ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
εξαρταται τη φυση του προβληματος και την περιπτωση...
υπαρχουν περιπτωσεις που η φλατζοκολλα ειναι προχειροδουλεια, υπαρχουν και περιπτωσεις που ειναι η μονη λυση...γενικα παντως στη βιομηχανια ειναι ΟΕΜ οδηγια σε παρα πολλες περιπτωσεις η χρηση κολλας, υφασματος, μεταξιου, χαλκου κλπ για διαρροες

στην προκειμενη περιπτωση, η λυση καποιας καλης κολλας ειναι η αντικειμενικα καλυτερη λυση. Αν δεν μπει κολλα η οποιοδηποτε μεσο για να σταματησει η διαρροη στο συγκεκριμενο σημειο, τοτε η λυση ειναι ειτε λυσιμο καρτερ/πλανισμα/γεμισμα/πλανισμα με αμφιβολα αποτελεσματα για την επιτυχια της δουλειας+λυσιμο ολοκληροτικο του κινητηρα χωρις να υπαρχει λογος, η αλλιως αγορα νεων καρτερ, με τα προβληματα που επισης θα επεφερε αυτη η διαδικασια

οταν λοιπον ουσιαστικα μιλαμε για αλλαγη κινητηρα, νομιζω πως δεν μιλαμε για την καλυτερη λυση, ποσο μαλλον οταν το προβλημα ειναι μια απλη διαρροη. Οπως ειπα και παραπανω, αυτες ειναι διαδικασιες που ακολουθουντε κατα κορον και σε αεροπορικο επιπεδο σαν οδηγιες κατασκευαστη (οκ για καποιον πχ μπορει η αλλαγη καρτερ των 1000+ε να μην ειναι τοσο προβλημα, το να πεταξεις ενα μπλοκ εκατομμυριων ομως για διαρροες δεν πολυπαιζει)

Ειναι περισσοτερο θεμα λοιπον αν γινει σωστα η δουλεια, καθαριστουν σωστα οι επιφανειες, χρησιμοποιηθει το σωστο υλικο για μονωση αυτο που θα κρινει αν εγινε σωστα η δουλεια η οχι...
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα τα παραπάνω ,όπως τα θέτεις.

Η πρώτη τοποθέτησή μου ,έγινε με αφορμή την προτροπή σου να μπλαστρώσει τις βασεις των κυλίνδρων με φλατζόκολλα εξωτερικά.
Αυτό δεν θα το έκανα...δεν μπορώ...δεν μου βγαίνει.
Καταλαβαίνω βέβαια ότι το πρότεινες για να μην ξανα-λύνει τα πάντα.
Σεβαστό.
Ομως ,αν το πρόβλημα προέρχεται από παραμόρφωση στις κάσες ,κατ'αρχήν ,πρέπει να το διαγνώσεις.
Κι αν θέλεις να το λύσεις με κόλλες ,γιατι να βαλεις καινούργιες φλάτζες κ να μην μπλαστρώσεις εξ'αρχής τις παλιές ;

Πάντως ,έχει πολλάκις συμβεί ,να θέλει επανασύσφιξη το όλο μπλόκ ,κ όταν αυτή γίνει σωστά ,ακόμα κ χωρίς άνοιγμα κ αλλαγή φλάτζας ,να σταματουν οι διαρροές.

Τελικά ,είναι η Αλήθεια ότι ,τα σΚαΤέΜ σε κάνουν μηχανικό ,θες δε θες.;)
Αλλιώς ,τα ξεφορτώνεσαι εγκαίρως.:p
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Ποια η γνωμη μας γι αυτα? Δουλευουν καλα σε 990? Αυτη τη περιοδο βαζω Bel Ray EXS αλλα χρησιμοποιω την Liqui Moly σαν εταιρεια σε αλλα οχηματα οποτε γιατι οχι και στο 990. Ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με το Bel Ray.

LIQUI MOLY 4T 10W50
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ποια η γνωμη μας γι αυτα? Δουλευουν καλα σε 990? Αυτη τη περιοδο βαζω Bel Ray EXS αλλα χρησιμοποιω την Liqui Moly σαν εταιρεια σε αλλα οχηματα οποτε γιατι οχι και στο 990. Ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με το Bel Ray.

