Λοιπόν βρήκα την παλιά και λείπει το φις.Το φις της μαμάς που αφαιρείς δεν μπορεις να το προσαρμόσεις στην καινούργια αντλία για να κουμπώσει όπως πριν;
Οπότε λογικά θα χρειαστεί μετατροπή το καλώδιο για να μπει η aftermarket.
Λοιπόν βρήκα την παλιά και λείπει το φις.Το φις της μαμάς που αφαιρείς δεν μπορεις να το προσαρμόσεις στην καινούργια αντλία για να κουμπώσει όπως πριν;
ΣωραιοσσσσςΛοιπόν βρήκα την παλιά και λείπει το φις.
Οπότε λογικά θα χρειαστεί μετατροπή το καλώδιο για να μπει η aftermarket.
Θα σου στείλω αργότερα Γιώργο.Μήπως μπορείς να μας πείς πού τα πήρες τα κρβουνάκια; Γιατί όταν έψαχνα μου είπαν οτι αυτά που είναι για ηλ εργαλεία δεν κάνουν λόγω του ρεύματος μεγάλης έντασης γύρω στα 120Αh;
Γιώργο τα είχα πάρει από μαγαζί με ανταλακτικά αυτοκινήτου.Μήπως μπορείς να μας πείς πού τα πήρες τα κρβουνάκια; Γιατί όταν έψαχνα μου είπαν οτι αυτά που είναι για ηλ εργαλεία δεν κάνουν λόγω του ρεύματος μεγάλης έντασης γύρω στα 120Αh;
Ευχαριστούμε για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες!Κάτι σχετικά με τις αντλίες. Έψαχνα και εγώ λύση για την αντλία μου. Έβαλα την Facet και μου κράτησε καμμιά 20αριά χιλ χλμ. Χρειάστηκε επίσης αντεπίστροφη βαλβίδα, για να μην μου πλημμυρίσει τον κύλινδρο, που το έπαθα μιά φορά. Επίσης είχε διάφορες δυσκολίες στην τοποθέτηση-στήριξη. Επίσης, επειδή χρησιμοποιεί πιστονάκι για να σπρώχνει τι καύσιμο, είναι ευαίσθητη σε σκουπιδάκια και χρειάζεται φίλτρο. Οι κυλινδρικές που δείχνετε φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες. Δεν αναφέρουν πουθενά αν έχουν ηλεκτρονικά κυκλώματα solid state ή αν έχουν επαφές σαν τις μανήσιες. Η λύση του MrBean είναι το μέλλον. Το τέλειο είναι να τοποθετήσει κανείς την πλακέτα του MrBean σε καινούργια αντλία σαν αυτές που βρήκατε. Άν μπορεί κάποιος που πήρε τέτοια αντλία, ας την ανοίξει να πάρει μερικές φωτό, να δούμε πώς είναι μέσα;
Γειά χαρά.
Ναι το γνωρίζω αυτό.Στο ADVrider κατέληξαν οτι η 40171 είναι η κατάλληλη, με σωστή πίεση και χωρίς να πλημυρίζει τους κυλίνδρους όταν μένει σβηστή για πολύ ώρα και με γεμάτα τεπόζιτα. Απαραίτητα με φίλτρο.
Βαλβίδα αντεπιστροφής για αποφυγή πλημυρίσματος των κυλίνδρων από Ορφέως 111, Ρούφ, 210-3427913.
Η κυλινδρική δουλεύει πιθανότατα σαν τη μανήσια με μεμβράνη που σπρώχνει το καύσιμο μέσα από αντεπίστροφες βαλβίδες και όχι πιστονάκι.Ευχαριστούμε για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες!
Οι κυλινδρικές έχουνε και αυτές πιστόνι οπότε λογικά θα δουλεύει με τον ίδιο τρόπο όπως οι Facet.
Έκανα βλακεία και δεν κράτησα την παλιά αλλιώς θα μπορούσα να την ανοίξω.
Πάντως εντός του κυλινδρικού τμήματος δεν έχει ακουστεί κάποια βλάβη.
Οι βλάβες που βγάζουνε είναι συνήθως στην πλακέτα τους.
Γι'αυτό και η λύση του Dr bean φαντάζει ιδανική...
Αν και διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για μελλοντική βλαβη με το κίτ στα ktm950 λόγω της θέσης που βρίσκεται η αντλία.
Γιώργη θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με την ανεπίστροφη βαλβίδα που ανέφερες.
Τον τύπο της και την πίεση της.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ!Μπαίνεις στο φόρουμ και του στέλνεις p.m. είναι πολύ εντάξει τύπος. 40€ + 3€ αποστολή.
Dr. Bean's 950 fuel pump kits
UPdated 1st posting to keep info actual: (last update Jan 2020) ==== === So here's the guy from the LC8.nl from :D I have made a solid state...advrider.com
Γειά χαρά.
με Bel-Ray EXS και με IPONE δεν μου έκαψε ποτέ ,ούτε σταγόνα..........με Motorex συνέχεια έκαιγε !!Εμενα δε μου τα καιει καθολου τα EXS. Στη προηγουμενη αλλαγη συμπληρωσα σε 6000 χλμ γυρω στα 200ml.. Σε αντιθεση με τα Motorex που τα επινε σαν νερακι