Doc.DD
Μέλος
- Όνομα
- Δημητρης
- Μοτό
- r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εσυ γεννήθηκες ready to race, μην μας συγκρίνεις, εγώ έχω ευαίσθητα μαλακα μόριαΕν τω μεταξύ το 790R το έχω οδηγήσει και... Καμία σχέση με αυτά που λέει ο δοκ
Εσυ γεννήθηκες ready to race, μην μας συγκρίνεις, εγώ έχω ευαίσθητα μαλακα μόριαΕν τω μεταξύ το 790R το έχω οδηγήσει και... Καμία σχέση με αυτά που λέει ο δοκ
Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό. Μέχρι τώρα οι αναρτήσεις του δεν έχουν δείξει αδυναμίες και ακούνε στις ρυθμίσεις αρκετά καλά και γνωρίζοντας τον Αντώνη (και όντας και πιο ελαφρύς απο μένα) και την χρήση που θελει να κάνει, δεν νομίζω να χρειαστεί σύντομα αλλαγή.Αν πάρει Τουαρέγκ, η πρώτη αναβάθμιση που θα κάνει είναι να βάλει wp....
Και μένα που το εχω δεν μου αρεσει , αλλα με ενα χιλιάρικο ή 1200 ευρω νομίζω , αλλάζεις το μπροςτα φως κ γινεται ναραμού ετσι πιστεύω… προτιμώ να δώσω ομως τα χρηματα για Μότο ταξίδια ..Πάντως άσχετο αλλα να πω κι εγώ τη μ@λακία μου με σεβασμό στους ιδιοκτήτες 790 και 890.
Η ΚΤΜ είχε βγάλει τη μ@νάρα 1090R που φαινόταν το τέλειο μηχανακι μετά το 990 και μετά έβγαλε τα 790 και 890 που εμφανισιακά τουλάχιστον εμένα με ξενερώνουν απίστευτα. Δε λέω μπορεί αυτό το τεπόζιτο χαμηλά να κάνει μεγάλη διαφορά αλλά εμένα μου φαίνεται σαν να ναι έγκυος το μηχανάκι!
Για μένα το 1090R ηταν το τελευταίο όμορφο ΚΤΜ, μετά τα χάλασαν πολύ για τα γούστα μου τουλάχιστον.
Δεν λέω ότι χρειάζεται αναρτήσεις, αλλά ότι αν χρειαστείς κάποτε να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις του, θα βάλεις wp...Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό. Μέχρι τώρα οι αναρτήσεις του δεν έχουν δείξει αδυναμίες και ακούνε στις ρυθμίσεις αρκετά καλά και γνωρίζοντας τον Αντώνη (και όντας και πιο ελαφρύς απο μένα) και την χρήση που θελει να κάνει, δεν νομίζω να χρειαστεί σύντομα αλλαγή.
Το R μόνο.Δεν λέω ότι χρειάζεται αναρτήσεις, αλλά ότι αν χρειαστείς κάποτε να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις του, θα βάλεις wp...
Το ktm έχει τοπ αναρτηση
Άλλαξαν οι απαιτήσεις ....πρόοδος λέγεται όλο αυτό.Ζήσαμε(τε) 3 και 4 δεκαετίες με αναρτήσεις-σουμιεδες και καμιά αλλαγή λαδιών σε αυτές κάθε 2 χρόνια και τώρα κοιτάμε(τε) για αλλαγές μπροστινων σε καινούργια μηχανάκια των 15.000€.
Ευτυχώς που είμαι απενταρος και κουλομαριας παναιαμ και δεν έχω τέτοια προβληματα.
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Πες τα τύπε, έμαθαν οι τραχανοπλαγιάδες τον πουρέ παστινακι και το ρεντουξιον της σάλτσας που μέχρι χτες ήταν κονσέρβα παλίρροια φασόλια.Ζήσαμε(τε) 3 και 4 δεκαετίες με αναρτήσεις-σουμιεδες και καμιά αλλαγή λαδιών σε αυτές κάθε 2 χρόνια και τώρα κοιτάμε(τε) για αλλαγές μπροστινων σε καινούργια μηχανάκια των 15.000€.
Ευτυχώς που είμαι απενταρος και κουλομαριας παναιαμ και δεν έχω τέτοια προβληματα.
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Μαζί σου..... ΑΛΛΑ μου θυμίζει τους ceidαδες (φοιτητές μηχ η/υ) που έπαιρναν pc σταθερό , δηλαδή "χτιστό" 1,5 χιλιάρικο και πριν το παραλάβουν είχαν ήδη πάρει μεγαλύτερη ram και έξτρα ψύκτες.Άλλαξαν οι απαιτήσεις ....πρόοδος λέγεται όλο αυτό.
Υπάρχει και πολυ πληροφορία πλέον και αυτό καλο είναι.
Όποιος αγοράζει μηχανή -τη σήμερον ημέρα- και αλλάζει αναρτήσεις αμέσως απλά έχει πάρει λάθος μηχανή (και δεν αναφέρομαι στην αλλαγή ενός ελατηρίου). Αντί να αλλάξει την ανάρτηση καλά θα κάνει να αλλάξει τη μηχανή.Δεν λέω ότι χρειάζεται αναρτήσεις, αλλά ότι αν χρειαστείς κάποτε να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις του, θα βάλεις wp...
Το ktm έχει τοπ αναρτηση
Μάλλον δεν έγινε κατανοητό όπως το έγραψα.Όποιος αγοράζει μηχανή -τη σήμερον ημέρα- και αλλάζει αναρτήσεις απλά έχει πάρει λάθος μηχανή. Δε μιλάω για την αλλαγή ενός ελατηρίου.
Η WP δεν είναι θέσφατο, αν ήταν αντί για μοτοσυκλέτα θα αγοράζαμε WP και μετά θα βάζαμε και μια μηχανή από κάτω τους. Εκτός αν μαζευτήκαμε εδώ μέσα όλοι οι πολυπρωταθλητές που "ακούνε" τη διαφορά στα 3 κλικ στις ρυθμίσεις των αποσβέσεων. Αν υπάρχει ένας ανά δέκα εδώ μέσα... αμφιβάλλω (και βάλε κι εμένα μέσα στους εννέα). Αν θέλετε μπορώ να σας υποδείξω άτομα με μαμά V-Strom 1000 και μαμά NC700X (ναι εκείνο το παλιό) και τα δυο με στοκ αναρτήσεις και αν μπορεί απλά να τους ακολουθήσει οποιοδήποτε KTM με WP σε σφιχτά στροφιλίκια επαρχιακών θα του βγάλω το καπέλο (δύσκολο).
Ως γνωστόν.... δεν φταίει το μηχανάκι αν κάποιος δε μπορεί να το "πάει" και ανάποδα δε πάει μόνο του το μηχανάκι επειδή έχει γκάζια και WP.
Για να πω κι εγώ τη γνώμη μου στον Αντώνη antsoar
Σενάρια:
1. Δε θα δεις το φως το αληθινό με κανένα από τα δυο (ΚΤΜ vs APRILIA) αν έχω υποπτευθεί καλά τα θέλω σου.
Κάποιοι σου συστήσαν έξτρα μικρό μηχανάκι. Καμία μοτοσυκλέτα -αλλά καμία- δε μπορεί να κάνει το ίδιο καλά αυτό που μπορούν να κάνουν δυο διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Αυτό ήταν η πιο σοβαρή συμβουλή και πίστεψε με αν το δεύτερο είναι μικρό και σε καλά κατάσταση είναι από άποψη συντήρησης σαν να μην υπάρχει. Αν είναι δυο μεγάλα... πρέπει να το μπορεί η τσέπη σου.
2. Πάμε στο σενάριο όπου θέλεις να φύγεις από τον ασφάλτινο χαρακτήρα του Triumph και απλά να κάνεις λίγο περισσότερο χώμα, με περισσότερη ευκολία. Με τα test ride (και έχω κάνει πολλά) το μόνο που μπορείς να τσεκάρεις και να είναι αληθινό είναι ΑΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙΣ ΚΑΛΑ πάνω στη μηχανή, αν σου είναι εύκολη και αν σου αρέσουν τα φρένα της (το οποίο για μένα είναι πιο σημαντικό αν υπολογίζω σε μια μακροπρόθεσμη σχέση). Τα του μοτέρ είναι περίσσια.. δε χρειάζεται να οδηγήσεις για να εκβιάσεις έναν ενθουσιασμό. Πρέπει να ξέρεις πριν καλά-καλά καβαλήσεις ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ από τη μοτοσυκλέτα.
3. Μου αρέσει και.... τέλος! Θα συμφωνήσω, η ζωή είναι μικρή.
Η ΚΤΜ βάζει WP γιατί είναι δικές της και σίγουρα δε κάνει χαζομάρα. Ξέρω όμως πολλούς που κάνουν χαζομάρα γιατί αγοράζουν μια μηχανή επειδή έχει WP χωρίς να το έχουν ανάγκη.Μάλλον δεν έγινε κατανοητό όπως το έγραψα.
Δεν λέω ότι το Τουαρέγκ θέλει άλλες αναρτήσεις .
Λέω ότι αν χρειαστεί ανάρτηση κάποια στιγμή , για αναβάθμιση θα βαζαμε wp.
Και δεν χρειάζεται φυσικά να είσαι πρωταθλητής για να καταλάβεις την διαφορά μιας wp ανάρτησης σε όλες τις συνθήκες .
Αναλύουμε τα αυτονόητα ...σε λίγο θα πούμε ότι η κτμ κάνει χαζομάρα που βάζει wp....γιατί είναι άχρηστη για τον μέσο αναβατη
Εεε εντάξει.. μπορείς να το πεις πρόοδο όλο αυτό...η άλλη όψη του νομίσματος όμως...γιατί πάντα υπάρχουν οι δύο όψεις...Άλλαξαν οι απαιτήσεις ....πρόοδος λέγεται όλο αυτό.
Υπάρχει και πολυ πληροφορία πλέον και αυτό καλο είναι.
Η wp και κάθε εταιρεία ακόμα και η ohlins βγάζει σειρές. Όπως η bmw βγάζει το 310r και βγάζει και το 1250gs.Και πάλι σωστή άκρη δεν θα βγάλει, αλλά είναι μια αρχή
Εγώ αυτές τις γνώμες ότι είναι σκληρό κλπ, δεν τις καταλαβαίνω.
Μιλάμε για τις καλύτερες αναρτήσεις που υπάρχουν .
Αν πάρει Τουαρέγκ, η πρώτη αναβάθμιση που θα κάνει είναι να βάλει wp....
Ε ναι!!!Μαζί σου..... ΑΛΛΑ μου θυμίζει τους ceidαδες (φοιτητές μηχ η/υ) που έπαιρναν pc σταθερό , δηλαδή "χτιστό" 1,5 χιλιάρικο και πριν το παραλάβουν είχαν ήδη πάρει μεγαλύτερη ram και έξτρα ψύκτες.
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Όποιος αγοράζει μηχανή -τη σήμερον ημέρα- και αλλάζει αναρτήσεις αμέσως απλά έχει πάρει λάθος μηχανή (και δεν αναφέρομαι στην αλλαγή ενός ελατηρίου). Αντί να αλλάξει την ανάρτηση καλά θα κάνει να αλλάξει τη μηχανή.
Η WP δεν είναι θέσφατο, αν ήταν αντί για μοτοσυκλέτα θα αγοράζαμε WP και μετά θα βάζαμε και μια μηχανή από κάτω τους. Εκτός αν μαζευτήκαμε εδώ μέσα όλοι οι πολυπρωταθλητές που "ακούνε" τη διαφορά στα 3 κλικ στις ρυθμίσεις των αποσβέσεων. Αν υπάρχει ένας ανά δέκα εδώ μέσα... αμφιβάλλω (και βάλε κι εμένα μέσα στους εννέα). Αν θέλετε μπορώ να σας υποδείξω άτομα με μαμά V-Strom 1000 και μαμά NC700X (ναι εκείνο το παλιό) και τα δυο με στοκ αναρτήσεις και αν μπορεί απλά να τους ακολουθήσει οποιοδήποτε KTM με WP σε σφιχτά στροφιλίκια επαρχιακών θα του βγάλω το καπέλο (δύσκολο).
Ως γνωστόν.... δεν φταίει το μηχανάκι αν κάποιος δε μπορεί να το "πάει" και ανάποδα δε πάει μόνο του το μηχανάκι επειδή έχει γκάζια και WP.
Εεε εντάξει.. μπορείς να το πεις πρόοδο όλο αυτό...η άλλη όψη του νομίσματος όμως...γιατί πάντα υπάρχουν οι δύο όψεις...
Λέγεται.. υπερκαταναλωτισμός και πλήρης αποδοχή του μάρκετινγκ..!!!!