LIQUI MOLY 4T 10W50
Πολύ καλό & "δουλεύει" μια χαρά σε LC8 & LC4.
Bάλ'το άφοβα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ποια η γνωμη μας γι αυτα? Δουλευουν καλα σε 990? Αυτη τη περιοδο βαζω Bel Ray EXS αλλα χρησιμοποιω την Liqui Moly σαν εταιρεια σε αλλα οχηματα οποτε γιατι οχι και στο 990. Ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με το Bel Ray.

LIQUI MOLY 4T 10W50
Μια χαρά είναι.
Αυτό βάζω και έχω μειωμένη κατανάλωση λαδιού.
Συν κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς κοπανηματα...;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτό ή τα exs;;; ιδού η απορία.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα exs είχα πριν απο αυτά και μάλλον θα τα κρατήσω...;)
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εχω 1,5 μπουκαλι καβα EXS οποτε οποτε κανω αλλη μια αλλαγη με Bel Ray και μετα ντουγρου για Liqui Moly.

Ευχαριστω!
 

chaosm

Μέλος
Έβαζα denicol Pro. Έβαλα στη τελευταία αλλαγή exs. Ίσως είναι η ιδέα μου ότι τα exs τα τσιμπάει λίγο. Τα καίει δλδ

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έβαλα στη τελευταία αλλαγή exs. Ίσως είναι η ιδέα μου ότι τα exs τα τσιμπάει λίγο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπα...
Πραγματικότητα είναι...;)
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εμενα δε μου τα καιει καθολου τα EXS. Στη προηγουμενη αλλαγη συμπληρωσα σε 6000 χλμ γυρω στα 200ml.. Σε αντιθεση με τα Motorex που τα επινε σαν νερακι
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Xαιρετω την παρεα...νεος κατοχος ενος ktm 950 adventure και οπως καταλαβαινετε απο νωρις στα βασανα...ερωτηση...οταν ειναι κρυο το μηχανακι και παω να βαλω μπρος δεν κραταει ρελαντι και σβηνει..το ρελαντι ειναι κατω απο 1000 στροφες.ξερςι καποιος που μπορει να οφειλεται;;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Xαιρετω την παρεα...νεος κατοχος ενος ktm 950 adventure και οπως καταλαβαινετε απο νωρις στα βασανα...ερωτηση...οταν ειναι κρυο το μηχανακι και παω να βαλω μπρος δεν κραταει ρελαντι και σβηνει..το ρελαντι ειναι κατω απο 1000 στροφες.ξερςι καποιος που μπορει να οφειλεται;;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μα απάντησες μόνος σου...
Το ρελαντί πρέπει να είναι γύρω στις 1400 σαλ...
Οπότε ανέβασέ το...;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επίσης Άκη @akis92 όταν είναι κρύο καλό είναι να χρησιμοποιείς το τσοκ...
Πρέπει να αλλάξεις συνήθειες σε σχέση με τη μοτό που έχεις στο άβαταρ...;):)
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Επίσης Άκη @akis92 όταν είναι κρύο καλό είναι να χρησιμοποιείς το τσοκ...
Πρέπει να αλλάξεις συνήθειες σε σχέση με τη μοτό που έχεις στο άβαταρ...;):)
Ναι κατι εχω καταλαβει...
Ειμαι ακομα σε διαδικασια ψαξιματος γιατι πολυ ωραιο το μηχανακι αλλα εχει τις ιδιοτροπιες του...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι κατι εχω καταλαβει...
Ειμαι ακομα σε διαδικασια ψαξιματος γιατι πολυ ωραιο το μηχανακι αλλα εχει τις ιδιοτροπιες του...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και εγώ μετάβαση απο το Dakar είχα κάνει...;)
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Και εγώ μετάβαση απο το Dakar είχα κάνει...;)
Α ωραιος...και μια ακομα ερωτηση...η μηχανη λογω βλακειας(απο το μαντρα που εμεινε για δεκα μερες) εμεινε με 1 λιτρο σχεδον παραπανω λαδι στον κινητηρα για αυτο τον καιρο..με το που τν πηρα αρχισε να βγαζει λαδια απο τις ανθυμιασεις..υπαρχει κινδυνος να επαθε ζημια;με το που το αντιληφθηκα τα εβγαλα κατευθειαν.εκεινες τς μερες ακουγοταν στν εκινηση και η καδενα..σχετιζοταν με το παραπανω λαδι θεωρειτε;λογω πιεσης λαδιου στους τεντωτηρες;;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom