Το απλό λέω όχι το 2..Το Tourance ειναι γνωστο οτι εχει διαρκεια, κοντα 20Κ εβγαλε ενα πισω που ειχα στο Αλπ για ασφαλτινα ταξιδια σε Βαλκανια και Ευρωπη. Αλλα ειναι 90/10, οπως ειπα και πιο πανω θελω κατι πιο χωματινο.
Το απλό λέω όχι το 2..Το Tourance ειναι γνωστο οτι εχει διαρκεια, κοντα 20Κ εβγαλε ενα πισω που ειχα στο Αλπ για ασφαλτινα ταξιδια σε Βαλκανια και Ευρωπη. Αλλα ειναι 90/10, οπως ειπα και πιο πανω θελω κατι πιο χωματινο.
Δεν ξερω ποιο εννοεις, το Tourance στο οποιο αναφερθηκα εγω (το απλο, οχι το Next) ειναι το παρακατω και το κατατασω στην κατηγορια 90/10:Το απλό λέω όχι το 2..
...και επιπλέον δεν βγαίνει στην διάσταση του πίσω για το ΆφρικαTourance
Σωσ-τόστ ο κύριος. Δυνατή επιλογή και 100% συμβατή με σφραγίδα απο την Continental με το μπροστινό TKC80.Το TKC 70rocks ?
Εν τελει που κατεληξες φιλαρακι μου? Να δουμε και εμεις που ειμαστε στην αναζητηση τωρα.Καλημερα, αυτη τη στιγμη ακριβως αυτο το συνδυασμο εχω στο CRF1000 που τον εβαλα μολις χθες για τις χειμωνιατικες βολτες (χωρις πολλη λασπη), δηλ TKC80 μπροστα με χρησιμοποιημενο TKC70 Rocks πισω. Το τελευταιο εχει ηδη κανει σχεδον 7000χμ και απο το αρχικο πελμα των 9χλ εχουν μεινει 3χλ, δηλ ισα που θα βγαλει 10000χμ.
Δυστυχως το Rocks δεν φαινεται ναχει τη διαρκεια του απλου TKC70.
Συμφωνώ για το ΤKC! Παρομοίως στο ντακάρ έχω παλιό ντοτ και στο χώμα δεν με αρέσει, επίσης παρατηρώ ίδιου τύπου φθορά ("τακούνι παρά τακούνι").Πάντως εμένα το TKC 80 δεν μου άρεσε καθόλου που το έχω στο TA. ...παλιό ντοτ αλλά ήταν καινούριο, ωστόσο έχει φαγωθεί τακούνι παρά τακούνι. Στο χώμα αισθανομουν ασάφεια. Στην άσφαλτο δεν έχω κάποιο θέμα δεν το πιέζω βέβαια ιδιαίτερα. Το wild που είχα πριν είχε σίγουρα περισσότερα χλμ πάνω του και στο χώμα δεν μου έδινε αυτήν την ασάφεια που μου έδωσε στην βόλτα ο TKC.
Δεν λέω ότι τρώγεται μονοπατα. Φαγώθηκαν τα μεσαία τακούνια ένα πάρα ένα. Στρίβει όντως αρκετά καλά αλλά εγώ άκουγα θόρυβο.Το TKC 80 το έχω σταθερά στον εμπρός τροχό και το έχω δοκιμάσει σε αμέτρητα χιλιόμετρα και άσφαλτο και χώμα. Αυτά που έχετε παρατηρήσει περιγράφουν το συγκεκριμένο λάστιχο.
Στην άσφαλτό είναι εξαιρετικά πολιτισμένο, δεν ακούγεται καθόλου στην εθνική, γέρνει μέχρι όσο μπορείς, φρενάρει εξαιρετικά, δεν φοβάται τα νερά, και ναι τα τακούνια με τα χιλιόμετρα τρώγονται μονόπαντα. Εφόσον όμως το λάστιχο δεν έχει φορά, το γυρνάς τούμπα να τρώγεται συμμετρικά.
Στο χώμα θα πάει παντού και αρέσκεται περισσότερο στην πέτρα και τα στεγνά. Θα πάει και στις λάσπες, αλλά στα δύσκολα μπουκώνει και χρειάζεται σχετική προσοχή.
Γενικά θα έλεγα είναι το καλύτερο μέτριο λάστιχο για αυτή τη χρήση για αυτό και το βάζω σταθερά εμπρός.
Το wild κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ καλύτερο σε όλα σε σχέση με το TKC. Στο χώμα δεν είχα ασάφειες και πίεζα παραπάνω. Στην άσφαλτο όταν ήταν καινούριο είχε πολύ ωραία κορόνα που στην αρχή με τρόμαζε και μετά άρχισα να παίζω. Έστριβε εξαιρετικά. Στην βροχή δεν μου γλίστρησε ποτέ το μπροστινό ούτε σε φρένο πανικού σε βρεγμένο.Συμφωνώ για το ΤKC! Παρομοίως στο ντακάρ έχω παλιό ντοτ και στο χώμα δεν με αρέσει, επίσης παρατηρώ ίδιου τύπου φθορά ("τακούνι παρά τακούνι").
Οπότε προκύπτουν δύο ερωτήματα:
/// Β
- Αν ήταν καινούργιο ντοτ θα είχε άραγε διαφορά;;;
- Το wild πως συγκρίνεται σε σχέση με το TKC στην άσφαλτο ;;;
Στο ΤΑ το μπροστινο tkc80 κανει θορυβο λογω του χαμηλου φτερου Με το ψηλο φτερο εγω δεν ακουγα τιποτα (που λεει ο λογος) Κατα τα αλλα θα συμφωνησω οτι το wild ειναι καλυτερο παντου (αλλα πολυ βαρυ) εκτος απο το νερο οπου ολα τα ψιλοτακουνατα τα θεωρω ιδια (μπορει ομως απλα εγω να ειμαι κοτα)Δεν λέω ότι τρώγεται μονοπατα. Φαγώθηκαν τα μεσαία τακούνια ένα πάρα ένα. Στρίβει όντως αρκετά καλά αλλά εγώ άκουγα θόρυβο.
Το wild κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ καλύτερο σε όλα σε σχέση με το TKC. Στο χώμα δεν είχα ασάφειες και πίεζα παραπάνω. Στην άσφαλτο όταν ήταν καινούριο είχε πολύ ωραία κορόνα που στην αρχή με τρόμαζε και μετά άρχισα να παίζω. Έστριβε εξαιρετικά. Στην βροχή δεν μου γλίστρησε ποτέ το μπροστινό ούτε σε φρένο πανικού σε βρεγμένο.
Γύρω στα 250 μου είχαν πει το καλοκαίρι. Μόνο το πίσω.Είναι και πανάκριβο στην διασταση 150/70-18 έτσι;
Κώστα πόσα είναι τα πάρα πολλά χλμ; το έβαλα τον Οκτώβρη και τώρα το φάγωμα στα τακούνια που τρώγονται κοντεύει να φτάσει πρόσωπο. Άραγε αυτή είναι η κατασκευή του ελαστικού; εξακολουθεί να δουλεύει καλά άραγε; τα πλαϊνά δεν έχουνε φαγωθεί οπότε φαντάζομαι δεν θα επηρεάζει το στρίψιμο, δεν έχω καταλάβει κάτι ακόμα. Τα πολλά χλμ εννοούμε ότι τα βγάζει μέχρι να φαγωθούν και τα άλλα κεντρικά τακούνια; πάντως είναι απορίας άξιο το πώς τρώγεται το λάστιχο στο κέντρο αλλά όχι ομοιόμορφα. Εγώ θόρυβο άκουγα με το ψηλό φτερό. Τουλάχιστον περισσότερο από όσο με το wild. Με το wild δεν είχα ακούσει ποτέ θόρυβο ούτε με το χαμηλό, οπότε μπορεί απλά να νομίζω εγώ ότι κάνει θόρυβο κάτι που πλέον το συνήθισα. Θα ήθελα να προλάβω να δω πως είναι στο χώμα έτσι όπως είναι τώρα πριν το βγάλω, αλλά δεν ξέρω αν θα βρω χρόνγια κάτι τέτοιο. Θα βάλω φωτογραφία αν το θυμηθώ αύριο να μου πείτε εσείς που έχετε δοκιμάσει εκτενέστερα το ελαστικό.