Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καλησπέρα με λίγα λόγια δεν γίνεται στο Africa να κατεβάσουμε 1 χιλιοστο κεφαλή με μαμα πιστόνια;

Ειναι κατι που δε μπορεις να ξερεις εκ των προτερων οπως εγραψα παραπανω. Μετρας τι εχεις, και αναλογως με το που θες να πας, φρεζαρεις αναλογως. Συνηθως για πιο συγχρονα μοτερ δεν υπαρχει περιθοριο να κατεβεις ενα ολοκληρο χιλιοστο αλλα μερικα δεκατα μολις, το μοτερ του αφρικα δεν ειναι βεβαια τετοιο. Για ενα μοτερ με τον κυλιδρισμο του αφρικα το squish band θα ελεγα πως ειναι οριακα 1-1.2χιλ. Οπως μου ειπε o mxersraz για να φτασει εκει χρειαστηκε να κατεβει 1χιλιοστο, αλλα αυτο εγινε αφου μετρησε πρωτα, οχι ετσι στην τυχη. Οπως μου ειπε ειναι συνηθισμενο για τετοια μοτερ, εγω προσωπικα δεν εχω ασχοληθει και για να πω την αληθεια, αν και αρκετα μεγαλο σαν νουμερο, για ενα μοτερ χαμηλων επιδοσεων και συμπιεσης δε μου φαινεται και πολυ τραγικο. Σε καθε περιπτωση, αν σκοπευεις να μπεις σε τετοιες δουλειες, θα πρεπει να μετρησεις, μετα να φρεζαρεις, και μετα να ξαναμετρησεις παλι.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τι ειναι το squish band ρε παιδια?

Ειναι η ελαχιστη αποσταση του πιστονιου απο την κεφαλη, οσο πιο κοντα ειναι αυτο στο μηδεν, τοσο πιο καλη η καυση του μειγματος. Για τεχνικους λογους ομως δε μπορει να ειναι μηδεν, ενα χιλιοστο ειναι συνηθως το οριο για τετραχρονους κινητηρες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλησπέρα εντυπώσεις έχουμε από τον κινητήρα;
Γειά σου Σωκράτη,

Λόγω ενός ατυχήματος και τώρα του lockdown, δεν έχω καταφέρει να πάω να το βάλω ενώ είναι έτοιμο από τον Αύγουστο...
Θα ενημερώσω για τα πάντα, ελπίζω σύντομα!
 

Σωκρατης

Μέλος
Όνομα
Σωκρατης
Μοτό
Africa twin 750
Γειά σου Σωκράτη,

Λόγω ενός ατυχήματος και τώρα του lockdown, δεν έχω καταφέρει να πάω να το βάλω ενώ είναι έτοιμο από τον Αύγουστο...
Θα ενημερώσω για τα πάντα, ελπίζω σύντομα!
Περαστικά και γρήγορα
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Με καθυστέρηση μόλις 6 μήνες, προχθές επιτελους την έστειλα για να μπεί το μοτέρ..............
Και σήμερα με το καλό αρχίζουν οι εργασίες...... Επιτέλους!!!! :sn:




Η μεταφορά της συνοδεύτηκε επίσης από το παρακάτω email που απευθύνεται σε έναν εξαιρετικό και σοβαρό άνθρωπο κάποιας ηλικίας, ο οποίος ασχολείται κυρίως με street Ducati, τα οποία προφανώς είναι όλα στην πένα... Και τώρα λοιπόν αυτός ο άνθρωπος θα κληθεί να κάνει πολλά km με τη Ρία για δοκιμές.................




"Επίσης, μην τρομάξεις πάρα πολύ που θα τη δεις σε αυτή την κατάσταση (όχι, δεν έγινε φραπές στο φορτηγό)... Δε θα σκορπίσει, όσο κι αν προδιαθέτει για το αντίθετο. Είναι χιλιοδοκιμασμένο, όπως ακριβώς τη βλέπεις, από ευρωπαικούς αυτοκινητόδρομους, μέχρι και άλματα σε χώμα. Είναι έτσι εδώ και χρόνια. Ό,τι ήταν να σπάσει έσπασε, οπότε μη σε ανησυχεί κάτι.

