Καθημερινοί εργάτες το μικρονήμα !

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Λοιπον....εχουμε και λεμε... Yamahara αθανατη..crypton r115. τσιμπαει λιγο λαδακι αλλα σκασιλα μου, ισως να φταιει που κοντευει τις 60.000χλμ,απο καταναλωση παιζει στο 2,2 λιτρα στα 100χιλιομετρα...με αυτο παω καθε μερα δουλεια,2-3 φορες τη βδομαδα χωριο που εχω κατι κηπευτικα να περναει η ωρα 60χιλιομετρα πηγενε-ελα,με αυτο παω βολτες ψωνια για καφε εντος πολεως και τον ερωτα τον εχω για τα ΣΚ...
Απο προβληματα 0 ΜΗΔΕΝ... μονο μια μπροστινη λαμπα εχω αλλαξει και βενζινα...το χω αυτη τη στιγμη 1 χρονο ακριβως και 11.000χλμ στα χερια μου...
Αυτο που με προβληματιζει ομως ειναι οτι αυτη τη στιγμη θελει λογω ηλικιας ενα μαζεματακι σε αλυσιδογραναζα-ζαντες ειναι ολοστραβες μπρος πισω,θελει καινουργια δισκοπλακα μπροστα,λαστιχα και βαση για το μπροστινο φαναρι γιατι εχει σπασει και τριζει το φαναρι(σπασμενο το πηρα βασικα)
Το κοστος ολων αυτων ανερχεται γυρω στο 250αρι.....και σκεφτομαι , να το πουλησω και αντι τα λεφτα που θα εδινα για σουλουπωμα- να τα συμπληρωσω και να παρω ενα πιο καινουργιο παπι (μεταχειρο-οχι κουτας) π.χ μ'αρεσει το innova i.... θα χαρω πολυ να διαβασω λεπτομερεις περιγραφη απο κατοχους innova i ;)

@CubMan , σουπερ θεμα!! ευγε ;)

Κράτα το και φτιαχτο πένα ( γνώμη μου ) .
Πολύ καλύτερο από innova i .
Στο μόνο που υστερεί είναι η ελάχιστη κατανάλωση που έχει από το honda παραπάνω.
Παπί πραγματικός σκύλος !
Απο το 2000 + μετά αυτό και το kazer τα καλύτερα παπιά ! :)
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Γνωμη μου, κρατα το crypton και φτιαξτο..
Το πιο αξιοπιστο παπι μακραν...
Συμφωνώ με τον Πέτρο και με τον Γιώργο, αυτής της άποψης είμαι κι εγώ αφού το ξέρεις το παπί.

Δεν θελω κινεζια, ποσο μαλλον καινουργια....χανει πολυ σε μεταπωληση,δεν μου αρεσει το οτι ειναι αντιγραφη ενος αξιολογου μοντελου με κακα υλικα-κακη αντιγραφη...γενικα δεν...
Δεν είναι κινεζιά, είναι πολύ καλό, το έχω τσεκάρει και ήταν να το πάρω πριν βγει το Velos, η μεταπώληση δεν με ενδιαφέρει ειδικά σε τόσο φτηνά οχήματα, έχω άλλο σκεπτικό και διαφορετική προσέγγιση, αλλά εγώ είμαι εγώ...σου ξαναλέω φτιάξε τον Κρύπτονα :)

