Νομίζω πως μπερδέψαμε τη συζήτηση ολίγον...
Εδώ μιλάμε για ένα 690 φτιαγμένο από το εργοστάσιο rally, όπως αν δεν κάνω λάθος είναι το πρωτότυπο της Husqvarna που έβαλα εγώ.
Άρα δε μιλάμε για ένα 690 rally με τα κιλά του enduro. Μιλάμε για μια "άλλη" παραλλαγή βασισμένη στο πλαίσιο και στον κινητήρα των 690.
Δηλαδή... Κατ' εμέ μιλάμε για μια μηχανή ή μία πρόταση των 690 διαμορφωμένη σαν το Tenere με καμιά 15άρια κιλά λιγότερα (που νομίζω πως μπορεί να επιτευχθεί, ιδιαίτερα με ένα ντεπόζιτο 18 λίτρων). Μια τέτοια μηχανή και λόγο ύπαρξης έχει και χώρο να τοποθετηθεί στην αγορά. Ιδιαίτερα η πρόταση του @
Λευκάδιος είναι υπέροχη και πιστεύω πως με το παράλληλο ντεπόζιτο πίσω που θα αδειάζει τελευταίο θα είναι και καλοζυγισμένο! Το πρόβλημα είναι πως το ειδικό αυτό πελατιακό κοινό είναι μικρό και οι εταιρείες μάλλον αισθάνονται ανασφάλεια να επενδύσουν σε ένα τέτοιο Project.
Το μεγάλο ντεπόζιτο δεν είναι πρόβλημα, θες να ταξιδέψεις το γεμίζεις, θες να επισκεφτείς χώμα το μισογεμίζεις! Τα σίδερα φόρτωσης αποσκευών είναι προαιρετικά, τα βάζεις σε 990, 690, 660, ακόμη και σε 250άρια, δεν τα συνυπολογίζω στο βάρος και στη τιμή.
Εγώ αν το Tenere μας (έτσι όπως είναι με το βάρος του) είχε καλύτερο και φουλ ρυθμιζόμενο σύστημα αναρτήσεων, την ίδια ιπποδύναμη (αλλά στον τροχό), θεωρώ πως θα ήταν από τις καλύτερες On/Off μηχανές. Νομίζω πως το έχουμε πει πολλές φορές -και συμφωνούμε όλοι- πως όταν μιλάμε για On/Off με τις οποίες θες ΚΑΙ να ταξιδέψεις δε θες να είναι 140 κιλά! Μια μηχανή κενή υγρών της τάξης των 170-175 κιλών είναι Super. Δε θες πολύ λίγα κιλά, θες καλό πλαίσιο, καλές αναρτήσεις και ζυγισμένα κιλά!
Επίσης κατά τη γνώμη μου οι μονοκύλινδροι έχουν πάντα λόγο ύπαρξης και δεν είναι ευθέως ανταγωνιστικοί των δικύλινδρων, καθώς προσφέρουν παρόμοια προσόντα σε μικρότερες ταχύτητες και με σημαντικά μικρότερο κόστος συντήρησης. Βασικά είναι άλλη κατηγορία αναβατών, άλλη κατηγορία τρόπου ζωής! Μου αρέσουν πάαααααρα πολύ τα 950/990 αλλά αν με ρωτήσεις (με την προϋπόθεση ότι θα άντεχε η τσέπη μου την αγορά) αν θα ήθελα σήμερα ένα ολοκαίνουριο σύγχρονο 990 (ή ας το βαφτίσουμε Africa) των 16.000€ ή ένα Project σαν τα παραπάνω στις 13.000€ (που έχω λόγους να πιστεύω πως από εργοστάσιο μπορεί να βγει και στις 12.000€) σίγουρα θα προτιμούσα το δεύτερο. Έχει να κάνει κυρίως με το τρόπο ζωής μας. Θέλω να πω δεν είναι πάντα όλα ευθέως ανταγωνίσιμα.
Ρε 'σεις μη γράφετε τέτοια και φρενάρετε τις εταιρείες να βγάλουν τις μηχανές των γούστων μας, φέρτε μας rally λέμε!!!