Εδώ έχω βάλει Iron 883 και MV Agusta...Το Tenere 700 ειναι το πιο πασπαρτου από όλα. Βασικά το επόμενο στάδιο μετά το Tenere 700 θα ηταν το 701 enduro...αλλά ακόμα το περιμενω στη θεσσαλονικη για test...η κοβιδοκατασταση περιεπλεξε τα πράγματα...Να κάνω μια ερώτηση, το T700 γιατί θέλεις να το ξαναπάρεις; Το ρωτώ γιατί το βλέπω στη λίστα ενώ το είχες.
EDIT: ...και συπληρώνω... γιατί δεν είναι στη λίστα το αληθινά Ιταλικό Aprilia Tuareg 660?
Τώρα τον μπέρδεψες περισσότερο...Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν σκέφτεσαι να αγοράσεις μτχ 2 ή και 3 διαφορετικά μηχανάκια ώστε να καλύψεις τις διαφορές ανάγκες σου?
Με 10-15Κ (που είναι και τα περισσότερα που έχεις βάλει) μπορείς να επιλέξεις πολύ αξιόλογες μοτό!
Υπάρχει και αυτό...Τα μισά άλογα της Veloce αλλά μαλλον και τα μισα λεφτα...Πάρε ένα turismo veloce και γράψε όλη τη λίστα ξέρεις που..
Η Πε εν φε Motorrad φτιάχνει αυτοκίνητα με 2 ρόδες...μπορει σε επιπεδο εργονομίας κτλ να είναι η κορυφαία εταιρεία, χάνει σε πολλά άλλα σε σχέση με άλλες εταιρείες. Τα μηχανάκια της λίστας δεν ειναι για Σταρπακς...Σωστός... Σβηστά όλα και άφησε τα πενφε
Γιατί το Tuareg θα προσφέρει λίγο καλύτερες αναρτήσεις και παραπάνω ηλεκτρονικά σε μια λίγο πιο υψηλή τιμή. Είναι στην ίδια κατηγορία με το Tenere 700. Θεωρώ ότι το 701 enduro είναι κατι διαφορετικό...δλδ ενα μηχανάκι ακόμα πιο off ακόμα πιο ελαφρύ κτλ. Δηλαδή αν είναι να πάω σε Tuareg 660 που είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το Tenere 700 παίρνω ξανα Tenere 700. Αν και ακουγεται ότι το επομενο Tenere 700 θα εχει πιο μεγάλα τεποζιτα και περισσοτερα ηλεκτρονικά...δλδ ενα Tuareg 660...επίσης ακούγεται ότι δε θα υπάρχουν περισσότερες εκδόσεις...θα είναι μόνο μία. και μαλλον με αυξηση στην τιμή αν οντως εχει παραπανω ηλεκτρονικά και μεγαλυτερα τεποζιτα. ΠΙστευω ότι είναι καλύτερο να φτιάξουν μια εκδοση όπως εχει η Honda την Adventure Sports για την Africa Twin, χωρίς όμως να καταργείται η απλή εκδοση.Να κάνω μια ερώτηση, το T700 γιατί θέλεις να το ξαναπάρεις; Το ρωτώ γιατί το βλέπω στη λίστα ενώ το είχες.
EDIT: ...και συπληρώνω... γιατί δεν είναι στη λίστα το αληθινά Ιταλικό Aprilia Tuareg 660?
Σοβαρά τώρα... Βγάλε το 701 από την ανώμαλη λίστα.Γιατί το Tuareg θα προσφέρει λίγο καλύτερες αναρτήσεις και παραπάνω ηλεκτρονικά σε μια λίγο πιο υψηλή τιμή. Είναι στην ίδια κατηγορία με το Tenere 700. Θεωρώ ότι το 701 enduro είναι κατι διαφορετικό...δλδ ενα μηχανάκι ακόμα πιο off ακόμα πιο ελαφρύ κτλ. Δηλαδή αν είναι να πάω σε Tuareg 660 που είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το Tenere 700 παίρνω ξανα Tenere 700. Αν και ακουγεται ότι το επομενο Tenere 700 θα εχει πιο μεγάλα τεποζιτα και περισσοτερα ηλεκτρονικά...δλδ ενα Tuareg 660...επίσης ακούγεται ότι δε θα υπάρχουν περισσότερες εκδόσεις...θα είναι μόνο μία. και μαλλον με αυξηση στην τιμή αν οντως εχει παραπανω ηλεκτρονικά και μεγαλυτερα τεποζιτα. ΠΙστευω ότι είναι καλύτερο να φτιάξουν μια εκδοση όπως εχει η Honda την Adventure Sports για την Africa Twin, χωρίς όμως να καταργείται η απλή εκδοση.
Το παρακολουθώ στενά αυτό το αγόρι... Ωραίος τύπος.Να μας πει και ο Srider την άποψή του...
Για το χώμα έγραψα, γιατί για αυτό φτιάχτηκε το θεριο με την θηριώδη δύναμη από χαμηλά και το ελάχιστο βάρος του.Να με συμπαθάτε κύριε, αλλά το 701/690 τελευταίας γενεάς με τον αντικραδασμικό τον σωστό και την ροπή από χαμηλά (εσείς τα γράφατε) είναι μιά χαρά για τα πάντα, ειδικά αν βάλει κάποιος έναν πύργο/ζελατίνα/φώτα. Το ότι είναι "κρίμα" να το έχει κάποιος για σπίτι-δουλειά είναι άλλη συζήτηση.
Δεν νομίζω.... Μια χαρά οργανωμένος είναι εκεί που ζει.Να σταματήσεις τις παρακολουθήσεις. Ο Srider είναι της σχολής Φοινιξ Αντβεντσουρ Ραιδινγκ Σκουλ Ασοσιεσιονε...είναι ελεύθερο πνεύμα...
Να με συμπαθάτε κύριε, αλλά το 701/690 τελευταίας γενεάς με τον αντικραδασμικό τον σωστό και την ροπή από χαμηλά (εσείς τα γράφατε) είναι μιά χαρά για τα πάντα, ειδικά αν βάλει κάποιος έναν πύργο/ζελατίνα/φώτα. Το ότι είναι "κρίμα" να το έχει κάποιος για σπίτι-δουλειά είναι άλλη συζήτηση.
Είναι τόσο ασφάλτινο όσο και ο Γκάντι και το Xchallenge, μπορεί και παραπάνω...αλλά θα μας πει ο ίδιος.Για το χώμα έγραψα, γιατί για αυτό φτιάχτηκε το θεριο με την θηριώδη δύναμη από χαμηλά και το ελάχιστο βάρος του.
Αν πούμε και αυτό το μηχανάκι ασφαλτινο.... Χέρια ψηλά