:friendship:
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Μια που λετε για Yamaha, το καινουργιο μου αποκτημα ειναι το Τ110.
Απλο οσο δεν παει, και ελπιζω να βγει σκυλος και αυτο. Παντως, πολλα ντελιβερι και κουριερ, τετοια εχουν. Κατι θα ξερουν.....
Φίλος ντελιβερας που δουλευαμε μαζί παλιά έκανε πάνω από 200.000 χλμ (ναι. Διακοσες όχι είκοσι :p) με 0 βλάβες.
Βέβαια νομίζω του κόλλησε με το που το πήρε (δεν έχει πολύ ακουστεί αλλά υπήρχαν κάτι στραβες παρτίδες που βαραγανε πριν καλά καλα στρωσουνε) του το φτιάξανε εντός εγγύησης και από εκεί και πέρα δεν ξανά ασχολήθηκε ποτέ.
Το πούλησε για ανανέωση και ξαναπηρε το ίδιο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Απο μοτερ και περιφεριακα ειναι σιγουρα σκυλος καρατσεκαρισμενο σε αντιξοες συνθηκες.... ;)
Μακαρι να'ναι ετσι;).
Στο δικο μου, του'χω ακομα πιπίλα:D, ειναι πολυ νωρις να εχω δικια μου αποψη. Το μονο σιγουρο, ειναι οτι δεν το διαλεξα τυχαια. Πληρουσε ολα τα δικα μου σαν μηχανικος.... "προαπαιτουμενα"! :p
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Θέλω να κάνω μερικά μαζεματάκια και μια γενική επισκευή στο Modenas που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό, αλλά το κουστουμάκι που μου έραψε η αντιπροσωπεία το απόγευμα δεν μου αφήνει περιθώρια. Το κακό είναι πως τα Modenas δεν έχουν ανταλλακτικά του μοτέρ στο εμπόριο όπως τα αντίγραφα της Honda και βαράνε στο κεφάλι και όποιον πάρει ο χάρος. Σκέφτομαι να το αφήσω να λιώσει μέχρι να το απορροφήσει η γη :laugh: και αν μου κάνει κέφι να το φτιάξω μετά, ούτως ή άλλος δεν πρόκειται να αγοράσω άλλο μηχανάκι από τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο με την τιμολογιακή πολιτική που έχει, και μάλλον θα πάω προς Kymco ή Yamaha μεριά...όχι τίποτ' άλλο αλλά μου άρεσε το ρημάδι το Velos και είχα φτιαχτεί να τους τα σκάσω :(
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Καλα κ ποιοτικα τα Modenas αλλα τα ανταλακτικα ειναι φωτια
Οταν ειχα το Kriss 115 ενα ελαφρυ τρακαρισματακι σπασμενο μπροστα ψτερο σταυρος κ κατι λοιπα με τη εργασια εφτασε 600 euro ευτυχος τα πηρα απο τη ασφαλεια.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αφου ειπαμε CubMan διατριβη στους Παπιους !!!!!
Με τόσα που έχω δει, εκτός των κατ' ευφημισμό σημερινών Ιαπωνικών, 5-6 αξίζουν τα ευρώ που θα δώσει κάποιος.
Οι δικές μου επιλογές, και επιλογές για καινούριο, του μέσου συντηρητικού χρήστη είναι:

1.Daytona DY 125RS
2.Keeway Target 125
3.Gemini Ark 125
4.Yamaha Crypton T 110
5.Daytona Evo Velos 125
6.Kawasaki Kaze '16
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Σέρβις σήμερα στην πάπια, αφού συμπληρώθηκαν τα χιλιόμετρα, 60.031 γράφει το κοντέρ.
Ένας μικρός μπούσουλας για αλλαγή λαδιού, φίλτρου λαδιού και μπουζί σε μοτέρ δεύτερης γενιάς τύπου Kawasaki. Προφανώς και στα τρίτης γενιάς
μοτέρ τύπου Kawasaki είναι η ίδια διαδικασία με τα ίδια αναλώσιμα, οι διαφορές τους είναι στα καπάκια του μοτέρ αφού τα τρίτης γενιάς έχουν οπές χρονισμού ενώ, στα δεύτερης πρέπει να βγάλεις το αριστερό καπάκι για να χρονίσεις το μοτέρ. Επίσης οι δύο γενιές μοτέρ έχουν μια διαφορά της τάξης των 100 ml στην ποσότητα του λαδιού, τα δεύτερης γενιάς παίρνουν 1,2 λίτρα λαδιού με αλλαγή φίλτρου.


Η τάπα αποστράγγισης και το καπάκι του φίλτρου λαδιού βρίσκονται στην αριστερή πλευρά του μοτέρ σε αντίθεση με το μοτέρ τύπου Honda που η τάπα
βρίσκεται προς το δεξί μέρος του μοτέρ.



Με ένα γερμανοπολύγωνο 17mm λασκάρουμε την τάπα και βγαίνουν τα παλιά λάδια.



