Σήμερα τοποθετήθηκαν δοκιμαστικά τα Ισπανικά μαρσπιέ της S3 PARTS, τα οποία αν και ελαφρύτερα είναι σαφώς μεγαλύτερα από τα εργοστασιακά.
Παρ'όλα αυτά όταν πήρα στο χέρι τα εργοστασιακά πατητά μου έκανε εντύπωση η εξαιρετική κατασκευή τους και το πολύ δυνατό ελατήριο τους.
Τα εργοστασιακά πατητά δε θα τα έλεγα και μικρά, όμως η διαφορά στο μέγεθος συγκριτικά με τα καινούρια είναι εμφανής.
Υποτίθεται πως τα συγκεκριμένα ήταν για Yamaha αλλά για άλλη μια φορά η ιδιαιτερότητα της μοτοσυκλέτας έδωσε το παρόν της με μικρές διαφοροποιήσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τη διαφορά την έκανε το γεγονός ότι η αναμονή των μαρσπιέ είναι αφαιρούμενη και συγκρατείται σε κάθε πλευρά με δυο μεγάλες βίδες torx λόγω του αλουμινένιου πλαισίου, ενώ στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας οι αναμονές είναι συγκολλημένες πάνω στο πλαίσιο.
α) Χρειάστηκε να τροχίσω ελαφρά ένα εσωτερικό τμήμα των νέων μαρσπιέ. Έβρισκαν στο τεράστιο κεφάλι μιας βίδας torx στην εργοστασιακή αναμονή η οποία δεν τους επέτρεπε να αναδιπλωθούν σε μια πτώση.
β) έπρεπε επίσης να τροχίσω με σκοπό να λεπτύνω 1mm τη μια από τις δυο αλουμινένιες ροδέλες που υπάρχουν σε κάθε πλευρά γιατί η βάση των μπαρσπιέ δε χωρούσε να περάσει στην άκαμπτη αναμονή που υπάρχει στο πλαίσιο.
Θα μπορούσα να βάλω άλλες ατσάλινες ροδέλες που είχα αλλά μάλλον θα "έτρωγαν" με το καιρό τη βάση από τα νέα μαρσπιέ που είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Κανονικά το εργοστασιακό δεν έχει καθόλου ροδέλες, αλλά τα νέα μαρσπιέ είναι πιο λεπτά στις βάσεις τους και το κενό που δημιουργείται "γεμίζει" με δυο αλουμινένιες ροδέλες. Τοποθετώντας μόνο μια ροδέλα το όλο σύστημα θα "επέπλεε" ενώ όταν προσπάθησα να βάλω δυο... ή δεύτερη δε χωρούσε. Οπότε..... ξανά τρόχισμα και όλα καλά (στη τελευταία φωτό φαίνεται μόνο η μία ροδέλα τοποθετημένη και το ελατήριο επαναφοράς απουσιάζει, αργότερα έβαλα και τη δεύτερη).
Εν τω μεταξύ στη δεξιά πλευρά έπρεπε να λυθούν οι βίδες που συγκρατούν το ποδόφρενο ώστε να μετακινηθεί ελαφρώς γιατί αυτό εμπόδιζε να αφαιρεθεί και να ξαναμπεί ο κύριος πίρος συγκράτησης του μαρσπιέ.
