Ποια θα είναι η εξήγηση;;;;
Δεν είμαι μηχανικός αλλά ούτε είμαι ηλίθια και δεν είναι η πρώτη μου μηχανή και πάντα ασχολιόμουν.
Αυτό μου είπαν και εδώ, γράσο. Οκ, να το δεχτώ….
Η μέτρηση όμως είναι στο χαμηλότερο σημείο. Και το επιβεβαίωσαν και εδώ.
Μου λέει ο μηχανικός (και όχι ο Κοντής ο οποίος είναι παρόν σε όλη την κουβέντα) η μηχανή καίει λάδι. Οκ. 1400 χλμ ακριβώς από το σερβις και το δείχνει στο πιο χαμηλό σημείο. Να το τσεκάρεις συχνά μου λέει. Ποσό ρε φίλε;;; Άλλοι 1400 χλμ τα κάνουν σε ένα ΣΚ. Δηλαδή στα μισά να τσεκάρω το λάδι, στα 700, και δω πως δεν έχει και είμαι στα βουνά τι θα κάνω;;;
Μιλάμε για τρέλα…..
Ξεκίνησα να γράφω πριν και δεν το πόσταρα, όποτε συνεχίζω παρακάτω με το τι έγινε.
Τελικα έβαλα στην κουβέντα τον Κόντη ο οποίος μονο άκουγε. Ανοίχτηκε η μηχανή. Είναι όντως λάδι αλυσίδας (και ευχαριστώ που μου το είπατε γιατί δε θα το πίστευα).
Παρολαυτα το χαμηλό λάδι ισχύει. Πρόσθεσε 250 ml και πήγε στη μέση (ανάμεσα στα δυο σημεία).
Συμφώνησα να το παρω (αύριο) να το τσεκάρω κάθε φορά που το πάω βόλτα για τα επόμενα 1400.
Μου φαίνεται παράλογο με 250ml να είναι στη σωστή ένδειξη….
Επίσης με την ευκαιρία ήρθα και για το φανάρι που είναι θαμπό και ήθελα να αλλαχτεί στην εγγύηση. Θα κάτσω να γράψω μετά τι μου είπαν.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Με τα πολλά, πολλά πολλά όμως, (που είναι ανεπίτρεπτο γιατί είναι στην εγγύηση μέχρι σεπτ 2024) θα αλλαχτεί.