Η τρίαινα μου. (Triumph Trident 660)

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Σημείωση:

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.

Ούτε λαμπάκι έχει ανάψει, ούτε έχει τρέξει στο πάτωμα.

Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο έχω ξενερώσει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν καίει τόσο λάδι, χωρίς να το χάνει από κάπου....η εξάτμιση πρέπει να βγάζει άσπρο καπνό σαν δίχρονο.
Δεν πιστεύω να μην είχαν αλλάξει λάδια σε καινούργιο μοτερ
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Φυσικά η μηχανή πάνω στην οδική στο σταντ αυτά που κοροϊδεύουμε
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν έχω καθόλου εικόνα από την συγκεκριμένη μηχανή αλλά να εξαφανιστούν τα λάδια είναι αδύνατον, να καούν επίσης σε τόσο μικρό διάστημα από το σέρβις χλωμό.
Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος, μετράς σωστά? Μήπως το Triumph έχει συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης (σε λειτουργία πχ)?
Η μάκα που βγάζεις με το μαντηλάκι νομίζω πως είναι από την αλυσίδα και δεν σχετίζεται με τα λάδια του μοτέρ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω πώς η εξήγηση θα είναι πιο απλή απο αυτό που βλέπουμε.. Μάλλον άδικα θορυβήθηκες. Ούτε διαρροή φαίνεται ούτε σωστή μέτρηση της στάθμης του λαδιού.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Κάτι Μ....α εγινε. ποιο πάνω αναφέρει με κεφαλαια Για αυτό πρέπει να ασχολούμαστε μόνοι μας. Ελπίζω να μην είναι τίποτα. Όλα να πάνε καλα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το λάδι της αλυσίδας είναι μάλλον, τρέχει όταν ζεσταίνεται πάνω στην φλάντζα του καρτερ και δίνει την εντύπωση ότι έχει διαρροή. Το είχα πάθει και εγώ στο τενερέ..
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Ποια θα είναι η εξήγηση;;;;

Δεν είμαι μηχανικός αλλά ούτε είμαι ηλίθια και δεν είναι η πρώτη μου μηχανή και πάντα ασχολιόμουν.

Αυτό μου είπαν και εδώ, γράσο. Οκ, να το δεχτώ….

Η μέτρηση όμως είναι στο χαμηλότερο σημείο. Και το επιβεβαίωσαν και εδώ.

Μου λέει ο μηχανικός (και όχι ο Κοντής ο οποίος είναι παρόν σε όλη την κουβέντα) η μηχανή καίει λάδι. Οκ. 1400 χλμ ακριβώς από το σερβις και το δείχνει στο πιο χαμηλό σημείο. Να το τσεκάρεις συχνά μου λέει. Ποσό ρε φίλε;;; Άλλοι 1400 χλμ τα κάνουν σε ένα ΣΚ. Δηλαδή στα μισά να τσεκάρω το λάδι, στα 700, και δω πως δεν έχει και είμαι στα βουνά τι θα κάνω;;;

Μιλάμε για τρέλα…..

Ξεκίνησα να γράφω πριν και δεν το πόσταρα, όποτε συνεχίζω παρακάτω με το τι έγινε.

Τελικα έβαλα στην κουβέντα τον Κόντη ο οποίος μονο άκουγε. Ανοίχτηκε η μηχανή. Είναι όντως λάδι αλυσίδας (και ευχαριστώ που μου το είπατε γιατί δε θα το πίστευα).

Παρολαυτα το χαμηλό λάδι ισχύει. Πρόσθεσε 250 ml και πήγε στη μέση (ανάμεσα στα δυο σημεία).

Συμφώνησα να το παρω (αύριο) να το τσεκάρω κάθε φορά που το πάω βόλτα για τα επόμενα 1400.

Μου φαίνεται παράλογο με 250ml να είναι στη σωστή ένδειξη….

Επίσης με την ευκαιρία ήρθα και για το φανάρι που είναι θαμπό και ήθελα να αλλαχτεί στην εγγύηση. Θα κάτσω να γράψω μετά τι μου είπαν.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

Με τα πολλά, πολλά πολλά όμως, (που είναι ανεπίτρεπτο γιατί είναι στην εγγύηση μέχρι σεπτ 2024) θα αλλαχτεί.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Οπτικά το λάδι και τα υγρά γενικά ξεγελούν ως προς την ποσότητα αν τα δεις χυμένα ή πάνω στο μοτερ πχ.

Μια δακτυλήθρα στο πεζοδρόμιο μοιάζει με μισό λίτρο ... ;)

.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όπως το περιγράφεις 500ml να λείπει από 1400χλμ είναι αρκετο για νέο μοτέρ. Παρόλα αυτά ζημιά δεν έκανες είναι πολύ μικρή η ποσότητα για κάτι τέτοιο.

Ευτυχώς διαρροή δεν έχεις. Τα σενάρια είναι δύο. Είτε στο σέρβις δεν σου έβαλαν την σωστή ποσότητα που πιστεύω αυτό έγινε η σου τσιμπάει λίγο λάδι η μηχανή που δεν θα έπρεπε. Φαντάζομαι φυσικά ο Κόντης βάζει σωστά λάδια οκ. Παρακολούθησε το με έλεγχο στάθμης λαδιού ανά ένα τεποζιτο σε πρώτη φάση. Πάντως η μέτρηση της στάθμης γίνεται με την μοτοσυκλέτα σε όρθια θέση νομίζω και στο δικό σου δες το manual
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ποια θα είναι η εξήγηση;;;;

Δεν είμαι μηχανικός αλλά ούτε είμαι ηλίθια και δεν είναι η πρώτη μου μηχανή και πάντα ασχολιόμουν.

