ΚΤΜ 690 Adventure

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα μπορουσε ομως να βγαλει ενα πολιτισμενο 800αρι (οσο πολιτισμενο μπορει η κτμ πχ σαν το 990) που εμφανισιακα να ειναι σαν το 690 με φερινγκ αλλα να παιρνει και δευτερο ατομο για ταξιδακι (ας μην ειναι εντελως ανετο) να παιρνει και τα καγκελα του για βαλιτσες να εχει ντεποζιτο και πισω και αγου εχουμε και 2016 να εχει και δυο χαρτογραφησεις... ταξιδι-χωμα!!!

Πολλα θελω εεε??? :yew:
Δε θες πολλά, αυτό ετοιμάζει η Yamaha με το νέο MT-07 Tenere και βασικά αναφέρεσαι στη μεσαία κατηγορία των δικύλινδρων! :yew:

Υπάρχουν κάποιοι -ονόματα δε λέμε- που λατρεύουν τα single!
Με όλα αυτά τα κουστούμια μιλάμε για ένα κυρίως On/Off fan bike:hailbig:
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μπαααα... το πολυ να το βγαλει σε μπλε σε μαυρο και σε ασπρο...


ΕΓΩ ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ!!!!! ;)
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Κοιτα χωρις πλακα... αγοραζεις το πορτοκαλι χρωμα με την περλα απο την κτμ... το βαφεις και μετα ψαχνεις μπροστινο και πισω αμορτισερ απο 690 enduro... τα κουμπωνεις πανω και μετα αγοραζεις εξατμιση φιλτρο παραλληλο εγκεφαλο κτλ για να το κανεις πιο γρηγορο και εισαι ετοιμος!!!

Χαχαχαχα :friendship::friendship:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Πριν λίγο καιρό άλλαξα το varadero με ένα 690 smc.
Ο λόγος που το έκανα ήταν ότι θα σταματούσα τα ταξίδια για ένα μικρό διάστημα και ο δεύτερος λόγος ήθελα να γίνω πιο ευκίνητος και πιο ελαφρύς.
Αγόρασα ένα 690 enduro μετατροπή σε smc ,στο μέλλον μπορεί να το ξανά κάνω enduro . Είχα την δυνατότητα να πάρω ένα 950 η 990 ,ανασταλτικός παράγοντας ήταν μόνο το βάρος και το ύψος σέλας .

Το μηχανάκι είναι ακόμα στο συνεργείο , έφυγα για ένα ταξίδι και δεν πρόλαβα με την προετοιμασία να ασχοληθώ και με αυτό,μολις γυρίσω αν δεν είναι έτοιμο θα τον απογειωσω.

Ένας ακόμη λόγος αγοράς είναι το καλό πλαίσιο και οι πολύ καλές αναρτήσεις , η απλότητα στη συντήρηση και η ευκολία επισκευής (το τελευταίο δεν το έχω δει ακόμα).

Γενικά παίρνεις κάτι σύγχρονο και αν ασχοληθείς λίγο ,μάθεις τα χούγια του , θα το επισκευάσεις σχεδόν παντού ,αν έχεις μαζί σου το μαγικό καλώδιο και τα κλασικά εργαλεία .

Πρόσφατα χάζευα κάτι στο net και έπεσα σε ένα αγγλικό φόρουμ , επικοινώνησα με ένα τύπο από εκεί και αγόρασα σε μια πολύ καλή τιμή όλο το κιτ για τα δίπλα ρεζερβουάρ από την rallyraid , πριν φύγω τα παρέλαβα και αυτά ,τα έδωσα στο συνεργείο και περιμένω την συνέχεια .

Μετά το Πάσχα που θα είναι όλα επάνω και λειτουργικά (θεού θέλοντος ) θα το πάω για ζύγισμα γεμάτο με υγρά ,να έχουμε μια άποψη .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Adventure950

Παντού πορτοκαλί!
Περιοχή
Άγιος City
Όνομα
Vaggelis
Μοτό
KTM Adventure 950 S
Μέσα στις άκρες ενα έτοιμο σετάκι για μετατροπή του 690 σε Adv look είναι 1500 - 2000 .
Και πάλι επιμένω στον αρχικό μου προβληματισμό , γιατι η εταιρεία δεν βγάζει κάτι τέτοιο σε παραγωγή.

Και εφόσον μιλάμε για εργοστασιακή κατασκευή , τα κιλά πέφτουν μιας και αυτοι ξέρουν (που λέει και η γνωστή διαφήμιση)
Εαν θυμάμαι καλά η κατανάλωση επίσης είναι χαμηλή , κάπου στα 5,2 - 5,5 ανα χλμ.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Η πρόταση της KTM Basel με το Quest είναι ίσως η εργοστασιακή πρόταση για να αντβεντσουράρης το 690, βγάλε βάλε πλαστικά δεν νομίζω να έχει μεγαλύτερη διαφορά από 5-10 κιλά χωρίς να γεμίσεις τα μπρός τεπόζιτα, φώτα δεν παίζουν ρόλο βγάζεις φανάρι βάζεις φανάρι, βάλε έξτρα τη βάση και τον πύργο, σε setup Evo1 και Evo2 παίζει αγορά και χωρίς πύργο...

