ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Αν θυμάμαι καλά το kit 13 ktm πήρα.Αλλά όπως είπα και πιο πάνω.Επειδή είχα καινούριο θερμοστάτη δεν έλυσα το ταυ και δίπλα έφτιαξα το καινούριο,οπότε 100% το έκανα σωστά.Και το μήκος όλων φαινόταν ίδιο με τα μαμά.Έχω και σε άλλο μηχανάκι samco (πιο πολλοί σωλήνες εκεί) οπότε είχα μια εμπειρία.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Παρήγγειλα το κυκλωματάκι από τον Ολλανδό! Πολύ συνεργάσιμος και συμπαθητικός. Θα τη στείλει με ταχυδρομείο και θα είναι εδώ σε 4 - 14 μέρες (λέει). Δεν έχω την αυτοπεποίθηση να την ανοίξω και να την κάνω μόνος μου τη μόντα (αν και φαίνεται απλή) :sorry:

Ο Δημητρόπουλος (Elio), παρότι πηγαίνω αποκλειστικά εκεί, δεν νομίζω να δεχτεί να την περάσει (λόγω αντιπροσωπείας)· λέω να πάρω Μητσάρα Χελιώτη να ρίξω μια ερώτηση.
 

chaosm

Μέλος
Παρήγγειλα το κυκλωματάκι από τον Ολλανδό! Πολύ συνεργάσιμος και συμπαθητικός. Θα τη στείλει με ταχυδρομείο και θα είναι εδώ σε 4 - 14 μέρες (λέει). Δεν έχω την αυτοπεποίθηση να την ανοίξω και να την κάνω μόνος μου τη μόντα (αν και φαίνεται απλή) :sorry:

Ο Δημητρόπουλος (Elio), παρότι πηγαίνω αποκλειστικά εκεί, δεν νομίζω να δεχτεί να την περάσει (λόγω αντιπροσωπείας)· λέω να πάρω Μητσάρα Χελιώτη να ρίξω μια ερώτηση.
Δεν είναι κάτι. Είναι πολύ απλό. Απλά πριν κόψεις τα καλώδια να τα μετρήσεις σωστά μην έρθουν οριακά στη πλακέτα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπέρα στην παρέα,

Παρατήρησα ένα μικρό φίλμ λαδιού, στο δεξί πηρούνι, χωρίς να υπάρχουν άλλα τρεξίματα, σταγόνες κτλ.

Προφανώς αρχίζει την ακούει η τσιμούχα, που σημαίνει ότι θα πρέπει να την αλλάξω, και με την ευκαιρία θα κάνω και ένα ολοκληρωμένο σέρβις στα μπροστινά (έλεγχος, αλλαγή λαδιών, τσιμουχών και ότι άλλο παρατηρηθεί) γιατί δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει.

Θα πάω με μπούσουλα το service manual των WP και ένα ωραίο βίντεο του Χελιώτη (που σερβάρει τα μπροστινά ενός συμφορουμίτη).

Εάν έχετε καμιά ιδέα, σχόλιο, συμβουλή καλοδεχούμενη.

Θα ανεβάσω φωτορομάντζο μόλις τελειώσω.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλησπέρα στην παρέα,

Παρατήρησα ένα μικρό φίλμ λαδιού, στο δεξί πηρούνι, χωρίς να υπάρχουν άλλα τρεξίματα, σταγόνες κτλ.

Προφανώς αρχίζει την ακούει η τσιμούχα, που σημαίνει ότι θα πρέπει να την αλλάξω, και με την ευκαιρία θα κάνω και ένα ολοκληρωμένο σέρβις στα μπροστινά (έλεγχος, αλλαγή λαδιών, τσιμουχών και ότι άλλο παρατηρηθεί) γιατί δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει.

Θα πάω με μπούσουλα το service manual των WP και ένα ωραίο βίντεο του Χελιώτη (που σερβάρει τα μπροστινά ενός συμφορουμίτη).

Εάν έχετε καμιά ιδέα, σχόλιο, συμβουλή καλοδεχούμενη.

Θα ανεβάσω φωτορομάντζο μόλις τελειώσω.
Πριν τα κανεις ολα αυτα , πέρνα ενα φιλερ ή κατι παρομοιο απο την τσιμουχα μπας και ειναι κανα πετραδακι μονο και γλιτωσεις το λυσε δεσε ή και την τσιμουχα.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα στην παρέα,

Παρατήρησα ένα μικρό φίλμ λαδιού, στο δεξί πηρούνι, χωρίς να υπάρχουν άλλα τρεξίματα, σταγόνες κτλ.

