ΚΤΜ 690 Adventure

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Το τελευταίο που ανέβασες ειναι Alberto dottori kit. Αν και άργησα να γράψω γιαυτο το θέμα έχω μετατρέψει το δικό μου σε adventure με τεπόζιτα rally raid και fairing από το Ktm 450 rally 12' (πατέντα). Αυτή τη στιγμή έχω τα fairing φανοποιείο και περιμένω....
Βάλε :photo:..!!
 

Adventure950

Παντού πορτοκαλί!
Περιοχή
Άγιος City
Όνομα
Vaggelis
Μοτό
KTM Adventure 950 S
Στέφανε καλά έκανες βέβαια , αλλα προσγειώθηκα απότομα!!

Χρήστο , συμφωνώ απόλυτα τα γούστα και οι κ@υλες πληρώνονται!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως από οτι έχω εντοπίσει το 701 θα έχει γουστόζικες και φθηνότερες λύσεις μόνο με μάσκα Rally (που κουμπώνει και χωρίς έξτρα ντεπόζιτα)! Τα έξτρα ντεπόζιτα που θα είναι προαιρετικά θα τα βγάλει το εργοστάσιο!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Πάντως από οτι έχω εντοπίσει το 701 θα έχει γουστόζικες και φθηνότερες λύσεις μόνο με μάσκα Rally (που κουμπώνει και χωρίς έξτρα ντεπόζιτα)! Τα έξτρα ντεπόζιτα που θα είναι προαιρετικά θα τα βγάλει το εργοστάσιο!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας

Όλες οι εταιρίες που εμφανίζουν στο 701 διάφορα μασκάκια κτλ κτλ όλες βγάζουν και για το 690 που είναι πανομοιότυπο με εμφανεί μερικές καλύτερες κοντρες σασί που έχουν αναφερθεί στο θέμα του 701.

Επίσης να συμπληρώσω ότι το βάρος σε ένα κιτ EVO2 από την RallyRaid είναι μόνο 9.5kg γιατί το λέγαμε παραπάνω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όλες οι εταιρίες που εμφανίζουν στο 701 διάφορα μασκάκια κτλ κτλ όλες βγάζουν και για το 690 που είναι πανομοιότυπο με εμφανεί μερικές καλύτερες κοντρες σασί που έχουν αναφερθεί στο θέμα του 701.

Επίσης να συμπληρώσω ότι το βάρος σε ένα κιτ EVO2 από την RallyRaid είναι μόνο 9.5kg γιατί το λέγαμε παραπάνω.
Εσένα συνονόματε θα σε χρειαστώ σε κανά 2 χρόνια... (ελπίζω... εάν... κι εφόσον....) :sneaky::sneaky::sneaky:
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Εσένα συνονόματε θα σε χρειαστώ σε κανά 2 χρόνια... (ελπίζω... εάν... κι εφόσον....) :sneaky::sneaky::sneaky:

Μακάρι συνονόματε να τα λέμε για να πως τα κάνουμε και τα 2....

Αλλα να ξέρεις η λύση είναι άλλη...όχι κιτ κτλ..!!
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτός στο βίντεο έχει μπερδέψει τις βούρτσες με τις ....

Όμως έχει ένα με ενδιαφέρον στημένο 690 Rally Raid και έχει και πολύ πλάκα η σκηνή στο 5.45 :p

 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Αυτός στο βίντεο έχει μπερδέψει τις βούρτσες με τις ....

Όμως έχει ένα με ενδιαφέρον στημένο 690 Rally Raid και έχει και πολύ πλάκα η σκηνή στο 5.45 :p


Στο 5.45 είναι το καλό, 300άρια μπροστινά και τα μυαλά στο μίξερ...το σετάπ εδώ όμως έχει να κάνει με μπροστά ντεπόζιτα και μάσκα από Britannia, η διαφορά είναι ότι μαζί με το τιμόνι έχεις και το φως να στρίβει!!

Η δική μου γνώμη είναι πως ένα μεταχειρισμένο 690 με σημερινές τιμές και ένα καλό στήσιμο αγγίζει οικονομικά ενα μεταχειρισμένο 690RFR μαζί με τα τελωνεία!!!Επίσης όλοι μα όλοι υποστηρίζουν ότι σαν πλαίσιο και σαν φιλοσοφία είναι αρκετά καλύτερο από ένα 690 πολιτικό!!!
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στο 5.45 είναι το καλό, 300άρια μπροστινά και τα μυαλά στο μίξερ...το σετάπ εδώ όμως έχει να κάνει με μπροστά ντεπόζιτα και μάσκα από Britannia, η διαφορά είναι ότι μαζί με το τιμόνι έχεις και το φως να στρίβει!!