Αν είμαστε μερακλήδες :D αλλάζουμε την αλουμινένια ροδέλα στεγανοποίησης της τάπας, η συγκεκριμένη τάπα φοράει ροδέλα 12mm.



Επανατοποθετούμε την τάπα και τη σφίγγουμε σεμνά και όχι με αρκουδοδύναμη αν δεν έχουμε ροπόκλειδο, μέχρι να αισθανθούμε αντίσταση.
Η ροπή της είναι 24nm πάντως.


Σειρά έχει το φίλτρο λαδιού. Με μια καστάνια 1/4, προέκταση και καρυδάκι 8mm λασκάρουμε πολύ εύκολα τις δυο βίδες που το συγκρατούν.
Μη δοκιμάσετε άλλο κλειδί, δεν μπαίνει τίποτα εκεί μέσα εκτός από τα προαναφερόμενα, αλλιώς θα φάτε τις βίδες, πολύ εύκολα.


Βγάζουμε το παλιό φίλτρο, καθαρίζουμε καλά το χώρο του φίλτρου και προσοχή μη χαθεί το ελατήριο τάνησης του φίλτρου που είναι πάνω
στο καπάκι. ελέγχουμε και το o-ring του καπακιού και αν είναι σε καλή κατάσταση το βάζουμε ξανά και εννοείται πως περνάμε λίγο λάδι πάνω του
με το δάχτυλο για να το στεγανοποιήσουμε . Αν χρειαστούμε o-ring, τότε αγοράζουμε ένα σακουλάκι με καμμιά κατοσταριά τέτοια με διαστάσεις 25Χ1,5
από Σπύρου Πάτση, για 2 ευρώ. Η αντιπροσωπία το δίνει 1,5 ευρώ το ένα :laugh:




Αφού κλείσουμε το καπάκι του φίλτρου σφίγγουμε τις δυο βίδες πάλι σεμνά και με ευγένεια μέχρι να αισθανθούμε την αντίσταση στο χέρι.
Η ροπή των βιδών είναι 8nm αν έχουμε ροπόκλειδο και τις σφίγγουμε εναλλάξ, αργότερα ελέγχουμε για τυχόν διαρροή λαδιού.
Είμαστε έτοιμοι για τα φρέσκα λάδια. Με την αλλαγή φίλτρου θα χρειαστούν 1,2 λίτρα λαδιού. Αυτό το μοτέρ δεν έχει καταμετρική ράβδο
όπως τα τύπου Honda, αλλά το κλασικό "ματάκι" που έχουν οι μοτοσυκλέτες, με ένδειξη MIN-MAX. Απλά αδειάζουμε το πρώτο μπουκάλι μέσα
και εκκινούμε το μοτέρ για 10 δευτερόλεπτα, κλείνουμε και περιμένουμε να πέσει η στάθμη για 1 λεπτό, μόλις πέσει η στάθμη απλά συμπληρώνουμε
την υπόλοιπη ποσότητα μέχρι το MAX.


 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Σειρά έχει το μπουζί...Σ' αυτό το μηχανάκι είναι πονεμένη ιστορία η αλλαγή του μπουζί. Δεν υπάρχει χώρος για να μπεί ούτε καν
το δικό του μπουζόκλειδο, πόσο μάλλον ένα επαγγελματικό μπουζοκαρυδάκι 16mm με την καστάνια. Πρέπει οπωσδήποτε να βγει η ποδιά,
οπωσδήποτε το δεξί της μέρος. Ωραία, να βγει η μισή ποδιά, όμως για να βγεί πρέπει να λυθούν 14, ναι 14 βιδάκια τύπου ξυλόβιδας !!!! που τη συγκρατούν
σε διάφορα απίθανα σημεία στα 3 διαφορετικά μέρη της ποδιάς. Επίσης αυτά τα 14 βιδάκια, πρέπει να ξαναμπούν στις ίδιες θέσεις. Ξαναλέω πως όποιος σχεδίασε το Modenas Kristar 125, πρέπει να έτρωγε πολύ ξύλο από τη γυναίκα του, δεν εξηγείται αλλιώς η ανωμαλία του :laugh::roflmao:...

