Η τρίαινα μου. (Triumph Trident 660)

Eliaskat

Μέλος
Όνομα
Elias
Μοτό
GS 1250ADV
τσέκαρε την σταθμη του λαδιού ανα 1.000Χιλ.
αν καίει πάνω απο τα επιτρεπόμενα ορια, τότε ζήτησε επισκευή.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Θεωρω οτι δεν μπηκε η σωστη ποσοτητα λαδιου.Αν υποθεσω οτι τα μετρησες ενω ηταν ζεστη η μηχανη η ενδειξη θα ηταν ακομη πιο χαμηλα.Τα 250 ml ειναι αρκετα για να φτασει στην μεση.

Παρολο που τα triumph ψιλοτσιμπανε,δεν θεωρω λογικο καινουργια μηχανη να καιει πολυ λαδι.Παρακολουθησε το ομως και αν χρειαστει αλλαξε λαδι και βαλε καποιο που καιγεται σε μεγαλυτερες θερμοκρασιες απ οτι αυτο που βαζεις.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Να σας πω και τώρα που το χρωστάω, ή να ανοίξω νέο θέμα για το συνεργείο TRIUMPH KONTHΣ?????

Ειχα ειδοποιήσει πως το φανάρι είναι θαμπό και θα περάσω να το τσεκάρει ο μηχανικός για να το βάλει στην εγγύηση. Αυτό πριν δυο μήνες. Δεν μπόρεσα να πάω και πήγα σήμερα.

Τι μου είπε;;;;;;;;;

«Το έχουμε δει και σε αλλά 660 και δε θα αλλάξει τίποτα με αυτό που θα έρθει από την triumph (εγγύηση) γιατί είναι όλα θαμπά. Δεν αλλάζει και τίποτα στην ποιότητα φωτός. Είναι απλά θέμα αισθητικής.»

Είχαν κάτι ολοκαίνουρια μηχανάκια, και του λέω να κατεβάσω δυο-τρεις κλειδιές στο ντεπόζιτο του 1200;;;; Θα δουλεύει η μηχανή, απλά θα είναι αισθητικό το θέμα.

Και αλλά πολλά. (Πολλά όμως)

Πλήρης απογοήτευση από το συγκεκριμένο συνεργείο.

Φυσικά και θα στείλω μήνυμα στην triumph.

Ναι, θα περάσει στην εγγύηση τελικά, αλλά δεν είναι η αντιμετώπιση που περιμένεις.

ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολύ δυστυχώς αυτά θυμάμαι να μου λέει και ένας φίλος με sprint 1050 πάρα πολλά χρόνια πίσω και είναι ο κύριος λόγος που έχω συγκατηθεί και δεν έχω πάρει triumph ακόμα. Δεν είναι μόνο αυτό το συνεργείο, είναι όλη η νοοτροπία.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Από το μιν στο μαξ είναι περίπου 500 μλ.
Αν έβαλε 250 και πήγε στη μέση έλειπαν 500 μλ.
Εγώ επειδή είμαι και σοβαρά βλαμμένος θα άλλαζα λάδια ήδη στο πεζοδρόμιο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και για την ποσότητα αλλά και για να το τσεκάρω στάθμη έχοντας βγάλει την παράμετρο τι και πόσο μου έβαλαν από την εξίσωση.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα!
Δεν είναι υποχρεωτικό η στάθμη να είναι οπωσδήποτε στην max στάθμη.
Ανάμεσα στο min και στο max δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
Τώρα που ξέρει ότι η στάθμη είναι στην ενδιάμεση θέση ακριβώς, αρχίζει να ελέγχει από τώρα και στο εξής τακτικά, και βλέπει πως θα πάει το πράμα!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να σας πω και τώρα που το χρωστάω, ή να ανοίξω νέο θέμα για το συνεργείο TRIUMPH KONTHΣ?????

Ειχα ειδοποιήσει πως το φανάρι είναι θαμπό και θα περάσω να το τσεκάρει ο μηχανικός για να το βάλει στην εγγύηση. Αυτό πριν δυο μήνες. Δεν μπόρεσα να πάω και πήγα σήμερα.

