Τα λες σωστά Κωστή. .
Τα χαιντε δεν κάνουν τίποτα πολύ καλά.
Ούτε στο χωμα, ούτε στην άσφαλτο.
Δυστυχώς ή ευτυχώς. ...θέλουμε ασφάλτινα ελαστικά για την άσφαλτο και χωμάτινα ελαστικά για χώμα.
Να μην ξεχνάμε και το βάρος των on-off.....που δεν συγχωρούν λάθη στο χωμα.
Ναι νομιζω Κωστα κι εγω απο την εμπειρια ως σημερα και τα αρκετα(και διαφορετικα) OnOff που ειχα την τυχη να εχω κοντα μου,οτι επειδη ακριβως η ιδια η μοτοσυκλετα δεν ειναι ουτε χωματινη ουτε ασφαλτινη,αλλά αυτο που λεμε All Around ή OnOff οπως εχει επικρατησει,θελει τη "βοηθεια" της στο πατημα.Δηλαδη να γινει οσο καλυτερη σε συμπεριφορα,πληροφορηση και αισθηση σε καθε τεραιν που θα μπει.Και σε αυτο περαν των αλλων ρυθμισεων και τροποποιησεων, βοηθανε ΠΟΛΥ τα ελαστικα που επιλεγουμε.
Αρα ενα τακουνατο στο χωμα βοηθαει πολυ και ενα ασφαλτινο στην ασφαλτο.Και δωστου "χερια" και ψυχη να παει οσο πιο μακρυα,καλα και...αναιμακτα τοσο σε αναβατη οσο και σε μεταλλα.
Εδω ομως παει το "δυστυχως" που βαριομαστε το βαλε-βγαλε συνεχως για πιο ιδανικη χρηση και κοιταμε ποιο ελαστικο θα μας βγαλει απο τη δυσκολη θεση της τραμπας,ωστε να το εχουμε "ενα για ολα"...Ξεροντας βεβαια οτι πουθενα δεν θα ειμαστε καλοι στην ασφαλτο οσο με ενα ασφαλτινο και καλοι στο χωμα οσο με ενα χωματινο...
Τουμπεκι ψιλοκομμενο και βουταμε...ή αλλιως το τιμημα του OnOff που καλειται να τα κανει ολα.Απο εντουρο ταξιδιωτικο με μπαγκαζια φουλ ή πιο βαρυ χωμα μονοσελο και λασπωμενο εως μακρυνα ταξιδια στο Βορειο Ακρωτηρι και τη Σαχαρα. Και θα τα κανει ολα αυτα αν ο οδηγος εχει το μυαλο να σκεφτει τι οδηγει.
Αλλιως ειπαμε...δωστο και παρε ενα καθαρο και ενα ST για καθε χρηση...ελα ομως που και εκει λες δεν μπορω να τα συνδιασω ολα...που να πας με ενα GasGas300EC ενα ταξιδιωτικο εντουρο Πατρα-Γιαννενα απο Χωμα...ή αντε και βρηκες το χωματοδρομο στο διαβα σου με ενα K1300GT...απλα στριβεις το φρυδι,αναπολεις και φευγεις απο ασφαλτο...
Παλιοζωη ,αλλά με ωραιες απολαυσεις για αντρες και μεγαλα παιδια...