ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ειναι απαραίτητο το μπροστά γρανάζι να είναι με λάστιχο?
Δεν ειναι απαραιτητο
Το λαστιχο υπαρχει μονο και μονο για να μειωνεται ο θορυβος κατα την περιστροφη της αλυσιδας πανω στο γραναζι Μονο γι αυτο και μονο για τον θορυβο που παραγεται λογω αυτης της περιστροφης
Και ετσι και αλλιως μετα απο μερικες χιλ χλμ το λαστιχο φθειρεται και ο θορυβος ειναι παλι παρων
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Καλημερα! Σκεφτομαι να αλλαξω καποια στιγμη ολα τα σωληνακια καυσιμου στο 990 γιατι εχω παρατηρησει κοπωση και ραγισμα σε καποια. Γνωριζουμε μηπως τις διαστασεις απο ολα ετσι ωστε να προχωρησω σε αγορα σε after market?

Ευχαριστω!
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
8mm εσωτερική διάμετρος.Δες και το σωληνάκι που ενώνει τα 2 ρεζερβουάρ,και περνάει κάτω απο την μπαταρία.Κυρίως αυτό είναι το πιο ταλαιπωρημένο.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
8mm εσωτερική διάμετρος.Δες και το σωληνάκι που ενώνει τα 2 ρεζερβουάρ,και περνάει κάτω απο την μπαταρία.Κυρίως αυτό είναι το πιο ταλαιπωρημένο.
Θα αλλαξω τα παντα. Ακομα και αυτά που ειναι για την "αναπνοή" των ντεπόζιτων. Ξέρουμε εσωτερική διάμετρο για αυτά?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τον χειμώνα θα κάνω αλλαγή λαδιών στα καλάμια.Αξίζει να αλλάξω και όλες τις τσιμούχες,γλύστρες κλπ ή εφόσον δεν έχω διαρροές να μην ασχοληθώ;
Μιας και υπάρχουν και καλά aftermarket σετ εγώ θα τα άλλαζα (εφόσον δεν τις έχεις καιρό εννοείται και δεν έχουν ξεραθεί) διότι εαν σου σκάσει-ουν μετά απο 1000-1500 km θα πρέπει να τα ξαναλύσεις και να ξαναβάλεις νεα λάδια.;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν ειναι απαραιτητο
...Και ετσι και αλλιως μετα απο μερικες χιλ χλμ το λαστιχο φθειρεται και ο θορυβος ειναι παλι παρων
Για εξηγησέ το αυτό εαν μπορείς διότι νομίζω οτι εαν κοπεί το λάστιχο παίρνεις το γρανάζι στο χέρι...
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Έχεις κάποιο λίνκ; Τα skf δεν τα βρήκα Ευρώπη. Ευχαριστώ
Μιας και υπάρχουν και καλά aftermarket σετ εγώ θα τα άλλαζα (εφόσον δεν τις έχεις καιρό εννοείται και δεν έχουν ξεραθεί) διότι εαν σου σκάσει-ουν μετά απο 1000-1500 km θα πρέπει να τα ξαναλύσεις και να ξαναβάλεις νεα λάδια.;)
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχεις κάποιο λίνκ; Τα skf δεν τα βρήκα Ευρώπη. Ευχαριστώ

