Είναι αυτό που δίνει η ktm, πράσινο το στρογγυλό και το άλλο σιτα!Το φιλτρο που έβαλες δηλαδη ειναι guglatech?
Έτοιμος είμαι βρε αλήτη!!Καλά...μέχρι να μοντάρεις την αντλία στο τεπόζιτο ,θα ξαναρωτήσεις κι άλλα.
Οπότε μη παίρνεις κι όρκο οτι θα πας για καφέ σήμερα.
Το βαλες μπρός ;Έτοιμος είμαι βρε αλήτη!!
Τσιμουχες καινούργιες, γρασσακι να γλίστρησε μέσα.
Λάδια φίλτρο από βδομάδα και έτοιμο το άλογο!
Αεροψυκτε άντρα
Ότι λέει ο k0k0s από πάνω.Το κατάργησα βέβαια περιττό βάρος
Από περιέργεια και μόνο!
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι γιατί θα ξανά φύγει!!!Ότι λέει ο k0k0s από πάνω.
Βγάλε το ρουμπινετο και ξαναβάλτο.
Επιπλέον προστασία είναι...Όχι γιατί θα ξανά φύγει!!!
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Από το ρουμπινετο είναι Θανάση.Καθαρίζοντας το αριστερό τεπόζιτο
Το οποίο έχει και την τρόμπα βενζίνης
στο κάτω μέρος.
Έβγαλα αυτό
Τι είναι?
Έχει σπείρωμα από την μία μεριά και σιτουλα από την άλλη!
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νίκο αν έχεις πολύμετρο μέτρησε τη μπαταρία όταν είναι σβηστο. Αν σου δείχνει γύρω στα 12V σημαίνει ότι η μπαταρια είναι εντάξει και ο ανορθωτής δουλεύει.Καλησπέρα σε όλους!! Μετά από 5 μήνες ακινησίας φορτίζω μπαταρία κάνω μια βόλτα. Σβήνω το αφήνω καμία ώρα, πάω να βάλω μπροστά μετά και ενώ δίνει ρεύμα μόλις πατάω μίζα νεκρά όλα.. μαυρίλα.
Λογικά ανορθωτης, μόλις κλείσω το κλειδί χτυπάω τον ανορθωτη κ πάλι τα ίδια.
Παίζει να είναι κάτι άλλο??
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk