Η τρίαινα μου. (Triumph Trident 660)

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Από το manual του Trident 660,ζέσταμα 5 λεπτά στο ρελαντί, σβήσιμο,αναμονή 3 λεπτά και μέτρημα βιδώνοντας εντελώς τον δείκτη.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Το πήρα το μηχανάκι, θα τσεκάρω για τα επόμενα 1000 και βλέπουμε.

Είμαι περίεργη να δω τι θα γίνει με το φανάρι, γιατί σήμερα μου είπαν το στέλνουμε στον τεχνικό διευθυντή να δούμε τι θα μας πει κτλ κτλ.

Είμαι ΠΟΛΥ περίεργη…

(Τα βρήκα τα στοιχεία του ανθρώπου αλλά δε θα ενοχλήσω ακόμα)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το φανάρι, έχεις δει αν είναι γενικότερη βλάβη ή σπάνια/μόνο στο δικό σου;
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Είναι γενική η βλάβη. Αφού οι ίδιοι μου είπαν και να το αλλάξουμε πάλι θαμπό θα έρθει από την εταιρεία (!!!! τραγικό). Βασικά δεν ήθελαν να το περάσουν στην εγγύηση. Γίναμε μπίλιες εχθές.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Στο ΧΤ600 μετράμε με ζεστό λάδι και αφού πρώτα το βάλουμε να δουλέψει για 10 δευτερόλεπτα ώστε να γυρίσουν τα λάδια.
Άλλο το ΧΤ , δεν έχει υγρό καρτερ και έχει και λάδι μέσα στον σκελετό...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άλλο το ΧΤ , δεν έχει υγρό καρτερ και έχει και λάδι μέσα στον σκελετό...
Για αυτό έγραψε ότι "υπάρχουν και εξαιρέσεις"!!! ;)
Η λέξη "πάντα" που χρησιμοποίησε ο μουσίτσας δηλαδή, δεν ισχύει κυριολεκτικά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Για το συγκεκριμενο συνεργειο εχω δει σε tiger 800 κολλητου φιλου να συμβαινει το αναποδο....το λαδι τερμα πανω στο τζαμακι ενω ητανε στο πλαινο σταντ...

Επισης για καταναλωση λαδιου, το δικο μου 800αρι οταν κοντευει εκει στην αλλαγη λαδιων (~6000χλμ) αρχιζει και καιει αρκετουτσικο, βλεπω τη σταθμη δηλαδη που κατεβαινει ανα 500-600 χλμ και συμπληρωνω μεχρι να κανω αλλαγη λαδιων.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Στο ΧΤ600 μετράμε με ζεστό λάδι και αφού πρώτα το βάλουμε να δουλέψει για 10 δευτερόλεπτα ώστε να γυρίσουν τα λάδια.
Οντως αλλα αυτο ειναι μοτερ ξηρου καρτερ.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για το συγκεκριμενο συνεργειο εχω δει σε tiger 800 κολλητου φιλου να συμβαινει το αναποδο....το λαδι τερμα πανω στο τζαμακι ενω ητανε στο πλαινο σταντ...