Κάποιοι περίεργοι ήχοι κατά την οδήγηση προέρχονται κυρίως από την προέκταση του σταντ, την ποδιά που συντονίζει, σπασμένα πλαστικά, βάσεις κοντέρ, καθώς και από διάφορα άλλα πράγματα, οπότε επίσης δε συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Κοντέρ δεν έχει και το βολτόμετρο δείχνει λάθος (είναι +0.3-0.4V από την ένδειξη). Φρένα έχει και μπροστά και πίσω αλλά μην το δένεις και κόμπο.

Με το ύψος και να σου πω να μην τρομάξεις, θα τρομάξεις, οπότε προχωράμε έτσι.
Το σταντ είναι πολύ κοντό για το ύψος της, οπότε γέρνει πολύ και καθώς και η σέλα είναι ισιωμέμη, αρχικά φαίνεται πολύ δύσκολο να τη σηκώσεις όρθια μόλις καβαλήσεις (και είναι), αλλά δεν πτοούμαστε!.
Η λύση έχει ως εξής:
Την καβαλάς δίπλα από ένα πεζοδρόμιο ή έστω ένα λίγο υπερυψωμένο σημείο ώστε να πατάς καλύτερα βάζοντας περισσότερη δύναμη από τη μεριά του σταντ.
Ή το σημείο που πατάει το σταντ να είναι λίγο πιο υπερυψωμένο από το επίπεδο.
Επίσης βοηθάει αρκετά την ώρα που κάνεις την κίνηση να την καβαλήσεις, να βάλεις δύναμη με το πόδι στιγμιαία στο αντίθετο από το σταντ μαρσπιέ, τραβώντας τη ταυτόχρονα και από το τιμόνι.
Με συνδυασμό δε των 3ών παραπάνω, η διδικασία ισως και να μην είναι απαραίτητα τραυματική.
(μπορείς βέβαια να βάλεις και κάποιον να σε τραβάει από τα κάγκελα αντί για όλα αυτά, αλλά θα πρέπει να τον παίρνεις παντού μαζι σου τον άνθρωπο, με αποτέλεσμα να εκνευριστεί και αυτός...)

Όταν την καλοπιάνεις συνήθως είναι πιο συνεργάσιμη. Θετική ενέργεια πάνω απ'όλα!

Είναι νόμιμη!


υ.γ. Σε παρακαλώ μην της βάλεις φωτιά!"






:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σε ποιον την έστειλες Ορέστη για να σου βάλει τον κινητήρα;
Είναι ο ίδιος που έκανε την ανακατασκευή και τις βελτιώσεις.
Δυστυχώς μου ζητήθηκε να μη μοιραστώ την επαφή, καθώς αναλαμβάνει project επιλεκτικά και κυρίως για hobby.
Θα το μοιραζόμουν με μεγάλη χαρά υπό άλλες συνθήκες, καθώς είναι εξαιρετικά σπάνιος άνθρωπος και τεχνίτης.
Το μόνο του ελάτωμα είναι οτι ασχολέιται σχεδόν αποκλειστικά με Ducati...:p:p
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Και την πήραμε και πίσω...


Μα ήθελα να'ξερα τι τα βάλανε τα περιτυλίγματα... Να μη γρατζουνιστει??? :ha



Το παράδοξο είναι πως ο Chief όχι απλά δεν της έβαλε φωτιά... αλλά του άρεσε πολύ το μηχανάκι λέει!!! :oops::oops::oops::oops:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και την πήραμε και πίσω...


