Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Εδώ που τα λέμε μου έχει λείψει το μπάρτσελορ. Εκείνες οι ατάκες :ha
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Κουφο νούμερο το 7000 και κάτι ψιλά.
Αλλά για να τα δίνουν τόσο κάτι θα ξερουν
Η μάλλον είναι άσχετοι

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το κιτ δηλαδή στοιχίζει όσο 3-4 κυρίαρχοι...
Τάφοι πολυτελείας... :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όχι κύριοι είναι κορυφαίο vfm και αξίζει λεφτά Τ7/ajp pr7/σύντομα fantic για τον κυρίαρχο. Αυτά γράψατε στα κουλούρι, μην τα γυρνάτε τώρα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όχι κύριοι είναι κορυφαίο vfm και αξίζει λεφτά Τ7/ajp pr7/σύντομα fantic για τον κυρίαρχο. Αυτά γράψατε στα κουλούρι, μην τα γυρνάτε τώρα.
Αν μη τι άλλο...:UH:
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Προσοχή. Δεν λέω ότι το 7 είναι φθηνό.
Αλλα είδε κανείς τι περιέχει ή απλά μας φάνηκε ψηλή η τιμή?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσοχή. Δεν λέω ότι το 7 είναι φθηνό.
Αλλα είδε κανείς τι περιέχει ή απλά μας φάνηκε ψηλή η τιμή?
Τρολάρω απλά, δεν είδα, μπορεί όντως να τα αξίζει σαν υλικά. Νόμιζα ότι ήταν προφανές ότι αστειεύομαι.


Edit τώρα είδα. Αξίζει μόνο αν βρεις Domi "δωρεάν" με εξωτερικό για πέταμα και πραγματικά πραγματικά πραγματικά θες Ντομι. Είναι υπερπλήρες πακέτο, αναρτήσεις φρένα υποπλαίσιο πύργος πλαστικά, ψαλίδι, τα πάντα όλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προσοχή. Δεν λέω ότι το 7 είναι φθηνό.
Αλλα είδε κανείς τι περιέχει ή απλά μας φάνηκε ψηλή η τιμή?
Είναι ακριβή η μετατροπή για ένα τέτοιο μηχανάκι, ότι και να περιέχει
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Τρολάρω απλά, δεν είδα, μπορεί όντως να τα αξίζει σαν υλικά. Νόμιζα ότι ήταν προφανές ότι αστειεύομαι.
Edit τώρα είδα. Αξίζει μόνο αν βρεις Domi "δωρεάν" με εξωτερικό για πέταμα και πραγματικά πραγματικά πραγματικά θες Ντομι. Είναι υπερπλήρες πακέτο, αναρτήσεις φρένα υποπλαίσιο πύργος πλαστικά, ψαλίδι, τα πάντα όλα.
To κατάλαβα για το τρολ. απλά δημιουργούνται εντυπώσεις.

Είναι ακριβή η μετατροπή για ένα τέτοιο μηχανάκι, ότι και να περιέχει
Επέτρεψέ μου να διαφωνώ. Και να πω τα εξής.
Η τελευταία πρόταση είναι λίγο φάουλ. Αν δηλαδή σου έδινε και Overhaul κινητήρα θα ήταν άκυρη? Επειδή παιδιά δεν έχετε καμία (και συγνώμη αν ακούγεται απότομο ή ξερό) αίσθηση του κόστους που θέλει κάτι για να κατασκευαστεί (όπως οι πλάκες που 99,9% τις κάνει ο ίδιος), δεν είναι σωστό (κατά την γνώμη μου πάντα) να λέγονται τέτοια πράγματα. Ο τύπος κρατάει μόνο τα βασικά και όλα τα άλλα στα δίνει καινούργια. Αν δεν μας αρέσει η τιμή, ή ο τύπος έκανε λάθος Project, αυτό να το κουβεντιάσουμε. Αλλά σαν τιμή, με όλα αυτά που λέει μέσα (ψαλίδι, ρουλεμάν, μοχλικό, πλάκες, ρουλεμάν, πύργος, βάση πύργου, ζάντες μπρος πίσω, αμορτισέρ, πηρούνι, πλαστικά απο CF, υποπλαίσιο) βάλτε τις τιμές εμπορίου, βάλτε την εργασία που έχει κάνει απο πίσω και βάλτε και τι πρέπει να βγάλει και θα δείτε ότι σαν τιμή δεν είναι απάτη. Εγώ απλά πιστεύω ότι τζογάρει σε λάθος Project, με την εικόνα ''μπουτίκ''. Αυτό.

