Ζελατίνα για f800gs

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ενδιαφέρον.. Μπαίνει δηλαδή και στο απλό f800gs, όχι μόνο στο adventure?

Είναι αυτή που έχεις και στη φωτό προφίλ σου σωστά; Αν δεν κάνω λάθος είναι η παρακάτω στο site της wunderlich.

windshield F800GS smoked grey
Για να μπει στο απλό θέλει μια μικρή πατέντα και το σίδερο που στηρίζεται η ζελατίνα . Φυσικά το παίρνεις από την Κίνα αυτό το σίδερο γτ εδώ είναι πανάκριβο. Βέβαια κ η ζελατίνα του adv είναι πανάκριβη και αυτή εκτός αν την βρεις μεταχειρισμένη (σπάνιο).

Αυτη που έχω προφίλ ειναι της touratech . Αυτή που έβαλες είναι παρομοια φιλοσοφία . Είναι λίγο πιο ψηλή από την δική μου , με λίγο μεγαλύτερα flaps αριστερά δεξιά . Είναι πολύ όμορφη κ αυτή .
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Για να μπει στο απλό θέλει μια μικρή πατέντα και το σίδερο που στηρίζεται η ζελατίνα . Φυσικά το παίρνεις από την Κίνα αυτό το σίδερο γτ εδώ είναι πανάκριβο. Βέβαια κ η ζελατίνα του adv είναι πανάκριβη και αυτή εκτός αν την βρεις μεταχειρισμένη (σπάνιο).

Αυτη που έχω προφίλ ειναι της touratech . Αυτή που έβαλες είναι παρομοια φιλοσοφία . Είναι λίγο πιο ψηλή από την δική μου , με λίγο μεγαλύτερα flaps αριστερά δεξιά . Είναι πολύ όμορφη κ αυτή .
Είχα βρει μια μεταχειρισμένη givi από το adventure και είχα πάει να τη δω αλλά δεν ταίριαζε ούτε στις βίδες της γέφυρας των οργάνων ούτε στις πλαινές βάσεις του δικού μας (απλό μοντέλο '08-΄12). Ήθελε πατέντες με αποστάτες και πατέντα ώστε να πιάσει το μπαράκι του adv στις βάσεις του ρύγχους. Άμα δεν πιάνουν τα χέρια σου ή έχεις φίλο μαστόρι γάτα δεν θα το επιχειρούσα γτ μιλάμε για ένα 150αρι έξοδο να πάρεις μεταχείρο ζελατίνα και μπαράκι από κίνα.
 

Dude

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Βέβαια κ η ζελατίνα του adv είναι πανάκριβη και αυτή εκτός αν την βρεις μεταχειρισμένη (σπάνιο).
οκ εννοούσες την touring ζελατίνα της bmw.. ok, thanks για τις πληροφορίες!
 

Dude

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Καλησπέρα,έχω μια μαμά ζελατίνα ψηλή αν σε ενδιαφέρει…
Μάλλον όχι αλλά αν τυχαίνει να έχεις και την κοντή ζελατίνα την μαμά θα με ενδιέφερε να την δοκιμάσω :). Νομίζω πως λόγω ύψους δε χρειάζομαι ιδιαίτερα ψηλή ζελατίνα οπότε ίσως μία κοντή με ένα φρύδι να μου έκανε καλύτερα και να μείωνε και την ένταση της ροής που έρχεται από χαμηλά δεξιά/αριστερά. Όταν σηκώνομαι όρθιος στη μηχανή πάντως όπου και δεν υπάρχουν στροβιλισμοί, έχω λιγότερο θόρυβο στο κράνος απ'ότι καθιστός.

Επίσης αν έχει κανείς την touratech την κοντή ή την wunderlich marathon και θα είχε χρόνο για να κάνω μια δοκιμή θα ήμουν ευγνώμων.
 

Lefteriskou

Μέλος
Περιοχή
Άγιος Στέφανος
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW F800GS
BETA 450RR
Κατά βάση στα προηγούμενα posts, έχει συζητηθεί κάλυψη και άνεσα οδηγού.
Για ποστάρετε ιδέες από ζελατίνες που έχετε δοκιμάσει για off road χρήση.

Έχω πετσοκόψει μια μαμά και δοκιμάσει, αλλά δεν μου αρέσει οπτικά.
Τώρα φοράω πάνω την Touratech φιμέ, αλλά είναι κάπως μπόλικη για off road χρήση και αρκετά σκούρα οπότε χάνεις πεδίο όρασης.
 

Xaris44

Μέλος
Όνομα
Zacharias
Μοτό
F800gs
Κατά βάση στα προηγούμενα posts, έχει συζητηθεί κάλυψη και άνεσα οδηγού.
Για ποστάρετε ιδέες από ζελατίνες που έχετε δοκιμάσει για off road χρήση.