Μα ήθελα να'ξερα τι τα βάλανε τα περιτυλίγματα... Να μη γρατζουνιστει??? :ha



Το παράδοξο είναι πως ο Chief όχι απλά δεν της έβαλε φωτιά... αλλά του άρεσε πολύ το μηχανάκι λέει!!! :oops::oops::oops::oops:
Καλώς την δέχτηκες!:inlove:
Τα ζιγκλέρ ήρθαν...?
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Αν με με απατά η όραση κ η ακοή μου το είδα Τετάρτη απόγευμα να περνάει στην Λ. Σπατων κοντά στην Βεργίνα.
Λέω ακοή γιατί πρώτα ακουσα κάτι εξαιρετικό να έρχεται κ μετά το είδα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αντε ρε φίλε βάλε ακόμη καμία φωτογραφία το εργαλείο γιατί μας πρήξανε στα διπλανά νήματα με τα 990 και τα τ700...
Το μέλλον μας ανήκει... Έρχονται μοντες σε πολλά σαπια
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλώς την δέχτηκες!:inlove:
Τα ζιγκλέρ ήρθαν...?
Να σαι καλά Θένο!
Τα ζιγλέρ ήρθαν προχθές..... Ο ολλανδός τα έστειλε αμέσως αλλά 3-4 μέρες μετά που είδα οτι κολλούσανε άσχημα στα ταχυδρομεία, έψαξα και πήρα από Ελλάδα τα αντίστοιχα της EBC για να προλάβω να τα στείλω μαζί με τη μηχανή.. Θα γράψω 2 λεπτομέρειες στο θέμα που είχα ανοίξει για αυτά μπας και τα ψάχνει και κανείς άλλος.

Αντε ρε φίλε βάλε ακόμη καμία φωτογραφία το εργαλείο γιατί μας πρήξανε στα διπλανά νήματα με τα 990 και τα τ700...
Αν είναι η Ρία ευχάριστο οπτικό διάλειμμα συγκεκριμένα από τα Τ7 και 990, χαίρομαι ιδιαίτερα!!! :D
Αν και εξωτερικά δεν έχει αλλάξει και τίποτα, θα βάλω μερικές φωτό από κάποιες λεπτομέρειες, καθώς και τις εντυπώσεις μόλις τελειώσω το στρώσιμο και τα συναφή. :cool:

Αν με με απατά η όραση κ η ακοή μου το είδα Τετάρτη απόγευμα να περνάει στην Λ. Σπατων κοντά στην Βεργίνα.
Λέω ακοή γιατί πρώτα ακουσα κάτι εξαιρετικό να έρχεται κ μετά το είδα...
Ναι ναι.... Η αφεντιά μας ήτανε! :)
Της έκανα το πρώτο "στρώσιμο". Σε εκέινο το σημείο πρέπει να ήμουν στις 6.5Κ στροφές... Κρίμα που δε με σταμάτησες.
Το οτι στην περίπτωσή της ο ήχος ταξιδεύει ταχύτερα από φως, είναι παγκόσμια πρωτιά πάντως!!:ha
Το σίγουρο είναι οτι ακούγεται πολύ ωραία το μπουρδελάκι.....

Το μέλλον μας ανήκει... Έρχονται μοντες σε πολλά σαπια
Έεεεετσι!!



Η συνέχεια σύντομα
:friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και την πήραμε και πίσω...


Μα ήθελα να'ξερα τι τα βάλανε τα περιτυλίγματα... Να μη γρατζουνιστει??? :ha



Το παράδοξο είναι πως ο Chief όχι απλά δεν της έβαλε φωτιά... αλλά του άρεσε πολύ το μηχανάκι λέει!!! :oops::oops::oops::oops:
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Βελτίωση απόδοσης παλιού μοτέρ

Με βάση όλα τα παραπάνω λοιπόν κλήθηκα να επιλέξω έως που ήθελα να "τραβήξω" τις βελτιώσεις του παλιού μου μοτέρ, ανάλογα με την επιθυμητή αύξηση δύναμης και το φάσμα της απόδοσής της, τις οδηγικές μου ανάγκες και προτιμήσεις, το κόστος, το χρόνο, τη θυσία σε μακροζωία του μοτερ, κλπ κλπ.