Το μηχανάκι που θα βγει, δεν είναι Dominator. Είναι κάτι άλλο, με τελείως άλλα χαρακτηριστικά. Αν είχε και άλλα τεπόζιτα και γραφικά και το έδινε κάποιος για τεστ, δεν θα καταλάβαινε και κανένας τον δότη. Ψαλίδι, αναρτήσεις, ζάντες, πλάκες...
Δυστυχώς εμείς σκεφτόμαστε μόνο την Αθήνα σαν αγορά. Ας μπει κάποιος να δει Hessler Suzuki, Boano Africa, ας δει την συνολική τιμή να κάνεις ένα DR800 Big τούμπανο, και με αυτά τα χρήματα, χωρίς υπερβολές, αγοράζεις KTM Rally 2023 (και δεν είναι λάθος η χρονολογία που έβαλα). Για όλα έχει ο μπαχτσές. Για εμένα, αν κι εγώ δεν το κάνω σαν πολιτική, αυτές οι εταιρίες που ασχολούνται με παλιά μηχανάκια και τους δίνουν ζωή, είναι ήρωες. Ας τον ρωτήσει κάποιος πχ για ψαλίδι μόνο ή ζάντες.
Εγώ θα πω μακάρι να του βγεί το εγχείρημα, γιατί τέτοια Project παιδιά απαιτούν απίστευτο χρόνο, χρήμα και εξειδίκευση κάποιες φορές (που ίσως δεν την έχουν όλες οι εταιρίες, αλλά οκ) και όταν κάτι τέτοιο πάει στραβά στις μέρες μας, παίζει να σε καταστρέψει. Οι εταιρίες με τέτοια Project, μπορούν να βγάλουν στην καλυτερη 1,2 άντε τρία καινούργια μοντέλα στην γκάμα τους. Αν είσαι απο αυτές που μπορούν να βγάλουν ένα, και βγάλεις λεμόνι, παίζει να καταστραφείς.

Το ξέρω ότι η γνώμη μας, είναι γνώμη μας, και μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε, μέχρι και να τον πούμε ας πούμε χαζό, κουτό, απατεώνα κλπ. που θέλει να δώσει κάποιος 7 χιλιάρικα για μηχανάκι που μπορείς να βρεις 1000-1500 Eυρώ. +7 ίσον 9, και με άλλα δύο πήρες 701,690 αλλά δεν θα έχει πύργους κλπ, θα έχει όμως τεχνολογία, αλλά δεν θα είναι μοναδικό, θα έχει όμως πιο στιβαρό πλαίσιο κλπ. Αυτά είναι κουβέντες ωραίες, και ο καθένας πράττει όπως θέλει.

Θα μου πείτε, δικό του το καρπούζι, δικό του το μαχαίρι, αν έκανε παντόφλα να την πληρώσει κλπ. Αν είμαστε σε τέτοια προσέγγιση, ναι, σωστά μιλάμε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To κατάλαβα για το τρολ. απλά δημιουργούνται εντυπώσεις.



Επέτρεψέ μου να διαφωνώ. Και να πω τα εξής.
Η τελευταία πρόταση είναι λίγο φάουλ. Αν δηλαδή σου έδινε και Overhaul κινητήρα θα ήταν άκυρη? Επειδή παιδιά δεν έχετε καμία (και συγνώμη αν ακούγεται απότομο ή ξερό) αίσθηση του κόστους που θέλει κάτι για να κατασκευαστεί (όπως οι πλάκες που 99,9% τις κάνει ο ίδιος), δεν είναι σωστό (κατά την γνώμη μου πάντα) να λέγονται τέτοια πράγματα. Ο τύπος κρατάει μόνο τα βασικά και όλα τα άλλα στα δίνει καινούργια. Αν δεν μας αρέσει η τιμή, ή ο τύπος έκανε λάθος Project, αυτό να το κουβεντιάσουμε. Αλλά σαν τιμή, με όλα αυτά που λέει μέσα (ψαλίδι, ρουλεμάν, μοχλικό, πλάκες, ρουλεμάν, πύργος, βάση πύργου, ζάντες μπρος πίσω, αμορτισέρ, πηρούνι, πλαστικά απο CF, υποπλαίσιο) βάλτε τις τιμές εμπορίου, βάλτε την εργασία που έχει κάνει απο πίσω και βάλτε και τι πρέπει να βγάλει και θα δείτε ότι σαν τιμή δεν είναι απάτη. Εγώ απλά πιστεύω ότι τζογάρει σε λάθος Project, με την εικόνα ''μπουτίκ''. Αυτό.

Το μηχανάκι που θα βγει, δεν είναι Dominator. Είναι κάτι άλλο, με τελείως άλλα χαρακτηριστικά. Αν είχε και άλλα τεπόζιτα και γραφικά και το έδινε κάποιος για τεστ, δεν θα καταλάβαινε και κανένας τον δότη. Ψαλίδι, αναρτήσεις, ζάντες, πλάκες...
Δυστυχώς εμείς σκεφτόμαστε μόνο την Αθήνα σαν αγορά. Ας μπει κάποιος να δει Hessler Suzuki, Boano Africa, ας δει την συνολική τιμή να κάνεις ένα DR800 Big τούμπανο, και με αυτά τα χρήματα, χωρίς υπερβολές, αγοράζεις KTM Rally 2023 (και δεν είναι λάθος η χρονολογία που έβαλα). Για όλα έχει ο μπαχτσές. Για εμένα, αν κι εγώ δεν το κάνω σαν πολιτική, αυτές οι εταιρίες που ασχολούνται με παλιά μηχανάκια και τους δίνουν ζωή, είναι ήρωες. Ας τον ρωτήσει κάποιος πχ για ψαλίδι μόνο ή ζάντες.
Εγώ θα πω μακάρι να του βγεί το εγχείρημα, γιατί τέτοια Project παιδιά απαιτούν απίστευτο χρόνο, χρήμα και εξειδίκευση κάποιες φορές (που ίσως δεν την έχουν όλες οι εταιρίες, αλλά οκ) και όταν κάτι τέτοιο πάει στραβά στις μέρες μας, παίζει να σε καταστρέψει. Οι εταιρίες με τέτοια Project, μπορούν να βγάλουν στην καλυτερη 1,2 άντε τρία καινούργια μοντέλα στην γκάμα τους. Αν είσαι απο αυτές που μπορούν να βγάλουν ένα, και βγάλεις λεμόνι, παίζει να καταστραφείς.

Το ξέρω ότι η γνώμη μας, είναι γνώμη μας, και μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε, μέχρι και να τον πούμε ας πούμε χαζό, κουτό, απατεώνα κλπ. που θέλει να δώσει κάποιος 7 χιλιάρικα για μηχανάκι που μπορείς να βρεις 1000-1500 Eυρώ. +7 ίσον 9, και με άλλα δύο πήρες 701,690 αλλά δεν θα έχει πύργους κλπ, θα έχει όμως τεχνολογία, αλλά δεν θα είναι μοναδικό, θα έχει όμως πιο στιβαρό πλαίσιο κλπ. Αυτά είναι κουβέντες ωραίες, και ο καθένας πράττει όπως θέλει.

