Λάστιχα 70-30 με διάρκεια

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλημερα, θαθελα ν'ακουσω γνωμες/εμπειριες για 70/30 λαστιχα με διαρκεια που το πισω βγαζει 15000χμ. Θα συνδυαστει μπροστα με TKC80 το οποιο βγαζει ανετα τοσα χμ.

Αυτα που εχω χρησιμοποιησει εγω σε CRF1000 ειναι τα Pirelli STR και TKC70 Rocks, τα οποια βγαλανε 10Κ χμ αλλα "φαγανε" ψηλες ταχυτητες στις εθνικες. Εχω την εντυπωση οτι αν τα φυλαξει καποιος, ισως βγαλουνε κοντα στα 15Κ χμ, ειμαι περιεργος να ακουσω αν εχουν βγαλει παραπανω σε 1000αρι on-off.

Επισης ειμαι ανοιχτος σε προτασεις για αλλα παρομοια λαστιχα που βασιζονται σε εμπειριες κατοχων.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βαγγελη τo Dunlop Trailmax Mission ειναι πολυ βαρυ και σκληρο λαστιχο, μιλαμε πιθανα για ταξιδι μακρια απο τον πολιτισμο οπου ισως χρειαστει να ξεζανταριστει.

Αν καταλαβαινω καλα, τα Enduro Trail+ ειναι ουσιαστικα η εξελιξη των E07+ και τα Enduro Trail η εξελιξη των E07. Μεταξυ των δυο αυτων, το E07 εβγαζε περισοτερα χμ απο το E07+, που πιθανα σημαινει οτι το ιδιο θα ισχυει και για τα Enduro Trail.
 
Reactions: Gus

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν θες τοσα χλμ 15000χλμ σε τόσο βαρύ μηχανάκι μικτή χρήση θες λαστιχο ειδικών αποστολών!

Αν θες λάστιχο 50/50 καταπληκτικό στην άσφαλτο το καλύτερο στη κατηγορία και στα επίπεδα του tkc80 στο χώμα σχεδόν θα σου προτείνω το καινούργιο dunlop trailmax raid που φοράω εδώ και 1000χλμ στο 800 και είμαι ενθουσιασμένος θα έλεγα. Αναφορές στο εξωτερικό λένε για 7-8000 χλμ το πίσω σε βαρια μηχανακια και σίγουρα τα διπλά το μπροστά. 1-2 αλλαγή δηλαδή.

Τώρα σε 70/30 και ελαφρυ σκελετο να ξεζανταρεται εύκολα και καλή απόδοση και 15.000χλμ δε μπορώ να σκεφτώ κάποιο. Μόνο κάνα michelin anakee adventure αλλά εκείνος σε λίγο πιο ασφάλτινο.
 
Reactions: Gus

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Γιώργο το Michelin Anakee Adventure δεν το έχεις στη λίστα σου; Είναι στο ποσοστό που θές και διαβάζω ότι βγάζει 15.000 χλμ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Γιώργο το Michelin Anakee Adventure δεν το έχεις στη λίστα σου; Είναι στο ποσοστό που θές και διαβάζω ότι βγάζει 15.000 χλμ.
Μάλλον δεν ενδείκνυται για επισκευή στην άκρη του δρόμου λόγω σκληρών πλαϊνών.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Να πω κι εγώ την π@π@ριά μου;

Γιώργο τι θα λεγες για το Metzeler Enduro 3 SAHARA σε 140άρι πίσω;
Νομίζω ότι άνετα βγάζει πάνω από 10.000χλμ και αν θυμάμαι καλά ξεζαντάρεται εύκολα.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Καλημερα, θαθελα ν'ακουσω γνωμες/εμπειριες για 70/30 λαστιχα με διαρκεια που το πισω βγαζει 15000χμ. Θα συνδυαστει μπροστα με TKC80 το οποιο βγαζει ανετα τοσα χμ.

Αυτα που εχω χρησιμοποιησει εγω σε CRF1000 ειναι τα Pirelli STR και TKC70 Rocks, τα οποια βγαλανε 10Κ χμ αλλα "φαγανε" ψηλες ταχυτητες στις εθνικες. Εχω την εντυπωση οτι αν τα φυλαξει καποιος, ισως βγαλουνε κοντα στα 15Κ χμ, ειμαι περιεργος να ακουσω αν εχουν βγαλει παραπανω σε 1000αρι on-off.

Επισης ειμαι ανοιχτος σε προτασεις για αλλα παρομοια λαστιχα που βασιζονται σε εμπειριες κατοχων.
Με το απλό το tkc70 έχω βγάλει 15000 αλλά πολύ σπάνια θά ξεπεράσω τά 140...
Το ίδιο μπροστά ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση εξωτερική αλλά κράταγε μια χαρά
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο το Michelin Anakee Adventure δεν το έχεις στη λίστα σου; Είναι στο ποσοστό που θές και διαβάζω ότι βγάζει 15.000 χλμ.
Στεφανε ο λογος που δεν τοχω ειναι οτι ειναι 85-15 λαστιχο και οχι 70-30 που θελω εγω, δηλ θελω κατι πιο ικανο στο χωμα. Εξ'αλλου TKC80 μπροστα / Anakee Adve πισω ειναι mismatch με βαση τις δυνατοτητες του μπροστινου στο χωμα. Αλλα μιας και μιλαμε γι'αυτο, ενας φιλος και κατοχος 1290R χρησιμοποιει TKC70 μπροστα ταιριασμενο με Anakee Adve πισω και λεει τα καλυτερα γι'αυτον τον 85-15 συνδυασμο.

Μάλλον δεν ενδείκνυται για επισκευή στην άκρη του δρόμου λόγω σκληρών πλαϊνών.
Καπταιν αυτη την εντυπωση εχω κι'εγω διαβαζοντας σχετικά σχολια αλλα πετυχα κατοχο 990 που τα φοραγε και ελεγε οτι ο λαστιχάς του τουπε οτι "παλευονται με λεβιεδες". Σκεφτομαι να βαλω το πισω σε καποια φαση ετσι για να το δοκιμασω και θα δοκιμασω να το ζανταρω με λεβιεδες στο βαλσιμο για να δουμε σιγουρα.
 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Νομίζω πως πας για Mitas e07+Dakar (enduro trail+ Dakar με το νέο του όνομα), με την πιο σκληρή γόμα. Σε GS1200 έβγαλε 14000χλμ, και αλλάχτηκε λόγω επερχόμενου ταξιδιού.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο τι θα λεγες για το Metzeler Enduro 3 SAHARA σε 140άρι πίσω;
Νομίζω ότι άνετα βγάζει πάνω από 10.000χλμ και αν θυμάμαι καλά ξεζαντάρεται εύκολα.
Αλεξανδρε, το Enduro 3 Sahara ειναι το αγαπημενο μου 70-30 λαστιχο σε μεσαια on-off, εχω φορεσει πολλα τετοια ζευγαρια στο Τρανσαλπ και εχω κανει μακρινα on-off ταξιδια με επιτυχια. Σε μεσαιο μηχανακι βγαζει 15Κ χμ αλλα με το ζορι και αν το φυλαξεις πολυ (απο αυξημενες ταχυτητες και χαμηλες πιεσεις), σε 1000αρι με μεγαλη ροπη νομιζω οτι θα βγαλει 10Κ χμ το πολυ.