Στο ΤΑ το μπροστινο tkc80 κανει θορυβο λογω του χαμηλου φτερου Με το ψηλο φτερο εγω δεν ακουγα τιποτα (που λεει ο λογος) Κατα τα αλλα θα συμφωνησω οτι το wild ειναι καλυτερο παντου (αλλα πολυ βαρυ) εκτος απο το νερο οπου ολα τα ψιλοτακουνατα τα θεωρω ιδια (μπορει ομως απλα εγω να ειμαι κοτα)
Το tkc80 οπως ειπε και ο stefos ειναι πολυ καλο στην πετρα Οπουδηποτε αλλου ειναι μετριο Βγαζει ομως πααααρα πολλα χλμ οποτε συν αυτο ειναι μια ασφαλη επιλογη για παντως εδαφους μπροστινο
Νομιζω παντως οτι εχει δεικτη φορας
Για το μπροστα tkc80 λεμε, ετσι;Κώστα πόσα είναι τα πάρα πολλά χλμ; το έβαλα τον Οκτώβρη και τώρα το φάγωμα στα τακούνια που τρώγονται κοντεύει να φτάσει πρόσωπο. Άραγε αυτή είναι η κατασκευή του ελαστικού; εξακολουθεί να δουλεύει καλά άραγε; τα πλαϊνά δεν έχουνε φαγωθεί οπότε φαντάζομαι δεν θα επηρεάζει το στρίψιμο, δεν έχω καταλάβει κάτι ακόμα. Τα πολλά χλμ εννοούμε ότι τα βγάζει μέχρι να φαγωθούν και τα άλλα κεντρικά τακούνια; πάντως είναι απορίας άξιο το πώς τρώγεται το λάστιχο στο κέντρο αλλά όχι ομοιόμορφα. Εγώ θόρυβο άκουγα με το ψηλό φτερό. Τουλάχιστον περισσότερο από όσο με το wild. Με το wild δεν είχα ακούσει ποτέ θόρυβο ούτε με το χαμηλό, οπότε μπορεί απλά να νομίζω εγώ ότι κάνει θόρυβο κάτι που πλέον το συνήθισα. Θα ήθελα να προλάβω να δω πως είναι στο χώμα έτσι όπως είναι τώρα πριν το βγάλω, αλλά δεν ξέρω αν θα βρω χρόνγια κάτι τέτοιο. Θα βάλω φωτογραφία αν το θυμηθώ αύριο να μου πείτε εσείς που έχετε δοκιμάσει εκτενέστερα το ελαστικό.
Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες. Το ταπατοκ ξεκίνησε να ζητάει χρήματα και για χαμηλής ανάλυσης;Για το μπροστα tkc80 λεμε, ετσι;
Oταν λοιπον λεμε πολλα εννοουμε πολλαααααα Εχω αλλαξει μπροστινο tkc80 με 22000χλμ! Τα 15000 χλμ τα φτανει ανετα χωρις ιδιαιτερη πτωση της αποδοσης του στην ασφαλτο Και οσες αρκετες φορες το εχω βαλει (και τωρα αυτο εχω μπροστα) δεν εχω δει περιεργη/μη κανονικη φθορα
Στείλε μου στο viber Κωστή, να τις ανεβασωΔεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες. Το ταπατοκ ξεκίνησε να ζητάει χρήματα και για χαμηλής ανάλυσης;
Σήμερα σε φρένο πανικού που γλίστρησε ο πίσω τροχός το μπροστινό δεν είχε πρόβλημα. Αλλά είναι πολύ περίεργο το πώς έχει φαγωθεί. Το έχω ξαναδεί αυτό σε TKC80 στο κλε του Νίκου. Θα ήθελα την γνώμη σου και όσων το έχουν βάλει και άλλες φορές αλλά δεν μπορώ να βάλω φωτό.