Μετά από πολλές ώρες συζητήσεων και ανάλυσης των δεδομένων και των δυνατοτήτων σε βελτιώσεις, επέλεξα μια όχι εντυπωσιακή, αλλά ούτε συντηρητική οδό...
Επιλέχτηκαν λοιπόν να γίνουν βελτιώσεις πάνω σε αυτά τα χαρακτηριστικά τα οποία η Honda θα έπρεπε να είχε βγάλει εργοστασιακά, δίνοντας ένα πιο αξιόμαχο και ανταγωνιστικό κινητήρα στην αγορά.

Ξεκινώντας λοιπόν από τις πάρα πολύ κλειστές και φιμωμένες κεφαλές, επιλέχτηκαν να γίνουν οι παρακάτω βελτιώσεις:
  1. Αλλαγή βαλβίδων εισαγωγής με μεγαλύτερες (από Ø26 σε Ø28mm) χειροποίητες βαλβίδες από την αγγλική G&S Valves και επεξεργασία των εδρών τους.
  2. Φρεζάρισμα των βάσεων των κεφαλών κατά 1mm για αύξηση συμπίεσης κατά 1:1 (10:1 πλέον αντί 9:1) και μείωση του squish band (καλύτερη καύση / απόδοση / αξιοπιστία)
  3. Γυάλισμα / ροική εξέλιξη κεφαλής με μελέτη και χειροποίητα καλούπια για μέτρηση ροών για το συγκεκριμένο μοτέρ.
  4. Εκκεντροφόροι stage 1
Δυστυχώς από τα παραπάνω οι εκκεντροφόροι δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ.
Η γερμανικη Tornado οπου ήταν να γίνει το reprofile, απαιτούσε ολόκληρες τις κεφαλές για βελτίωση μαζί με τους εκκεντροφόρους (τσιφλίκι), κάτι το οποίο αρνηθήκαμε από μεριάς μας, καθώς όλες οι άλλες εργασίες στις κεφαλές είχαν ήδη μελετηθεί καλά και προγραμματστεί.
Η άλλη εναλλακτική με τους εκκεντροφόρους ήταν από την επίσης γερμανική BikeSide, η οποία αναλαμβάνει να στείλει παρτίδες εκκεντροφόρων στο USA για βελτίωση με τα χαρακτηριστηκά που τους δίνεις, αλλά εκεί το συνολικό κόστος έβγαινε 800 γιούρω για 2 reprofile (δεν τρελαθηκαμε ακόμα...).
Οποιαδήποτε άλλη λύση για τους εκκεντροφόρους, εγχώρια η εξωτερικού απορρίφθηκε διότι δεν κάλυπτε τις απαιτήσεις που θέταμε είτε στο φάσμα βελτίωσης της απόδοσης είτε σε ποιότητα δουλειάς.
Παρόλα αυτά γίνανε θύλακες στις κεφαλές των πιστονιών εκεί που "πατάνε" οι βαλβίδες, ωστε μελλοντικά να μπορούν να εφαρμοστούν πιο άγριοι εκκεντροφόροι με τις μεγαλύτερες βαλβίδες και τη χαμηλωμένη κεφαλή, χωρις το φόβο στενών επαφών.


Όλα τα ρεκτιφιέ, το φρεζάρισμα των εδρών των βαλβίδων και των βάσεων των κεφαλών έγινε στην ¨Ωμέγα Ρεκτιφιέ" στην Αθήνα, όπου έκαναν εξαιρετική και πάρα πολύ προσεγμένη δουλειά(!!!) αλλά επίσης αρκετά τσουχτερή... (χαλάλι 1000 φορές το κάτι παραπάνω, παρά τα μισά χρήματα και αμφίβολο αποτέλεσμα σε τέτοιες εργασίες).