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Για δες παρακάτω...
https://makinaparts.com/ktm/2881-ari116-oil-seal-ring-set-ariete-wp-48mm-ktm-exc-sx-lc4-smr-tsimoyxa-empros-anarthshs.html
https://makinaparts.com/ktm/5705-ari126-dust-seal-ring-set-ariete-wp-48mm-ktm-exc-sx-lc4-smr-tsimoyxa-empros-anarthshs.html
και το σετ https://makinaparts.com/ktm/5635-pwfsk-z007-pivot-works-kit-front-fork-oil-dust-seals-wp-48mm-ktm-exc-sx-tsimoyxes.html
Τις Ariete τις βάζω τα τελευταία χρόνια και στο enduro και δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα.
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Τον χειμώνα θα κάνω αλλαγή λαδιών στα καλάμια.Αξίζει να αλλάξω και όλες τις τσιμούχες,γλύστρες κλπ ή εφόσον δεν έχω διαρροές να μην ασχοληθώ;
Ναι να τις αλλαξεις προληπτικα ,εαν δεν τα εχεις αλλαξει ποτε
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για εξηγησέ το αυτό εαν μπορείς διότι νομίζω οτι εαν κοπεί το λάστιχο παίρνεις το γρανάζι στο χέρι...
To μπροστα γραναζι δεν εχει ενα λαστιχο πανω στο οποιο ακουμπαει η αλυσιδα κατα την περιστροφη της;
Αυτο μετα απο Χ χλμ περνει το σχημα των κρικων της αλυσιδας Ειτε γιατι σταδιακα συμπιεζεται ειτε γιατι χανει μερος του υλικου του λογω ακριβως αυτης της επαφης του με την αλυσιδα
Δεν καταλαβαινω πως μπορει καποιος να παρει καποιος το γραναζι στο χερι οπως λες λογω αυτης της φυσιολογικης φθορας του λαστιχου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
To μπροστα γραναζι δεν εχει ενα λαστιχο πανω στο οποιο ακουμπαει η αλυσιδα κατα την περιστροφη της;
Αυτο μετα απο Χ χλμ περνει το σχημα των κρικων της αλυσιδας Ειτε γιατι σταδιακα συμπιεζεται ειτε γιατι χανει μερος του υλικου του λογω ακριβως αυτης της επαφης του με την αλυσιδα
Δεν καταλαβαινω πως μπορει καποιος να παρει καποιος το γραναζι στο χερι οπως λες λογω αυτης της φυσιολογικης φθορας του λαστιχου
Έχω την εντύπωση οτι το λάστιχο δεν υπάρχει μόνο για να ακουμπάει πάνω η αλυσίδα αλλά παρεμβαλλεται και "δένει" το κέντρο με τα δόντια του γραναζιού.
Κάπου είχα και μια εικόνα αλλά δεν μπορώ να την βρώ...:mad:




Και της KTM
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
To μπροστα γραναζι δεν εχει ενα λαστιχο πανω στο οποιο ακουμπαει η αλυσιδα κατα την περιστροφη της;
Αυτο μετα απο Χ χλμ περνει το σχημα των κρικων της αλυσιδας Ειτε γιατι σταδιακα συμπιεζεται ειτε γιατι χανει μερος του υλικου του λογω ακριβως αυτης της επαφης του με την αλυσιδα
Δεν καταλαβαινω πως μπορει καποιος να παρει καποιος το γραναζι στο χερι οπως λες λογω αυτης της φυσιολογικης φθορας του λαστιχου
Νομίζω λένε για το λάστιχο που υπάρχει περιμετρικά του γραναζιού και όχι στα δόντια του.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δηλαδη το γνησιο γραναζι της ΚΤΜ αποτελειται απο δυο μεταλικα κομματια (ενα το κεντρο που φωλιαζει στον αξονα και ενα που εχει τα δοντια); Που ενωνονται μεταξυ τους με λαστιχο; Ειναι σιγουρα ετσι; Απο την φωτο δεν μπορω να το διακρινω
Γιατι αν ειναι πραγματι ετσι τοτε αυτο το λαστιχο λειτουργει σαν σινεμπλοκ προστατευοντας τον αξονα απο εντονες και αποτομες καταπονησεις

Και φυσικα αν πραγματι ειναι ετσι τοτε το πραγμα αλλαζει και εγω προσωπικα ουτε καν θα σκεφτομουν να βαλω αφτερ μαρκετ
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Νομίζω πως το λαστοιχο είναι εξωτερικά του γραναζιου. Μου φενεται απίθανο ένα λάστιχο να είναι κολλημένο με μέταλλο . Θα ξεκολλήσει φαντάζομαι εύκολα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παιδες μεταλλικο ειναι ολο το γραναζι και εχουν προσθεσει λαστιχο που λειτουργει ως αντικραδασμικο.
 
Top Bottom