Προφανώς αρχίζει την ακούει η τσιμούχα, που σημαίνει ότι θα πρέπει να την αλλάξω, και με την ευκαιρία θα κάνω και ένα ολοκληρωμένο σέρβις στα μπροστινά (έλεγχος, αλλαγή λαδιών, τσιμουχών και ότι άλλο παρατηρηθεί) γιατί δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει.

Θα πάω με μπούσουλα το service manual των WP και ένα ωραίο βίντεο του Χελιώτη (που σερβάρει τα μπροστινά ενός συμφορουμίτη).

Εάν έχετε καμιά ιδέα, σχόλιο, συμβουλή καλοδεχούμενη.

Θα ανεβάσω φωτορομάντζο μόλις τελειώσω.
Ή αν εχεις καποιο κομματι απο αρνητικο φιλμ κανε αυτο που λεει ο Γιωργης παραπάν...;)
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Παλιό φιλμ απο φωτογραφιες
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα στην παρέα,

Παρατήρησα ένα μικρό φίλμ λαδιού, στο δεξί πηρούνι, χωρίς να υπάρχουν άλλα τρεξίματα, σταγόνες κτλ.

Προφανώς αρχίζει την ακούει η τσιμούχα, που σημαίνει ότι θα πρέπει να την αλλάξω, και με την ευκαιρία θα κάνω και ένα ολοκληρωμένο σέρβις στα μπροστινά (έλεγχος, αλλαγή λαδιών, τσιμουχών και ότι άλλο παρατηρηθεί) γιατί δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει.

Θα πάω με μπούσουλα το service manual των WP και ένα ωραίο βίντεο του Χελιώτη (που σερβάρει τα μπροστινά ενός συμφορουμίτη).

Εάν έχετε καμιά ιδέα, σχόλιο, συμβουλή καλοδεχούμενη.

Θα ανεβάσω φωτορομάντζο μόλις τελειώσω.
Τωρα που το σκεφτομαι καποια στιγμη πρεπει να τα φτιαξω και εγω στο μικρο...:)
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πήγαινε να στο κάνει ο χελιωτης τα αναλώσιμα θα σου πάνε όσο και να στο κάνει ο χελιωτης
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@zorro

Το σκέφτηκα αλλά λέω να το κάνω μόνος για να μαθαίνω, δεν είναι δύσκολο απ'ότι δείχνει.

Το μόνο που με στοπάρει είναι μήπως και κολλήσω πουθενά ή περιμένω κάνα ανταλλακτικό και δεν προλάβω την κυριακάτικη βόλτα στο Καντήλι

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πήγαινε να στο κάνει δεν είσαι για πειράματα άλλωστε αβ κανείς μαλακια ην ξαναπληρωβεις αβ κάνει σε καλυπτει

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
@zorro

Το σκέφτηκα αλλά λέω να το κάνω μόνος για να μαθαίνω, δεν είναι δύσκολο απ'ότι δείχνει.

Το μόνο που με στοπάρει είναι μήπως και κολλήσω πουθενά ή περιμένω κάνα ανταλλακτικό και δεν προλάβω την κυριακάτικη βόλτα στο Καντήλι

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εαν το ξεκινήσεις με την σειρά δεν είναι δύσκολο.;)
Στα δικά μου αυτό που με έχει παιδέψει είναι η κάτω βίδα της μπουκάλας...Στο λύσιμο περισσότερο,γυρνάει τρελά απο μέσα...:mad:
Επίσης θα πρέπει να έχεις (ή να φτιάξεις με δυο πύρους π.χ) το εργαλείο για να λύσεις την πάνω τάπα λόγω της προφόρτισης του ελατηρίου.
Όσο για τα αναλώσιμα υπάρχουν τα πάντα και σε γνήσια αλλά και σε aftermarket καλής ποιότητας.
Τσιμούχες,ξύστρες και λάδια θα χρειαστείς....Θα αλλάξεις και κουζινέτα?
Το νου σου στην στάθμη του λαδιού όταν φτάσεις εκεί...;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εαν το ξεκινήσεις με την σειρά δεν είναι δύσκολο.;)
Στα δικά μου αυτό που με έχει παιδέψει είναι η κάτω βίδα της μπουκάλας...Στο λύσιμο περισσότερο,γυρνάει τρελά απο μέσα...:mad:
Επίσης θα πρέπει να έχεις (ή να φτιάξεις με δυο πύρους π.χ) το εργαλείο για να λύσεις την πάνω τάπα λόγω της προφόρτισης του ελατηρίου.
Όσο για τα αναλώσιμα υπάρχουν τα πάντα και σε γνήσια αλλά και σε aftermarket καλής ποιότητας.
Τσιμούχες,ξύστρες και λάδια θα χρειαστείς....Θα αλλάξεις και κουζινέτα?
Το νου σου στην στάθμη του λαδιού όταν φτάσεις εκεί...;)
Σιγά σιγά και με πολλές φωτό για να ξέρω πως ήταν πριν.
Δεν ξέρω τι θα χρειαστώ, θα το λύσω και ότι χρειάζεται θα το παραγγείλω.

