640 Armageddon
Μέλος
- Όνομα
- Δημήτρης
- Μοτό
- 640 Adventure, Angry Berg 450
Εδώ μια μικρή διόρθωση. Το κέντρο βάρους δεν αλλάζει ανάλογα με τις δυνάμεις που ασκούνται στο σύνολο. Αλλάζει μόνο με το αν είμαστε όρθιοι, δικάβαλο, καθιστοί κλπ. Δεν κατεβαίνει το κέντρο βάρους, αλλάζει το πώς εφαρμόζονται οι δυνάμεις στο σύνολο. Ψηλότερο κέντρο βάρους, μεγαλύτερη ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης. Χαμηλότερο κέντρο βάρους, μεγαλύτερη σταθερότητα.Nα πω και εγω τα λιγα που ξερω για το χωμα..
Το ορθιος η καθιστος ειναι σχετικο... Οταν λεμε καθιστος σε καμμια περιπτωση δεν εννοουμε να καθομαστε στην σελα λες και καθομαστε σε καναπε..
Ο σκοπος και το ζητουμενο ειναι να ασκουμε πιεση στα πατακια ωστε να κατεβαινει το κεντρο βαρους..
Το ιδιο βαρος στα πατακια ισχυει οταν στριβουμε...Βαζουμε βαρος στο εξωτερικο πατακι.
Προσωπικα στο χωμα οδηγαω ορθιος και μονο σε σημεια καθομαι αλλα οταν λεω καθομαι, στηριζομαι στα ποδια και εχω τα ποδια μου στα πατακια..
Θεωρω πολυ επιπονη την καθιστη οδηγηση και επισης παρατηρω διαφορα στον τροπο λειτουργιας της μοτο.
Περαστε απο ενα σημειο με ανωμαλιες βαζοντας βαρος στα πατακια και ξανα ενω καθεστε απλα στην σελα.
Θα δειτε οτι χανεις πολυ πιο ευκολα προσφυση οταν εισαι καθιστος...
Επισης ορθιος κανεις πιο ευκολα μετατοπισεις σε γρηγορες εναλλαγες τερεν...
Όπως είχα κουβεντιάσει με έναν καλό φίλο κάποτε. Καθίστε σε ένα ψηλό σκαμπό σε ένα μπαράκι. Βάλτε τα πόδια σας στις βάσεις που έχει αριστερά δεξιά και καθίστε καλά στην επιφάνειά του. Σπρώξτε όσο θέλετε τα πόδια σας, αριστερό, δεξί, εναλλάξ... αν τα οπίσθιά σας ακουμπάνε στο σκαμπό δεν θα γίνει απολύτως τίποτα. Κάντε το ίδιο όρθιοι στο σκαμπό και δείτε τα αποτελέσματα. Αυτό γίνεται όταν λένε ''να πατάς τον εξωτερικό μασπιέ'' . Ακόμα και στα street για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει τα οπίσθιά σου να μην εφάπτονται όπως είπες στην σέλλα.