Θα μου πείτε, δικό του το καρπούζι, δικό του το μαχαίρι, αν έκανε παντόφλα να την πληρώσει κλπ. Αν είμαστε σε τέτοια προσέγγιση, ναι, σωστά μιλάμε.
Οκ...όπως το αναλύεις δεν μπορώ να διαφωνήσω.
Είδα τον κόπο,κοστος και τις γνώσεις για την δική μου μετατροπή και με επανέφερες στην τάξη
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όσο για το αν έχει κάνει πατάτα, έχει ενδιαφέρον να δούμε τι γίνεται παγκόσμια με το domi και γενικά με τα παλιά μονοκύλινδρα .
Ένας χαμός αναπαλαίωσης...γενικά, οπότε κάτι βλέπουν οι εταιρειες
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι γενικά η απάντηση του Δημήτρη τα λέει όλα.

Τι θέλει ο πελάτης που μπορεί. Όπως είπα και σε άλλο νήμα, αν δεν τα έχεις στην τσέπη, όλα ακριβά και λάθος είναι.

Για εμένα, ο μανιακός έχει ξοδέψει περισσότερο χρόνο και (δεν ξέρω, δεν ρώτησα, δεν είναι δικό μου θέμα, τιμές μαγαζιών είδα) χρήμα στο Ντομι από όσα θα έδινα. Χαρούμενος είναι άρα άξιζε.


Σε κάθε περίπτωση εγώ θα πήγαινα στο πιο καινούριο. Έδωσε πέρυσι ο Λίντον Χόντα 450 ex ντακαρίσιο χωρίς εισαγωγικά, στο δεκάρικο, από τα χέρια του δηλαδή εγγύηση. Δεν το πήρα (και μετά να δώσω το Χ) ενώ είδα την αγγελία μόλις ανέβηκε και έμεινε δύο μέρες νομίζω γιατί απλά δεν έχει νόημα να καταδικάσω ένα μηχανάκι τέτοιου είδους σε βόλτες με αναβάτη 3κουλο, άσχετα με το αν το βλέπεις και το θες κάθε μέρα στο σαλόνι (90% θα το έκανα αυτό ανεξάρτητα χρήσης, wife be damned, η μικρή θα τρελαινόταν). Αναλόγως την ημέρα λέω καλά ή κακά έκανα.


Τα λεφτά που θες για αυτό το κιτ είναι: 9300 με ΦΠΑ συν όσα μεταφορικά, λεφτά για τοποθέτηση (αν δεν ξέρεις να το κάνεις μόνος), σίγουρα θα βάψεις πλαίσιο και θα φρεσκαρεις μοτέρ. Πας στα 11-12,000 συν το μηχανάκι, ας πούμε ότι το έχεις ήδη για οικονομία συζήτησης.


Έχεις μετά μηχανή που θεωρητικά τρέχει ράλι και με την μια αγορά και με την άλλη. Γίνεται αντικείμενο συζήτησης στην πλατεία επίσης.

Το ερώτημα είναι τι θες από κάτω σου με τα λεφτά σου.





Προσωπικά εφαρμόζω έναν νόμο "μειούμενης απόδοσης", δεν μου δικαιολογώ πχ ένα κιτ οπτικής ανανέωσης του 950 πχ όταν φτάνει στο 50% της αξίας του (όλα τα πάνελ, πύργο συν βάψιμο, πιθανώς μονή εξάτμιση), αν το σπάσω αλλάζει το πράγμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι γενικά η απάντηση του Δημήτρη τα λέει όλα.

Τι θέλει ο πελάτης που μπορεί. Όπως είπα και σε άλλο νήμα, αν δεν τα έχεις στην τσέπη, όλα ακριβά και λάθος είναι.

Για εμένα, ο μανιακός έχει ξοδέψει περισσότερο χρόνο και (δεν ξέρω, δεν ρώτησα, δεν είναι δικό μου θέμα, τιμές μαγαζιών είδα) χρήμα στο Ντομι από όσα θα έδινα. Χαρούμενος είναι άρα άξιζε.


