Πριν λίγο καιρό άλλαξα το varadero με ένα 690 smc.
Ο λόγος που το έκανα ήταν ότι θα σταματούσα τα ταξίδια για ένα μικρό διάστημα και ο δεύτερος λόγος ήθελα να γίνω πιο ευκίνητος και πιο ελαφρύς.
Αγόρασα ένα 690 enduro μετατροπή σε smc ,στο μέλλον μπορεί να το ξανά κάνω enduro . Είχα την δυνατότητα να πάρω ένα 950 η 990 ,ανασταλτικός παράγοντας ήταν μόνο το βάρος και το ύψος σέλας .
Το μηχανάκι είναι ακόμα στο συνεργείο , έφυγα για ένα ταξίδι και δεν πρόλαβα με την προετοιμασία να ασχοληθώ και με αυτό,μολις γυρίσω αν δεν είναι έτοιμο θα τον απογειωσω.
Ένας ακόμη λόγος αγοράς είναι το καλό πλαίσιο και οι πολύ καλές αναρτήσεις , η απλότητα στη συντήρηση και η ευκολία επισκευής (το τελευταίο δεν το έχω δει ακόμα).
Γενικά παίρνεις κάτι σύγχρονο και αν ασχοληθείς λίγο ,μάθεις τα χούγια του , θα το επισκευάσεις σχεδόν παντού ,αν έχεις μαζί σου το μαγικό καλώδιο και τα κλασικά εργαλεία .
Πρόσφατα χάζευα κάτι στο net και έπεσα σε ένα αγγλικό φόρουμ , επικοινώνησα με ένα τύπο από εκεί και αγόρασα σε μια πολύ καλή τιμή όλο το κιτ για τα δίπλα ρεζερβουάρ από την rallyraid , πριν φύγω τα παρέλαβα και αυτά ,τα έδωσα στο συνεργείο και περιμένω την συνέχεια .
Μετά το Πάσχα που θα είναι όλα επάνω και λειτουργικά (θεού θέλοντος ) θα το πάω για ζύγισμα γεμάτο με υγρά ,να έχουμε μια άποψη .