:

Μου αρέσεις!

Η φωτο δε φαίνεται, αλλά σε πιστεύω! Και φυσικά αναθεωρώ :)
Αν είδες όμως τις θερμοκρασίες αυτές, δεν είναι πρόβλημα! Φυσιολογικές έως πολύ χαμηλές ;) (σε πίεση θα ήταν υψηλή).
 
Top Bottom