Έχω πετσοκόψει μια μαμά και δοκιμάσει, αλλά δεν μου αρέσει οπτικά.
Τώρα φοράω πάνω την Touratech φιμέ, αλλά είναι κάπως μπόλικη για off road χρήση και αρκετά σκούρα οπότε χάνεις πεδίο όρασης.
Λευτέρη ο συνδυασμός που με έχει βολέψει πολύ εμένα και για να μην αλλάζω ζελατίνες (έχω ψιλή puig και πλέον δεν την βαζω)είναι η μαμά βαμμένη μαύρη ματ και όταν πρόκειται να κάνω ταξίδι βάζω την προέκταση της puig και κάνει τρομερή δουλειά,μπορω να σου πω με σιγουριά οτι εχει καλυτερη καλυψη απο την ψιλή ζελατινα,ειδικά όταν το έχεις ρύθμισμενο ευθεία τελείως,κάθετα με το έδαφος.είμαστε στο ίδιο ύψος οπότε θεωρώ το ίδιο θα βολεύει και εσένα!!
 

Xaris44

Μέλος
Όνομα
Zacharias
Μοτό
F800gs



Νομίζω σε κοντές ζελατίνες για να βολεύουν στο χώμα δεν έχεις πολλές επιλογές εκτός από την μαμά του 800 (τώρα παρατήρησα ότι έχεις κόψει την μαμά που ήταν η ψιλή ομως)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lefteriskou

Μέλος
Περιοχή
Άγιος Στέφανος
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW F800GS
BETA 450RR
Συμφωνώ ότι η μαμά είναι καλή επιλογή, αλλά που να την βρεις.
Μεταχειρισμένη δεν έχω δω καμία και καινούρια αν δεν κάνω λάθος είναι περί τα 220€.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Καλησπέρα, μια που είδα το θέμα και αναφέρθηκαν πριν -ειχα φτιάξει το icarus- δύο τρία πραγματακια καθότι και εγώ πολύ το παιδεψα με το θέμα.

Α. Στα 190 δεν νομίζω ότι θα σας καλύπτει τίποτα στην αγορά. Σε έναν της παρέας μου βγήκε η μπαναγιτσα να το φτιάξω και χρειάστηκαν έξτρα πατέντες γιατί από ένα ύψος και πάνω θες έξτρα στήριξη και κενά για απόσβεση της υποπίεσης. Έβαλα από 8 στρώσεις αερογκλας στο εποξικο και νευροματα από αλουμίνιο σε ράγες στο δέσιμο του πάνω. Και επειδή φορμαριζα το πλέξιγκλας στο φούρνο δεν χωράνε και μεγαλύτερο και ήταν όριο οπότε ανόμοιο στο ζέσταναμα και το βλαστημησα.

Β..το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει θέματα που κάνουν δύσκολο το να φτιάξεις αεροδυναμική κάλυψη. Είναι στενό σαν προφίλ -σωστο για πτώσεις στο χωμα- και πρέπει να φαρδυνεις χαμηλά το air pocket. Αν δεν το κάνεις αυτό με στενή ζελατίνα όσο και να ανέβεις ο θύλακας θα κλείνει και όχι μόνο δεν θα κάνεις τίποτα αλλά θα χαλάς και την αεροδυναμική το κέντρο βάρους κλπ τα έχω δοκιμάσει αυτά, δεν είναι θεωρίες.

Γ. Δεν μπορείς να πας σε μεγάλες συμβατικές κατασκευές σαν αυτή από λεξαν που πουλιέται γιατί για εξοικονόμηση βάρους το πλαστικό υποπλαίσιο για τα όργανα ζελατίνα φώτα δεν αντέχει. Θες ενίσχυση. Αλλιώς σε κάθε λακούβα θα τρομάζεις και θα σου κουνάει ολόκληρο το μπροστινό.

Δ. Δεν μπορείς να πας ψηλά και με σωστή κάλυψη από χαμηλά αν δεν έχεις κενό να σβήνει την διαφορά πίεσης μπροστά και πίσω από τη ζελατίνα. Θα έχεις τέτοιο bufeting που θα σηκώνει πονοκέφαλο σε μισή ώρα. Μην πάτε σε τεράστιες ζελατίνες γιατί είναι επικίνδυνες σε πλάγιους αέρηδες να σας κουνάνε το μπροστινό.

Ε. Η καλύτερη συμβατική λύση που θα πρότεινα είναι το απλό Φέρινγκ της Givi και μια κινέζικη επέκταση φαρδιά με ρυθμιζόμενα μπράτσα που να φέρνουν το έξτρα μήκος μπροστά από το κάτω ώστε να περνά λόγος αέρας για να σβήνει την υποπίεση καπως. Και οπωσδήποτε και τα δύο έξτρα λαμακια της Givi για ενίσχυση της βάσης δεξιά αριστερά.

Ελπίζω να βοήθησα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Έτσι για την ιστορία υπάρχει και αυτή η λύση.
Θέλει το μπαράκι από το adv για να ταιριάξει.
Ρυθμίζεται από πολύ χαμηλά μέχρι πολύ ψηλά


Στάλθηκε από το 22101320G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Έτσι για την ιστορία υπάρχει και αυτή η λύση.
Θέλει το μπαράκι από το adv για να ταιριάξει.
Ρυθμίζεται από πολύ χαμηλά μέχρι πολύ ψηλά


Στάλθηκε από το 22101320G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θέλει πατεντουλα για να μπει στο απλό,προσπαθώ να βρω το μπαράκι σε λογική τιμή για να το δοκιμάσω...
 
Top Bottom