Στη συνέχεια έγινε ροική εξέλιξη των κεφαλών και "φάγωμα" των σημείων που εμποδίζουν τη βέλτιστη ροή, μετά από δοκιμές με εφαρμογή υποπίεσης αέρα, με χειροποίητα γύψινα καλούπια, φτιαγμένα ειδικά για αυτό το μοτέρ.

Πριν...



Μετά........





Χρονισμός των μαμά εκκεντοφόρων ωστε με τις ανανεωμένες κεφαλές να μην υπάρχει καμία απόκλιση από τα specs (προσέξτε το δίσκο Laverda!!)

.






Και μερικές έξτρα από το δέσιμο και το αποτέλεσμα...











Τέλος αγοράστηκε ένα σετ καινούριων μαμά καρμπυρατερ στα οποία θα γίνουν διάφοροι πειραμματισμοί προς βελτίωση της απόδοσης στο κυνήγι της "τέλειας καύσης" για αυτό το μοτέρ, με αισθητήρα "λ" ο οποίος θα εφαρμοστεί στους λαιμούς και όλα τα σχετικά.
Κατά τις δοκιμές θα εξεταστεί αν χρειαστει να μπει και προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική της ignitech.
Καρμπυρατέρ καθέτου ροής, αν και θα έδιναν πολύ κυρίως σε απόκριση, απορρίφθηκαν λόγω αμφιβόλου εφαρμογής σε χωμάτινες συνθήκες, όπου θα έπρεπε να επανασχεδιαστεί ολόκληρη η εισαγωγή αέρα κλπ κλπ...

Η αύξηση της απόδοσης αφορά σε όλο το φάσμα των στροφών (χαμηλά κυρίως από την αύξηση της συμπίεσης ενώ μεσαία-ψηλά και από την αύξηση των ροών), ενώ η αξιοπιστία του μοτέρ πρακτικά δε μεταβάλλεται καθόλου και εξαρτάται μόνο από το δεξί μου καρπό.


Το τρομερά αρνητικό σε όλη αυτή τη διαδικασία ήταν η απαράδεκτη εξυπηρέτηση του δικτύου της Honda (παγκοσμίως) που συνεπάγεται την πολύ δύσκολη προμήθεια καινούριων ανταλλακτικών. Ίσως αν άρχιζα αυτές τις ανακατασκευές 1 - 2 χρόνια αργότερα να μην τις ολοκλήρωνα ποτέ, ενώ είναι άκρως ζωτικό από εδω και πέρα το οτι έχω 2ο μοτερ στα χέρια μου.



Πλέον αυτή η μοτοσυκλέτα εκτός από μέσο μετακίνησης, αποτελεί ξεκάθαρα και ένα δημιουργικό project προσέγγισης της μοτοσυκλέτας των ονείρων μου, το οποίο ακόμα και για μένα τον ίδιο που το διαμορφώνω, είναι όλο εκπλήξεις!

Τώρα μένει η μακρά και βασανιστική υπομονή για την ανάρρωση μου, ωστε να μπορέσω να φορέσω στη Ρία το "καινούριο" παλιό της μοτεράκι, να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές και επιτέλους να χαρώ το αποτέλεσμα.



υ.γ. Πλέον είμαι πεπεισμένος πως οι πληροφορίες της παραπάνω παράθεσης του παλιού ποστ, είναι ο,τι πιο πλήρες και αναλυτικό υπάρχει αυτή τη στιγμή για τη βελτίωση αυτών των μοτερ :)


Η συνέχεια ελπίζω "σύντομα"...

:friendship:
Η κάλλιο αργά παρά ποτέ productions παρουσιάζει...


Συνέχεια περί βελτίωσης μοτέρ

Τις προηγούμενες μέρες ολοκληρώθηκε το στρώσιμο και καθώς τις μετατροπές στο μοτέρ τις έγραψα αναλυτικά παραπάνω, περνάμε στα τζεταρίζματα, τα απαραίτητα φωτορομάτζα και στο δια ταύτα.



Μαζί με τις βελτιώσεις του μοτέρ μπήκανε καινούργια καρμπυρατέρ τα οποία είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση και στα οποία στη συνέχεια έγιναν οι απαραίτητες επεμβάσεις.