Επίσης ας προσπεράσουμε την λέξη ή όρο ADV μιας και τα παραπάνω μηχανάκια είναι RAID και όχι ADV, εμείς τα λέμε ADV...Η ΚΤΜ πουλάει και οι γκαυλωμένοι πάνε και αγοράζουν κίτ, δεν νομίζω να χρειάζεται γραμμή παραγωγής για μια ADV έκδοση εφόσων και οι 2 πελάτες με το ίδιο μοτό πέρνουν το αποτέλεσμα που θέλουν.

Η τιμές σε κατηγορία Evo1, Evo2 kit της αγγλικής rallyraid παίζει στο 2500ευρά και το Basel Quest που συνοδεύεται με εγγύηση και πιστοποίηση ΚΤΜ γύρω στο 6000ρι!!!


Επίσης υπάρχει έτοιμο μοτό 660 που έγινε 690 και κατέλυξε σε 450 με την κατάληξη RFR, Rally Factory Replica, 15000 προκαταβολή για να αρχίσει η κατασκευή και 35000 στην παράδοση, ίδιας φιλοσοφίας και καθαρή ρέπλικα γιατί σαν σοβαρή εταιρεία η μαμά ΚΤΜ πουλάει Ready to Race σε αυτούς που ξέρουν τι αγοράζουν.

:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ποιο φτηνά κοστίζει να πάρεις ένα σχεδόν γνήσιο Rally, το 640 ADV και να του βάλεις το μοτόρι του 690...
Νομίζω ότι οι διαφορές τους, δεν είναι το μοτερ μόνο, αλλά και πάλι τέτοιες μετατροπές κοστίζουν και αυτές πολύ.
Υπάρχουν άραγε μεταχειρισμενα μοτερ 690???
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Ξέρει κάποιος που κυμαίνεται το βάρος στις παραπάνω εκδόσεις με τα μεγάλα ντεπόζιτα?Δεν λέω, μου αρέσουν αλλά προτιμώ τις πιο light εκδοχές του 690 γιατί θα νιώθω πιο άνετα σε μονοπάτια.
Ενα ντεπόζιτο και ενα μικρο fairing(ή ζελατίνα) μου αρκούν,αν δε το πακέτο είναι στο 701 ακόμα καλύτερα :laugh:.
Lynx R ε...???
Σε παραδέχομαι.....!!!

Αλλά,
Εμένα μου αρέσει για κάποιο λόγο περισσότερο το παρακάτω Lynx αν και δεν το έχω βρει στο site τους...
(η ζελατίνα ανεβοκατεβαίνει = τέλειο)







 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Νομίζω ότι οι διαφορές τους, δεν είναι το μοτερ μόνο, αλλά και πάλι τέτοιες μετατροπές κοστίζουν και αυτές πολύ.
Υπάρχουν άραγε μεταχειρισμενα μοτερ 690???
Κώστα η πρότασή μου ήταν μεταξύ σοβαρού κι αστείου, βλέποντας το συνολικό κόστος...
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Υπάρχει και η λύση Rade garage fairing (3,6 kg σύμφωνα με τον κατασκευαστή). Ντεπόζιτο 5,5 λίτρα κάτω από τη σέλα. Δεν έχεις την super αυτονομία αλλά για τα ελληνικά δεδομένα νομίζω είσαι ok. Με κόστος κάτω από 1.000.

Εν τέλει εξαρτάται από το τι θέλεις να κάνεις με το 690 & τι bugdet διαθέτεις.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Lynx R ε...???
Σε παραδέχομαι.....!!!

Αλλά,
Εμένα μου αρέσει για κάποιο λόγο περισσότερο το παρακάτω Lynx αν και δεν το έχω βρει στο site τους...
(η ζελατίνα ανεβοκατεβαίνει = τέλειο)







Ωραίες αλλά πανάκριβες.
Πρέπει να είναι παλαιότερο μοντέλο γι'αυτό δεν το έχει στην ιστοσελίδα.
Το νεο(με άλλα προβολάκια) και παλαιότερο μοντέλο


H Cemoto έχει την παρακάτω μάσκα που μοιάζει κάπως με το παλιό Lynx και είναι σημαντικά φτηνότερη(85 ευρώ).Δεν έχει ζελατίνα αλλά μπορεί να μπει ευκολα.Αν θέλετε ρυθμιζόμενη ζελατίνα η Lynx κοστίζει 625 δολάρια+έξοδα αποστολής:UH:

 
Τελευταία επεξεργασία:

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Γενικά θα το κρατούσα minimal = 1 μεγαλύτερο ντεπόζιτο + ίσως μια ζελατίνα...
Αν έριχνα λεφτά θα προσπαθούσα να το κάνω σαν το 690 του Cyril Despres του 2008, το μπλέ απλά χωρίς τα red bull...
Αλλιώς

Το 700rr από αυστραλία...






Tα ελληνικά Perfect fairings:





και Alberto dottori kit...
 
Τελευταία επεξεργασία:

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Το τελευταίο που ανέβασες ειναι Alberto dottori kit. Αν και άργησα να γράψω γιαυτο το θέμα έχω μετατρέψει το δικό μου σε adventure με τεπόζιτα rally raid και fairing από το Ktm 450 rally 12' (πατέντα). Αυτή τη στιγμή έχω τα fairing φανοποιείο και περιμένω....
 

man gs

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Manolis
Μοτό
Bmw f800gs
Πολυ ομορφα ολα, αλλα εαν το ειχα ηθελα μονο τα πλαινα καγκελα για τις βαλιτσες και ενα ποδηλατικο σορτσακι;).
:)
 
Top Bottom