Εγώ είμαι πιο πρακτικός άνθρωπος. Απλά ξαναέβαλα 4 βίδες επάνω για να σταθεροποιηθεί η ποδιά, και μετά άνοιξα δυο τρύπες με το δραπανοκατσάβιδο στο σκληρό πλαστικό της ραχοκοκαλιάς και τα στερέωσα με χοντρά μαύρα δεματικά, έτσι τώρα η ποδιά βγαίνει σε ένα λεπτό...και δεν τρίζει κιόλας :D

Το παλιό μπουζί είχε σημάδια καλής καύσης, αλλά δεν θυμάμαι πότε είχε αλλαχτεί και πιθανότατα να μην το είχα αλλάξει εγώ αφού ήταν ένα Denso UH22, μπήκε το νέο NGK CR-7HSA και θα ξενοιάσουμε για καμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα.





Έτοιμος ο πάπιος, η δουλίτσα μου πήρε κανα δύωρο με τεράστια διαλλείματα για καφέ :D και διάφορα καθαρισματάκια εδώ κι εκεί,
κυρίως στο κάτω μέρος του μοτέρ. Ουσιαστικά ούτε μισή ωρίτσα δεν είναι...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και για να μην παει χαμενη η διατριβη που'χεις κανει στα παπια, σου'χω μια ερωτηση:
Το crypton T110, που φτιαχνεται;
Στην Ιαπωνια, ή στην Ιαπωνια τα μερη του και μονταρεται στην Κινα; 'Η φτιαχνεται και μονταρεται στην Κινα;
Με αυτα που μου λενε, εχω μπερδευτει.....
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Και για να μην παει χαμενη η διατριβη που'χεις κανει στα παπια, σου'χω μια ερωτηση:
Το crypton T110, που φτιαχνεται;
Στην Ιαπωνια, ή στην Ιαπωνια τα μερη του και μονταρεται στην Κινα; 'Η φτιαχνεται και μονταρεται στην Κινα;
Με αυτα που μου λενε, εχω μπερδευτει.....
Στην Κίνα φτιάχνεται Νικόλα, εξ' ολοκλήρου κατασκευάζεται, από το μοτέρ μέχρι την τελευταία βίδα, από την Jianshe που είναι θυγατρική της Yamaha. Οι προδιαγραφές και η ποιότητα κατασκευής βέβαια είναι δεδομένα από την Yamaha.
H ίδια εταιρεία φτιάχνει και το δικό της αντίγραφο του Crypton T, το Jianshe JS-110 για την αγορά της Κίνας, και μάλιστα και σε έκδοση S που τρέχει και σε αγώνες με παπιά.
Στην Ελλάδα εισάγεται με προδιαγραφές Euro 3 με την ονομασία Gemini Ark 125, ακριβώς το ίδιο με μόνη διαφορά τον κυβισμό και την τιμή βεβαίως που είναι 600 ευρώ κάτω από το Crypton T. Το καλοβλέπω και αυτό για αγορά, είναι πολύ ποιοτικό παπί για τα λεφτά του.

Τέλος στην Ιαπωνία δεν κατασκευάζεται κανένα παπί πλέον, παρά μόνο το αειθαλές Honda C50C και το Suzuki B-50, αμφότερα 50άρια για την Ιαπωνική και μόνο αγορά, που δεν πρόκειται να εισαχθούν ποτέ στην Ευρώπη λόγω προδιαγραφών Euro.

http://www.jianshetrade.com/wm/en/Products_content.aspx?pid=12&id=41

http://www.jianshetrade.com/wm/en/Index.aspx
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην Κίνα φτιάχνεται Νικόλα, εξ' ολοκλήρου κατασκευάζεται, από το μοτέρ μέχρι την τελευταία βίδα, από την Jianshe που είναι θυγατρική της Yamaha. Οι προδιαγραφές και η ποιότητα κατασκευής βέβαια είναι δεδομένα από την Yamaha.
H ίδια εταιρεία φτιάχνει και το δικό της αντίγραφο του Crypton T, το Jianshe JS-110 για την αγορά της Κίνας, και μάλιστα και σε έκδοση S που τρέχει και σε αγώνες με παπιά.
Στην Ελλάδα εισάγεται με προδιαγραφές Euro 3 με την ονομασία Gemini Ark 125, ακριβώς το ίδιο με μόνη διαφορά τον κυβισμό και την τιμή βεβαίως που είναι 600 ευρώ κάτω από το Crypton T. Το καλοβλέπω και αυτό για αγορά, είναι πολύ ποιοτικό παπί για τα λεφτά του.