Σε κάθε περίπτωση εγώ θα πήγαινα στο πιο καινούριο. Έδωσε πέρυσι ο Λίντον Χόντα 450 ex ντακαρίσιο χωρίς εισαγωγικά, στο δεκάρικο, από τα χέρια του δηλαδή εγγύηση. Δεν το πήρα (και μετά να δώσω το Χ) ενώ είδα την αγγελία μόλις ανέβηκε και έμεινε δύο μέρες νομίζω γιατί απλά δεν έχει νόημα να καταδικάσω ένα μηχανάκι τέτοιου είδους σε βόλτες με αναβάτη 3κουλο, άσχετα με το αν το βλέπεις και το θες κάθε μέρα στο σαλόνι (90% θα το έκανα αυτό ανεξάρτητα χρήσης, wife be damned, η μικρή θα τρελαινόταν). Αναλόγως την ημέρα λέω καλά ή κακά έκανα.


Τα λεφτά που θες για αυτό το κιτ είναι: 9300 με ΦΠΑ συν όσα μεταφορικά, λεφτά για τοποθέτηση (αν δεν ξέρεις να το κάνεις μόνος), σίγουρα θα βάψεις πλαίσιο και θα φρεσκαρεις μοτέρ. Πας στα 11-12,000 συν το μηχανάκι, ας πούμε ότι το έχεις ήδη για οικονομία συζήτησης.


Έχεις μετά μηχανή που θεωρητικά τρέχει ράλι και με την μια αγορά και με την άλλη. Γίνεται αντικείμενο συζήτησης στην πλατεία επίσης.

Το ερώτημα είναι τι θες από κάτω σου με τα λεφτά σου.





Προσωπικά εφαρμόζω έναν νόμο "μειούμενης απόδοσης", δεν μου δικαιολογώ πχ ένα κιτ οπτικής ανανέωσης του 950 πχ όταν φτάνει στο 50% της αξίας του (όλα τα πάνελ, πύργο συν βάψιμο, πιθανώς μονή εξάτμιση), αν το σπάσω αλλάζει το πράγμα.
Εγώ ...όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα, είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε φιλους-μαστορους και τα χρήματα που χρειάστηκε ο Γκάντι για την αναβάθμιση ήταν πολύ λίγα
Ήμουν τυχερός και στο θέμα perfect , γιατί έγινε πρότυπο στα καλούπια και είχα άλλη τιμή
Αν το έβλεπα φυσικά μόνο από χρηματική άποψη, θα είχα πάρει ένα 690....αλλά προτιμώ να τα δικάζω στο βουνό με τον Γκάντι του 1988
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ ...όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα, είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε φιλους-μαστορους και τα χρήματα που χρειάστηκε ο Γκάντι για την αναβάθμιση ήταν πολύ λίγα
Ήμουν τυχερός και στο θέμα perfect , γιατί έγινε πρότυπο στα καλούπια και είχα άλλη τιμή
Αν το έβλεπα φυσικά μόνο από χρηματική άποψη, θα είχα πάρει ένα 690....αλλά προτιμώ να τα δικάζω στο βουνό με τον Γκάντι του 1988
Η αγορά είναι παγκόσμια και μιλάμε γενικά για τον τυχαίο πελάτη που απλά θέλει αυτό της φωτογραφίας, οτιδήποτε είναι το αυτό.


Η δουλειά του MSI (δες το κιτ για 950/990), της Aurora και πολλών άλλων είναι όμορφη, λίγοι έχουν γνώση να δουν πιο κάτω, πιο λίγοι θα φτάσουν τα υλικά στο όριο τους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή η συζήτηση ζητάει και μια οικονομική ματιά να υπερθεματίσω καταρχήν σε όσα λέει αρχικά ο πρωτίστως αρμόδιος και γνώστης του θέματος 640 Armageddon .