Τι μου είπε;;;;;;;;;

«Το έχουμε δει και σε αλλά 660 και δε θα αλλάξει τίποτα με αυτό που θα έρθει από την triumph (εγγύηση) γιατί είναι όλα θαμπά. Δεν αλλάζει και τίποτα στην ποιότητα φωτός. Είναι απλά θέμα αισθητικής.»

Είχαν κάτι ολοκαίνουρια μηχανάκια, και του λέω να κατεβάσω δυο-τρεις κλειδιές στο ντεπόζιτο του 1200;;;; Θα δουλεύει η μηχανή, απλά θα είναι αισθητικό το θέμα.

Και αλλά πολλά. (Πολλά όμως)

Πλήρης απογοήτευση από το συγκεκριμένο συνεργείο.

Φυσικά και θα στείλω μήνυμα στην triumph.

Ναι, θα περάσει στην εγγύηση τελικά, αλλά δεν είναι η αντιμετώπιση που περιμένεις.

ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
Ένα θέμα η triumph το έχει με το δίκτυο δυστυχώς. Και αυτό το συνεργείο θεωρητικά είναι το καλύτερο.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Από το μιν στο μαξ είναι περίπου 500 μλ.
Αν έβαλε 250 και πήγε στη μέση έλειπαν 500 μλ.
Εγώ επειδή είμαι και σοβαρά βλαμμένος θα άλλαζα λάδια ήδη στο πεζοδρόμιο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και για την ποσότητα αλλά και για να το τσεκάρω στάθμη έχοντας βγάλει την παράμετρο τι και πόσο μου έβαλαν από την εξίσωση.
Και λιγότερο...
Natassa το διάστημα που φαίνεται στο τζαμάκι ΔΕΝ είναι αναλογικό της συνολικής ποσότητας λαδιού του κινητήρα (δηλαδή έπεσε στη μέση η στάθμη μεταξύ min και max ΔΕ σημαίνει ότι έχουν χαθεί/καεί τα μισά λάδια από το μοτέρ).
Επίσης οι κινητήρες καίνε και λάδι συνήθως. Ίσως όχι όλοι, αλλά θέλω να πω ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα, εφόσον η ποσότητα είναι μέσα στα "φυσιολογικά" όρια που γράφει το μάνιουαλ.
Αυτό που έχεις να κάνεις (αν δεν αλλάζεις μόνη τα λάδια) είναι να τσεκάρεις τη στάθμη όταν πάρεις τη μηχανή από το σέρβις (καλό είναι να είναι στο max), να την ελέγξεις μετά από 1000-1500χλμ και να συμπληρώσεις όσο χρειάζεται για να ξαναέρθει στο max.
Έτσι θα επισημάνεις ακριβώς την κατανάλωση λαδιού του κινητήρα σου. Το να συμπληρώσεις 200ml στα 1500χλμ δεν είναι κάτι, ούτε σημαίνει ότι σε κάθε μεγάλη βόλτα πρέπει να κουβαλάς και ένα μπουκάλι λάδι. Και να γυρίσεις από τον... γύρο της Ελλάδας και να λείπει μισό λίτρο (από τα 3,3λ όπως ειπώθηκε παραπάνω) δε σημαίνει ότι το μοτέρ σκόρπισε... Απλά εφόσον ο κινητήρας σου καίει αποδεδειγμένα λάδι (εντός φυσιολογικών ορίων πάντα) πρέπει πλέον να έχεις το μυαλό σου και να ελέγχεις τη στάθμη, και όχι να πηγαίνεις τυφλά τη μηχανή από σέρβις σε σέρβις.

Για το φανάρι, τι να πω, έχεις απόλυτο δίκιο... Οποιαδήποτε δικαιολογία είναι απλώς απαράδεκτη!

Συγχώρα μου τον... διδακτικό τόνο παραπάνω, μπορεί όλα αυτά να τα ξέρεις, θέλω απλά να εξορθολογίσω λίγο αν γίνεται την αγανάκτησή σου. Φιλικά πάντα...

Υ. Γ. Πχ για το LC4 μοτέρ του 640 (ξέρω άλλου είδους κινητήρας, μιας άλλης εποχής), η ΚΤΜ θεωρεί φυσιολογική κατανάλωση λαδιού 0.3-0.8λ/1000χλμ!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από το μιν στο μαξ είναι περίπου 500 μλ.
Αν έβαλε 250 και πήγε στη μέση έλειπαν 500 μλ.
Εγώ επειδή είμαι και σοβαρά βλαμμένος θα άλλαζα λάδια ήδη στο πεζοδρόμιο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και για την ποσότητα αλλά και για να το τσεκάρω στάθμη έχοντας βγάλει την παράμετρο τι και πόσο μου έβαλαν από την εξίσωση.
Πρώτον, μην τα γράφετε αυτά έτσι απλοϊκά γιατί θα δημιουργηθούν άλλα προβλήματα. Η στάθμη στο ματάκι ενός κάρτερ δεν ανεβαίνει αναλογικά, είναι καθαρά θέμα των διαμερισμάτων ενός κινητήρα.
Δεύτερον, σε μια μοτοσυκλέτα που είναι καινούρια και για να μπορείς να πουλάς μούρη όταν χρειαστεί οφείλεις να κάνεις τα service σε συνεργείο που τοποθετεί τη σφραγίδα του ώστε "όταν" συμβεί η στραβή να μπορείς να διεκδικείς τα δικαιώματα σου.

Γενικά η διαδικασία είναι αλλαγής λαδιών είναι απλή αλλά πολλές φορές "κάπως" χρονοβόρα (για τα δεδομένα των περισσότερων συνεργείων της χώρας μας) και εκεί είναι που γίνονται τα λάθη, στην απουσία υπομονής και στη νοοτροπία "ξεπέτα".
Να μην τα υπεραναλύω, 99% το λάθος έγινε -όπως γράφτηκε- στην τοποθέτηση. Για αυτό καλό είναι μετά από ένα service να γίνεται και ένας οπτικός έλεγχος από εμάς τους ίδιους σε φρένα, λάδια, αλυσίδες για να είμαστε 100% ήσυχοι ή... δεν είναι καθόλου κακό να ζητάμε να είμαστε παρόντες. Δεν πιστεύω πως είναι άσχετοι, είναι ή τσαπατσούληδες ή ανεύθυνοι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και λιγότερο...
Natassa το διάστημα που φαίνεται στο τζαμάκι ΔΕΝ είναι αναλογικό της συνολικής ποσότητας λαδιού του κινητήρα (δηλαδή έπεσε στη μέση η στάθμη μεταξύ min και max ΔΕ σημαίνει ότι έχουν χαθεί/καεί τα μισά λάδια από το μοτέρ).
Επίσης οι κινητήρες καίνε και λάδι συνήθως. Ίσως όχι όλοι, αλλά θέλω να πω ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα, εφόσον η ποσότητα είναι μέσα στα "φυσιολογικά" όρια που γράφει το μάνιουαλ.
Αυτό που έχεις να κάνεις (αν δεν αλλάζεις μόνη τα λάδια) είναι να τσεκάρεις τη στάθμη όταν πάρεις τη μηχανή από το σέρβις (καλό είναι να είναι στο max), να την ελέγξεις μετά από 1000-1500χλμ και να συμπληρώσεις όσο χρειάζεται για να ξαναέρθει στο max.
Έτσι θα επισημάνεις ακριβώς την κατανάλωση λαδιού του κινητήρα σου. Το να συμπληρώσεις 200ml στα 1500χλμ δεν είναι κάτι, ούτε σημαίνει ότι σε κάθε μεγάλη βόλτα πρέπει να κουβαλάς και ένα μπουκάλι λάδι. Και να γυρίσεις από τον... γύρο της Ελλάδας και να λείπει μισό λίτρο (από τα 3,3λ όπως ειπώθηκε παραπάνω) δε σημαίνει ότι το μοτέρ σκόρπισε... Απλά εφόσον ο κινητήρας σου καίει αποδεδειγμένα λάδι (εντός φυσιολογικών ορίων πάντα) πρέπει πλέον να έχεις το μυαλό σου και να ελέγχεις τη στάθμη, και όχι να πηγαίνεις τυφλά τη μηχανή από σέρβις σε σέρβις.

Για το φανάρι, τι να πω, έχεις απόλυτο δίκιο... Οποιαδήποτε δικαιολογία είναι απλώς απαράδεκτη!