Αυτό μου είπαν και εδώ, γράσο. Οκ, να το δεχτώ….

Η μέτρηση όμως είναι στο χαμηλότερο σημείο. Και το επιβεβαίωσαν και εδώ.

Μου λέει ο μηχανικός (και όχι ο Κοντής ο οποίος είναι παρόν σε όλη την κουβέντα) η μηχανή καίει λάδι. Οκ. 1400 χλμ ακριβώς από το σερβις και το δείχνει στο πιο χαμηλό σημείο. Να το τσεκάρεις συχνά μου λέει. Ποσό ρε φίλε;;; Άλλοι 1400 χλμ τα κάνουν σε ένα ΣΚ. Δηλαδή στα μισά να τσεκάρω το λάδι, στα 700, και δω πως δεν έχει και είμαι στα βουνά τι θα κάνω;;;

Μιλάμε για τρέλα…..

Ξεκίνησα να γράφω πριν και δεν το πόσταρα, όποτε συνεχίζω παρακάτω με το τι έγινε.

Τελικα έβαλα στην κουβέντα τον Κόντη ο οποίος μονο άκουγε. Ανοίχτηκε η μηχανή. Είναι όντως λάδι αλυσίδας (και ευχαριστώ που μου το είπατε γιατί δε θα το πίστευα).

Παρολαυτα το χαμηλό λάδι ισχύει. Πρόσθεσε 250 ml και πήγε στη μέση (ανάμεσα στα δυο σημεία).

Συμφώνησα να το παρω (αύριο) να το τσεκάρω κάθε φορά που το πάω βόλτα για τα επόμενα 1400.

Μου φαίνεται παράλογο με 250ml να είναι στη σωστή ένδειξη….

Επίσης με την ευκαιρία ήρθα και για το φανάρι που είναι θαμπό και ήθελα να αλλαχτεί στην εγγύηση. Θα κάτσω να γράψω μετά τι μου είπαν.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

Με τα πολλά, πολλά πολλά όμως, (που είναι ανεπίτρεπτο γιατί είναι στην εγγύηση μέχρι σεπτ 2024) θα αλλαχτεί.
Αν παίρνει συνολικά 2.5 -3 λίτρα 200/300 ml κάνουν διαφορά στον δείκτη. Τσέκαρε στο manual αν η μέτρηση γίνεται με τον δείκτη βιδωμένο. Και εγώ πιστεύω ότι δεν ήταν σωστή η ποσότητα από το σέρβις..
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Κι εγώ αυτό πιστεύω. Πως δεν έβαλε σωστή ποσότητα λαδιού στο σερβις. Και το πιστεύω γιατί μου είχε τύχει με το Suzuki οι οποίοι άνθρωποι με είχανε πάρει την επόμενη μέρα το πρωί τηλέφωνο να πάω να συμπληρώσω περίπου 500 ML που λείπανε. Αλλιώς δεν θα πήγαινε ποτέ το μυαλό μου σε κάτι τέτοιο. Παρόλαυτά αυτό που ήτανε πάρα πολύ κακό δηλαδή σχεδόν δεν το πιστεύω είναι η αντιμετώπιση.


*την μέτρηση λαδιού την έχω κάνει σωστά (εννοείται) και το επιβεβαίωσε και ο μηχανικός ο οποίος πάρα πολύ επιδεικτικά μου έδειχνε κιόλας και πώς μετριέται το λάδι δηλαδή συγνώμη κιόλας μη χέσω
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Εγώ ένα θα πω .... yamaha mt09 sp

Όσο για το λάδι παίζει να μην έβαλαν σωστή ποσότητα, όπως και να έχει το ξανά τσεκάρεις
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Κι εγώ αυτό πιστεύω. Πως δεν έβαλε σωστή ποσότητα λαδιού στο σερβις. Και το πιστεύω γιατί μου είχε τύχει με το Suzuki οι οποίοι άνθρωποι με είχανε πάρει την επόμενη μέρα το πρωί τηλέφωνο να πάω να συμπληρώσω περίπου 500 ML που λείπανε. Αλλιώς δεν θα πήγαινε ποτέ το μυαλό μου σε κάτι τέτοιο. Παρόλαυτά αυτό που ήτανε πάρα πολύ κακό δηλαδή σχεδόν δεν το πιστεύω είναι η αντιμετώπιση.
Προφανώς έβαλε , εκλεισε τάπα, έβαλε μπρος να γυρίσουν και να συμπληρώσει και μετά ξεχάστηκε χωρίς δεύτερο, τελικό έλεγχο.
Αλλά ευκαιρίας δοθείσης έχε τους λίγο στη τσίτα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι τόσο σπάνιο.

Σε άλλο νήμα γράφουν ότι η αλλαγή είναι 3.3λιτρα. μπορεί να συμπλήρωσαν τρία γιατί... Μπορούν.


 
Top Bottom