Επιπλέον μπήκανε αυτά τα πανέμορφα και άριστης ποιότητας κολάρα σιλικόνης της Samco, καθώς τα παλιά άρχισαν να δείχνουν φθορές μετά από 22 χρόνια και κακουχίες..

Λυμένη και καλωδιωμένη με το wideband για την καυσανάλυση.




Ο ανοξείδωτος υποδοχέας του σένσορα με μιά πολύ ωράια κόλληση στα 40cm απόσταση από την έξοδο της κεφαλής



Ο σένσορας


Και το όργανο της ένδειξης




Για να βγουν / μπουν ξανά τα καρμπυρατέρ κατά το τζετάρισμα μαρτυρήσαμε την ώρα και τη στιγμή (δε θα ξαναγκρινιάξω για τα μπουζί του Τ7)...




Κάπως έτσι κυκοφορούσε στη Βουλιαγμένης πάνω κάτω το άλιεν κατά τις δοκιμές της καυσανάλυσης, ενώ ακουγόταν μέχρι και σε γειτονικές περιφέρειες, μπερδεύοντας τις αρχές για το που ακριβώς βρίσκεται, ως προς την εφαρμογή του lockdown... Ο θόρυβος που κάνει πλέον, ξυπνάει πρωτόγονα ένστικτα (ευτυχώς είναι αρκετά μπάσος και όχι τόσο ενοχλητικός όσο θα ήταν σε άλλες συχνότητες). George_M. :)



Μη σας μπερδεύουν τα μεγέθη και οι αναλογίες... Ο ευγενής γίγαντας που είναι πάνω στο Ριάκι έχει ύψος περίπου 2μιση με 4 μέτρα!:ha



Το σωστό τζετάριζμα με καυσανάλυση κάνει ζωτική διαφορά! Αν Χ είναι το μέγεθος της αύξησης της απόδοσης μετά τις μετατροπές στο μοτέρ, με τα τζεταρίζματα η απόδοση αυξήθηκε + Χ/2 επιπλέον... Και αυτό το Χ δεν έιναι καθόλου μα καθόλου λίγο παίδες...
Λόγω έλειψης κάποιων νούμερων ζιγκλέρ, το μηχανάκι δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα στο βέλτιστο, κάτι το οποίο θα ολοκληρωθεί μόλις παραλάβω τα νούμερα που μου λείπουν, οπότε και θα αυξηθεί ακόμα παραπάνω η απόδοση, η απόκριση και η σωστή λειτουργία. Παρόλα αυτά είμαστε ήδη πολύ κοντά σε αυτό. :cool:


Δένοντας το θη-ριάκι





Μια επιπλέον πινελιά ήταν η αντικατάσταση των προσταευτικών ψυγείων με αυτά τα πανάλαφρα και πανέμορφα του Boano.



Τα οποία δε χτυπάνε στο μάτι στο σημείο που βρίσκονται και δένουν πολύ διακριτικά και όμορφα την όψη από μπροστά.






Και η Ρία δεμένη... σχεδόν ακριβώς όπως ήτανε και πριν!!!!!! (εξωτερικά...) :cool::cool::cool::cool:







Στο δια ταύτα...

Ο Chief της έχει βάλει νέφτη κάπου εκεί μέσα... δεν εξηγείται αλλιώς αυτό το πράμα...
H πρώτη εντύπωση σε σχέση με πριν που λέτε, είναι σα να έχει χάσει 100 κιλά, να με έχει πετάξει κι μένα από πάνω (γιατί έτσι) και να πηγαίνει μόνη της… Κάπως έτσι μπορώ να περιγράψω το πως πάει συγκρίνοντάς τη με πριν. :hungover::hungover:




Η απόδοσή της παραμένει πάρα πολύ γραμμική ενώ έχει γεμίσει εντυπωσιακά σε όλο το φάσμα, αυξάνοντας εκθετικά όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Είναι πάρα πολύ πιο ξύπνιο και δυνατό παντού, με τόσο νεύρο ωστε οι στροφές να ανεβαίνουν θεαματικά γρήγορα σε σχέση με πριν... Από τις 4.5Κ στροφές και πάνω είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πως αποδίδει...

