ΚΤΜ 1050 Aventure 2015!
Άλλο ένα χτύπημα!
Έχει ανακοινωθεί ήδη από την KTM η νέα Super Adventure 1290 η οποία θα κάνει την
εμφάνισή της στο σαλόνι μοτοσυκλέτας της Κολωνίας. Ωστόσο, αυτό που δεν μπορούσαμε
να καταλάβουμε, ήταν γιατί προέβη στην αύξηση του κυβισμού του 1190 τόσο γρήγορα, και
δεν παρέμεινε στα ίδια κυβικά, και να ακολουθήσει οπτικά την πετυχημένη συνταγή της
BMW με το R 1200GS / Adventure.
Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται καθώς η KTM αναμένεται να κάνει την έκπληξη,
παρουσιάζοντας το Adventure στα 1050 κυβικά! Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το
ιταλικό περιοδικό Moto.it, βλέποντας η KTM τις Adventure μοτοσυκλέτες να μεγαλώνουν
συνεχώς σε κυβισμό, τοποθετεί την Super Adventure 1290 στην μεγάλη κατηγορία, δίνοντας
έτσι την ευκαιρία σε όποιον θέλει να έχει τα κορυφαία περιφερειακά και ηλεκτρονικά της
αγοράς, συστήματα πρόσφυσης, ABS, με σύστημα σταθερότητας, θερμαινόμενα γκριπ,
ρυθμιζόμενη σέλα αλλά και ζελατίνα. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι με το Adventure 1050 θέλει
να επιστρέψει στην κατηγορία των 1000 κυβικών εκατοστών όπου και για μία δεκαετία είχε
την κορυφαία μοτοσυκλέτα, 990 Adventure.
1 / 2
πηγη..bikeit.gr
Άλλο ένα χτύπημα!
Έχει ανακοινωθεί ήδη από την KTM η νέα Super Adventure 1290 η οποία θα κάνει την
εμφάνισή της στο σαλόνι μοτοσυκλέτας της Κολωνίας. Ωστόσο, αυτό που δεν μπορούσαμε
να καταλάβουμε, ήταν γιατί προέβη στην αύξηση του κυβισμού του 1190 τόσο γρήγορα, και
δεν παρέμεινε στα ίδια κυβικά, και να ακολουθήσει οπτικά την πετυχημένη συνταγή της
BMW με το R 1200GS / Adventure.
Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται καθώς η KTM αναμένεται να κάνει την έκπληξη,
παρουσιάζοντας το Adventure στα 1050 κυβικά! Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το
ιταλικό περιοδικό Moto.it, βλέποντας η KTM τις Adventure μοτοσυκλέτες να μεγαλώνουν
συνεχώς σε κυβισμό, τοποθετεί την Super Adventure 1290 στην μεγάλη κατηγορία, δίνοντας
έτσι την ευκαιρία σε όποιον θέλει να έχει τα κορυφαία περιφερειακά και ηλεκτρονικά της
αγοράς, συστήματα πρόσφυσης, ABS, με σύστημα σταθερότητας, θερμαινόμενα γκριπ,
ρυθμιζόμενη σέλα αλλά και ζελατίνα. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι με το Adventure 1050 θέλει
να επιστρέψει στην κατηγορία των 1000 κυβικών εκατοστών όπου και για μία δεκαετία είχε
την κορυφαία μοτοσυκλέτα, 990 Adventure.
1 / 2
πηγη..bikeit.gr