Τέλος στην Ιαπωνία δεν κατασκευάζεται κανένα παπί πλέον, παρά μόνο το αειθαλές Honda C50C και το Suzuki B-50, αμφότερα 50άρια για την Ιαπωνική και μόνο αγορά, που δεν πρόκειται να εισαχθούν ποτέ στην Ευρώπη λόγω προδιαγραφών Euro.

http://www.jianshetrade.com/wm/en/Products_content.aspx?pid=12&id=41

http://www.jianshetrade.com/wm/en/Index.aspx
Ωραιος! Τωρα μαλιστα, μου λυθηκαν οι αποριες :)!



(Δηλαδη, αν παρω κυλινδροπιστονο και οτι αλλο χρειαστει απ'το gemini 125, και τα χωσω στο Yamaha, θα πεταει ετσι; ;) Η Υamaha δινει καποιο κιτ βελτιωσης του Τ110;)
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό, δεν θα κερδίσεις τίποτα ουσιαστικά, βέβαια υπάρχουν στην αγορά κιτ που το ανεβάζουν μέχρι τα 140cc στα 57mm, αλλά πραγματικά ποιος σώφρον :D παπιοχρήστης θέλει να το κάνει αυτό στον καθημερινό του εργάτη, θυσιάζοντας εν μέρη την αξιοπιστία του.
Προσωπικά αν ήμουν 17 χρόνων ίσως και να το έκανα, αλλά τώρα έχω γεράσει και παραξένεψα :p...
Θέλω αξιοπιστία από το μηχανάκι μου και προτιμώ να τα τρώω σε εξοπλισμό και ταξίδια !
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό, δεν θα κερδίσεις τίποτα ουσιαστικά, βέβαια υπάρχουν στην αγορά κιτ που το ανεβάζουν μέχρι τα 140cc στα 57mm, αλλά πραγματικά ποιος σώφρον :D παπιοχρήστης θέλει να το κάνει αυτό στον καθημερινό του εργάτη, θυσιάζοντας εν μέρη την αξιοπιστία του.
Προσωπικά αν ήμουν 17 χρόνων ίσως και να το έκανα, αλλά τώρα έχω γεράσει και παραξένεψα :p...
Θέλω αξιοπιστία από το μηχανάκι μου και προτιμώ να τα τρώω σε εξοπλισμό και ταξίδια !
Αν ειναι να του κανω μετατροπη, θα το σκεφτω μολις βγει απ'την εγγυηση, και μονο αν εχει "προβλεψει" η Yamaha με αντιστοιχο κιτ.

17 δεν ειμαι :p, αλλα μου'χει βγαλει αυτο το "νεανικο" παπιοσυναισθημα:rolleyes:!!! Δεν θα τραβηξει σε καγκουριες, οτι τραβηξε το καημενο το C50, αλλα:D....... θα το σκεφτω καλα μετα το περας της εγγυησης:rolleyes:!!! Με τρωει ο κωλος μου... :D:D:D
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οσο για την οποια αξιοποστια του, σιγουρα θα χασει μερος της, αν το κανω τελικα:cool:!
Ειπαμε, αλλο το μηχανικος, αλλο το... "κ@ψωμένος":p!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οσο για την οποια αξιοποστια του, σιγουρα θα χασει μερος της, αν το κανω τελικα:cool:!
Ειπαμε, αλλο το μηχανικος, αλλο το... "κ@ψωμένος":p!!!
Να σε δω μετα σε τιποτα κοντρες "ψαρωμενο".....πανω στο παπι και τι στον κοσμο:eek:
 
Top Bottom