kostas_366
Μέλος
- Όνομα
- Κωνσταντίνος
- Μοτό
- Πόρκα κρίση :)
Εδώ που τα λέμε μου έχει λείψει το μπάρτσελορ. Εκείνες οι ατάκες 

Και πολυ βαθιές τσέπες...Μόνο για γνώστες.
Honda Dominator - Special Parts made for your adventure.
Artisan company that produces, design and supply the best special parts for you, make your motorcycle unique in the world - Honda Dominator.mstrally.com
Κουφο νούμερο το 7000 και κάτι ψιλά.Και πολυ βαθιές τσέπες...
Η μάλλον είναι άσχετοιΚουφο νούμερο το 7000 και κάτι ψιλά.
Αλλά για να τα δίνουν τόσο κάτι θα ξερουν
Αν μη τι άλλο...Όχι κύριοι είναι κορυφαίο vfm και αξίζει λεφτά Τ7/ajp pr7/σύντομα fantic για τον κυρίαρχο. Αυτά γράψατε στα κουλούρι, μην τα γυρνάτε τώρα.
Τρολάρω απλά, δεν είδα, μπορεί όντως να τα αξίζει σαν υλικά. Νόμιζα ότι ήταν προφανές ότι αστειεύομαι.Προσοχή. Δεν λέω ότι το 7 είναι φθηνό.
Αλλα είδε κανείς τι περιέχει ή απλά μας φάνηκε ψηλή η τιμή?
Είναι ακριβή η μετατροπή για ένα τέτοιο μηχανάκι, ότι και να περιέχειΠροσοχή. Δεν λέω ότι το 7 είναι φθηνό.
Αλλα είδε κανείς τι περιέχει ή απλά μας φάνηκε ψηλή η τιμή?
To κατάλαβα για το τρολ. απλά δημιουργούνται εντυπώσεις.Τρολάρω απλά, δεν είδα, μπορεί όντως να τα αξίζει σαν υλικά. Νόμιζα ότι ήταν προφανές ότι αστειεύομαι.
Edit τώρα είδα. Αξίζει μόνο αν βρεις Domi "δωρεάν" με εξωτερικό για πέταμα και πραγματικά πραγματικά πραγματικά θες Ντομι. Είναι υπερπλήρες πακέτο, αναρτήσεις φρένα υποπλαίσιο πύργος πλαστικά, ψαλίδι, τα πάντα όλα.
Επέτρεψέ μου να διαφωνώ. Και να πω τα εξής.Είναι ακριβή η μετατροπή για ένα τέτοιο μηχανάκι, ότι και να περιέχει
Οκ...όπως το αναλύεις δεν μπορώ να διαφωνήσω.To κατάλαβα για το τρολ. απλά δημιουργούνται εντυπώσεις.
Επέτρεψέ μου να διαφωνώ. Και να πω τα εξής.
Η τελευταία πρόταση είναι λίγο φάουλ. Αν δηλαδή σου έδινε και Overhaul κινητήρα θα ήταν άκυρη? Επειδή παιδιά δεν έχετε καμία (και συγνώμη αν ακούγεται απότομο ή ξερό) αίσθηση του κόστους που θέλει κάτι για να κατασκευαστεί (όπως οι πλάκες που 99,9% τις κάνει ο ίδιος), δεν είναι σωστό (κατά την γνώμη μου πάντα) να λέγονται τέτοια πράγματα. Ο τύπος κρατάει μόνο τα βασικά και όλα τα άλλα στα δίνει καινούργια. Αν δεν μας αρέσει η τιμή, ή ο τύπος έκανε λάθος Project, αυτό να το κουβεντιάσουμε. Αλλά σαν τιμή, με όλα αυτά που λέει μέσα (ψαλίδι, ρουλεμάν, μοχλικό, πλάκες, ρουλεμάν, πύργος, βάση πύργου, ζάντες μπρος πίσω, αμορτισέρ, πηρούνι, πλαστικά απο CF, υποπλαίσιο) βάλτε τις τιμές εμπορίου, βάλτε την εργασία που έχει κάνει απο πίσω και βάλτε και τι πρέπει να βγάλει και θα δείτε ότι σαν τιμή δεν είναι απάτη. Εγώ απλά πιστεύω ότι τζογάρει σε λάθος Project, με την εικόνα ''μπουτίκ''. Αυτό.
Το μηχανάκι που θα βγει, δεν είναι Dominator. Είναι κάτι άλλο, με τελείως άλλα χαρακτηριστικά. Αν είχε και άλλα τεπόζιτα και γραφικά και το έδινε κάποιος για τεστ, δεν θα καταλάβαινε και κανένας τον δότη. Ψαλίδι, αναρτήσεις, ζάντες, πλάκες...
Δυστυχώς εμείς σκεφτόμαστε μόνο την Αθήνα σαν αγορά. Ας μπει κάποιος να δει Hessler Suzuki, Boano Africa, ας δει την συνολική τιμή να κάνεις ένα DR800 Big τούμπανο, και με αυτά τα χρήματα, χωρίς υπερβολές, αγοράζεις KTM Rally 2023 (και δεν είναι λάθος η χρονολογία που έβαλα). Για όλα έχει ο μπαχτσές. Για εμένα, αν κι εγώ δεν το κάνω σαν πολιτική, αυτές οι εταιρίες που ασχολούνται με παλιά μηχανάκια και τους δίνουν ζωή, είναι ήρωες. Ας τον ρωτήσει κάποιος πχ για ψαλίδι μόνο ή ζάντες.
Εγώ θα πω μακάρι να του βγεί το εγχείρημα, γιατί τέτοια Project παιδιά απαιτούν απίστευτο χρόνο, χρήμα και εξειδίκευση κάποιες φορές (που ίσως δεν την έχουν όλες οι εταιρίες, αλλά οκ) και όταν κάτι τέτοιο πάει στραβά στις μέρες μας, παίζει να σε καταστρέψει. Οι εταιρίες με τέτοια Project, μπορούν να βγάλουν στην καλυτερη 1,2 άντε τρία καινούργια μοντέλα στην γκάμα τους. Αν είσαι απο αυτές που μπορούν να βγάλουν ένα, και βγάλεις λεμόνι, παίζει να καταστραφείς.
Το ξέρω ότι η γνώμη μας, είναι γνώμη μας, και μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε, μέχρι και να τον πούμε ας πούμε χαζό, κουτό, απατεώνα κλπ. που θέλει να δώσει κάποιος 7 χιλιάρικα για μηχανάκι που μπορείς να βρεις 1000-1500 Eυρώ. +7 ίσον 9, και με άλλα δύο πήρες 701,690 αλλά δεν θα έχει πύργους κλπ, θα έχει όμως τεχνολογία, αλλά δεν θα είναι μοναδικό, θα έχει όμως πιο στιβαρό πλαίσιο κλπ. Αυτά είναι κουβέντες ωραίες, και ο καθένας πράττει όπως θέλει.
Θα μου πείτε, δικό του το καρπούζι, δικό του το μαχαίρι, αν έκανε παντόφλα να την πληρώσει κλπ. Αν είμαστε σε τέτοια προσέγγιση, ναι, σωστά μιλάμε.
Εγώ ...όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα, είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε φιλους-μαστορους και τα χρήματα που χρειάστηκε ο Γκάντι για την αναβάθμιση ήταν πολύ λίγαΝομίζω ότι γενικά η απάντηση του Δημήτρη τα λέει όλα.
Τι θέλει ο πελάτης που μπορεί. Όπως είπα και σε άλλο νήμα, αν δεν τα έχεις στην τσέπη, όλα ακριβά και λάθος είναι.
Για εμένα, ο μανιακός έχει ξοδέψει περισσότερο χρόνο και (δεν ξέρω, δεν ρώτησα, δεν είναι δικό μου θέμα, τιμές μαγαζιών είδα) χρήμα στο Ντομι από όσα θα έδινα. Χαρούμενος είναι άρα άξιζε.
Σε κάθε περίπτωση εγώ θα πήγαινα στο πιο καινούριο. Έδωσε πέρυσι ο Λίντον Χόντα 450 ex ντακαρίσιο χωρίς εισαγωγικά, στο δεκάρικο, από τα χέρια του δηλαδή εγγύηση. Δεν το πήρα (και μετά να δώσω το Χ) ενώ είδα την αγγελία μόλις ανέβηκε και έμεινε δύο μέρες νομίζω γιατί απλά δεν έχει νόημα να καταδικάσω ένα μηχανάκι τέτοιου είδους σε βόλτες με αναβάτη 3κουλο, άσχετα με το αν το βλέπεις και το θες κάθε μέρα στο σαλόνι (90% θα το έκανα αυτό ανεξάρτητα χρήσης, wife be damned, η μικρή θα τρελαινόταν). Αναλόγως την ημέρα λέω καλά ή κακά έκανα.
Τα λεφτά που θες για αυτό το κιτ είναι: 9300 με ΦΠΑ συν όσα μεταφορικά, λεφτά για τοποθέτηση (αν δεν ξέρεις να το κάνεις μόνος), σίγουρα θα βάψεις πλαίσιο και θα φρεσκαρεις μοτέρ. Πας στα 11-12,000 συν το μηχανάκι, ας πούμε ότι το έχεις ήδη για οικονομία συζήτησης.
Έχεις μετά μηχανή που θεωρητικά τρέχει ράλι και με την μια αγορά και με την άλλη. Γίνεται αντικείμενο συζήτησης στην πλατεία επίσης.
Το ερώτημα είναι τι θες από κάτω σου με τα λεφτά σου.
Προσωπικά εφαρμόζω έναν νόμο "μειούμενης απόδοσης", δεν μου δικαιολογώ πχ ένα κιτ οπτικής ανανέωσης του 950 πχ όταν φτάνει στο 50% της αξίας του (όλα τα πάνελ, πύργο συν βάψιμο, πιθανώς μονή εξάτμιση), αν το σπάσω αλλάζει το πράγμα.
Η αγορά είναι παγκόσμια και μιλάμε γενικά για τον τυχαίο πελάτη που απλά θέλει αυτό της φωτογραφίας, οτιδήποτε είναι το αυτό.Εγώ ...όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα, είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε φιλους-μαστορους και τα χρήματα που χρειάστηκε ο Γκάντι για την αναβάθμιση ήταν πολύ λίγα
Ήμουν τυχερός και στο θέμα perfect , γιατί έγινε πρότυπο στα καλούπια και είχα άλλη τιμή
Αν το έβλεπα φυσικά μόνο από χρηματική άποψη, θα είχα πάρει ένα 690....αλλά προτιμώ να τα δικάζω στο βουνό με τον Γκάντι του 1988