Συγχώρα μου τον... διδακτικό τόνο παραπάνω, μπορεί όλα αυτά να τα ξέρεις, θέλω απλά να εξορθολογίσω λίγο αν γίνεται την αγανάκτησή σου. Φιλικά πάντα...

Υ. Γ. Πχ για το LC4 μοτέρ του 640 (ξέρω άλλου είδους κινητήρας, μιας άλλης εποχής), η ΚΤΜ θεωρεί φυσιολογική κατανάλωση λαδιού 0.3-0.8λ/1000χλμ!
Μάλλον με πρόλαβες στα περισσότερα Αλέξανδρε....
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
να ρωτήσω ποιος μηχανικος?
ο Κοντης δεν ειναι ο μηχανικος?
αυτος δεν κανει κουμάντο εκει?

οσο είχα το 1050 δεν είχα παράπονο...
στ 1050 έπρεπε να ζεστάνεις πρωτα μετα να αφήσεις καποιο χρονο και μετα να μετρήσεις λαδι
μήπως κατι δεν κάνεις σωστά?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Καταρχήν οι άνθρωποι αλλάζουν.

Διαπιστευμένο πολλές φορές και σε άλλες συνεργασίες.

Ο Κόντης ήταν παρόν σε όλα, άκουσε όλα τα παράλογα του υπαλλήλου του (και προφανώς συμφωνούσε) αλλά και εκείνος που όταν ΕΓΩ ζήτησα να πάρει θέση, στο τέλος τα βρήκα μαζί του.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Επειδή δυο μηχανές είχα όλες και όλες, και με το Suzuki είχα κάνει ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, καμία σχέση με το trident, και όσο ήταν στην εγγύηση λοιπόν, Suzuki - Triumph 100 - 0
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Ερώτηση: αύριο που θα το πάρω ο δείκτης πρέπει να είναι στο ανώτερο level????

(Σας ευχαριστώ πολύ όλους)
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Νατάσσα για τα λάδια και έχω έτσι νόμιζα για την Αφρικα, μετα κατάλαβα οτι φταίει το δάπεδο, ο δείκτης ίσα που λερωνόταν.
Τελικά βρήκα συγκεγκριμένο χώρο αλφάδι και τα μετράω ΑΑΝ έχω όρεξη . Στην αλλαγή λαδιών μετράω τί έβγαλε να έχω περίπου εναν μπούσουλα.
Γενικά δεν με απασχολεί η ποσότητα οταν πετάω 4 λιτρά στο κάρτερ και δεν βλέπω διαρροες ούτε άσπρους καπνούς τότε κάπου εκει μεσά θα ναι..δεν μπορεί να ναι και αλλού.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ερώτηση: αύριο που θα το πάρω ο δείκτης πρέπει να είναι στο ανώτερο level????

(Σας ευχαριστώ πολύ όλους)
Πρέπει να είναι ανάμεσα στο μιν και το Μαξ.
Συνήθως βρίσκεται περίπου στην μέση αυτού του διαστήματος.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ερώτηση: αύριο που θα το πάρω ο δείκτης πρέπει να είναι στο ανώτερο level????

(Σας ευχαριστώ πολύ όλους)
Φυσιολογικά ναι. Τι λέει το μάνιουαλ σου;
Πάρε και ένα λίτρο από το προτεινόμενο λάδι να το χεις σπίτι.

Υ. Γ. Τη στάθμη στο max μπορείς εύκολα να την πετύχεις με συμπλήρωμα κατά τον έλεγχο σου ανά 1000χλμ. Μία μέση στάθμη δεν επιτυγχάνεται εύκολα, παρά μόνο στο περιπου, κι έτσι θα είναι λιγότερο ακριβής η κατανάλωση λαδιού που θα μετρήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Τα λαδια διαστελονται με την θερμοκρασια. Οποτε παντα μετραμε με το μοτερ κρυο ωστε να εχουν στραγγιξει και στο καρτερ.
Υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Στο ΧΤ600 μετράμε με ζεστό λάδι και αφού πρώτα το βάλουμε να δουλέψει για 10 δευτερόλεπτα ώστε να γυρίσουν τα λάδια.
 
Top Bottom