Όλα αυτά βέβαια αφού τσεκάρω την τσιμούχα με φιλμάκι όπως είπατε πιο πάνω.

Για το εργαλείο που λες, θα το ψάξω και θα δώ τι θα κάνω.
Για την στάθμη θα πάω σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Ό,τι χρειαστώ θα ρωτάω εδώ.

Thanks!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Είχα ρωτήσει δεν χρειάζεται εργαλειο το εργαλειο είναι για να μην χάνεις την ρύθμιση της προφορτισης.. Αλλιώς ξεβιδωνεις την προφορτιση και όταν τερματίσει ξεβιδωνει και όλη την ταπα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στα δικά μου αυτό που με έχει παιδέψει είναι η κάτω βίδα της μπουκάλας...Στο λύσιμο περισσότερο,γυρνάει τρελά απο μέσα...:mad:
Θένο εννοείς ότι πρέπει να λύσεις τη βίδα της συμπίεσης, για να βγάλεις έξω το cartridge (τρόμπα), σωστά? Είδα ορισμένους να χρησιμοποιούν αερόκλειδο (δεν έχω) και επίσης το μανουάλι της WP λέει ότι όταν ξεβιδώσεις τη βίδα και ξεκινήσει και γυρνάει τρελά μαζί με τo cartridge, να στραβώσεις λίγο την τρόμπα, προφανώς για να κάνει αντίσταση και να ξεβιδώσει η βίδα.





Πάντως ο Χελιώτης στο βίντεο που έβαλα πιο πάνω, ΔΕΝ τη λύνει τη βίδα της συμπίεσης, παρά τρομπάρει ανάποδα το πηρούνι μέχρι να βγούν όλα τα λάδια, και μετά βάζει καθαρή βενζίνη για να βγουν και τα υπολείματα που τυχόν έχουν μείνει.



Εάν τελικά λύσω το πηρούνι, και εγώ μάλλον έτσι θα το κάνω.

Είχα ρωτήσει δεν χρειάζεται εργαλειο το εργαλειο είναι για να μην χάνεις την ρύθμιση της προφορτισης.. Αλλιώς ξεβιδωνεις την προφορτιση και όταν τερματίσει ξεβιδωνει και όλη την ταπα
Ισχύει όντως? Το έχεις κάνει ο ίδιος ή έχεις δει να το κάνουν?
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Θένο εννοείς ότι πρέπει να λύσεις τη βίδα της συμπίεσης, για να βγάλεις έξω το cartridge (τρόμπα), σωστά? Είδα ορισμένους να χρησιμοποιούν αερόκλειδο (δεν έχω) και επίσης το μανουάλι της WP λέει ότι όταν ξεβιδώσεις τη βίδα και ξεκινήσει και γυρνάει τρελά μαζί με τo cartridge, να στραβώσεις λίγο την τρόμπα, προφανώς για να κάνει αντίσταση και να ξεβιδώσει η βίδα.





Πάντως ο Χελιώτης στο βίντεο που έβαλα πιο πάνω, ΔΕΝ τη λύνει τη βίδα της συμπίεσης, παρά τρομπάρει ανάποδα το πηρούνι μέχρι να βγούν όλα τα λάδια, και μετά βάζει καθαρή βενζίνη για να βγουν και τα υπολείματα που τυχόν έχουν μείνει.



Εάν τελικά λύσω το πηρούνι, και εγώ μάλλον έτσι θα το κάνω.



Ισχύει όντως? Το έχεις κάνει ο ίδιος ή έχεις δει να το κάνουν?
Ποιά τρόμπα πρέπει να στραβώσεις;


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ποιά τρόμπα πρέπει να στραβώσεις;


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Το cartridge, αυτό που πιάνει πάνω η βίδα της συμπίεσης.
 
Top Bottom