Παντως το Enduro Trail της Mitas ειναι ουσιαστικα ενα πιο σκληρο version του Σαχαρα και βγαινει και σε 150, οποτε ειναι ενας κυριος υποψηφιος.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με το απλό το tkc70 έχω βγάλει 15000 αλλά πολύ σπάνια θά ξεπεράσω τά 140...
Το ίδιο μπροστά ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση εξωτερική αλλά κράταγε μια χαρά
Εννοειται οτι το απλο TKC70 βγαζει χιλιομετρα, ενα δικο μου πισω στο Αφρικα εβγαλε 18Κ χμ και μαλιστα ταλαιπωρημενο σε ψηλες ταχυτητες! Ειναι εξαιρετικο λαστιχο και η προσωπικη μου προτιμηση για ασφαλτινα ταξιδια και λιγο καλοκαιρινο χωμα, αλλα αυτο ειναι 90-10 λαστιχο κι'εγω θελω 70-30.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Νομίζω πως πας για Mitas e07+Dakar (enduro trail+ Dakar με το νέο του όνομα), με την πιο σκληρή γόμα. Σε GS1200 έβγαλε 14000χλμ, και αλλάχτηκε λόγω επερχόμενου ταξιδιού.
Ναι, το Enduro Trail+ Dakar σιγουρα θα βγαλει τοσα χιλιομετρα αλλα δεν ξεζανταρεται με τιποτα στο δρομο, ειναι βασικα για TL τροχους. Πιθανος υποψηφιος ειναι απλο Enduro Trail (οχι + και οχι Dakar).

Πληροφοριακα, σε κατοχο Τ700 που το κυνηγαει οσο κανεις αλλος το μηχανακι, το πισω Ε07+ εβγαλε 8Κ χμ και το πισω Ε07 12Κ χμ - αλλα το μηχανακι ειναι συνεχεια κοφτες σε ασφαλτο και χωμα. Οποτε λογικα το Ε07 / Enduro Trail με πιο νορμαλ χρηση πρεπει να βγαλει κοντα στα 15K χμ.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Να πω κι εγώ την π@π@ριά μου;

Γιώργο τι θα λεγες για το Metzeler Enduro 3 SAHARA σε 140άρι πίσω;
Νομίζω ότι άνετα βγάζει πάνω από 10.000χλμ και αν θυμάμαι καλά ξεζαντάρεται εύκολα.
Με 140 λαστιχο σε ζαντα 4" + η κορωνα ειναι "the dark side" :)
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Γιώργο ψηφίζω Mitas Ε09. Φοράω το απλό πισω όλο το χρόνο και θα το ξαναβαλω. Αντέχει και στις ζεστές εθνικές το καλοκαίρι. Με όμορφα ίσια αυλάκια όπου στέκονται μια χαρά τα δεματικά και όταν βγεις κάνει τη δουλίτσα το βουλκανιζατέρ.
Προσωπικά δεν με έχει προβληματίσει ούτε στη βροχή , στη πόλη ή στις βόλτες. Οδηγώντας φυσικά στα μέτρα ενός τακουνατου.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Λαμπρο, το E09 ειναι εξαιρετικο 50-50 λαστιχο αλλα δεν θα βγαλει ουτε 10Κ χμ με τη χρηση που εχω στο μυαλο μου. Και δεν ειναι οτι καλυτερο για μακρινες διαδρομες στην ασφαλτο. Θυμαμαι το ειχε ο Καπταιν στο 990 για χωματινη χρηση και στα 8Κ χμ ειχε τελειωσει - λογικο για τετοιο λαστιχο.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Στο crf1100 δουλεύει καλύτερα το ΜΙΤΑΣ Ε07+ enduro trail. (το παλιό).
Στρίψιμο και κράτημα στην άσφαλτο.
Καλό στο χώμα και ξεζαντάρει.
Aλλά με υψηλές ταχύτητες και για ολα τα τεραίν σε εμένα έβγαλε 8000χλμ το πίσω.

Το Ε-09 στο 1100 δεν δουλεύει στην άσφαλτο και δεν στρίβει . στα 2000 είχε πέσει στο μισό τακούνι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το Tourance ειναι γνωστο οτι εχει διαρκεια, κοντα 20Κ εβγαλε ενα πισω που ειχα στο Αλπ για ασφαλτινα ταξιδια σε Βαλκανια και Ευρωπη. Αλλα ειναι 90/10, οπως ειπα και πιο πανω θελω κατι πιο χωματινο.

EDIT: Τωρα προσεξα επισης οτι δεν βγαινει σε διαστασεις για 18 εκτος απο 120/80-18.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... μετατροπή των ζαντών σε τιούμπλες, οπότε διευρύνεται/διευκολύνεται η/οι επιλογή/ες,
απλά αυξάνει επάπαξ το κόστος.
/// Β
 
Top Bottom