Στα χαμηλά η αύξηση της απόδοσης οφείλεται κυρίως στην στην αύξηση της συμπίεσης από το 9:1 στο 10:1 μέσω του φρεζαρίζματος της κεφαλής κατά 1mm και στην καλύτερη καύση λόγω της μείωσης του squish.
Από τα μεσαία και πάνω όμως αρχίζει η μαγεία η οποία κορυφώνεται κάπου μεταξύ 6Κ και 7.5Κ στροφές, όπου και μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι οι Ø28mm ατσάλινες βαλβίδες, αλλά κυρίως η τρομερή δουλειά στη ροική... (Κατά τις μετρήσεις στο flow bench, η ροή στις κεφαλές από μόνη της έδειξε αύξηση 17% σε σχέση με τις stock...).

Όπως ανέφερα και παραπάνω μένει να ολοκληρωθεί σύντομα το τζετάριζμα για να έχουμε το τέλειο αποτέλεσμα.




Για το μέλλον υπάρχουν κάποιες ιδέες για περεταίρω μετατροπές σε:
-Φώτα / όργανα / πύργο (??) (χωρίς να αλλάξει η όψη ή τα πλαστικά φυσικά :p)
-Περεταίρω ελάφρωμα (??)
-Φρένα (??)
-Ψύξη (??)
-Φρεσκάρισμα στο πλαίσιο επιτέλους.......... (??) (κάτι που απαιτεί παρατεταμένη ακινησία και 2ο όχημα δυστυχώς...)
-Εκκεντροφόροι (??) (Εν τέλει, ειλικρινά χαίρομαι που δεν έβαλα σε αυτή τη φάση τους εκκεντροφόρους, κάτι το οποίο επιβεβαιώθηκε και από άλλους κατά τις δοκιμές, όχι γιατί θα γινόταν κανένα τέρας ή μη διαχειρίσιμο προφανώς.......... αλλά γιατί θα ξέφευγε τελείως από αυτό που ήθελα και για το σκοπό τον οποίο το χρειάζομαι. Στο μέλλον άλλωστε, αν το συνηθίσω και το βαρεθώ έτσι, εδώ είμαστε, καθώς έχουν γίνει ήδη οι θύλακες στα πιστόνια για να τους δεχτούν μιας και αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο. Αν και όταν, θα με απασχολήσει μόνο το που θα γίνει το reprofile τους - μεγάλη κουβέντα αυτό.......).




Πλέον το σύνολο μαζί με αναρτήσεις, το ελάφρωμα και τα υπόλοιπα περιφεριακά, δένει υπέροχα, είναι πολύ πέρα από αυτό που είχα στο μυαλό μου αρχίζοντας το project και μόνο με βόλτα πιστεύω πως γίνεται κατανοητό. :)

Καθώς όμως αυτό είναι απλά ένα χρέπι 25ετίας... ίσως οι κύριοι mousitsas και pumba , έχουν να γράψουν δύο παραπάνω λόγια για το αποτέλεσμα, καθώς ο μεν την οδήγησε κατά το τζετάριζμα, ενώ ο δε γνωρίζει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το τι και πως έγινε στο μοτέρ. (plz μην τσακωθείτε!! :p)






υ.γ. Πάνο....... Άγγελε....... Άγη.......... είστε και πολύ παρφέ άτομα ρε μάγκες!!!!!
Και μόνο η γνωριμία και η συναναστροφή μαζί σας, έδωσε άλλη αξία σε όλο αυτό το ταξίδι και μου έμαθε πάρα μα πάρα πολλά...... Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!
Greek underground tuning scene rules!! :cool:


:friendship::friendship::friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom