ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θένο εννοείς ότι πρέπει να λύσεις τη βίδα της συμπίεσης, για να βγάλεις έξω το cartridge (τρόμπα), σωστά? Είδα ορισμένους να χρησιμοποιούν αερόκλειδο (δεν έχω) και επίσης το μανουάλι της WP λέει ότι όταν ξεβιδώσεις τη βίδα και ξεκινήσει και γυρνάει τρελά μαζί με τo cartridge, να στραβώσεις λίγο την τρόμπα, προφανώς για να κάνει αντίσταση και να ξεβιδώσει η βίδα.





Πάντως ο Χελιώτης στο βίντεο που έβαλα πιο πάνω, ΔΕΝ τη λύνει τη βίδα της συμπίεσης, παρά τρομπάρει ανάποδα το πηρούνι μέχρι να βγούν όλα τα λάδια, και μετά βάζει καθαρή βενζίνη για να βγουν και τα υπολείματα που τυχόν έχουν μείνει.

Εάν τελικά λύσω το πηρούνι, και εγώ μάλλον έτσι θα το κάνω.

Ισχύει όντως? Το έχεις κάνει ο ίδιος ή έχεις δει να το κάνουν?
Όσες φορές εχω λύσει τα δικά μου πάντα το cartridge κρατάει μια μικρή ποσότητα λαδιού απο την πλευρά της τάπας και φεύγει τρομπάροντάς το όταν το έχω βγάλει.;)
Όσον αφορά την βενζίνη που χρησιμοποιεί διατηρώ τις επιφυλάξεις μου...Τα o-ring στην κάτω τάπα τι γίνονται?
Εγώ καθαρίζω τις μπουκάλες εσωτερικά -αφού το έχω κάνει όλο βίδες- με καθαριστικό φρένων το οποίο στο τέλος σκουπίζεται με πανί.
Για το ζόρισμα-στράβωμα του cartridge μάλλον έτσι γίνεται μιας και δεν έχω βρεί κάτι άλλο όταν δεν λύνει...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Όσες φορές εχω λύσει τα δικά μου πάντα το cartridge κρατάει μια μικρή ποσότητα λαδιού απο την πλευρά της τάπας και φεύγει τρομπάροντάς το όταν το έχω βγάλει.;)
Όσον αφορά την βενζίνη που χρησιμοποιεί διατηρώ τις επιφυλάξεις μου...Τα o-ring στην κάτω τάπα τι γίνονται?
Εγώ καθαρίζω τις μπουκάλες εσωτερικά -αφού το έχω κάνει όλο βίδες- με καθαριστικό φρένων το οποίο στο τέλος σκουπίζεται με πανί.
Για το ζόρισμα-στράβωμα του cartridge μάλλον έτσι γίνεται μιας και δεν έχω βρεί κάτι άλλο όταν δεν λύνει...
Ωραίος! Προφανώς ο τρόπος σου είναι πιο αποτελεσματικός γιατί καθαρίζει εν τω βάθη το σύστημα.
Για τη βενζίνη είχα την ίδια απορία, αλλά μετάείδα ότι χρησιμοποιεί τη βενζίνη που είναι για τα ρούχα και όχι τη βενζίνη καύσιμο.
Φαντάζομαι ότι είναι ακίνδυνη για τα o-ring.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ωραίος! Προφανώς ο τρόπος σου είναι πιο αποτελεσματικός γιατί καθαρίζει εν τω βάθη το σύστημα.
Για τη βενζίνη είχα την ίδια απορία, αλλά μετάείδα ότι χρησιμοποιεί τη βενζίνη που είναι για τα ρούχα και όχι τη βενζίνη καύσιμο.
Φαντάζομαι ότι είναι ακίνδυνη για τα o-ring.
Οταν φτάσεις σε αυτό το σημείο μόνο η κάτω βίδα μένει για να το πάρεις στο χέρι...Οπότε...:thumbsdown:
Δεν θα έβαζα ποτέ κάτι που κόβει τα λάδια-βενζίνη ή καθαριστικό-εφόσον υπήρχαν εκεί μέσα λαστιχάκια,τσιμουχάκια κ.τ.λ@
Πάρε και μια γνώμη απο τον Μάστορα @el-Gatto πάντως...:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ρε σεις ,μην είστε υπερβολικοί.
Κατ'αρχήν η ΚΑΘΑΡΗ βενζίνη που πουλιέται στα σούπερ-μαρκετς ,δεν έχει σχέση με το καύσιμο των βενζινάδικων.(βλ 10άδες πρόσθετα)
Κατα 2ον ,για να διαβρωθεί ένα o-ring ή γενικά ένα ελαστικό περίβλημα από βενζίνη ,πρέπει να παραμείνει για καιρό σε επαφή με αυτήν.
Eδώ μιλάμε για ξέπλυμα κ άμεσο άδειασμα ,το οποίο κρατάει λίγα λεπτά.
Κ μην ξεχνάμε οτι η βενζίνη είναι άκρως πτητικό υγρό(βλ.εξατμίζεται πάρα πολύ γρήγορα)

Κατ'εμέ ,μια χαρά καθαρίζουν τα εσωτερικά με το το σύστημα του μαστροΜήτσου.
Και είναι μια μέθοδος ,που εύκολα μπορεί να διαχειριστεί κάποιος DIY ,χωρίς ειδικά εργαλεία.
Και μπράβο του ,που έδωσε το know-how δωρεάν ,για κάτι που πληρώνεται για να το κάνει.

ΥΓ.1: Τα καλάμια του βίδεο ,είναι(ήταν) δικά μου ,από ένα EXC250F '07 που είχα ,κ του τα'χα πάει για service το 2012 ,μια κ τότε δεν είχα ούτε χώρο αλλά ούτε κ χρόνο.
Ηταν κοντά στο τέλος της φυσιολογικής οικονομικής περιόδου ,όπου όλοι ειχαν(είχαμε) μόνιμο αντικείμενο εργασίας ,κι ο καθένας έκανε την δουλειά του.

ΥΓ.2: Αν σώνει κ καλά θέτε να λύσετε κιαπκάτ ,λασκάρετε ένα τακ την βίδα ΠΡΙΝ ανοίξετε το καλάμι.(όπως είναι δεμένο κ συμπιεσμένο)

ΥΓ.3: @giannis1070 Mην τα ανοίξεις μεσοβδόμαδα ,αν θέλεις ΣΙΓΟΥΡΑ να πας Καντήλι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ρε σεις ,μην είστε υπερβολικοί.
Κατ'αρχήν η ΚΑΘΑΡΗ βενζίνη που πουλιέται στα σούπερ-μαρκετς ,δεν έχει σχέση με το καύσιμο των βενζινάδικων.(βλ 10άδες πρόσθετα)
Κατα 2ον ,για να διαβρωθεί ένα o-ring ή γενικά ένα ελαστικό περίβλημα από βενζίνη ,πρέπει να παραμείνει για καιρό σε επαφή με αυτήν.
Eδώ μιλάμε για ξέπλυμα κ άμεσο άδειασμα ,το οποίο κρατάει λίγα λεπτά.
Κ μην ξεχνάμε οτι η βενζίνη είναι άκρως πτητικό υγρό(βλ.εξατμίζεται πάρα πολύ γρήγορα)

Κατ'εμέ ,μια χαρά καθαρίζουν τα εσωτερικά με το το σύστημα του μαστροΜήτσου.
Και είναι μια μέθοδος ,που εύκολα μπορεί να διαχειριστεί κάποιος DIY ,χωρίς ειδικά εργαλεία.
Και μπράβο του ,που έδωσε το know-how δωρεάν ,για κάτι που πληρώνεται για να το κάνει.