Η δική μου γνώμη είναι πως ένα μεταχειρισμένο 690 με σημερινές τιμές και ένα καλό στήσιμο αγγίζει οικονομικά ενα μεταχειρισμένο 690RFR μαζί με τα τελωνεία!!!Επίσης όλοι μα όλοι υποστηρίζουν ότι σαν πλαίσιο και σαν φιλοσοφία είναι αρκετά καλύτερο από ένα 690 πολιτικό!!!
Κοίτα, υπάρχουν πολλοί που είναι fan της πορτοκαλί εταιρείας! Εγώ εδώ και χρόνια λατρεύω το λογότυπο της εταιρείας με τα αλυσοπρίονα!
Σε παραπέμπω λοιπόν στο σωστό θέμα που είναι εδώ: http://www.advride.gr/threads/husqvarna-701-enduro.4348/page-4
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Δηλαδή ποσό στοιχίζει ένα μεταχειρισμένο RFR; Γιατι καινούριο πρέπει να εχει κοντά στις 30.000€ (το 450 γιατί 690 δεν παράγεται πλέον). Το πλαίσιο του 690 enduro ειναι πολυ καλό, θα έλεγα και πολυ πολυ καλύτερο από τις δυνατότητες του μέσου αναβάτη. Όσο αφορά τη σύγκριση μεταξύ του enduro και του rally νομίζω ότι μιλάμε για δυο διαφορετικά πράγματα. Τώρα σχετικά με τον τίτλο "690 adventure" το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα ειναι 1ον οι αναρτήσεις του και 2ον η αυτονομία του. Αν λύσεις αυτά τα δυο (που μπορεί να μην ξεπερνάνε τα 2.500€) τότε μιλάμε για σχετικά οικονομική λύση....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δηλαδή ποσό στοιχίζει ένα μεταχειρισμένο RFR; Γιατι καινούριο πρέπει να εχει κοντά στις 30.000€ (το 450 γιατί 690 δεν παράγεται πλέον). Το πλαίσιο του 690 enduro ειναι πολυ καλό, θα έλεγα και πολυ πολυ καλύτερο από τις δυνατότητες του μέσου αναβάτη. Όσο αφορά τη σύγκριση μεταξύ του enduro και του rally νομίζω ότι μιλάμε για δυο διαφορετικά πράγματα. Τώρα σχετικά με τον τίτλο "690 adventure" το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα ειναι 1ον οι αναρτήσεις του και 2ον η αυτονομία του. Αν λύσεις αυτά τα δυο (που μπορεί να μην ξεπερνάνε τα 2.500€) τότε μιλάμε για σχετικά οικονομική λύση....
Ποιό είναι το πρόβλημα με τις αναρτήσεις; Να φανταστώ το ύψος;

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Όχι δεν ειναι το ύψος ( φαντάσου ότι τα αμερικανακια τις αλλαζουνε με μεγαλύτερης διαδρομής από 250 ή 275 που ειναι σε 300) αλλά το ότι ειναι υπερβολικά σκληρές και με νευρική συμπεριφορά (σε συνδυασμό με το πλαίσιό του) παρόλο που οι ρυθμιςεις ειναι σχεδόν στο τέρμα soft. Όποτε για το είδος της μοτοσικλέτας, αν υποθέσουμε ότι ειναι ένα travel enduro, αποτελεί σοβαρό πρόβλημα.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όχι δεν ειναι το ύψος ( φαντάσου ότι τα αμερικανακια τις αλλαζουνε με μεγαλύτερης διαδρομής από 250 ή 275 που ειναι σε 300) αλλά το ότι ειναι υπερβολικά σκληρές και με νευρική συμπεριφορά (σε συνδυασμό με το πλαίσιό του) παρόλο που οι ρυθμιςεις ειναι σχεδόν στο τέρμα soft. Όποτε για το είδος της μοτοσικλέτας, αν υποθέσουμε ότι ειναι ένα travel enduro, αποτελεί σοβαρό πρόβλημα.
250 είναι στο KTM 690, 275 είναι στο Husky 701

Ωραία πληροφορία και αυτή πάντως :friendship:
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Όσο για το 701 enduro ειναι σχεδόν ίδια μηχανάκια (ο κινητήρας του πρέπει να ειναι ίδιος με το καινούριο duke) . Όλα τα υπόλοιπα, γνώμη μου πάντα, ειναι περί marketing....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όσο για το 701 enduro ειναι σχεδόν ίδια μηχανάκια (ο κινητήρας του πρέπει να ειναι ίδιος με το καινούριο duke) . Όλα τα υπόλοιπα, γνώμη μου πάντα, ειναι περί marketing....
Από τη στιγμή που η "στέγη" είναι η ίδια σίγουρα το μάρκετινγκ έχει θέση. Όμως η ομάδα που ασχολείται με τα Husqvarna είναι τελείως διαφορετική. Για να μη γράφω πολλά και χαλάμε το θέμα μπορείς να διαβάσεις και εδώ που τα έχω αναλύσει (στα μέτρα των γνώσεων μου μέσα από Γερμανόφωνα site): http://www.advride.gr/threads/husqvarna-701-enduro.4348/page-3
 
Top Bottom