Δεν μπορούμε χωρίς προσεκτική μελέτη να γνωρίζουμε απο ένα στεγνό κόστος αγοράς αν είναι μια τίμια αγορά ή όχι. Μπορεί να τα αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω.

Βέβαια πάντα στον χώρο του Customizing ο καθένας κρίνει διαφορετικά το πόσο και άν αξίζει μια τέτοια επένδυση.

Εκεί που πάσχουν πολλές φορές βέβαια οι μικρές επιχειρήσεις είναι η δυνατότητα τους να κάνουν μια ψύχραιμη και με στοιχεία μελέτη σκοπιμότητας όπως λέμε για την αξία προώθησης ενός Project. Υπάρχει το κοινό να την υποστηρίξει? Σε ποιές χώρες και τί εισοδήματα απευθυνόμαστε. Πόσοι είναι οι εν ενεργεία ιδιοκτήτες κλπ.

Το μεγάλο ερώτημα είναι πόσο κόστισε εν τέλε το R&D Πάνω σε ένα τέτοιο project, πόσο κοστίζει η διαδικασία παραγωγής του και τα υλικά και αν αφήνει ικανό περιθώριο κέρδους στην επιχείρηση και πόσα ΚΙΤ πρέπει να πουληθούν για να αποσβεστεί η επένδυση και να μπει η εταιρεία στο κέρδος απο την πώληση αυτών των κιτ.

Αυτή είναι η επιχειρηματική πλευρά της ιστορίας. Και η κάθε εταιρεία παίρνει τα ρίσκα της και ποντάρει ενδεχομένως σε κάποια αγορά (που πλέον είναι παγκόσμια, σημαντικό αυτό) που η επένδυση της μπορεί να αποδόσει ή όχι.

Συνεπώς με μια κλεφτή ματιά σε μια τιμή δεν καταλαβαίνουμε πολλά. Αν μερώταγε κάποιος εμένα αν θα επένδυα 7 χιλιάρικα σε ένα Dominator η απάντηση θα ήταν μάλλον όχι αλλά μπορεί να μην είμαι εγώ το χαρακτηριστικό δείγμα πελατών της εταιρείας ειδικά ως Έλλην με το εκλπηκτικό εισόδημα!

Παρόλα αυτά οτι υπάρχει παγκόσμια ζήτηση σε παρόμοια ΚΙΤ υπάρχει, υπάρχουν οι αγορές να το υποστηρίξουν και απο εκεί και πέρα κρίνει ο κάθε αγοραστής μελετώντας τις διαθέσιμες επιλογές αν τον συμφέρει και αν αξίζει να πληρώσει και το μέρος του R&D που του αναλογεί για να έχει κάτι πιο ιδιαίτερο στην ιδιοκτησία του.

Μην ξεχνάμε πώς πέρα απο την μαζική παραγωγή και τις οικονομίες κλίμακας υπάρχει και η πιο ελίτ αγοραστών που ψάχνουν το ειδικό, το ιδιαίτερο, το μοναδικό.

Εταιρείες όπως η ferrari φτιάχνουν μέχρι και one-off υπεραυτοκίνητα με τεςράστιες τιμές καθώς πρέπει σε ένα προϊόν να αποσβεστεί R&D, παραγωγή, υλικά και να βγεί και κέρδος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι από την στιγμή που το κάνεις έτσι, κομμένο (κυριολεκτικά) και ραμμένο στα μέτρα σου, μετά μόνο βαζελίνη και βοήθημα για την υγεία του προστάτη του πωλητή. 5000 λολ από εμένα.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Πάντως το να έχεις ένα μηχανάκι κομμένο και ραμμένο πάνω σου, δεν έχει καμία σχέση με το να οδηγάς ένα όπως βγήκε από το εργοστάσιο. Εδώ λάδια αλλάζεις και αποκτάς άλλο δέσιμο. Το αν αξίζει το κόστος αυτό το ορίζει αυτός που τα ακουμπάει σε σχέση κόστους-απόλαυσης.
 
Top Bottom