Επισης για καταναλωση λαδιου, το δικο μου 800αρι οταν κοντευει εκει στην αλλαγη λαδιων (~6000χλμ) αρχιζει και καιει αρκετουτσικο, βλεπω τη σταθμη δηλαδη που κατεβαινει ανα 500-600 χλμ και συμπληρωνω μεχρι να κανω αλλαγη λαδιων.
Αρκετές φορές έχω παρατηρήσει σε συνεργεία να τείνουν να βάζουν παραπάνω λάδι από το ανώτερο όριο στο ματάκι.
Πχ την τελευταία φορά μου έβαλε κ εμένα πιο πολύ. Όχι τόσο που να είναι πρόβλημα, δλδ με ελάχιστη κλήση εκτός ισορροπίας φαίνεται η φυσαλίδα στο άνω όριο, αλλά τη επόμενη φορά θα του πω να προσέξει να είναι ακριβώς.
Δλδ ακόμα και για τα αυτονόητα πρέπει να προσέχουμε.. και δεν είναι θέμα κλήσης του δαπέδου κλπ. Το έχω προσέξει!
Το ίδιο μου έκαναν και στο προηγούμενο μηχανάκι σε άλλο συνεργείο αλλά δεν έδινα κ πολύ σημασία γιατί αυτό έκαιγε έτσι κι αλλιώς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από το manual του Trident 660,ζέσταμα 5 λεπτά στο ρελαντί, σβήσιμο, αναμονή 3 λεπτά και μέτρημα βιδώνοντας εντελώς τον δείκτη.
Γιατί νιώθω πως πέρασε στα ψιλά... Άλλο ακουμπάμε τη τάπα στη τρύπα του κάρτερ και άλλο την βιδώνουμε εντελώς για να δούμε το σωστό αποτέλεσμα.

Εύγε και πάλι αγαπητή ΔΟΜΗ, εεεε, Λευκάδιος ήθελα να πω.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Γιατί νιώθω πως πέρασε στα ψιλά... Άλλο ακουμπάμε τη τάπα στη τρύπα του κάρτερ και άλλο την βιδώνουμε εντελώς για να δούμε το σωστό αποτέλεσμα.

Εύγε και πάλι αγαπητή ΔΟΜΗ, εεεε, Λευκάδιος ήθελα να πω.
Θέμα μοντέλου και μόνο, κάποια δεν θέλουν βίδωμα.Τα manual νά'ναι καλά,απλή λογική ρε φίλε .
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
To email του Κόντη και η απάντηση της triumph hellas





To φανάρι σήμερα:









 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Είναι η κλασσική περίπτωση πόσο ικανοποιημένους θέλει να μας κρατήσει ο τοπικός μας αντιπρόσωπος/συνεργείο.

Το συνεργείο προώθησε email στην Νατάσα που δεν είναι υποχρεωμένο να το κάνει, απλά επειδή γίνανε μπίλιες της το προώθησε για να την "ξεφορτωθεί".
Αυτή η αλληλογραφία υποτίθεται ότι είναι μεταξύ συνεργείου και ελληνικής αντιπροσωπείας.

Ο παραπάνω τυπος στο facebook που λέει οτι του το πέρασαν εγγύηση, πως το ξέρει αν το αντικατέστησε η Triumph ή το κατάστημα που αγόρασε την μοτοσυκλέτα απλά για να τον κρατήσει χαρούμενο?
Κι εμένα σε ΚΤΜ και ειδικά στο Husqvarna μου άλλαξαν πράγματα που δεν τα κάλυπτε η εγγύηση απλά για να με κρατήσει πελάτη και χαρούμενο το κατάστημα.

Πάντως από τις φωτογραφίες της εμένα δεν μου φαίνεται θολωμένο (μπορεί και να αδικούν), αλλά εντύπωση μου κάνουν τα δαχτυλικά αποτυπώματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν λέει κάπου ή κάποιος, ότι του άλλαξαν το φανάρι. Για τη λάμπα λένε ότι τους άλλαξαν (σε όσους άλλαξαν δηλαδή).

Απ'τις φωτογραφίες εγώ προσωπικά δεν μπορώ να ξέρω, αν φταίει η λάμπα ή το φανάρι!!! Ότι διάβασα λέω!!!!

Η πιο εύκολη και φθηνή λύση, είναι αλλάξει μια λάμπα και βλέπει! Αν δεν "στρώσει", επιμένει για το φανάρι!!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και αν αλλαχθεί η λάμπα (σαν πρώτη κίνηση) οποίος και αν είναι αυτός που θα κάνει αυτή τη δουλειά, να μην αγγίξει με γυμνά δάκτυλα το γυαλί της!!! Να την πιάσει μόνο από το πίσω μερος.
Αυτό ισχύει για πολλούς τύπους λαμπτήρων!!!!
 
Top Bottom