Συμφωνώ απόλυτα σε όλα τα παραπάνω ,όπως τα θέτεις.εξαρταται τη φυση του προβληματος και την περιπτωση...
υπαρχουν περιπτωσεις που η φλατζοκολλα ειναι προχειροδουλεια, υπαρχουν και περιπτωσεις που ειναι η μονη λυση...γενικα παντως στη βιομηχανια ειναι ΟΕΜ οδηγια σε παρα πολλες περιπτωσεις η χρηση κολλας, υφασματος, μεταξιου, χαλκου κλπ για διαρροες
στην προκειμενη περιπτωση, η λυση καποιας καλης κολλας ειναι η αντικειμενικα καλυτερη λυση. Αν δεν μπει κολλα η οποιοδηποτε μεσο για να σταματησει η διαρροη στο συγκεκριμενο σημειο, τοτε η λυση ειναι ειτε λυσιμο καρτερ/πλανισμα/γεμισμα/πλανισμα με αμφιβολα αποτελεσματα για την επιτυχια της δουλειας+λυσιμο ολοκληροτικο του κινητηρα χωρις να υπαρχει λογος, η αλλιως αγορα νεων καρτερ, με τα προβληματα που επισης θα επεφερε αυτη η διαδικασια
οταν λοιπον ουσιαστικα μιλαμε για αλλαγη κινητηρα, νομιζω πως δεν μιλαμε για την καλυτερη λυση, ποσο μαλλον οταν το προβλημα ειναι μια απλη διαρροη. Οπως ειπα και παραπανω, αυτες ειναι διαδικασιες που ακολουθουντε κατα κορον και σε αεροπορικο επιπεδο σαν οδηγιες κατασκευαστη (οκ για καποιον πχ μπορει η αλλαγη καρτερ των 1000+ε να μην ειναι τοσο προβλημα, το να πεταξεις ενα μπλοκ εκατομμυριων ομως για διαρροες δεν πολυπαιζει)
Ειναι περισσοτερο θεμα λοιπον αν γινει σωστα η δουλεια, καθαριστουν σωστα οι επιφανειες, χρησιμοποιηθει το σωστο υλικο για μονωση αυτο που θα κρινει αν εγινε σωστα η δουλεια η οχι...
Η πρώτη τοποθέτησή μου ,έγινε με αφορμή την προτροπή σου να μπλαστρώσει τις βασεις των κυλίνδρων με φλατζόκολλα εξωτερικά.
Αυτό δεν θα το έκανα...δεν μπορώ...δεν μου βγαίνει.
Καταλαβαίνω βέβαια ότι το πρότεινες για να μην ξανα-λύνει τα πάντα.
Σεβαστό.
Ομως ,αν το πρόβλημα προέρχεται από παραμόρφωση στις κάσες ,κατ'αρχήν ,πρέπει να το διαγνώσεις.
Κι αν θέλεις να το λύσεις με κόλλες ,γιατι να βαλεις καινούργιες φλάτζες κ να μην μπλαστρώσεις εξ'αρχής τις παλιές ;
Πάντως ,έχει πολλάκις συμβεί ,να θέλει επανασύσφιξη το όλο μπλόκ ,κ όταν αυτή γίνει σωστά ,ακόμα κ χωρίς άνοιγμα κ αλλαγή φλάτζας ,να σταματουν οι διαρροές.
Τελικά ,είναι η Αλήθεια ότι ,τα σΚαΤέΜ σε κάνουν μηχανικό ,θες δε θες.
Αλλιώς ,τα ξεφορτώνεσαι εγκαίρως.