ΥΓ.1: Τα καλάμια του βίδεο ,είναι(ήταν) δικά μου ,από ένα EXC250F '07 που είχα ,κ του τα'χα πάει για service το 2012 ,μια κ τότε δεν είχα ούτε χώρο αλλά ούτε κ χρόνο.
Ηταν κοντά στο τέλος της φυσιολογικής οικονομικής περιόδου ,όπου όλοι ειχαν(είχαμε) μόνιμο αντικείμενο εργασίας ,κι ο καθένας έκανε την δουλειά του.

ΥΓ.2: Αν σώνει κ καλά θέτε να λύσετε κιαπκάτ ,λασκάρετε ένα τακ την βίδα ΠΡΙΝ ανοίξετε το καλάμι.(όπως είναι δεμένο κ συμπιεσμένο)

ΥΓ.3: @giannis1070 Mην τα ανοίξεις μεσοβδόμαδα ,αν θέλεις ΣΙΓΟΥΡΑ να πας Καντήλι.

Δεν είχα σκοπό να τα ανοίξω Κωστή, γιατί με τους ρυθμούς που μαστορεύω κάτι που δεν το έχω ξανακάνει, σίγουρα θα έχανα το Καντήλι και μετά.....θα έβρεχε καντήλια :D
Θα κοιτάξω να ξύσω λίγο τις τσιμούχες εσωτερικά με ένα φιλμάκι (όπως πρότειναν τα παιδιά) και thats it.
Ούτως η άλλως δεν υπάρχει μεγάλη διαρροή....μη σου πως ότι μια μικρή χωμάτινη βόλτα που έκανα (για να δοκιμάσω το ψηλό φτερό και τα προβολάκια από τους κραδασμούς), δεν είδα περαιτέρω διαρροή, σταξίματα.
Οπότε βούρ στο Μπατζά και μετά τη βόλτα το τσεκάρω καλύτερα με την υσηχία μου.

Μπράβο και στο μάστορα Χελιώτη (και σε άλλους), που δίνει τη γνώση για τον εκάστοτε diy χομπίστα. :ok:
 

johnakos

Μέλος
Περιοχή
Βυρωνας Αττικής
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
ktm 950 adventure
ccm 404 ds
ερωτηση περι καμπανας. οταν βαζω πρώτη να ξεκινησω ο καψερος ακουγετε σαν να εχει καναρινακια ψιλοκελαιδαει. επισις καποιες φορες ψιλογδερνει κιόλας σα να μην εχει λαδι η καμπανα. υπαρχει περίπτωση να μην λαδωνεται καλα απο το ζιγκλερακι η παω σιγά σιγα για καμπανα ?
 

parpaul

Μέλος
Όνομα
Παύλος
Μοτό
KTM990 Adventure
Πέρυσι άλλαξα o-ring στην τάπα λαδιού αλλά πάλι βγάζει ελάχιστο.Υπάρχει καμιά λύση,το έχει αντιμετωπίσει κανένας;
Σπύρο εάν αναφέρεσαι στην μπακιροροδέλα, την βγάζεις με όλα τα συνεπακόλουθα, βάζεις στα δυο τελευταία σπειρώματα της βίδας (προς το κεφάλι της βίδας) LOCTITE 577 βάλε πίσω τη ροδέλα αφού πρώτα την πυρώσεις καλά σε ένα καμινέτο ή φλόγιστρο (μέχρι να κοκκινίσει) και την ψύξεις σ' ένα ποτήρι νερό, σφίξε τη βίδα-τάπα στα κιλά που πρέπει και τελείωσες.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Γεια χαρά σε όλους ;)
Για να μην αλλάζω λάστιχα καθε φορά στο θηρίο αποφάσισα να πάρω ενα έξτρα σετ ζάντες.
Το έξτρα σετ το θέλω καθαρά για δρόμο /άσφαλτο.
Ξέρω ότι μπορώ να βαλω απο SMT, αλλά δεν θέλω να βάλω 17" μπροστά, θα προτιμούσα 19".
Γνωρίζω για τη λύση με τις ζάντες απο Caponord αλλά οι τροποποιήσεις είναι αρκετές και εν τέλει τα χρήματα είναι επίσης περισσότερα απ' οτι περίμενα.
Έχει προσπαθήσει κανένας να βάλει ζάντες απο V strom?

Ευχαριστώ πολύ για όποιες γνώσεις και απόψεις μοιραστείτε.:D
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Γεια χαρά σε όλους ;)
Για να μην αλλάζω λάστιχα καθε φορά στο θηρίο αποφάσισα να πάρω ενα έξτρα σετ ζάντες.
Το έξτρα σετ το θέλω καθαρά για δρόμο /άσφαλτο.
Ξέρω ότι μπορώ να βαλω απο SMT, αλλά δεν θέλω να βάλω 17" μπροστά, θα προτιμούσα 19".
Γνωρίζω για τη λύση με τις ζάντες απο Caponord αλλά οι τροποποιήσεις είναι αρκετές και εν τέλει τα χρήματα είναι επίσης περισσότερα απ' οτι περίμενα.
Έχει προσπαθήσει κανένας να βάλει ζάντες απο V strom?

Ευχαριστώ πολύ για όποιες γνώσεις και απόψεις μοιραστείτε.:D
προετοιμασιες για το λεωνιδιο ????
κανονισε να εχεις χρονο φετος και να κανεις ολη την διαδρομη....
χρησταρα θα σου δωσω και κινητρο...:secret:
θα εχει και φετος μπαριτσες απο τα χερακια της γλυκοΓιωργαινας @Alexandra ....:yew::laugh::laugh::laugh:

παρε να θυμηθεις ------>


και οταν φτασαμε εδω φαγαμε και τις υπολοιπες....:hungry::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Γεια χαρά σε όλους ;)
Για να μην αλλάζω λάστιχα καθε φορά στο θηρίο αποφάσισα να πάρω ενα έξτρα σετ ζάντες.
Το έξτρα σετ το θέλω καθαρά για δρόμο /άσφαλτο.
Ξέρω ότι μπορώ να βαλω απο SMT, αλλά δεν θέλω να βάλω 17" μπροστά, θα προτιμούσα 19".
Γνωρίζω για τη λύση με τις ζάντες απο Caponord αλλά οι τροποποιήσεις είναι αρκετές και εν τέλει τα χρήματα είναι επίσης περισσότερα απ' οτι περίμενα.
Έχει προσπαθήσει κανένας να βάλει ζάντες απο V strom?

Ευχαριστώ πολύ για όποιες γνώσεις και απόψεις μοιραστείτε.:D
Καθαρα ασφαλτο μπορεις να κανεις και με αυτες που εχει το μηχανακι 21-18(να αγορασεις δευτερες δηλαδη 21/18παλι) και ενα καλο ζευγαρι ασφαλτινα λαστιχα, πιστεψε με δεν υστερει πουθενα,οχι οτι δεν ειναι καλυτερες και οι 19/17 αλλα θα βγεις πολυ ψηλα σε χρηματα

Απο βεστρομ δεν.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Καθαρα ασφαλτο μπορεις να κανεις και με αυτες που εχει το μηχανακι 21-18(να αγορασεις δευτερες δηλαδη 21/18παλι) και ενα καλο ζευγαρι ασφαλτινα λαστιχα, πιστεψε με δεν υστερει πουθενα,οχι οτι δεν ειναι καλυτερες και οι 19/17 αλλα θα βγεις πολυ ψηλα σε χρηματα

Απο βεστρομ δεν.
Κι όμως οι δικές του είναι πολύ πιο ακριβές δεν πέφτουν κάτω απο 350. Αντιθετα V Srom παίζουν στα 150-180. Επίσης το καλό είναι ότι εχω πρόσβαση σε τόρνο οπότε εάν χρειάζονται μόνο πατουρες και φαγωματα το έχω πολυ ποιο εύκολο σε μια χυτή ζάντα. Απλά ρωτάω μήπως το έχει ήδη μελετήσει καποιος.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Και πρέπει να κάνεις και πατέντα στο πλαινο σταντ γιατί θα είναι πολύ μακρύ για τις πιο μικρες ζάντες.
Απο πατέντες το χουμε εύκολα, όσο για το σταντ θα βάζω το διπλό. ..ας βρω τι θα κάνω με τη ζάντα και θα την βρω την άκρη
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
προετοιμασιες για το λεωνιδιο ????
κανονισε να εχεις χρονο φετος και να κανεις ολη την διαδρομη....
χρησταρα θα σου δωσω και κινητρο...:secret:
θα εχει και φετος μπαριτσες απο τα χερακια της γλυκοΓιωργαινας @Alexandra ....:yew::laugh::laugh::laugh:

παρε να θυμηθεις ------>


και οταν φτασαμε εδω φαγαμε και τις υπολοιπες....:hungry::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Λοιπόν Γιωργαρα έχεις απόλυτο δίκιο! Το Λεωνίδιο, ο Παρνωνας και το troffy είναι αυτά που με έκαναν να το πάρω απόφαση! Ειδικά για το Λεωνίδιο περιμένω πως και πως μόνο για τις μπάρες! Τα χαιρετίσματα μου στη Γλυκογιωργαινα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
@Shogun

Χρηστάρα δεν ξέρω αν ταιριάζει στο μηχανάκι χυτή ζάντα ρε συ, αλλά φαντάζομαι το έχεις ψάξει και για να το λες κάτι θα ξέρεις.





Επίσης τι θα κάνεις με τα παρακάτω;

1) θα πρέπει να υπολογίσεις ένα σετ εξτρα δισκόπλακες μπρος πίσω,
2) ένα σετ έξτρα γραναζιέρα-γρανάζι (εκτός αν κάνουν από 990), η γραναζιέρα είναι αρκετά ακριβή απ'ότι ξέρω.
3) ο αισθητήρας του ABS ίσως να μην είναι συμβατός με την καινούργια ζάντα και κατ'επέκταση δε θα έχεις Abs και κοντέρ ούτε χιλιομετρητή, οπότε θα σου βγάζει error και εντάξει, αν αυτό συμβαίνει στο χωμάτινο σετ τα χλμ είναι λίγα, αλλά αν δεν έχεις κοντερ στο ασφάλτινο που φαντάζομαι κάνεις τα περισσοτερα χλμ, τότε μετά από καιρό θα έχεις γράψει πολλά χλμ δίχως να φαίνονται στο κοντέρ....με ότι αυτό συνεπάγεται για τον υπολογισμό των σέρβις αλλά και για τη μεταπώλησή του.
Και ίσως άλλα θέματα που δε μου'ρχονται στο μυαλό.

Επίσης, εάν στην τελική χρειαστείς γραναζιέρα σινεμπλόκ και γρανάζι, ίσως το κόστος σου βγει παραπάνω από το να βρεις ακτινωτές μεταχείρο 21-18.

Εμένα το 2ο σετ χωμάτινα μου στοίχισε 320 στεφάνια-ακτίνες-κέντρα και 240 καινούργιες δισκόπλακες TSUBoss και έχω το κεφάλι μου ύσηχο.

:)
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
@Shogun

Χρηστάρα δεν ξέρω αν ταιριάζει στο μηχανάκι χυτή ζάντα ρε συ, αλλά φαντάζομαι το έχεις ψάξει και για να το λες κάτι θα ξέρεις.





Επίσης τι θα κάνεις με τα παρακάτω;

1) θα πρέπει να υπολογίσεις ένα σετ εξτρα δισκόπλακες μπρος πίσω,
2) ένα σετ έξτρα γραναζιέρα-γρανάζι (εκτός αν κάνουν από 990), η γραναζιέρα είναι αρκετά ακριβή απ'ότι ξέρω.
3) ο αισθητήρας του ABS ίσως να μην είναι συμβατός με την καινούργια ζάντα και κατ'επέκταση δε θα έχεις Abs και κοντέρ ούτε χιλιομετρητή, οπότε θα σου βγάζει error και εντάξει, αν αυτό συμβαίνει στο χωμάτινο σετ τα χλμ είναι λίγα, αλλά αν δεν έχεις κοντερ στο ασφάλτινο που φαντάζομαι κάνεις τα περισσοτερα χλμ, τότε μετά από καιρό θα έχεις γράψει πολλά χλμ δίχως να φαίνονται στο κοντέρ....με ότι αυτό συνεπάγεται για τον υπολογισμό των σέρβις αλλά και για τη μεταπώλησή του.
Και ίσως άλλα θέματα που δε μου'ρχονται στο μυαλό.

Επίσης, εάν στην τελική χρειαστείς γραναζιέρα σινεμπλόκ και γρανάζι, ίσως το κόστος σου βγει παραπάνω από το να βρεις ακτινωτές μεταχείρο 21-18.

Εμένα το 2ο σετ χωμάτινα μου στοίχισε 320 στεφάνια-ακτίνες-κέντρα και 240 καινούργιες δισκόπλακες TSUBoss και έχω το κεφάλι μου ύσηχο.

:)
Κοντογειτονάκι η ζάντες απο SMT ταιριάζουν γάντι χωρις καμία τροποποίηση απλά το μπροστινό είναι :disgust:
1) εννοείτε όπως επίσης και το 2)
3) Η μπροστινή δισκόπλακα του ΚΤΜ είναι 300mm, του V Strom 310mm, αντάπτορας στο μπαμ για τις δαγκάνες και άμα χρειαστεί και για τον αισθητήρα του ABS (εννοείτε οτι συζητάμε για ζάντες V Strom με ABS). Χιλιομετροδείκτης παίζει μια χαρά, έχει ρύθμιση το κοντερ για 21" και 19" (μέσα στο manual έχει οδηγείες πως να κανεις την αλλαγή).

320€ στεφάνια-ακτίνες-κέντρα :omg2::eek:mg:?????!!!!! Μπρος-πίσω???!!! ΤΑ ΠΗΡΑ ΤΩΡΑ! Πες μου ώρα και μέρος ..... ποιον χρειαζεται να δείρω?!!
....ψψττ μεταξύ μας:secret:....τωρα που δεν ακουνε άλλοι... τα ξηλωσες απο κανένα κακομοίρη....? Έλα ... δεν θα το πω σε κανέναν.
7 μήνες έχω τα μάτια μου ανοιχτά και ξεψαχνίζω FB και Car.gr .. τπτ το λιγότερο απο 350€ το πίσω ή το μπροστά μόνο....και ένας τύπος ζητάει 1000€ για ένα σετ απο Caponord.

ΕΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΌΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΨΑΞΤΕ ΠΑΤΑΡΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΕΊΑ, ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΑΤΖΑΝΑΚΗΔΕΣ, ΚΟΝΤΙΝΑ ΜΠΟΥΡΔ3λ@,ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ, ΣΚΙΣΤΕ ΣΟΥΤΙΕΝ ΚΑΙ ΚΑΛΣΟΝ......ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΖΑΝΤΕΣ!! (σε καλή κατάσταση...με λάστιχα, δισκόπλακες, γραναζιέρα.... και φυσικά τσάμπα)
Δίνω κώλο!! Όχι τον δικό μου... ενος φίλου...:prft:

Mille merci, au revoir και σεσσουάρ!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Κοντογειτονάκι η ζάντες απο SMT ταιριάζουν γάντι χωρις καμία τροποποίηση απλά το μπροστινό είναι :disgust:
1) εννοείτε όπως επίσης και το 2)
3) Η μπροστινή δισκόπλακα του ΚΤΜ είναι 300mm, του V Strom 310mm, αντάπτορας στο μπαμ για τις δαγκάνες και άμα χρειαστεί και για τον αισθητήρα του ABS (εννοείτε οτι συζητάμε για ζάντες V Strom με ABS). Χιλιομετροδείκτης παίζει μια χαρά, έχει ρύθμιση το κοντερ για 21" και 19" (μέσα στο manual έχει οδηγείες πως να κανεις την αλλαγή).

320€ στεφάνια-ακτίνες-κέντρα :omg2::eek:mg:?????!!!!! Μπρος-πίσω???!!! ΤΑ ΠΗΡΑ ΤΩΡΑ! Πες μου ώρα και μέρος ..... ποιον χρειαζεται να δείρω?!!
....ψψττ μεταξύ μας:secret:....τωρα που δεν ακουνε άλλοι... τα ξηλωσες απο κανένα κακομοίρη....? Έλα ... δεν θα το πω σε κανέναν.
7 μήνες έχω τα μάτια μου ανοιχτά και ξεψαχνίζω FB και Car.gr .. τπτ το λιγότερο απο 350€ το πίσω ή το μπροστά μόνο....και ένας τύπος ζητάει 1000€ για ένα σετ απο Caponord.

ΕΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΌΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΨΑΞΤΕ ΠΑΤΑΡΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΕΊΑ, ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΑΤΖΑΝΑΚΗΔΕΣ, ΚΟΝΤΙΝΑ ΜΠΟΥΡΔ3λ@,ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ, ΣΚΙΣΤΕ ΣΟΥΤΙΕΝ ΚΑΙ ΚΑΛΣΟΝ......ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΖΑΝΤΕΣ!! (σε καλή κατάσταση...με λάστιχα, δισκόπλακες, γραναζιέρα.... και φυσικά τσάμπα)
Δίνω κώλο!! Όχι τον δικό μου... ενος φίλου...:prft:

Mille merci, au revoir και σεσσουάρ!
Χαχαχαχαχα! Είσαι τρελός ρε!!

320 τις πήρα από ένα παλικάρι στο Αγρίνιο ο οποίος έβαλε Alpina...νταξ' είναι ταλαιπωρημένες αλλά κλάιν...για χώμα τις έχω.

Θα έχω το νού μου, αν πάρω χαμπάρι τπτ σου λέω.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλ
Γεια χαρά σε όλους ;)
Για να μην αλλάζω λάστιχα καθε φορά στο θηρίο αποφάσισα να πάρω ενα έξτρα σετ ζάντες.
Το έξτρα σετ το θέλω καθαρά για δρόμο /άσφαλτο.
Ξέρω ότι μπορώ να βαλω απο SMT, αλλά δεν θέλω να βάλω 17" μπροστά, θα προτιμούσα 19".
Γνωρίζω για τη λύση με τις ζάντες απο Caponord αλλά οι τροποποιήσεις είναι αρκετές και εν τέλει τα χρήματα είναι επίσης περισσότερα απ' οτι περίμενα.
Έχει προσπαθήσει κανένας να βάλει ζάντες απο V strom?

Ευχαριστώ πολύ για όποιες γνώσεις και απόψεις μοιραστείτε.:D
Ξανασκεψου το καλυτερα...ακου τι σουλεει ο Παπαδακης και ξεχνα τις δευτερες ζαντες.
Το κοστος εαν τα υπολογισεις στο τελος θα ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το να δινεις ενα 20αρικο στον λαστιχά για την αλλαγη.

Επισεις ενα τελευταιο, εστω οτι βρηκες ζαντες τσαμπα και εβαλες ασφαλτινα... 19/17 ή 17/17. Συντομα θα καταλαβεις οτι υστερεις σε φρενα και θα ψαχνεις δαγκανες και τρομπες. Και παει λεγοντας η ιστορια.

Με ενα ζευγαρι ασφαλτινα οπως εισαι δεν εχεις τιποτα να ζηλεψεις.


Αυτα απο μενα.
 
Top Bottom