ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θένο ,αυτό το συνθετικό σφουγγαράκι που την τύλιξες ,εκτός του ότι θα διαλυθεί πολύ γρήγορα από θερμοκρασίες-νερά-λάσπη ,είναι κ άκρως εύφλεκτο!
Δεν θες προσάναμμα 'κει'απ'κάτ ,ανάμεσα σε καλώδια κ κύκλωμα βενζίνης.
Βασικά ,δεν υπάρχει λόγος να την τυλίξεις με κάτι.
Αν θες οπωσδήποτε όμως να την τυλίξεις με κάτι ,φόρεσέ της "k@pot@" ένα κομμάτι σαμπρέλας.
Ευχαριστώ για την συμβουλή αλλά το συγκεκριμένο είναι υλικό που χρησιμοποιείται και στις μονώσεις κινητήρων αυτοκινήτων.
Δεν είναι εύφλεκτο όπως φαίνεται μιας και το έβαλα πάνω από φλόγα και δεν έπαθε κάτι.
Ίσα ίσα που ξεκίνησε να λιώνει πολύ αργά.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ευχαριστώ για την συμβουλή αλλά το συγκεκριμένο είναι υλικό που χρησιμοποιείται και στις μονώσεις κινητήρων αυτοκινήτων.
Δεν είναι εύφλεκτο όπως φαίνεται μιας και το έβαλα πάνω από φλόγα και δεν έπαθε κάτι.
Ίσα ίσα που ξεκίνησε να λιώνει πολύ αργά.
γιατι την τυλιξες?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ευχαριστώ για την συμβουλή αλλά το συγκεκριμένο είναι υλικό που χρησιμοποιείται και στις μονώσεις κινητήρων αυτοκινήτων.
Δεν είναι εύφλεκτο όπως φαίνεται μιας και το έβαλα πάνω από φλόγα και δεν έπαθε κάτι.
Ίσα ίσα που ξεκίνησε να λιώνει πολύ αργά.
ΟΚ. Οπως το είδα το πέρασα για σφουγγαράκι συσκευασίας.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
γιατι την τυλιξες?
Γιατί διαφορετικά ακουμπάει στον κινητήρα και στην ποδιά χωρίς το μονωτικό.
Ενδεχομένως να είναι και περιττό αλλά αφού υπήρχε διαθέσιμο γιατί να μην το βάλω...?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Γιατί διαφορετικά ακουμπάει στον κινητήρα και στην ποδιά χωρίς το μονωτικό.
Ενδεχομένως να είναι και περιττό αλλά αφού υπήρχε διαθέσιμο γιατί να μην το βάλω...?
οκ,μια χαρα τοτε
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έπειτα από τις δύο φορές που με άφησε η μαμά τρόμπα βενζίνης και η δεύτερη στο βουνό το πήρα απόφαση ότι κάτι έπρεπε να κάνω με αυτό το θέμα για να μην έχω το μυαλό μου και σε αυτό...
Μετά από κουβέντες και διάφορες γνώμες δεν πήγα στις λύσεις που προτείνονται για αυτό τύπου Facet και το κιτ του DrBean αλλά προτίμησα να βάλω κάποια που έχει χρησιμοποιηθεί σε Varadero το οποίο χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα τρόμπας βενζίνης και δουλεύει απροβλημάτιστα για πολλά χρόνια και χιλιόμετρα.
Πρόκειται για μια που προορίζεται για αυτοκίνητα κλειστού τύπου μάρκας Kyosan EP80-10.
Έγινε η τοποθέτηση με λίγη ταλαιπωρία μπορώ να πω αλλά το αποτέλεσμα είναι άκρως ενθαρρυντικό!
Κατ' αρχήν δεν τίθεται θέμα υπερχείλισης διότι από την στιγμή που θα ανοίξει ο διακόπτης και θα ξεκινήσει να δουλεύει η τρόμπα εάν δεν πατηθεί η μίζα μετά από 3-4 δευτερόλεπτα κλείνει η παροχή ρεύματος οπότε και σταματά η λειτουργία της.
Είδα καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες στροφές στις μεσαίες με γκάζι καρύδι νομίζω είναι όπως πριν και από τις 6000σαλ. έως το κόκκινο ανεβάζει πολύ ικανοποιητικά...
Εάν θα προκύψει κάποιο πρόβλημα καθώς και κάποια διαφορά στην κατανάλωση θα το δούμε στην πορεία αν και πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί να ξανασχοληθώ.
Βέβαια γίναν και οι σχετικές μετατροπές σε καλωδιώσεις για να ταιριάξει...
Φυσικά για την συγκεκριμένη μοντα εγινε μελέτη ώστε να μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί σε περίπτωση δυσλειτουργίας και να τοποθετηθεί η παλιού τύπου οπουδήποτε πολύ εύκολα...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λοιπόν μετά από το σημερινό τεστ μπορώ να πω ότι η μετατροπή δουλεύει υποδειγματικά καλά χωρίς κάποια δυσλειτουργία...!
Κατά περίεργο τρόπο έχει βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και η ευστροφία...
Ενδεχομένως να οφείλεται στην αλλαγή των κυρίως ζιγκλέρ σε 160 από 155 εμπρός και 165 από 160 στον πίσω κύλινδρο που είχε γίνει παλιότερα.
Μένει να δω εάν έχει επηρεαστεί η κατανάλωση και πόσο. :friendship:
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Λοιπόν μετά από το σημερινό τεστ μπορώ να πω ότι η μετατροπή δουλεύει υποδειγματικά καλά χωρίς κάποια δυσλειτουργία...!
Κατά περίεργο τρόπο έχει βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και η ευστροφία...
Ενδεχομένως να οφείλεται στην αλλαγή των κυρίως ζιγκλέρ σε 160 από 155 εμπρός και 165 από 160 στον πίσω κύλινδρο που είχε γίνει παλιότερα.
Μένει να δω εάν έχει επηρεαστεί η κατανάλωση και πόσο. :friendship:
απο πιέσεις έχει τα ίδια??
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
απο πιέσεις έχει τα ίδια??
Είναι χαμηλής πίεσης και με παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτήν που προβλέπεται.
Η δουλειά της είναι απλή...
Να σπρώχνει την βενζίνη από τα ρεζερβουάρ στα καρμπυρατέρ Γιώργη.
Από την στιγμή που δεν έχουμε θέματα υπερχείλισης ή έλλειψης καυσίμου είμαστε σε καλό δρόμο... ;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εμενα αρχισε να χανει λαδια απο την δεξια μερια του καρτερ πισω μαλλον απο την ταπα λαδιου.Μετα το τροφφυ θα λυθει παλι.
απο την τρυπα που φευγουν τα νερα των μπουζι?
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
απο την τρυπα που φευγουν τα νερα των μπουζι?
Όχι,πιο ψηλα,φθάνουν κοντα στην τάπα λαδιού.Θα το διερευνήσω μετά το τρόφφυ.Το περίεργο είναι ότι πρόδφατα άλλαξα τα oring απο τις αναθυμιάσεις.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Όχι,πιο ψηλα,φθάνουν κοντα στην τάπα λαδιού.Θα το διερευνήσω μετά το τρόφφυ.Το περίεργο είναι ότι πρόδφατα άλλαξα τα oring απο τις αναθυμιάσεις.
πιο ψηλα..περιεργο οντως
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όχι,πιο ψηλα,φθάνουν κοντα στην τάπα λαδιού.Θα το διερευνήσω μετά το τρόφφυ.Το περίεργο είναι ότι πρόδφατα άλλαξα τα oring απο τις αναθυμιάσεις.
Αν είναι εκεί ψηλά κ γλύφουν πάνω στο δοχείο λαδιού ,τότε είναι από σκασμένο-πολυκαιρισμένο-ή-σκισμένο στην άκρη σωληνάκι.
Επίσης ,κοίτα την περίπτωση να έχεις ψηλότερα την στάθμη απ'ότι πρέπει(ζεστό μοτερ) γιατί αν ναί ,οι πιέσεις μεγαλώνουν κ ψαχνουν για εκτόνωση κ συνηθως ξερνάνε τα σωληνάκια λαδο-αναθυμιάσεις.
 

kwstasaspr

Μέλος
Όνομα
kwstas
Μοτό
ktm 990 adventure 2008
καλησπερα στην ομαδα !! θα ηθελα να σασ κανω μια ερωτηση να μου πειτε την γνωμη σας,εχω ενα ktm 990 adventure tou 8, στα ξαφνικα μετα απο μια βολτα ξεκινησαν τα βολτ τησ μπαταριασ να παιζουν κατεβαιναν δλδ στα 13,7 8 και αργοτερα επευταν μεχρι και 12 αντι να ειναι σταθερα οπως ηταν στα 14, μεχρι που μετα απο καποιεσ μερεσ εσβηνε η μηχανη οταν πηγαινα να αλλαξω ταχητητα και πατουσα συμπλεκτη αφηνα το γκαζι και οταν επεφταν οι στροφεσ αντι να κραταει ρελαντι εσβηνε,πηγα σε ενα μαστορα μου ειπε ειναι πηνεια ,αλλαξαμε πηνεια μια βδομαδα ηταν κομπλε και τωρα παλι πεφτει η ταση κατω απο 12,5 και σβηνει παλι ,μηπως ειναι ο ανωρθωτης?η μπαταρια την τσεκαραμε ειναι μια χαρα,μπορει μια βδομαδα να δουλευει κανονικα ,και ξαφνικα να κανει αυτο παλι ..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πηνία ήταν ,κατι πήγε στραβά στην περιέλιξη(αν έγινε) ή στην τοποθέτηση κ ξαναβραχυκύκλωσαν.
Μπορεί να έχουν δημιουργήσει πρόβλημα κ στον σταθεροποιητή τάσης ,αλλά για να σιγουρέψεις το τί γινεται θέλει έλεγχο στο κύκλωμα.
Βασικά πήγαινε εκεί που το φτιαξες κ πλήρωσες να το δουν.
Μια εβδομάδα δεν είναι αποδεκτός χρόνος σωστής λειτουργίας για μια τέτοια επισκευή.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτησης...
Χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό κομπρεσέρ για αέρα στα λάστιχα του 950 αυτό λειτουργεί οριακά λόγω ρεύματος το οποίο πέφτει κάτω από τα 10 Volt (<8 έως 9,5V ) στην λειτουργία του.
Είναι συνδεδεμένο στις θύρες του ρεύματος που έχει μπροστά στο φανάρι ACC 1 ή ACC2.
Υπάρχει περίπτωση λόγω αυτού να δημιουργηθεί κάπου ζημιά στο ηλεκτρικό κύκλωμα όπως πηνία η ανορθωτή?
Για ποιο λόγο πέφτει τόσο χαμηλά η τάση?
Η ασφάλεια που υπάρχει είναι στα προβλεπόμενα αμπέρ.
Φυσικά όλη αυτή την ώρα η μοτοσυκλέτα είναι σε λειτουργία.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Να δεις και πόση ισχύ βγάζει η γεννήτρια, και πόση καταναλώνει η μοτο βάση μανιουαλ, Ε Βάλε και τα χρονάκια που έχει..
 
Top Bottom